En dat groene ledje bij de X360 danquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik vind het niks, ik vind dergelijke LEDs voor hetzelfde volk dat doet aan casemodding. Van die mensen die van hun electronica halve discofeesten moeten maken.
'De review'?quote:Op zondag 4 december 2005 03:32 schreef alex4allofyou het volgende:
Vinden jullie t trouwens ook 'zorgwekkend' dat Nintendo z'n touch een beetje aan het kwijtraken is? Kijkende naar de review van Mario Soccer kan ik niet anders dan dat zo onderhand concluderen.
Ik hoop dat ze een andere software filosofie tentoonspreiden straks op de Revolution.
iddquote:Op zondag 4 december 2005 05:32 schreef MMaRsu het volgende:
Mario Soccer is niet door Nintendo gemaakt
quote:NIBRIS is working on a game called Raid Over the River, and theywant to bring their game to the DS and Revolution exclusively. This game will not be showing up on Xbox360 or PS3 because the developers have stated that “Nintendo is their life”. They hold a great amount of respect for Nintendo, and only want to see their game published on Nintendo systems.
While Raid Over the River doesn’t have a distributor yet, they are in talks with a few companies as of right now. This hasn’t stopped them from working on the game day and night. NIBRIS doesn’t even have a Revolution dev kit, so they have been doing all their work on a PC version.
Perhaps the saddest news is that NIBRIS got in touch with Nintendo of Europe about publishing the game, but NOE told them that the game “wasn’t in their target”. I hope that the tides will turn, and that this game will be picked up by Nintendo. We have heard how Nintendo is eager to work with any developers to bring their games to Revolution, but after hearing this news I am left wondering what the truth is.
You can check out some screenshots of the Raid Over the River below, and perhaps get a feel for what the game may look like if it ever makes it to the Revolution.
I am providing a couple links for everyone to check out. If you want to contact the developer and give them some encouragement or kind words, I am sure they would love to hear it. Also, if you would like to contact Nintendo of Europe and pleade NIBRIS’s case in hopes of their game getting published, I will provide you with the NOE contact page.
Check IGN voor de review. IGN staat ook nog eens bekend als een site die aardig hoge cijfers geeft, dan is een 7 gewoon crap dus.quote:Op zondag 4 december 2005 06:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'De review'?Die komt maandag pas online
Eerst zeggen dat je kleine ontwikkelaars wil stimuleren om games te maken voor je console en dan weigeren omdat het niet bij je target past, zwak hoor Nintendo erg zwakquote:Op zondag 4 december 2005 14:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.game-rotr.net/screens.php
Ziet er saai uitArt is wel mooi...
Twilight Princessquote:Op zondag 4 december 2005 15:10 schreef alex4allofyou het volgende:
Wat zijn TTP trailers?
Ik vind dat schietspel er geweldig uitzien, kan me niet voorstellen dat Nintendo niet vereerd is.
Ja, Zelda is nog steeds niet aangetast door het kwaliteitsvirus. De reden dat Zelda nog steeds meest populair is is omdat ze nog geen misstap hebben gemaakt met die franchise (celshading is geen misstap in the sense of gameplay). Ergens ben ik een beetje zenuwachtig over de reviews van TTP, het is het laatste bouwwerk van Nintendo die nog niet gevallen is.quote:Op zondag 4 december 2005 15:36 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Twilight PrincessNintendo-touch all over the place.
En is het niet zo dat Nintendo die ene game niet zelf wil uitgeven? Dat kan ik begrijpen. Zou raar zijn als ze de game niet op Rev laten uitkomen :S
Zou zo vet zijn als dat erin zatquote:Reverse gyration spotted:
-The fishing man, pulls harder than expected
-Sword fighter 'stopped' in mid air
-the shooter, the gun has recoil
Je kent de powerball niet? Soort variatie daarop.quote:Op zondag 4 december 2005 16:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Reverse gyration is niet eens mogelijk man.Wie verzint zoiets, damn.
quote:Grote kans dat die force feedback erin zit. Uitvoering zou niet moeilijk zijn. Je stopt een vrijdraaiende gyrosoop in de controller die door input van het spel naar believen vastgezet kan worden. Gevolg is dat je ineens weerstand voelt. Zou leuk systeem zijn. Hoewel ik me afvraag hoeveel stroom het gaat kosten om zo's gyroscoop constant te laten draaien.
Wario Ware Touchedquote:Op zondag 4 december 2005 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wario Ware Touched heeft oook een vorm van feedback, dat past MAKKELIJK in de afstandsbedieing
Hoe denk je dat een kruisraket bestuurd wordt?quote:Op zondag 4 december 2005 16:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Reverse gyration is niet eens mogelijk man.Wie verzint zoiets, damn.
Volgens mij bedoel je iets anders, ik heb het dus over een kracht dat je in een richting stuurt, geen sensoren ofzo.quote:Op zondag 4 december 2005 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wario Ware Touched heeft oook een vorm van feedback, dat past MAKKELIJK in de afstandsbedieing
Blaat.quote:Op zondag 4 december 2005 16:08 schreef Ruzbeh het volgende:
De mechanisme zou dus nooit in de controller passen. Een powerball moet je trouwens zelf bewegen en draaien enzo.
En dat je ineens zomaar weerstand voelt of het je in een richting duwt klopt helemaal niks van, volgens mij is dat ook niet mogelijk anders bestond het al.
het is chagrijnig, niet chagerijnigquote:Op zondag 4 december 2005 20:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoezo ben je de laatste tijd zo chagerijnig?
Dat ben ik niet. Maar het begint wel vervelend te worden dat ik je posts altijd al enkele minuten van te voren op GAF kan lezen van andere members.quote:Op zondag 4 december 2005 20:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoezo ben je de laatste tijd zo chagerijnig?
Ik heb gewoon gelijk.quote:Op zondag 4 december 2005 20:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat ben ik niet. Maar het begint wel vervelend te worden dat ik je posts altijd al enkele minuten van te voren op GAF kan lezen van andere members.
Daarnaast reageer je echt werkelijk op elk gerucht of nieuwtje, en zolang het niet op GAF is verschenen, bestempel je het direct als fake en kom je weer met een uit je duim gezuigt verhaaltje dat kant noch wal raakt m.i.
Er is gewoon geen fucking nieuws te vertellen over de Revolution, laat men dan iig nog geruchten posten en discussieren over de mogelijkheid
De dikke reet van de groenteboer ook.quote:
Ruzbeh.. je hebt jezelf weer eens overtroffen in nutteloze postsquote:Op zondag 4 december 2005 21:17 schreef Ruzbeh het volgende:
[knip]
Ik verdenk een Kabouter met een rode puntmuts!quote:
Was ik niet, nu logischerwijs wel nee gestemd.quote:Op zondag 4 december 2005 22:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik verdenk een Kabouter met een rode puntmuts!
Voor zover ik weet wel jaquote:Op zondag 4 december 2005 22:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zeg heb jij me trouwens nog toegevoegd bij NWFC?
Dat einde zegt me niets. Die XY knoppen en het stukje 'Coming 2006'quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 22:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Was ik niet, nu logischerwijs wel nee gestemd.
quote:Supposedly, this comes from some swedish magazine called Loading.
En Neerlandse Rev minisite:quote:I'm skeptical that this is a true pic, since Nintendo seems to be keeping Rev game details under wraps. But if true, that looks nice.
Nou nou, DAAR zou ik mee kunnen levenquote:Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
En Neerlandse Rev minisite:
http://ms.nintendo-europe.com/black/nlNL/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |