abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32839520
Zo ubermooi is het toch niet? De wereld ziet er ook niet echt gigantisch uit, dus ik zie niet in waarom je met huidige technologie dergelijke beelden niet real-time weer zou kunnen geven. Daarentegen ziet het er wel heel erg uit als iets dat van deviantart is geplukt.
  maandag 5 december 2005 @ 17:21:12 #152
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32839585
Het is ook gewoon fanart
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 5 december 2005 @ 17:21:35 #153
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32839599
Dat het nep is, is al bevestigd hoor, maar ik denk persoonlijk dat de Revolution zoiets zou kunnen. Ik zie niet iets waarvan ik denk dat het onmogelijk is. Dat water is trouwens best lelijk.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32840735
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat het nep is, is al bevestigd hoor, maar ik denk persoonlijk dat de Revolution zoiets zou kunnen. Ik zie niet iets waarvan ik denk dat het onmogelijk is. Dat water is trouwens best lelijk.
Dat vond ik juist erg mooi
  maandag 5 december 2005 @ 21:15:51 #155
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_32846235
het reflecteert te veel en er zijn te weinig kleine rimpels. het is te glad zeg maar alsof het veel dikker is dan water. het ziet er meer uit als vloeibaar metaal ofzo.
pi_32846475
Btw, dat WiFi gedoe, op de DS is het nogal beperkt tot nog toe, als dat ook zo is op de Rev dan weet ik nu al: geen MMO's.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  maandag 5 december 2005 @ 21:33:54 #157
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32846722
quote:
Op maandag 5 december 2005 21:23 schreef Steeven het volgende:
Btw, dat WiFi gedoe, op de DS is het nogal beperkt tot nog toe, als dat ook zo is op de Rev dan weet ik nu al: geen MMO's.
Nee zo wordt het niet op de Revo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_32848509
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef Xrenity het volgende:

[..]

[afbeelding]
Oud
pi_32848639
quote:
Op maandag 5 december 2005 21:15 schreef moomoo het volgende:
het reflecteert te veel en er zijn te weinig kleine rimpels. het is te glad zeg maar alsof het veel dikker is dan water. het ziet er meer uit als vloeibaar metaal ofzo.
Ja, en? We hebben het hier ook niet over planeet aarde
Ik vind het in vergelijk met andere games er super uitzien, die rimpelingen zien er gewoon mooi uit. Of ze realistisch zijn is een tweede, maar er bestaan tot nu toe geen spellen die water perfect visualiseren.
pi_32849739
quote:
Op maandag 5 december 2005 22:37 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ja, en? We hebben het hier ook niet over planeet aarde
Ik vind het in vergelijk met andere games er super uitzien, die rimpelingen zien er gewoon mooi uit. Of ze realistisch zijn is een tweede, maar er bestaan tot nu toe geen spellen die water perfect visualiseren.
Wel honderden die het beter doen
  dinsdag 6 december 2005 @ 05:51:52 #161
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_32854210
quote:
Revolution Tech Details Emerge
Devs give us the scoop on performance power and RAM capacity. Exclusive information revealed.
by Matt Casamassina
December 5, 2005 - Nintendo has during recent months remained publicly quiet on its next-generation console, codenamed Revolution, but even so the company has taken behind-the-scenes steps to prepare development studios for the platform. We spoke with multiple software houses either creating software for or experimenting with the machine in its still incomplete stage and have been able to compile some new technical details.


Readers are advised to make two notes before continuing with this article. The first is that developers are still working with incomplete Revolution hardware. Most studios are, in fact, developing on "GameCube-based kits," according to major software houses we spoke to, which have asked to remain anonymous. The second is that developers are still without final specifications for Revolution's ATI-developed graphics chip, codenamed Hollywood.
That stated, many third parties have been partially briefed by Nintendo representatives about the Revolution hardware, its overall horsepower, and the Big N's plan for the console. Based on the information studios have relayed to us, Revolution is truly poised to cater to an altogether different game market than either Microsoft or Sony with their Xbox 360 and PlayStation 3 consoles respectively. Nintendo's machine will simply not deliver the same graphic horsepower as its competitors. Revolution is all about the controller and what it can do for gameplay experiences.

When Revolution was initially unveiled, a Nintendo executive said it would be "two-to-three times more powerful than GameCube." The company never commented on Revolution's horsepower again and we were later told that the initial statement was incorrect. However, according to development houses, that description accurately sums up Revolution's power.

"To be honest, it's not much more powerful than an Xbox. It's like a souped up Xbox," a major third party source revealed to us. "But it's the controller that makes the difference and the controller is really nice."

Nintendo has said all along that sheer horsepower has not been a priority with Revolution. Rather, the company hopes to make the console small, quiet and affordable. It is very likely for this reason that the Big N chose not to make Revolution compatible with the emerging 720p, 1080i and 1080p high-definition video resolutions, which are focuses for competing consoles.

Metroid Prime 3 for Revolution as shown at E3 2005. A giant leap in graphics or a marginal improvement over GameCube?

Gamers holding out for Nintendo to reverse its stance on the HD front may be in for a disappointment. Revolution will not have the RAM capacity to store and display an abundant source of high-definition textures. Third parties have revealed to us that the console will top out with 128MBs of RAM, and possibly even less. One studio would not give us an exact figure, but did say, "The same as GameCube plus an extra 64MB of main RAM." That number is by comparison nearly triple the amount of memory in GameCube. However, it is a far cry from the 512MBs present in Xbox 360.

One studio we spoke to hinted at the possibility of accessing further Revolution RAM, but its comments were cryptic. "There is more RAM that you can use, but Nintendo is using that for general memory, like game saves and all sorts of other things. You could use it, but you can't rely on it." This comment seems to suggest that developers might be able to tap into Revolution's 512MBs of on-board Flash memory, but to our knowledge such a solution would be too slow to utilize in games.

Still, the studios we spoke with are still very intrigued by Revolution and are not ruling out the possibility of additional graphic horsepower. No developer that chatted with us had, or was willing to share, details on the console's GPU, Hollywood. One studio said: "As soon as we find out what it can do then we'll know if Revolution will just be like an Xbox or something a little more."

Asked if it was developing for Revolution, one major third party source said that it was well past the experimental stage and was evaluating what types of games might work on the platform. "We are looking at it quite differently. It's like another current generation platform for us. But it's such a nice controller that it opens up a lot of possibilities. It's very different and it's very precise."

Finally, quizzed about publishers' internal reaction to the device, a source responded: "People are interested, but they're still taking it all in at the moment. I'm sure [Nintendo is] going to get a fair amount of support. Probably a lot of people will initially look at existing franchises and whether or not they can kind of do customized versions for Revolution using most of the assets they've got. But whether they'll say, "Okay, let's do something completely original for it," that's the other question because it could be quite expensive to do that. Not as expensive as doing a PS3 or Xbox 360 game. But if you're a third party and you want to do cross platform, if you're doing a game on 360 you can do it on PS3 or PC using the same assets and that does make it a bit easier."

Nintendo has consistently downplayed the role of horsepower with Revolution, often saying that graphics have reached a "saturation point" in today's games. Nintendo bigwig Shigeru Miyamoto has suggested that players might not be able to tell the difference between the new Legend of Zelda: Twilight Princess and some high-definition games.

The Big N will reveal much more about Revolution beginning early next year, according to company executives, and will show first games at the Electronics Entertainment Expo 2006 next May in Los Angeles. Stay tuned for more
http://revolution.ign.com/articles/673/673578p1.html

"To be honest, it's not much more powerful than an Xbox. It's like a souped up Xbox," a major third party source revealed to us. "But it's the controller that makes the difference and the controller is really nice."

Nauwlijks krachtiger dan de XBOX 1!

Game Cube Turbo for show!
  dinsdag 6 december 2005 @ 06:51:56 #162
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32854282
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 05:51 schreef Notorious het volgende:

[..]

http://revolution.ign.com/articles/673/673578p1.html

"To be honest, it's not much more powerful than an Xbox. It's like a souped up Xbox," a major third party source revealed to us. "But it's the controller that makes the difference and the controller is really nice."

Nauwlijks krachtiger dan de XBOX 1!

Game Cube Turbo for show!
Dat xbox 360 is toch ook nauwelijks sterker dan de Xbox? Wat is je punt

En lees ook eens die 2 notes die je aan begin gegeven worden. En de Revolution heeft minder kracht nodig omdat het niet in HD uitzend.

Jankerd

En flamen doe je maar ergens anders

[ Bericht 15% gewijzigd door Tomasso op 06-12-2005 06:57:29 ]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 6 december 2005 @ 07:51:53 #163
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32854448
Pff als ik zie wat Xbox nu nog voor graphics kan uitpersen vind ik een xbox 1.5 ook wel goed
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 6 december 2005 @ 08:17:01 #164
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_32854590
Geef mij maar Katamari's voor de revolution. Spel ziet er niet uit, maar is wel super vet. Graphics zijn toch maar tijdelijk waar gameplay voor eeuwig in je geheugen zal ronddwarrelen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_32854602
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 05:51 schreef Notorious het volgende:

[..]

http://revolution.ign.com/articles/673/673578p1.html

"To be honest, it's not much more powerful than an Xbox. It's like a souped up Xbox," a major third party source revealed to us. "But it's the controller that makes the difference and the controller is really nice."

Nauwlijks krachtiger dan de XBOX 1!

Game Cube Turbo for show!
yaaay \o/ ('souped up Xbox' betekend hopelijk beter dan een Xbox)
http://revolution.ign.com/
quote:
Nintendo will very likely reveal the official Revolution launch date to the public at the Electronics Entertainment Expo 2006 next May in Los Angeles, but developers have already been given a decidedly narrowed time frame. According to studios we spoke with under the condition of anonymity, Nintendo has told them that Revolution will debut in America "during the week of Thanksgiving 2006."
pi_32855927
Ja t is waarschijnlijk nep:

IGN:
quote:
Revolution Tech Details Emerge
Devs give us the scoop on performance power and RAM capacity. Exclusive information revealed.
by Matt Casamassina
December 5, 2005 - Nintendo has during recent months remained publicly quiet on its next-generation console, codenamed Revolution, but even so the company has taken behind-the-scenes steps to prepare development studios for the platform. We spoke with multiple software houses either creating software for or experimenting with the machine in its still incomplete stage and have been able to compile some new technical details.


Readers are advised to make two notes before continuing with this article. The first is that developers are still working with incomplete Revolution hardware. Most studios are, in fact, developing on "GameCube-based kits," according to major software houses we spoke to, which have asked to remain anonymous. The second is that developers are still without final specifications for Revolution's ATI-developed graphics chip, codenamed Hollywood.
That stated, many third parties have been partially briefed by Nintendo representatives about the Revolution hardware, its overall horsepower, and the Big N's plan for the console. Based on the information studios have relayed to us, Revolution is truly poised to cater to an altogether different game market than either Microsoft or Sony with their Xbox 360 and PlayStation 3 consoles respectively. Nintendo's machine will simply not deliver the same graphic horsepower as its competitors. Revolution is all about the controller and what it can do for gameplay experiences.

When Revolution was initially unveiled, a Nintendo executive said it would be "two-to-three times more powerful than GameCube." The company never commented on Revolution's horsepower again and we were later told that the initial statement was incorrect. However, according to development houses, that description accurately sums up Revolution's power.

"To be honest, it's not much more powerful than an Xbox. It's like a souped up Xbox," a major third party source revealed to us. "But it's the controller that makes the difference and the controller is really nice."

Nintendo has said all along that sheer horsepower has not been a priority with Revolution. Rather, the company hopes to make the console small, quiet and affordable. It is very likely for this reason that the Big N chose not to make Revolution compatible with the emerging 720p, 1080i and 1080p high-definition video resolutions, which are focuses for competing consoles.

Gamers holding out for Nintendo to reverse its stance on the HD front may be in for a disappointment. Revolution will not have the RAM capacity to store and display an abundant source of high-definition textures. Third parties have revealed to us that the console will top out with 128MBs of RAM, and possibly even less. One studio would not give us an exact figure, but did say, "The same as GameCube plus an extra 64MB of main RAM." That number is by comparison nearly triple the amount of memory in GameCube. However, it is a far cry from the 512MBs present in Xbox 360.

One studio we spoke to hinted at the possibility of accessing further Revolution RAM, but its comments were cryptic. "There is more RAM that you can use, but Nintendo is using that for general memory, like game saves and all sorts of other things. You could use it, but you can't rely on it." This comment seems to suggest that developers might be able to tap into Revolution's 512MBs of on-board Flash memory, but to our knowledge such a solution would be too slow to utilize in games.

Still, the studios we spoke with are still very intrigued by Revolution and are not ruling out the possibility of additional graphic horsepower. No developer that chatted with us had, or was willing to share, details on the console's GPU, Hollywood. One studio said: "As soon as we find out what it can do then we'll know if Revolution will just be like an Xbox or something a little more."

Asked if it was developing for Revolution, one major third party source said that it was well past the experimental stage and was evaluating what types of games might work on the platform. "We are looking at it quite differently. It's like another current generation platform for us. But it's such a nice controller that it opens up a lot of possibilities. It's very different and it's very precise."

Finally, quizzed about publishers' internal reaction to the device, a source responded: "People are interested, but they're still taking it all in at the moment. I'm sure [Nintendo is] going to get a fair amount of support. Probably a lot of people will initially look at existing franchises and whether or not they can kind of do customized versions for Revolution using most of the assets they've got. But whether they'll say, "Okay, let's do something completely original for it," that's the other question because it could be quite expensive to do that. Not as expensive as doing a PS3 or Xbox 360 game. But if you're a third party and you want to do cross platform, if you're doing a game on 360 you can do it on PS3 or PC using the same assets and that does make it a bit easier."

Nintendo has consistently downplayed the role of horsepower with Revolution, often saying that graphics have reached a "saturation point" in today's games. Nintendo bigwig Shigeru Miyamoto has suggested that players might not be able to tell the difference between the new Legend of Zelda: Twilight Princess and some high-definition games.

The Big N will reveal much more about Revolution beginning early next year, according to company executives, and will show first games at the Electronics Entertainment Expo 2006 next May in Los Angeles. Stay tuned for more.
Tja, ik lig er niet wakker van, maar of dit aanslaat bij het grote publiek?
Natuurlijk moeten we wel afwachten wanneer de Hollywood chip definitief is, kan zijn dat Nintendo de developers gewoon aan de slag wil zetten, en dat de additionele graphics-verhoging makkelijk 'erbij' te voegen is.

Ik verwacht toch nog een verrassing kwa graphics en gameplay of de E3.


EDIT: shit man, toen ik m erop wilde zetten stond die post er nog niet bij, had ik maar niet zoveel moeten typen...
  dinsdag 6 december 2005 @ 10:47:34 #167
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32857199
Tering, jullie kunnen toch wel lezen? Er staat Gamecube based devkits. Tuurlijk zijn het gewoon Gamecube Turbo dingen, wat denk je zelf als de devkits met de echte chips niet klaar zijn? Damn.
quote:
Readers are advised to make two notes before continuing with this article. The first is that developers are still working with incomplete Revolution hardware. Most studios are, in fact, developing on "GameCube-based kits," according to major software houses we spoke to, which have asked to remain anonymous. The second is that developers are still without final specifications for Revolution's ATI-developed graphics chip, codenamed Hollywood.
Het artikel is dus helaas niks nieuws.

Oud.
[/Xrenity]
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 6 december 2005 @ 10:50:20 #168
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32857265
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 05:51 schreef Notorious het volgende:

[..]

http://revolution.ign.com/articles/673/673578p1.html

"To be honest, it's not much more powerful than an Xbox. It's like a souped up Xbox," a major third party source revealed to us. "But it's the controller that makes the difference and the controller is really nice."

Nauwlijks krachtiger dan de XBOX 1!

Game Cube Turbo for show!
Iets beter dan de Xbox. Net zo krachtig als de Xbox 360 dus? Jankerd
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:16:59 #169
8369 speknek
Another day another slay
pi_32857878
quote:
Nintendo bigwig Shigeru Miyamoto has suggested that players might not be able to tell the difference between the new Legend of Zelda: Twilight Princess and some high-definition games.
Okay he's lost it .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:18:16 #170
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32857907
Iets krachtiger dan de Xbox... Niet echt waar de meeste graphicshoeren casuals voor zullen gaan.
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:31:51 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32858221
Nintendo moet dus echt zorgen dat de gameplay iets extra's biedt. En dan niet Eyetoy extra, maar DS extra. Er moeten leuke, simpele games komen die voor iedereen geschikt zijn, Nintendo's plan moet dus lukken, anders kunnen ze het vergeten met de Revolution.

Verder vind ik dat ze wat extra mogen gaan letten op kwaliteitscontrole. Als je ziet wat King Kong en NFS:MW op de DS doen is dat simpelweg schandalig... Nintendo moet dan gewoon 'nee' zeggen tegen deze games. Dan maar minder 3rd party.

Overigens, kijkend naar het succes van de DS, ik heb er wel vertrouwen in De DS werd ook uitgelachen. De PSP was vele malen beter maar ondertussen is de DS wereldleider. Steeds meer developers gaan voor de DS werken en zelfs grote developers als Square doen meer met de DS dan met de PSP. Het prijsverschil helpt ook mee natuurlijk, dus zo MOETEN launchen onder de 200 dollar, net als altijd. No way dat de PS3 en 360 tegen die tijd evenveel kosten namelijk.

Ik geloof er nog steeds in, maar Nintendo moet nu EN opschieten met informatie, EN zorgen dat ze een goede launch line-up hebben EN zorgen dat ze een betere spreiding qua games hebben dan met de Cube.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:37:36 #172
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32858370
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo moet dus echt zorgen dat de gameplay iets extra's biedt. En dan niet Eyetoy extra, maar DS extra. Er moeten leuke, simpele games komen die voor iedereen geschikt zijn, Nintendo's plan moet dus lukken, anders kunnen ze het vergeten met de Revolution.
Dat is wat Nintendo van plan is maar of dat net zo goed werkt op een home console als op een handheld dat is nog maar de vraag.
quote:
Verder vind ik dat ze wat extra mogen gaan letten op kwaliteitscontrole. Als je ziet wat King Kong en NFS:MW op de DS doen is dat simpelweg schandalig... Nintendo moet dan gewoon 'nee' zeggen tegen deze games. Dan maar minder 3rd party.
Dat ben ik totaal niet met je eens. Als Nintendo casuals wil aantrekken hebben ze wel titels van de fifa kwaliteit nodig anders raken casuals de console al helemaal niet aan en we weten allemaal dat dat een nog groter gebrek aan third party titels tot gevolg zal hebben.
quote:
Overigens, kijkend naar het succes van de DS, ik heb er wel vertrouwen in De DS werd ook uitgelachen. De PSP was vele malen beter maar ondertussen is de DS wereldleider. Steeds meer developers gaan voor de DS werken en zelfs grote developers als Square doen meer met de DS dan met de PSP. Het prijsverschil helpt ook mee natuurlijk, dus zo MOETEN launchen onder de 200 dollar, net als altijd. No way dat de PS3 en 360 tegen die tijd evenveel kosten namelijk.
Dat denk ik ook, prijs gaat wel een rol spelen en als de revolution door de prijs veel verkocht zal worden dan zullen third partys zich ook voor de rev in gaan zetten.
quote:
Ik geloof er nog steeds in, maar Nintendo moet nu EN opschieten met informatie, EN zorgen dat ze een goede launch line-up hebben EN zorgen dat ze een betere spreiding qua games hebben dan met de Cube.
Juist, er moet snel informatie gegeven gaan worden en Nintendo moet ook de publiciteit opzoeken. Want ik denk nu dat als je de gemiddelde casual vraagt wat de revolution is hij je aankijkt of hij een spook ziet.
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:39:52 #173
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32858416
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:37 schreef King_of_cubes het volgende:
Dat ben ik totaal niet met je eens. Als Nintendo casuals wil aantrekken hebben ze wel titels van de fifa kwaliteit nodig anders raken casuals de console al helemaal niet aan en we weten allemaal dat dat een nog groter gebrek aan third party titels tot gevolg zal hebben.


Kwaliteitscontrole!

Tuurlijk heb je grote namen nodig, maar niet op deze manier.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_32858511
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[afbeelding]

Kwaliteitscontrole!

Tuurlijk heb je grote namen nodig, maar niet op deze manier.
Ik vind dat spel er top uitziet! Dat is toch dat zombie spel?
Third party games
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_32858889
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:43 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ik vind dat spel er top uitziet! Dat is toch dat zombie spel?
Third party games
Lijkt mij King Kong en met een 3 gemiddeld lijkt me dat niet een spel
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 6 december 2005 @ 12:03:00 #176
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32858954
Sarcasme, Tain, sarcasme.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 6 december 2005 @ 12:03:03 #177
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32858957
SAR-CAS-ME
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_32858996
Je weet maar nooit met Nintendo fans

Maar ik ben er eigenlijk wel bang voor dat de meeste multiplatform/third party titels te geforceerd de nieuwe besturingsmogelijkheden gaan gebruiken wat je ook met DS titels ziet.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32859083
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:59 schreef Tain het volgende:

[..]

Lijkt mij King Kong en met een 3 gemiddeld lijkt me dat niet een spel
!!!!!!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 6 december 2005 @ 12:12:32 #180
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32859156
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:04 schreef Tain het volgende:
Je weet maar nooit met Nintendo fans

Maar ik ben er eigenlijk wel bang voor dat de meeste multiplatform/third party titels te geforceerd de nieuwe besturingsmogelijkheden gaan gebruiken wat je ook met DS titels ziet.
Het ligt zo aan de developer weet je... Castlevania bijv, bijna geen gebruik van touchscreen, maar wat ze doen is leuk (ondanks dat ik de game dus ruk vond). Ze moeten het ook niet forceren. Liever geen gebruik, dan geforceerd gebruik zeg ik altijd maar
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 6 december 2005 @ 12:18:43 #181
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32859279
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:04 schreef Tain het volgende:
Je weet maar nooit met Nintendo fans

Maar ik ben er eigenlijk wel bang voor dat de meeste multiplatform/third party titels te geforceerd de nieuwe besturingsmogelijkheden gaan gebruiken wat je ook met DS titels ziet.
Ik denk dat ontwikkelen voor de Revolution controller makkelijker is voor de DS. Als je kijkt naar de DS en naar de Rev controller, zijn er grote verschillen, en dan zie je eigelijk ook dat de DS niet echt makkelijker is, maar juist moeilijker.

De problemen die de DS heeft zijn echt enorm:
- Twee schermen, je moet dus soms naar de ene scherm naar de andere kijken, a-relaxed.
- Ingewikkeld layout, als een non-gamer naar dat ding kijkt is het niet echt makkelijk met die touchscreen, in tegenstelling tot de Revolution controller waar je juist enorm weinig dingen op de controller hebt (simpele, grote A button bij.).
- Schakelen tussen interfaces, in Castlevania op de DS zit je lekker bezig met die knoppen, opeens moet je wat doen op de touchscreen, dan moet je dus overschakelen van de knoppen naar de touchscreen, stylus pakken enzo, lastig, alweer a-relaxed.

En als je dan naar de Revolution controller kijkt, dit is met de DS totaal niet te vergelijken. Dit is eigelijk gewoon dezelfde controller als PS2, Xbox of Gamecube, behalve dat de controller nu gesplitst is in twee (zodat extra knoppen, extra functionaliteit en de bijgevoegde complicaties optioneel zijn). De enige probleem dat de Revolution controller zou kunnen hebben is een gebruik aan knoppen. Voor de rest hoef je als ontwikkelaar die extra sensoren niet eens te gebruiken, het zou alleen zonde zijn. En als je de sensoren gebruikt, hoef je dus niet over te schakelen naar iets anders, de controller zit altijd in je hand, je moet gewoon bewegen. Simpel, makkelijk en intuitief.

Ik denk dus niet dat third parties met gimmicks komen als bij de DS. Neem nou de eerste spellen voor de DS, Ridge Racer DS. Daar was de 'gimmick' dat je met de touchscreen kon sturen. Het bleek niet te doen, maar zoiets zou uitstekend werken op de Revolution controller, gewoon je controller sturen in de richting waar je heen wilt, heel erg intuitief.

Daarnaast het trouwens mogelijk om met de Revolution controller sensoren een tweede analog stick te emuleren, alleen met nog meer functies (analog stick heeft alleen X, Y, terwijl de sensoren duidelijk veel meer hebben).

En nog een keer over Castlevania, stel je voor dat die spel op de Revolution was, dan zit je dus te spelen met de knoppen enzo, en dan moet je even zo'n symbooltje tekenen of dat ijs wegkrassen, dat zou uitstekend werken met de controller, niks overschakelen, gewoon de ding dat je al in je hand hebt gebruiken als een stylus als op de DS.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 6 december 2005 @ 12:21:30 #182
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32859336
quote:
Ingewikkeld layout, als een non-gamer naar dat ding kijkt is het niet echt makkelijk met die touchscreen
Niets makkelijker dan een touchscreen. Zie Nintendogs, een hond aaien is ook daadwerkelijk een hond aaien.
quote:
Schakelen tussen interfaces, in Castlevania op de DS zit je lekker bezig met die knoppen, opeens moet je wat doen op de touchscreen, dan moet je dus overschakelen van de knoppen naar de touchscreen, stylus pakken enzo, lastig, alweer a-relaxed.
Inderdaad, dat is ook vervelend, niet alleen bij Castlevania, maar bij meer games

Verder ben ik met je eens dat de Revo controller erg makkelijk is. Vroeger ging mn zusje ook al springen in Mario met de controller, nu is dat dus werkelijkheid geworden...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_32859799
Het ontwikkelen lijkt me voor de revo juist moeilijker te worden dan voor de DS. Je kan immers met een revo controller, mits je de sensoren gebruikt, veel meer kanten op (letterlijk en figuurlijk). ipv een simpele x,y as heb je nu een x,y,z as. Voor de DS hoef je in principe alleen maar de x,y coordinaten te weten van de plek waar het scherm geraakt wordt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32860054
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:18 schreef King_of_cubes het volgende:
Iets krachtiger dan de Xbox... Niet echt waar de meeste graphicshoeren casuals voor zullen gaan.
Ik heb me net laten vertellen dat de PS2 veel meer waar voor je geld is dan zo'n fokking dure 360 Dus valt wel mee

Overigens werkt de X/Y van de RevCon gewoon als een analoge stick, met naar voren = een knop en naar achteren ook. Zo lastig lijkt me het niet.

