quote:Op woensdag 30 november 2005 20:05 schreef Relneger18 het volgende:
woon je in pervland? sjonge jonge wat een pedo's,stel dat een 10 jarig meisje dat ziet
en erop gaat zitten, krijgt ze een levenslange trauma
en wordt ze ontmaagd en verkracht door een sneeuwlul
.....levenslang oplsuiten die gozers.
Haha masterlijk, dit bedoelde ik dusquote:Op woensdag 30 november 2005 20:04 schreef alwaysthebest het volgende:
.........
Dit meen jij toch niet??quote:Op woensdag 30 november 2005 20:05 schreef Relneger18 het volgende:
woon je in pervland? sjonge jonge wat een pedo's,stel dat een 10 8 jarig meisje dat ziet
Nigga pleaz.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:46 schreef classpc het volgende:
Lijkt me niet dat je wilt dat kleine kinderen dat zien.
Als je het zo leuk vindt dan bouw je er maar één of meer in je achtertuin.
Dat maakt niet uit. Of wil jij de vragen die daaruit vloeien beantwoorden?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nigga pleaz.Het zijn beelden van sneeuw, geen films.
Idd.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef buzzer het volgende:
Als je zeker weet dat de politie die dingen omrijdt met een auto, moet je hem gewoon om een paaltje heenbouwen, dan leren ze het vanzelf wel af
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef buzzer het volgende:
Als je zeker weet dat de politie die dingen omrijdt met een auto, moet je hem gewoon om een paaltje heenbouwen, dan leren ze het vanzelf wel af
Hier ook nietquote:Op woensdag 30 november 2005 21:11 schreef Modwire het volgende:
Tss, er is hier niet eens sneeuw gevallen![]()
Daar lacht een beetje kind op. En als ze vragen wat het is of wat die mensen uitspoken weet een beetje ouder daar wel een creatief of waar antwoord op te geven.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Of wil jij de vragen die daaruit vloeien beantwoorden?
p.s.
Ik ben geen neger. En ook geen wigger.
En andere mensen gaan serieus in op trollsquote:Op woensdag 30 november 2005 21:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Daar lacht een beetje kind op. En als ze vragen wat het is of wat die mensen uitspoken weet een beetje ouder daar wel een creatief of waar antwoord op te geven.
Dat was geen troll.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:32 schreef the900 het volgende:
[..]
En andere mensen gaan serieus in op trolls
En hard.quote:
We leven in 2006. Kruip terug onder de steen waar je de laatste eeuw onder geslapen hebt.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:46 schreef classpc het volgende:
Inderdaad. humorloze moraalridders.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:51 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
We leven in 2006. Kruip terug onder de steen waar je de laatste eeuw onder geslapen hebt.
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[[url=Http://www.blikopnieuws.nl//foto/200511291133282120_24011.jpg]afbeelding[/url]]
Waar staat dat volgens jou? Een van de meest onzinnige dingen die ik de laatste tijd gehoord hebquote:Op woensdag 30 november 2005 21:56 schreef dolle_hond het volgende:
het is verboden om afbeeldingen van sneeuw te maken
simpel
Sorry, beetje laat..quote:
Je kan pas echt lachen als je zorgt dat het hard van je creatie een betonnen paaltje is.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:58 schreef Drago-X het volgende:
Wat een onzin, had het hier weer eens goed gesneeuwd, waren er weer van die grapjassen geweest die een grote lul hadden gemaakt van de sneeuw.
Ik kon er smakelijk om lachen![]()
Een dag later lag het ding alweer plat, had de politie het alweer weggehaald (met de auto erdoorheen/overheen gereden![]()
Vorig jaar ook al, ze zijn vroeger toch ook jong geweest........
Woon ik nou gewoon in een stom dorp, waar niks mag, of gebeurt het in andere delen van nederland ook?
Foto's heb ik btw geen![]()
Ja klopt, ik had laatst een dood gewone sneeuwpop gemaakt. Kwamen ze langsrijden, gingen ze die met z'n drieën helemaal kapot trappen. Ik nog naar buiten (zo van, mijn sneeuwpop, wat doe je?), zeiden ze dat je geen beelden van sneeuw mocht maken en dat als ik het tegen iemand zou vertellen, dat ze me dan wel zouden weten te vinden.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:40 schreef Nonneke het volgende:
Wij hadden vorig jaar een hele grote sneeuwpop gemaakt met een papieren joint in zn mond (a4tjes opgerold gevuld met hooi) hebben ze ook omver gereden![]()
Zelfs de Iglo waar mn buurmeisje (6) echt serieus de hele dag mee bezig is geweest in dr eentje (!) hebben ze om gereden![]()
Blijkbaar doen dus meer van die politieagentjes zo zielig om sneeuwwerkjes om te rijden![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:14 schreef Guilin het volgende:
[..]
Ja klopt, ik had laatst een dood gewone sneeuwpop gemaakt. Kwamen ze langsrijden, gingen ze die met z'n drieën helemaal kapot trappen. Ik nog naar buiten (zo van, mijn sneeuwpop, wat doe je?), zeiden ze dat je geen beelden van sneeuw mocht maken en dat als ik het tegen iemand zou vertellen, dat ze me dan wel zouden weten te vinden.
Ik denk dat ze inderdaad niks beters te doen hebben.
Nergens.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:16 schreef Skv het volgende:
Gewoon, zoals eerder genoemd, een betonnen paal gebruiken als basis voor je object.
Of zo'n 'Amsterdammertje'-paaltje.
Tering hoerewouten.
Die sneeuwlul in Enschede heeft trouwens wel tyfus lang gestaan
Maar waar staat in de wet dan dat het niet mag?
Misschien dat het de openbare orde verstoord. Dat is het enige wat ik me zou kunnen bedenken..quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:16 schreef Skv het volgende:
Gewoon, zoals eerder genoemd, een betonnen paal gebruiken als basis voor je object.
Of zo'n 'Amsterdammertje'-paaltje.
Tering hoerewouten.
Die sneeuwlul in Enschede heeft trouwens wel tyfus lang gestaan
Maar waar staat in de wet dan dat het niet mag?
of extreem verveelde studenten die in hun puberteit zijn blijven steken.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:11 schreef JosvG het volgende:
Op de rotonde als je Wageningen binnenreed hebben ze ook een hele grote gemaakt, studentenhumor
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:05 schreef Relneger18 het volgende:
woon je in pervland? sjonge jonge wat een pedo's,stel dat een 10 8 jarig meisje dat ziet
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:46 schreef classpc het volgende:
Och, in een topic van 3 jaar geleden. Ik denk dat hij ondertussen wel is afgekoeld hoorquote:Op maandag 24 november 2008 20:30 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
En jij denkt dat mensen die opmerking serieus gaan nemen?
Zeker met zo,n avatar?
in Anna's Hoeve op de brug? dan was ie van mijquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:22 schreef freako het volgende:
Ik zag er afgelopen zondag nog eentje staan, in Hilversum. Een paar verveelde pubers denk ik..
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:43 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
in Anna's Hoeve op de brug? dan was ie van mij
Eerder een lulkickquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |