abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 december 2005 @ 18:32:36 #101
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32785902
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 18:20 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ik vind het niks, ik vind dergelijke LEDs voor hetzelfde volk dat doet aan casemodding. Van die mensen die van hun electronica halve discofeesten moeten maken .
En dat groene ledje bij de X360 dan

En waarom zet je niet overal in huis je lampen uit, je woont toch niet in een disco
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_32785959
Wie zegt er dat ik die LED in de X360 mooi vind?
En
pi_32790296


pi_32791482
Oh nog maar bijna 157 dagen
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:34:33 #105
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_32793059
Gossie, dat de vorige E3 al weer zo lang geleden is. :|
Gr.
pi_32799201
Vinden jullie t trouwens ook 'zorgwekkend' dat Nintendo z'n touch een beetje aan het kwijtraken is? Kijkende naar de review van Mario Soccer kan ik niet anders dan dat zo onderhand concluderen.

Ik hoop dat ze een andere software filosofie tentoonspreiden straks op de Revolution.
  zondag 4 december 2005 @ 05:32:37 #107
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32800038
Mario Soccer is niet door Nintendo gemaakt
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 4 december 2005 @ 06:18:17 #108
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32800135
quote:
Op zondag 4 december 2005 03:32 schreef alex4allofyou het volgende:
Vinden jullie t trouwens ook 'zorgwekkend' dat Nintendo z'n touch een beetje aan het kwijtraken is? Kijkende naar de review van Mario Soccer kan ik niet anders dan dat zo onderhand concluderen.

Ik hoop dat ze een andere software filosofie tentoonspreiden straks op de Revolution.
'De review'? Die komt maandag pas online
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 4 december 2005 @ 09:24:55 #109
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32800519
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 21:06 schreef VoiceofPower het volgende:
[afbeelding]

Waar zijn de seconden.
pi_32802870
quote:
Op zondag 4 december 2005 05:32 schreef MMaRsu het volgende:
Mario Soccer is niet door Nintendo gemaakt
idd


En Alex, check de TTP trailers
pi_32807073
quote:
NIBRIS is working on a game called Raid Over the River, and theywant to bring their game to the DS and Revolution exclusively. This game will not be showing up on Xbox360 or PS3 because the developers have stated that “Nintendo is their life”. They hold a great amount of respect for Nintendo, and only want to see their game published on Nintendo systems.

While Raid Over the River doesn’t have a distributor yet, they are in talks with a few companies as of right now. This hasn’t stopped them from working on the game day and night. NIBRIS doesn’t even have a Revolution dev kit, so they have been doing all their work on a PC version.

Perhaps the saddest news is that NIBRIS got in touch with Nintendo of Europe about publishing the game, but NOE told them that the game “wasn’t in their target”. I hope that the tides will turn, and that this game will be picked up by Nintendo. We have heard how Nintendo is eager to work with any developers to bring their games to Revolution, but after hearing this news I am left wondering what the truth is.

You can check out some screenshots of the Raid Over the River below, and perhaps get a feel for what the game may look like if it ever makes it to the Revolution.

I am providing a couple links for everyone to check out. If you want to contact the developer and give them some encouragement or kind words, I am sure they would love to hear it. Also, if you would like to contact Nintendo of Europe and pleade NIBRIS’s case in hopes of their game getting published, I will provide you with the NOE contact page.


http://www.game-rotr.net/screens.php

Ziet er saai uit Art is wel mooi...
pi_32808189
quote:
Op zondag 4 december 2005 06:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

'De review'? Die komt maandag pas online
Check IGN voor de review. IGN staat ook nog eens bekend als een site die aardig hoge cijfers geeft, dan is een 7 gewoon crap dus.

Dat wist ik niet, dat het spel geoutsourced was. Maar anyhow, vroeger hadden ze nog een kwaliteitskeurmerk waarbij ook 2nd party developers zich aan moesten houden. Sowieso vind ik het raar dat ze alles maar outsourcen.
Neemt verder ook niet weg dat Mariokart, Mario Sunshine, Starfox (ook 2nd party) etc. dezelfde kwaliteitsvermindering hadden. Hoe klote het ook is, ik zie er wel een trend in.

Het kan natuurlijk zijn dat Nintendo zich nu helemaal richt op de REV. Ik moet wel zeggen dat Mariokart DS mij weer hoop geeft; dat spel is eindelijk weer on track met de SNES versie.


Wat zijn TTP trailers?

Ik vind dat schietspel er geweldig uitzien, kan me niet voorstellen dat Nintendo niet vereerd is.
  zondag 4 december 2005 @ 15:24:58 #113
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_32808531
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:28 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.game-rotr.net/screens.php

Ziet er saai uit Art is wel mooi...
Eerst zeggen dat je kleine ontwikkelaars wil stimuleren om games te maken voor je console en dan weigeren omdat het niet bij je target past, zwak hoor Nintendo erg zwak
push it to the limit
pi_32808785
quote:
Op zondag 4 december 2005 15:10 schreef alex4allofyou het volgende:

Wat zijn TTP trailers?

Ik vind dat schietspel er geweldig uitzien, kan me niet voorstellen dat Nintendo niet vereerd is.
Twilight Princess Nintendo-touch all over the place.

En is het niet zo dat Nintendo die ene game niet zelf wil uitgeven? Dat kan ik begrijpen. Zou raar zijn als ze de game niet op Rev laten uitkomen :S
pi_32809259
quote:
Op zondag 4 december 2005 15:36 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Twilight Princess Nintendo-touch all over the place.

En is het niet zo dat Nintendo die ene game niet zelf wil uitgeven? Dat kan ik begrijpen. Zou raar zijn als ze de game niet op Rev laten uitkomen :S
Ja, Zelda is nog steeds niet aangetast door het kwaliteitsvirus. De reden dat Zelda nog steeds meest populair is is omdat ze nog geen misstap hebben gemaakt met die franchise (celshading is geen misstap in the sense of gameplay). Ergens ben ik een beetje zenuwachtig over de reviews van TTP, het is het laatste bouwwerk van Nintendo die nog niet gevallen is.
pi_32809260
nieuwe minsite:
http://ms.nintendo-europe.com/black/enGB/
quote:
Reverse gyration spotted:
-The fishing man, pulls harder than expected
-Sword fighter 'stopped' in mid air
-the shooter, the gun has recoil
Zou zo vet zijn als dat erin zat
  zondag 4 december 2005 @ 16:03:42 #117
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32809610
Reverse gyration is niet eens mogelijk man. Wie verzint zoiets, damn.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32809662
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Reverse gyration is niet eens mogelijk man. Wie verzint zoiets, damn.
Je kent de powerball niet? Soort variatie daarop.
quote:
Grote kans dat die force feedback erin zit. Uitvoering zou niet moeilijk zijn. Je stopt een vrijdraaiende gyrosoop in de controller die door input van het spel naar believen vastgezet kan worden. Gevolg is dat je ineens weerstand voelt. Zou leuk systeem zijn. Hoewel ik me afvraag hoeveel stroom het gaat kosten om zo's gyroscoop constant te laten draaien.
  zondag 4 december 2005 @ 16:08:09 #119
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32809721
De mechanisme zou dus nooit in de controller passen. Een powerball moet je trouwens zelf bewegen en draaien enzo.

En dat je ineens zomaar weerstand voelt of het je in een richting duwt klopt helemaal niks van, volgens mij is dat ook niet mogelijk anders bestond het al.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 4 december 2005 @ 16:23:56 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32810271
Wario Ware Touched heeft oook een vorm van feedback, dat past MAKKELIJK in de afstandsbedieing
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_32810535
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wario Ware Touched heeft oook een vorm van feedback, dat past MAKKELIJK in de afstandsbedieing
Wario Ware Touched Bedoel je niet Twisted
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 4 december 2005 @ 16:34:24 #122
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32810558
Twisted ja
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_32811474
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Reverse gyration is niet eens mogelijk man. Wie verzint zoiets, damn.
Hoe denk je dat een kruisraket bestuurd wordt?
Vandaar de Microsoft Sidewinder.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 4 december 2005 @ 19:01:54 #124
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32814296
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wario Ware Touched heeft oook een vorm van feedback, dat past MAKKELIJK in de afstandsbedieing
Volgens mij bedoel je iets anders, ik heb het dus over een kracht dat je in een richting stuurt, geen sensoren ofzo.

Trouwens, klik.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 4 december 2005 @ 20:07:45 #125
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32816399
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:08 schreef Ruzbeh het volgende:
De mechanisme zou dus nooit in de controller passen. Een powerball moet je trouwens zelf bewegen en draaien enzo.

En dat je ineens zomaar weerstand voelt of het je in een richting duwt klopt helemaal niks van, volgens mij is dat ook niet mogelijk anders bestond het al.
Blaat.

Als je ergens geen verstand van hebt, hoef je er niet op te reageren hoor. Je bent niet verplicht overal op te reageren
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 4 december 2005 @ 20:16:03 #126
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32816664
Hoezo ben je de laatste tijd zo chagerijnig?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 4 december 2005 @ 20:17:12 #127
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_32816708
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoezo ben je de laatste tijd zo chagerijnig?
het is chagrijnig, niet chagerijnig
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 4 december 2005 @ 20:30:09 #128
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32817144
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoezo ben je de laatste tijd zo chagerijnig?
Dat ben ik niet. Maar het begint wel vervelend te worden dat ik je posts altijd al enkele minuten van te voren op GAF kan lezen van andere members.

Daarnaast reageer je echt werkelijk op elk gerucht of nieuwtje, en zolang het niet op GAF is verschenen, bestempel je het direct als fake en kom je weer met een uit je duim gezuigt verhaaltje dat kant noch wal raakt m.i.

Er is gewoon geen fucking nieuws te vertellen over de Revolution, laat men dan iig nog geruchten posten en discussieren over de mogelijkheid
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 4 december 2005 @ 20:32:35 #129
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32817231
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:30 schreef Tomasso het volgende:
[knip]
  zondag 4 december 2005 @ 21:02:51 #130
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32818171
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:30 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Dat ben ik niet. Maar het begint wel vervelend te worden dat ik je posts altijd al enkele minuten van te voren op GAF kan lezen van andere members.

Daarnaast reageer je echt werkelijk op elk gerucht of nieuwtje, en zolang het niet op GAF is verschenen, bestempel je het direct als fake en kom je weer met een uit je duim gezuigt verhaaltje dat kant noch wal raakt m.i.

Er is gewoon geen fucking nieuws te vertellen over de Revolution, laat men dan iig nog geruchten posten en discussieren over de mogelijkheid
Ik heb gewoon gelijk.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 4 december 2005 @ 21:07:03 #131
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32818284
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:02 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ik heb gewoon gelijk.
De dikke reet van de groenteboer ook.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 4 december 2005 @ 21:17:33 #132
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32818625
Best, dan gaan we maar speculeren. Wat gaat de geheime functie worden van de Revolution controller? Dat reverse gyration bestaat niet anders zou dit ding dus niet bestaan. Ik heb in ieder geval geen flauw idee.

Misschien is het ook tijd voor een poll:

Wordt de Revolution een revolutie?
» Ja.
» Nee.


maak je eigen FOK! poll zelf!

Volgende keer maar in de OP zetten.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 4 december 2005 @ 21:52:51 #133
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32819735
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:17 schreef Ruzbeh het volgende:
[knip]
Ruzbeh.. je hebt jezelf weer eens overtroffen in nutteloze posts
  zondag 4 december 2005 @ 21:56:22 #134
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32819867
Kom jij maar met wat beters.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32820196
Wie is die nee stemmer

idioot
Houd van een lijntje.
  zondag 4 december 2005 @ 22:10:10 #136
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_32820337
waar is de 'dat moeten we nog maar zien' optie?
  zondag 4 december 2005 @ 22:14:30 #137
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32820480
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie is die nee stemmer

idioot
Ik verdenk een Kabouter met een rode puntmuts!

"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 4 december 2005 @ 22:19:19 #138
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32820678
Gewoon niet posten Ruzbeh
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 4 december 2005 @ 22:30:05 #139
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32821063
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Kom jij maar met wat beters.
BELIEVE!!!

  zondag 4 december 2005 @ 22:30:32 #140
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32821085
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:19 schreef MMaRsu het volgende:
Gewoon niet posten Ruzbeh
Zeg heb jij me trouwens nog toegevoegd bij NWFC?
pi_32821567
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:14 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik verdenk een Kabouter met een rode puntmuts!