De echt innovatieve developers (Nintendo zelf iig) zullen ook wat doen met kantelen enzo
pi_32860207
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:57 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Ik heb me net laten vertellen dat de PS2 veel meer waar voor je geld is dan zo'n fokking dure 360 Dus valt wel mee

Overigens werkt de X/Y van de RevCon gewoon als een analoge stick, met naar voren = een knop en naar achteren ook. Zo lastig lijkt me het niet.

De echt innovatieve developers (Nintendo zelf iig) zullen ook wat doen met kantelen enzo
Je vergeet dat er ook nog een Omhoog/Omlaag functie ingebouwd moet worden en ook snelheid waarmee de beweging wordt gemaakt invloed kan hebben
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32860488
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:02 schreef Tain het volgende:

[..]

Je vergeet dat er ook nog een Omhoog/Omlaag functie ingebouwd moet worden en ook snelheid waarmee de beweging wordt gemaakt invloed kan hebben
Oja?
Zie de TV als een plat beeld. X/Y wordt in FPSs, net als deze generatie, gedaan met een pookje. Dit pookje vervang je nu door bewegingen met je wand. Dan heb je nog 2 knoppen, bijv. A en B, waarbij de een staat voor zoomen en de ander voor uitzoomen. Dit doe je met naar voren/terug halen.

Dan script je er nog in van 'hoe meer naar boven/onder/links/rechts je hem richt, hoe harder hij draait', en voila. Porten zou dus niet per se een probleem hoeven zijn. Zeker niet als bijvoorbeeld UE3 scalable zou zijn en op de Rev zou komen.
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:15:31 #187
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32860546
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:45 schreef Tain het volgende:
Het ontwikkelen lijkt me voor de revo juist moeilijker te worden dan voor de DS. Je kan immers met een revo controller, mits je de sensoren gebruikt, veel meer kanten op (letterlijk en figuurlijk). ipv een simpele x,y as heb je nu een x,y,z as. Voor de DS hoef je in principe alleen maar de x,y coordinaten te weten van de plek waar het scherm geraakt wordt.
Alsof developers niet goed in wiskunde zijn.

Retro Studios had trouwens maar een paar weken nodig om een Metroid Prime 2 demo aan te passen aan de Revolution controller, terwijl ze (denk ik) nooit eerder hadden gewerkt aan zo'n controller met sensoren. Aan de andere kant heeft Retro Studios veel talent.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32860833
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:13 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Oja?
Zie de TV als een plat beeld. X/Y wordt in FPSs, net als deze generatie, gedaan met een pookje. Dit pookje vervang je nu door bewegingen met je wand. Dan heb je nog 2 knoppen, bijv. A en B, waarbij de een staat voor zoomen en de ander voor uitzoomen. Dit doe je met naar voren/terug halen.
Op je tv scherm worden over het algemeen gewoon 3D beelden getoond en in een FPS kan je dus die 3e as gebruiken voor bijv. springen of kruipen of er een knop aan op offeren. Voor andere titels zijn nog wel meer mogelijkheden te bedenk waar je een Z as gebruikt en waar snelheid ook vrij veel invloed zou moeten hebben, denk hier bij aan spellen waarbij je moet vissen, honkballen, zwaardvechten enzo. Als snelheid en/of hoogte 0 invloed bij dit soort spellen zou hebben dan is het leuk voor 10 minuten, maar daarna zo repetief als wat.
quote:
Dan script je er nog in van 'hoe meer naar boven/onder/links/rechts je hem richt, hoe harder hij draait', en voila. Porten zou dus niet per se een probleem hoeven zijn. Zeker niet als bijvoorbeeld UE3 scalable zou zijn en op de Rev zou komen.
Was het ieder geval maar zo simpel zoals je het nu opschrijft
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32860925
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:15 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Alsof developers niet goed in wiskunde zijn.

Retro Studios had trouwens maar een paar weken nodig om een Metroid Prime 2 demo aan te passen aan de Revolution controller, terwijl ze (denk ik) nooit eerder hadden gewerkt aan zo'n controller met sensoren. Aan de andere kant heeft Retro Studios veel talent.
Een paar weken nodig hebben om een spel aan te passen aan een nieuwe controller zegt vrij weinig eigenlijk als je niet weet met hoeveel man ze dat gedaan hebben
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:35:29 #190
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32861047
Mwuah, zo groot zal Retro Studios in ieder geval niet zijn, ze hebben alleen Metroid Prime en Metroid Prime 2 uitgebracht, ze wilden meer uitbrengen maar die waren gecanceled. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat het veel moeite was. Dus.

Believe.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:14:14 #191
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32862039
Jeux-france en Meristation hadden dus wel gelijk.

Klik.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32862168
Vet ik wist niet dat IGN al een REvo sectie had
Houd van een lijntje.
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:43:42 #193
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32865727
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Jeux-france en Meristation hadden dus wel gelijk.

Klik.
Free Radical!! Dat zou fantastisch zijn
pi_32866265
Zwaardvechten op de revo lijkt me zo stoer
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:07:32 #195
130225 Antonieau
Afternoon Delight..!
pi_32866336
Microsoft en Sony ownen Nintendo toch wel.
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:08:18 #196
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32866357
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:07 schreef Antonieau het volgende:
Microsoft en Sony ownen Nintendo toch wel.
Serieus? Kut man! Dan koop ik geen Revo hoor
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:09:13 #197
130225 Antonieau
Afternoon Delight..!
pi_32866389
wat een reactie op hoog niveau
pi_32866393
Omdat hij het zegt zeker
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:09:55 #199
130225 Antonieau
Afternoon Delight..!
pi_32866413
en ja jorryt, iedereen doet wat ik zeg
pi_32866678
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:09 schreef Antonieau het volgende:
en ja jorryt, iedereen doet wat ik zeg
k doei.
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:20:57 #201
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_32866727
quote:
Dat xbox 360 is toch ook nauwelijks sterker dan de Xbox? Wat is je punt
Heb je Gear of War niet gezien ofzo moron?
quote:
De DS werd ook uitgelachen. De PSP was vele malen beter maar ondertussen is de DS wereldleider.
DS kwam eerder uit en de console markt is niet hetzelfde als de handheldmarkt die gedomineerd wordt door kindjes die Nintendogs willen spelen.
quote:
Het prijsverschil helpt ook mee natuurlijk, dus zo MOETEN launchen onder de 200 dollar, net als altijd. No way dat de PS3 en 360 tegen die tijd evenveel kosten namelijk.
Die lage prijs heeft de Game Cube ook niet geholpen anders...

Wie gaat nog een Game Cube Turbo kopen als je dan inmiddels al second generation XBOX 360 games ziet. De games die je nu ziet gebruiken niet eens alle cores.
pi_32866983
Och jezus daar hebben we de grootste gamesnerd van fok weer



negeren die hap
Houd van een lijntje.
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:29:54 #203
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32866999
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:20 schreef Notorious het volgende:

[..]

Heb je Gear of War niet gezien ofzo moron?
[..]

DS kwam eerder uit en de console markt is niet hetzelfde als de handheldmarkt die gedomineerd wordt door kindjes die Nintendogs willen spelen.
[..]

Die lage prijs heeft de Game Cube ook niet geholpen anders...

Wie gaat nog een Game Cube Turbo kopen als je dan inmiddels al second generation XBOX 360 games ziet. De games die je nu ziet gebruiken niet eens alle cores.

Nintendo d00med!!!111
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:31:50 #204
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_32867053
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Och jezus daar hebben we de grootste gamesnerd van fok weer

[afbeelding]

negeren die hap
Ja negeer de waarheid maar N-tard.

Veel plezier met je Game Cube Turbo ik hoop dat je ogen niet beschadigd raken door die graphics.
pi_32867244
Je ogen raken eerder beschadigd door snelle beelden en lichtflitsen (lees:betere graphics) denk ik.
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_32867294
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:20 schreef Notorious het volgende:

[..]

Heb je Gear of War niet gezien ofzo moron?

[..]

DS kwam eerder uit en de console markt is niet hetzelfde als de handheldmarkt die gedomineerd wordt door kindjes die Nintendogs willen spelen.
[..]

Die lage prijs heeft de Game Cube ook niet geholpen anders...

Wie gaat nog een Game Cube Turbo kopen als je dan inmiddels al second generation XBOX 360 games ziet. De games die je nu ziet gebruiken niet eens alle cores.
Je lijkt Pacman wel man, je blijft maar happen
pi_32867507
Ach ja hij mag best blij zijn met zijn xbox 1.5, als hij er ons maar niet mee lastig valt
Houd van een lijntje.
pi_32867573
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ja hij mag best blij zijn met zijn xbox 1.5, als hij er ons maar niet mee lastig valt
De Revolution wordt toch juist een Xbox 1.5?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_32867635
Xbox 1.6 dan
Houd van een lijntje.
pi_32868140
Qua grootte eerder Xbox 0.1
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 6 december 2005 @ 18:19:26 #211
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32868260
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:07 schreef Antonieau het volgende:
Microsoft en Sony ownen Nintendo toch wel.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32868468
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:20 schreef Notorious het volgende:
Heb je Gear of War niet gezien ofzo moron?
wat is daarmee dan?
quote:
DS kwam eerder uit en de console markt is niet hetzelfde als de handheldmarkt die gedomineerd wordt door kindjes die Nintendogs willen spelen.
Eerst verdedig je de PSP en vervolgens komt het erop neer dat het toch niet uit maakt.
De DS kwam dan wel eerder uit, maar verkoopt atm op alle continenten meer dan de PSP. Daarbij is de handheldmarkt wél enigzins te vergelijken met de console markt. Zeker nu de PSP gelijkwaardige graphics bied.
quote:
Die lage prijs heeft de Game Cube ook niet geholpen anders...
Hoe bedoel je? Aardig wat mensen kopen laatste tijd een Cube (in mijn omgeving), want 'hij is maar 100 euro'.
quote:
Wie gaat nog een Game Cube Turbo kopen als je dan inmiddels al second generation XBOX 360 games ziet. De games die je nu ziet gebruiken niet eens alle cores.
Gameplay, de Nintendo games. Als ik toffe visuals wil ga ik wel een film kijken. Toegegeven - graphics zijn belangrijk, maar het zal deze keer niet een ENORM verschil worden, net als met de laatste generatie.

ik moest hem gewoon even dissen
pi_32868532
>> Powerweb?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 6 december 2005 @ 18:49:14 #214
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32869057
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[afbeelding]
Nintendo d00med!!!111
pi_32870141
is Notorious eigelijk dezelfde idioot als op inside-gamer?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_32870295
Yep
Houd van een lijntje.
  dinsdag 6 december 2005 @ 19:52:46 #217
58560 Oksel
Gezellig.
pi_32870691
Antonieau, je praat als een homieau. En nou terug naar topics op je eigen nivieau.
  dinsdag 6 december 2005 @ 20:13:02 #218
135927 Frikandel_B.
sorry geen tieten, wel bier
pi_32871285
ik kreeg net een mailtje van nintendo met een link voor de revolution
Het is in het nederlands en veel succes er mee

http://ms.nintendo-europe.com/black/nlNL/
pi_32871591
*kijkt naar filmpje op bovengenoemde site

Dit gaat zeker cool worden! Please Lucas, laat er een Jedi game komen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_32871595
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=74762

Specs vanavond Amerikaanse tijd?
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 6 december 2005 @ 20:30:37 #221
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32871766
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:24 schreef Steeven het volgende:
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=74762

Specs vanavond Amerikaanse tijd?
Zou zeker mooi zijn.
pi_32871806
DE SPECS KOMEN MORGENOCHTEND!!!111111111111111111111 HYPEEE MEGAT0NZ.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_32871871
Alweer
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 6 december 2005 @ 20:38:31 #224
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32871968
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:35 schreef Pheno het volgende:
Alweer
Hé hoe durf je te twijfelen aan Matt.
pi_32872049
Oh nee he toch geen specs

Krijg je dat vergelijk gezeik weer net als bij de 360 en de ps3....
Houd van een lijntje.
  dinsdag 6 december 2005 @ 20:45:50 #226
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_32872196
Wat maken de specs nou eigenlijk echt uit qua gamebeleving? Een hoop bla bla, maar echt zinnig is het niet. Bij alles zal het er beter uit gaan zien, maar de grote sprongen die we in het verleden hadden krijgen we niet meer.

Wat tegenwoordig kudt is met veel spellen is clipping en slechte edge detection. Doe eens wat aan realistische animaties!
pi_32872264
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh nee he toch geen specs

Krijg je dat vergelijk gezeik weer net als bij de 360 en de ps3....
Damage Control man, nu denkt men dat het een opgevoerde Xbox wordt .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_32872608
quote:
Whoa baby. I should put an end to some speculation before it runs out of control.

Tonight's article will be a continuation of last night's. Satoru Iwata has not personally delivered us the full spec breakdown. Nintendo doesn't want to talk specs and I don't think anything we do will really change that.

That said, devs do have official documentation and it has been directly quoted to me over the phone.

Tonight, we'll talk a bit more about CPU / GPU power. We'll also have a clarification on RAM. (And before you go thinking that we messed up and it has 512MBs, think again -- it's the other way.) And we'll reveal the real DVD capacity. That 12GB stuff was completely bogus.

Devs also speculate on a price point.

Can someone do me a favor and pass this along to the guys at the GA Forum before they toss me into the bonfire.

Thanks.

Matt
Geen specs en 64 MB RAM voor de Rev .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_32872848
De 12 gig discs is dus ook bullshit
Houd van een lijntje.
  dinsdag 6 december 2005 @ 21:10:33 #230
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32872906
* voorbereidt op teleurstelling
pi_32872967
Wat een verrassing ook
  dinsdag 6 december 2005 @ 21:20:39 #232
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32873158
Steeven, wat zit je nou te hypen.

Dat hoor ik te doen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 6 december 2005 @ 21:24:49 #233
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32873274
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Steeven, wat zit je nou te hypen.

Dat hoor ik te doen.
pi_32873835
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Steeven, wat zit je nou te hypen.

Dat hoor ik te doen.
Ik miste je al.

En wat is nou de nieuwe "info"?
  dinsdag 6 december 2005 @ 21:51:47 #235
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32874086
We moeten blijkbaar wachten. Vanavond komt er wat.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 6 december 2005 @ 22:00:15 #236
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_32874372
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:31 schreef Kill_em_all het volgende:
is Notorious eigelijk dezelfde idioot als op inside-gamer?
En wtf ben jij dan?
quote:
Hoe bedoel je? Aardig wat mensen kopen laatste tijd een Cube (in mijn omgeving), want 'hij is maar 100 euro'.
Neemt niet weg dat het de slechtsverkopende Nintendo console ooit is. En 3e staat wereldwijd.
  dinsdag 6 december 2005 @ 22:04:51 #237
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32874540
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:00 schreef Notorious het volgende:

[..]

En wtf ben jij dan?
[..]

Neemt niet weg dat het de slechtsverkopende Nintendo console ooit is. En 3e staat wereldwijd.
Jij hebt geen recht van spreken in dit topic omdat je een irritant mannetje bent zonder een objectief verhaal die hier alleen maar komt bashen
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 6 december 2005 @ 22:07:02 #238
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_32874616
Het is de waarheid wat ik zeg N-tard.
pi_32874636
Oh god daar heb je spuit 11 ook weer hoor
Houd van een lijntje.
  dinsdag 6 december 2005 @ 22:09:17 #240
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_32874696
Als Matt van IGN de rest van Game Cube Turbo bekend maakt gaan jullie allemaal huilend slapen vanacht.
  dinsdag 6 december 2005 @ 22:11:29 #241
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32874776
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:09 schreef Notorious het volgende:
Als Matt van IGN de rest van Game Cube Turbo bekend maakt gaan jullie allemaal huilend slapen vanacht.
Blaat...

Waarom werkt dat kut Fok!block niet fatsoenlijk
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 6 december 2005 @ 22:11:45 #242
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32874784
Notorious, blijf jij maar op opa-ages.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 6 december 2005 @ 22:13:49 #243
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32874860
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Notorious, blijf jij maar op opa-ages.
notorious, blijf jij maar lekker weg

Je verdient die naam nog geen eens, hij lijkt teveel op die van Roy
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 6 december 2005 @ 22:14:43 #244
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_32874896
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Notorious, blijf jij maar op opa-ages.


Is daar ook veel relaxter dan al deze uptight mensjes hier. Je mag niet eens biased zijn hier.
  dinsdag 6 december 2005 @ 22:16:09 #245
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_32874952
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:13 schreef Tomasso het volgende:

[..]

notorious, blijf jij maar lekker weg

Je verdient die naam nog geen eens, hij lijkt teveel op die van Roy
Mensen op andere game sites dachten dat ik in een N-tard was veranderd terwijl het gewoon Roy van Fok was die mijn reputatie kwam beschadigen.
  dinsdag 6 december 2005 @ 22:21:46 #246
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32875127
Notorious opkrassen uit de Nintendo topics svp.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_32875169
Wel jammer dat je the thundercats leuk vond, hebben nog iets gemeen ook

bah bah
Houd van een lijntje.
pi_32875906
Als ze echt maar xbox+ graphics hebben zou ik nog wel twee keer nadenken voordat ik de rev koop. Tuurlijk leggen ze de nadruk niet op graphics, dus als ze graphics zouden hebben die vergelijkbaar waren met die van de 360 terwijl ze een jaar later uitkomen zou ik dat nog accepteren. Maar graphics van een XBOX? Dan wordt het pc gamen, of eventueel 1 van de andere 2 consoles.

Eerst allemaal nog maar zien natuurlijk, screenshots willen we.
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:00:11 #249
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32876671
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:16 schreef Notorious het volgende:

[..]

Mensen op andere game sites dachten dat ik in een N-tard was veranderd terwijl het gewoon Roy van Fok was die mijn reputatie kwam beschadigen.
! Heerlijk. Ik gun het je.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Milf dinsdag 6 december 2005 @ 23:00:55 #250
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_32876693
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:21 schreef MMaRsu het volgende:
Notorious opkrassen uit de Nintendo topics svp.
En de rest die zitten te flamen ook. Mochten er nog een paar nodig vinden om door te gaan geef ik een goede reden om een eigen gamesforum te beginnen en daar te blijven.

En geen gezeik met " ik heb het niet gezien" Ain't buying it.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 7 december 2005 @ 01:21:32 #251
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32880715
Was er nou nog nieuws?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_32881456
Ja.
quote:
December 6, 2005 - Just yesterday IGN Revolution launched with technical details on Nintendo's next-generation console, codenamed Revolution. And today more development sources have come forward with both clarification and even more tech specs. The latest news begins to paint a clearer picture of Nintendo's aim with its next platform.

We cannot stress this enough: Revolution is not being positioned as a competitor to either Xbox 360 or PlayStation 3. Nintendo has instead chosen to design a console that will be very affordable for consumers. For that very reason, say developers in the know, the Big N has opted out of filling the system with a massive supply of expensive RAM.
In yesterday's article, we wrote that Revolution would include 128MBs of RAM, or possibly less. Developers have clarified the makeup based on officially released Nintendo documentation. Revolution will build on GameCube's configuration of 24MBs 1T-SRAM and 16MBs D-RAM (40MBs) by adding an addition 64MBs of 1T-SRAM. The result is a supply of memory in Revolution that totals 104MBs. That number does not consider either the 512MBs of allegedly accessible (but hardly ideal) Flash RAM or the Hollywood GPU's on-board memory, said to be 3MBs by sources.

Revolution's Broadway CPU, developed by IBM, is an extension of the Gekko CPU in GameCube, according to official Nintendo documentation passed to us by software houses. The Hollywood GPU, meanwhile, is believed to be an extension of the Flipper GPU in GameCube. Since developers have not gone hands-on with the GPU, they can only go on Nintendo documentation, which is limited.

Exact clock rates were not disclosed, but one development source we spoke to had this to say of the Revolution CPU and GPU: "Basically, take a GameCube, double the clock rate of the CPU and GPU and you're done."

We presented that description to another informed studio, which clarified that the clock rates may even fall short of doubling those on GameCube.

"The CPU is the same as Gekko with one and a half to two times the performance and improved caching," said a source. "Our guys experimented with it and think they'll be able to get about twice the performance as GameCube."

"It's a gamble for the Big N," said another source. "It's not about horsepower for them -- it's about innovation and gameplay."

We've also been able to unearth firm details on the storage capacity for Revolution discs. Recent rumors suggesting that the discs can hold 12GBs of data are false. In fact, Revolution discs can store 4.7GBs of data on a single layer or 8.5GBs when double-layered on a single-side. This is a massive jump from the 1.5GB capacity of GameCube discs and more than enough storage capacity for any non-high-definition game.

Readers discouraged by Revolution's seeming lack of horsepower when compared to Xbox 360 and PlayStation 3 should remember that Nintendo is not interested in competing in the high-definition gaming arena, and as a standard-definition console, Revolution is more than capable. Capcom's Resident Evil 4 remains one of the most gorgeous games this generation and it ran on GameCube, a console at least half as powerful according to developer reports.

Software houses we spoke with also waxed on the immediate advantage to Nintendo's approach with Revolution, which is, of course, system price. Every developer was in agreement that Revolution should launch with a price tag of $149 or lower. Some speculated that based on the tech, a $99 price point would not be out of the question.
Stay tuned for more as it develops.
http://revolution.ign.com/articles/673/673799p1.html

Nintendo zal zich dus helemaal niet op graphics gaan richten. Anders dan Sony en Microsoft wil Nintendo blijkbaar alleen innovatie en gameplay bieden. MS en Sony worden ook niet als concurrenten beschouwd. Gezien de specs en waar er vanuit wordt gegaan, zal de Revo twee tot drie keer krachtiger worden dan de Gamecube.

Gelukkig heeft Nintendo deze keer voor een betere medium gekozen. Spellen zullen op een gewone DVD verschijnen, en de wat grotere games zullen op dual layered DVD-discs uitgebracht worden.. Het eerdere gerucht van 12GB discs is dus NIET waar.

Er wordt ook verwacht dat de Revo niet duurdere zal worden dan $149.


Gamecube Turbo klopt dus?
...and you shall see.
pi_32881733
Top.

Leuke console om erbij te hebben.
pi_32882959
quote:
Er wordt ook verwacht dat de Revo niet duurdere zal worden dan $149.
Niet zo gek, want ze zullen de chips wel gedieshrinkt hebben naar 90nm. Dat betekent dus dat ze enorm veel chips uit een wafer kunnen halen en dat de productiekosten ongekend laag zijn. Ws. kost het ding ze 100 dollar om te maken bij launch, if that.
pi_32883008
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:39 schreef PandorasBox het volgende:
Ja.
[..]

...

Er wordt ook verwacht dat de Revo niet duurdere zal worden dan $149.

..
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
  woensdag 7 december 2005 @ 08:27:32 #256
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32883039
OMFG IK WEET HET GEHEIM ACHTER DE REVOLUTION!!! ER IS NOG HOOP!!!11
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_32883080
Ik snap al die commotie over specs niet, ik keek vroeger ook niet naar m'n NES of SNES specs, nu doen vele niet anders.
  woensdag 7 december 2005 @ 08:33:32 #258
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_32883085
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:20 schreef Notorious het volgende:


Die lage prijs heeft de Game Cube ook niet geholpen anders...

Wie gaat nog een Game Cube Turbo kopen als je dan inmiddels al second generation XBOX 360 games ziet. De games die je nu ziet gebruiken niet eens alle cores.
Ik koop hem
pi_32883129
quote:
Op woensdag 7 december 2005 08:33 schreef Radjesh het volgende:

[..]

Ik koop hem
Already saving money!

Oh wacht, misschien niet eens nodig.
pi_32883131
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:07 schreef Notorious het volgende:
Het is de waarheid wat ik zeg N-tard.
Leuk dat je op m'n argumenten in gaat en deze probeerd te ontkrachten

Maar anyway, geen enorm krachtige console dus. Ben benieuwd

Krijg net overigens deze mail van GDC06:
quote:
From March 20-24, 2006, the Game Developers Conference will return to San Jose. The event will focus on What’s Next as next-gen game development will revolutionize every aspect of the gaming industry.
Mooie show voor Nintendo om weer wat te vertellen over Rev.
  woensdag 7 december 2005 @ 08:39:34 #261
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32883141
quote:
Op woensdag 7 december 2005 08:33 schreef knater het volgende:
Ik snap al die commotie over specs niet, ik keek vroeger ook niet naar m'n NES of SNES specs, nu doen vele niet anders.
Het zijn ook altijd de xbox fanboys die specs belangrijk vinden. Zolang de games er aardig uitzien en ik veel plezier heb tijdens het gamen zal het mij een worst zijn
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_32883227
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:00 schreef nikky het volgende:
En geen gezeik met " ik heb het niet gezien" Ain't buying it.
Ich habe es nicht gesehen.
  woensdag 7 december 2005 @ 08:56:50 #263
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_32883330
quote:
Op woensdag 7 december 2005 08:39 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Het zijn ook altijd de xbox fanboys die specs belangrijk vinden. Zolang de games er aardig uitzien en ik veel plezier heb tijdens het gamen zal het mij een worst zijn
Idd current gen games zien er prima uit IMO, en als je ook overal leest dat met RE4 op de cube het "best uitziende spel van deze generatie" vind, denk ik: dat x2 is een toppertje

En ach, zolang er Nintendo games op uitkomen en daarnaast ook nog eens innovatieve spellen dan is het toch prima?
Als ik realiteit wil ga ik wel naar buiten

En idd, vroeger boeiden specs niet, het ging gewoon om de games, en ik heb het idee dat Nintendo gewoon weer die kant op gaat.
Iets wat ook goed te zien is in de handheld markt, de DS heeft leukere spellen, maar mindere graphics dan de "concurrent" (ondanks dat het geen echte concurrent is, want de PSP is toch anders gepositioneerd, als multimedia device, maar het is natuurlijk wel een concurrent, want Sony wil gewoon ook die markt beheersen) en verkoopt toch beter, en dat komt zeker ook door de betere prijsstelling.
En ja het is belangrijk dat games er goed uitzien enzo, maar laten we eerlijk zijn, zien current gen games er zo slecht uit dat er veel te verbeteren is? (ja ok, sommige wel natuurlijk )

Pfft hoop getyped zo op de "vroege" ochtend.
pi_32883356
quote:
Op woensdag 7 december 2005 08:33 schreef knater het volgende:
Ik snap al die commotie over specs niet, ik keek vroeger ook niet naar m'n NES of SNES specs, nu doen vele niet anders.
Kwam je in die tijd al op discussiefora?

En het ziet er nou naar uit dat er zowat een hele generatie verschil in zit in mogelijkheden. We hadden ook wel 3 keer achter onze oren gekrabt als nintendo niet met de snes kwam, maar met een nes plus een gekke controller. En persoonlijk denk ik dat Sega dan nu nog had bestaan.
pi_32883642
quote:
And I think we're gonna be in for a hell of a shock at E3(look at how much more space they are renting out for E3)
Heeft iemand hier misschen een bron van?
  woensdag 7 december 2005 @ 10:24:44 #266
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_32884794
quote:
Op woensdag 7 december 2005 09:18 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Heeft iemand hier misschen een bron van?
Nope, alleen wel dat Nintendo de uitnodigingen al verstuurd heeft (iig naar sommige media)
(ipv een maand van tevoren)
  woensdag 7 december 2005 @ 10:35:19 #267
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_32885034
Blijkbaar gebruikt de Revolution geupgrade Gamecube hardware. Dit is heeeeeeel erg leuk voor mensen die niet te lang willen wachten op games. De meeste developers kunnen nu uitstekend overweg met de Gamecube, dus de stap naar de revolution zal laagdrempelig zijn.

En omdat developers zelfs de gamecube dev kits kunnen gebruiken kun je er wel vanuit gaan dat er grootse launchtitels uit zullen komen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 7 december 2005 @ 10:39:23 #268
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_32885114
Tsja, totdat er officiele specs zijn heb ik zoiets van: we zien het wel.

En verder heb ik zoiets van: als de games tof zijn en qua graphics op minimaal cube niveau zijn, is het toch prima?
  woensdag 7 december 2005 @ 10:48:36 #269
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32885292
Op zich is het maar weinig natuurlijk, maar net als knater heb ik nooit naar specs gekeken. Als je er lekker mee kan gamen is het prima. Ik vind het wel goed zo, zeker de lage prijs is heerlijk. Als ik wil geilen op graphics zet ik mn 360 wel aan (die ik tegen die tijd wel hoop te hebben )

Dingen die Nintendo moet doen

1) Genoeg leveren op launch
2) Genoeg launchgames uitpoepen
3) Zorgen dat er genoeg BC games zijn voor een lage prijs
4) Zorgen dat álle Cubegames werken op de Revo

Dan ben ik wel tevreden
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_32885701
Ik (gamenitwit voor de rest) heb gisteren toevallig een promofilmje over de revolution gezien. Ik vond het er echt leuk uitzien. Ik zie mezelf al helemaal zwaardvechtend of tennissend op de bank zitten!

(en ze vonden mijn donkey-konga-bongo's al lachwekkend)
  woensdag 7 december 2005 @ 11:08:50 #271
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32885771
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:05 schreef _Arual_ het volgende:
Ik (gamenitwit voor de rest) heb gisteren toevallig een promofilmje over de revolution gezien. Ik vond het er echt leuk uitzien. Ik zie mezelf al helemaal zwaardvechtend of tennissend op de bank zitten!

(en ze vonden mijn donkey-konga-bongo's al lachwekkend)
Cool Dit zijn de meningen die we willen horen. De 'gewone' user in GAM heeft zn mening al gegeven, maar als nitwits (zoals je het zelf zegt ) ook positief is over de controller is het toch alleen maar goed?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_32885936
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Cool Dit zijn de meningen die we willen horen. De 'gewone' user in GAM heeft zn mening al gegeven, maar als nitwits (zoals je het zelf zegt ) ook positief is over de controller is het toch alleen maar goed?
Nitwit in die zin dat ik dus wel heel af en toe met de gamecube van mijn man aan het klooien ben. Daar blijft het dan ook bij, een beetje bongoën enzo.

Maar het zag er gewoon enorm aanstekelijk uit, in dat filmpje! En de besturing leek me ook erg logisch. Heb je in het spel een vliegenmepper in je handen? dan mep je met die "afstandsbediening" alsof het een vliegenmepper is. In het spel aan het tenissen? dan gebruik je het als racket. Dat spreekt mij meer aan dan het uit je hoofd leren van de functies van tienduizenden knopjes op een controller.
pi_32886042
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:39 schreef philipnorth het volgende:
Tsja, totdat er officiele specs zijn heb ik zoiets van: we zien het wel.

En verder heb ik zoiets van: als de games tof zijn en qua graphics op minimaal cube niveau zijn, is het toch prima?
Precies.
Voordeel van de rev is:
- dat spellen veel sneller te maken zijn: hoe meer detail een machine aan kan, hoe meer er ontworpen moet worden. Hoe meer polygonen, hoe mooier, maar ook hoe arbeidsintensiever
- ontwikkelkosten lager zijn: zie voordeel 1
- oude nes/snes en n64 spellen weer te spelen zijn

En daar ik me prima vermaak met de Gamecube, zal deze me ook veel plezier geven.
Graphics verkopen een spel makkelijker misschien, maar prijs ook
En ik koop liever een spel waar ik lang plezier van heb dan een spel als Doom3, dat er prachtig uit ziet, maar een herspeelwaarde van 0,0 heeft.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 7 december 2005 @ 11:25:41 #274
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32886206
Dus de Revolution gebruikt 8.5GB discs maximaal. Terwijl de Xbox 360 discs maximaal 7GB kunnen gebruiken.

Daar zal Notorious hardstikke blij mee zijn...
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32886248
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Dus de Revolution gebruikt 8.5GB discs maximaal. Terwijl de Xbox 360 discs maximaal 7GB kunnen gebruiken.

Daar zal Notorious hardstikke blij mee zijn...
Who cares (op Notorious na)?
Het gaat niet om de grootte van de disk, het gaat erom wat je er op zet
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 7 december 2005 @ 11:31:42 #276
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32886349
Hey, wat zijn we vergeten! Iwata was gister jarig!


Happy Birthday to yooouuuu
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 7 december 2005 @ 11:33:12 #277
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32886388
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

Who cares (op Notorious na)?
Het gaat niet om de grootte van de disk, het gaat erom wat je er op zet
Inderdaad. Ik vind het trouwens best merkwaardig dat de Xbox 360 zo weinig ruimte heeft op die schijfjes, vooral juist omdat je extra ruimte nodig hebt. Dat wordt later een HD-DVD ding of Blu-ray later, anders krijgen ontwikkelaars het moeilijk zoals op de Gamecube (geen catastrophe, maar het belooft niks goeds).
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32886478
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Dus de Revolution gebruikt 8.5GB discs maximaal. Terwijl de Xbox 360 discs maximaal 7GB kunnen gebruiken.

Daar zal Notorious hardstikke blij mee zijn...
DVD-9: single sided, double layer, 8.5 GB (7.92 GiB)
Een DVD is gewoon een DVD, dus de revo en de 360 zullen gewoon evenveel data op een dvd hebben staan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32886491
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:33 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik vind het trouwens best merkwaardig dat de Xbox 360 zo weinig ruimte heeft op die schijfjes, vooral juist omdat je extra ruimte nodig hebt. Dat wordt later een HD-DVD ding of Blu-ray later, anders krijgen ontwikkelaars het moeilijk zoals op de Gamecube (geen catastrophe, maar het belooft niks goeds).
Zoiets als de N64 Bulky drive
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 7 december 2005 @ 11:40:04 #280
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32886559
Dat was volgens mij voor internet enzo niet voor meer capaciteit.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32886657
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op zich is het maar weinig natuurlijk, maar net als knater heb ik nooit naar specs gekeken. Als je er lekker mee kan gamen is het prima.
Ik heb laatst Mario Power Tennis voor de GBA gekocht. Verder helemaal geen fantastische graphics, maar de gameplay is oh-so sweeeet. Echt fantastische intuïtieve controls en daarom dus een geweldige game. Dáár gaat het mij om. Ik vind de huidige generatie spellen al goede graphics leveren. Nóg betere graphics interesseren me dus niet echt meer.

Gameplay > Graphics
pi_32886658
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat was volgens mij voor internet enzo niet voor meer capaciteit.
Het heette niet voor niets Bulky, er zou meer op passen dacht ik. Of was het ook meteen een geheugenuitbreiding van 4Mb ? In ieder geval, het was crap
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 7 december 2005 @ 11:45:20 #283
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32886680
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:44 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ik heb laatst Mario Power Tennis voor de GBA gekocht. Verder helemaal geen fantastische graphics, maar de gameplay is oh-so sweeeet. Echt fantastische intuïtieve controls en daarom dus een geweldige game. Dáár gaat het mij om. Ik vind de huidige generatie spellen al goede graphics leveren. Nóg betere graphics interesseren me dus niet echt meer.

Gameplay > Graphics
Dat vind ik dan weer net een slecht voorbeeld Ik vind die game dus helemaal niet zo leuk Maar ik snap wel wat je bedoelt en ik ben het er ook helemaal mee eens
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_32886685
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het heette niet voor niets Bulky, er zou meer op passen dacht ik. Of was het ook meteen een geheugenuitbreiding van 4Mb ? In ieder geval, het was crap
Ik had Majora's Mask gekocht en kwam thuis.... en toen werkte het spel niet en moest ik die 4MB geheugenuitbreiding ook nog eens kopen...

Maar ja, het was Majora's Mask
pi_32886693
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:44 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]
Gameplay > Graphics
Alleen N-fans zeggen dat
Daarom heb ik ook Nintendo en speel ik maar 1 pc spel: na al die jaren nog steeds DiabloII met 2D acceleratie
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_32886750
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer net een slecht voorbeeld Ik vind die game dus helemaal niet zo leuk Maar ik snap wel wat je bedoelt en ik ben het er ook helemaal mee eens
Ik moet het denk ik even in de juiste context plaatsen... Ik speel nog heel veel de allereerste tennisgame op de Gameboy (uit 1989, met Mario als scheidsrechter) en dat spel vind ik nog steeds helemaal geweldig. Mario Power Tennis is een vervolg op dat spel, met verbeterde gameplay (zonder de power shots).

  woensdag 7 december 2005 @ 11:53:02 #287
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_32886859
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:14 schreef _Arual_ het volgende:


Maar het zag er gewoon enorm aanstekelijk uit, in dat filmpje! En de besturing leek me ook erg logisch. Heb je in het spel een vliegenmepper in je handen? dan mep je met die "afstandsbediening" alsof het een vliegenmepper is. In het spel aan het tenissen? dan gebruik je het als racket. Dat spreekt mij meer aan dan het uit je hoofd leren van de functies van tienduizenden knopjes op een controller.
En dat is het idee achter de Rev controller!
  woensdag 7 december 2005 @ 12:05:14 #288
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32887156
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:36 schreef Tain het volgende:

[..]

DVD-9: single sided, double layer, 8.5 GB (7.92 GiB)
Een DVD is gewoon een DVD, dus de revo en de 360 zullen gewoon evenveel data op een dvd hebben staan
Jij bent ook alleen maar in de Nintendo topics als je iets negatiefs kan melden he?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 7 december 2005 @ 12:07:19 #289
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32887204
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:36 schreef Tain het volgende:

[..]

DVD-9: single sided, double layer, 8.5 GB (7.92 GiB)
Een DVD is gewoon een DVD, dus de revo en de 360 zullen gewoon evenveel data op een dvd hebben staan
Nee, de Xbox 360 heeft 7GB vanwege security gedoe enzo. Shogmaster van GAF heeft me daar op gecorrigeerd want ik dacht zelf ook dat het gewoon 8.5GB was. Revolution heeft gewoon meer data.

Hoe dan ook, X360 heeft juist meer nodig omdat die standaard 720p gaat renderen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32887215
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:18 schreef Pheno het volgende:

[..]

Precies.
Voordeel van de rev is:
- dat spellen veel sneller te maken zijn: hoe meer detail een machine aan kan, hoe meer er ontworpen moet worden. Hoe meer polygonen, hoe mooier, maar ook hoe arbeidsintensiever
- ontwikkelkosten lager zijn: zie voordeel 1
- oude nes/snes en n64 spellen weer te spelen zijn

En daar ik me prima vermaak met de Gamecube, zal deze me ook veel plezier geven.
Graphics verkopen een spel makkelijker misschien, maar prijs ook
En ik koop liever een spel waar ik lang plezier van heb dan een spel als Doom3, dat er prachtig uit ziet, maar een herspeelwaarde van 0,0 heeft.
Het grootste nadeel is dat de immersie van games steeds minder wordt naarmate het gat tussen de Revolution en de rest van de markt op grafisch niveau groeit.
pi_32887315
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:05 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Jij bent ook alleen maar in de Nintendo topics als je iets negatiefs kan melden he?
Ja tis zo ontzettend negatief dat ik zeg dat een DVD-9 DVD-9 is
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 7 december 2005 @ 12:12:48 #292
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32887363
Wat zeg ik nou net. De X360 schijven hebben minder ruimte dan de Revolution schijven. Het zijn niet standaard DVD-9s, ze zijn beide aangepast, waar de X360 helaas minder ruimte heeft.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32887421
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat zeg ik nou net. De X360 schijven hebben minder ruimte dan de Revolution schijven. Het zijn niet standaard DVD-9s, ze zijn beide aangepast, waar de X360 helaas minder ruimte heeft.
Dat had ik gewoon gelezen, dat Tomasso in mijn post meteen weer wat negatiefs ziet kan ik ook niks aan doen.

Vraag me alleen af waar je ooit 1.5GB voor nodig hebt in een beveiliging maar ja
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32887468
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:15 schreef Tain het volgende:

[..]

Dat had ik gewoon gelezen, dat Tomasso in mijn post meteen weer wat negatiefs ziet kan ik ook niks aan doen.

Vraag me alleen af waar je ooit 1.5GB voor nodig hebt in een beveiliging maar ja
Ik vraag me juist af hoe lang het duurt voordat die beveiliging gekraakt is
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_32887520
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:07 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Het grootste nadeel is dat de immersie van games steeds minder wordt naarmate het gat tussen de Revolution en de rest van de markt op grafisch niveau groeit.
Tja, ik ga er even vanuit dat Big N hierna weer een graphical update aan hun nextgen na de rev gaat geven, ze kunnen uiteindelijk niet achterblijven. 3rd party support moet je hebben, nu zie ik dat voor de rev wel goed komen, maar hierna moeten ze toch met een beest van een machine komen om met de xbox 720 en ps4 ontwikkelaars te kunnen praten over ports
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_32887552
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:19 schreef Pheno het volgende:

[..]

Tja, ik ga er even vanuit dat Big N hierna weer een graphical update aan hun nextgen na de rev gaat geven, ze kunnen uiteindelijk niet achterblijven. 3rd party support moet je hebben, nu zie ik dat voor de rev wel goed komen, maar hierna moeten ze toch met een beest van een machine komen om met de xbox 720 en ps4 ontwikkelaars te kunnen praten over ports
Voor de rev zie ik dat zeker niet goed komen met een verschil van minimaal factor 4 in grafische kracht met de rest .
  woensdag 7 december 2005 @ 12:24:33 #297
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32887632
Mwuah, twee keer graphics van de Gamecube is eigelijk wel genoeg. Ik zie eigelijk niet zo'n groot probleem, maar wel met die graphics hoeren die next-gen consoles halen zodat ze van hun HDTV kunnen genieten.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32887674
Graphicshoeren . Ik word zo moe van die mensen die doen alsof graphics volkomen onbelangrijk zijn. Graphics en geluid hebben een enorme impact op de sfeer van een game en de immersie die een speler ervaart in de game. En laten dat nou net 2 vlakken zijn waar Nintendo zich niet de sterkste in toont.
  woensdag 7 december 2005 @ 12:27:28 #299
8369 speknek
Another day another slay
pi_32887707
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:07 schreef Retuobak het volgende:
Het grootste nadeel is dat de immersie van games steeds minder wordt naarmate het gat tussen de Revolution en de rest van de markt op grafisch niveau groeit.
Ja, inderdaad. Ofschoon de xbox 360 en ps3 daar in de loop van hun levensduur ook mee te maken gaan krijgen, maar de revolution begint met een achterstand. Immersie is mede (en op belangrijke wijze) afhankelijk van het doorbreken van zogenaamde schema's (interne representaties). Dat verklaart waarom we ons vroeger heel erg identificeerde met Link in Zelda, en nu iedereen onmiddelijk de tekortkomingen ziet, en geen immersion meer voelt. De grens moet elke keer weer verlegd worden om immersion te verkrijgen, zodra mensen eraan gewend zijn werkt het niet meer.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_32887727
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:26 schreef Retuobak het volgende:
Graphicshoeren . Ik word zo moe van die mensen die doen alsof graphics volkomen onbelangrijk zijn. Graphics en geluid hebben een enorme impact op de sfeer van een game en de immersie die een speler ervaart in de game. En laten dat nou net 2 vlakken zijn waar Nintendo zich niet de sterkste in toont.
We zullen zien. Ik zie iig echt hele coole dingen voor me met zo'n controller, als het een beetje te doen is en men de SDK vrij geeft, dan wil ik ook wel een poging wagen met iets low-budget
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')