Was ik niet, nu logischerwijs wel nee gestemd.
  zondag 4 december 2005 @ 22:56:21 #142
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32821872
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:30 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Zeg heb jij me trouwens nog toegevoegd bij NWFC?
Voor zover ik weet wel ja
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_32824890
Is dit nou een geupdate filmpje ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 5 december 2005 @ 00:43:21 #144
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32824983
quote:
Op maandag 5 december 2005 00:39 schreef Roi het volgende:
Is dit nou een geupdate filmpje ?
Dat einde zegt me niets. Die XY knoppen en het stukje 'Coming 2006'
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 5 december 2005 @ 00:49:44 #145
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32825092
quote:
Op maandag 5 december 2005 00:39 schreef Roi het volgende:
Is dit nou een geupdate filmpje ?
Zeker weten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 5 december 2005 @ 08:26:07 #146
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32827427
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:46 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Was ik niet, nu logischerwijs wel nee gestemd.
!
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_32835902
quote:
Supposedly, this comes from some swedish magazine called Loading.
quote:
I'm skeptical that this is a true pic, since Nintendo seems to be keeping Rev game details under wraps. But if true, that looks nice.
En Neerlandse Rev minisite:
http://ms.nintendo-europe.com/black/nlNL/
pi_32835998
Dat plaatje heb ik ook gezien op het gamespot forum, maar ik geloof niet dat het echt is
Houd van een lijntje.
pi_32836338
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef Xrenity het volgende:

[..]

[afbeelding]
[..]

En Neerlandse Rev minisite:
http://ms.nintendo-europe.com/black/nlNL/
Nou nou, DAAR zou ik mee kunnen leven
Damn, ik kan het maar beter met een korreltje zout nemen anders zou ik weleens erg teleurgesteld kunnen worden.
  maandag 5 december 2005 @ 17:15:19 #150
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_32839433
ja, ik ga er ook maar van uit dat het nep is. hopen op zulke grote sprongen in grafische kwaliteit lijken me wat optimistisch.
pi_32839520
Zo ubermooi is het toch niet? De wereld ziet er ook niet echt gigantisch uit, dus ik zie niet in waarom je met huidige technologie dergelijke beelden niet real-time weer zou kunnen geven. Daarentegen ziet het er wel heel erg uit als iets dat van deviantart is geplukt.
  maandag 5 december 2005 @ 17:21:12 #152
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32839585
Het is ook gewoon fanart
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 5 december 2005 @ 17:21:35 #153
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32839599
Dat het nep is, is al bevestigd hoor, maar ik denk persoonlijk dat de Revolution zoiets zou kunnen. Ik zie niet iets waarvan ik denk dat het onmogelijk is. Dat water is trouwens best lelijk.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32840735
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat het nep is, is al bevestigd hoor, maar ik denk persoonlijk dat de Revolution zoiets zou kunnen. Ik zie niet iets waarvan ik denk dat het onmogelijk is. Dat water is trouwens best lelijk.
Dat vond ik juist erg mooi
  maandag 5 december 2005 @ 21:15:51 #155
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_32846235
het reflecteert te veel en er zijn te weinig kleine rimpels. het is te glad zeg maar alsof het veel dikker is dan water. het ziet er meer uit als vloeibaar metaal ofzo.
pi_32846475
Btw, dat WiFi gedoe, op de DS is het nogal beperkt tot nog toe, als dat ook zo is op de Rev dan weet ik nu al: geen MMO's.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  maandag 5 december 2005 @ 21:33:54 #157
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32846722
quote:
Op maandag 5 december 2005 21:23 schreef Steeven het volgende:
Btw, dat WiFi gedoe, op de DS is het nogal beperkt tot nog toe, als dat ook zo is op de Rev dan weet ik nu al: geen MMO's.
Nee zo wordt het niet op de Revo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_32848509
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef Xrenity het volgende:

[..]

[afbeelding]
Oud
pi_32848639
quote:
Op maandag 5 december 2005 21:15 schreef moomoo het volgende:
het reflecteert te veel en er zijn te weinig kleine rimpels. het is te glad zeg maar alsof het veel dikker is dan water. het ziet er meer uit als vloeibaar metaal ofzo.
Ja, en? We hebben het hier ook niet over planeet aarde
Ik vind het in vergelijk met andere games er super uitzien, die rimpelingen zien er gewoon mooi uit. Of ze realistisch zijn is een tweede, maar er bestaan tot nu toe geen spellen die water perfect visualiseren.
pi_32849739
quote:
Op maandag 5 december 2005 22:37 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ja, en? We hebben het hier ook niet over planeet aarde
Ik vind het in vergelijk met andere games er super uitzien, die rimpelingen zien er gewoon mooi uit. Of ze realistisch zijn is een tweede, maar er bestaan tot nu toe geen spellen die water perfect visualiseren.
Wel honderden die het beter doen
  dinsdag 6 december 2005 @ 05:51:52 #161
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_32854210
quote:
Revolution Tech Details Emerge
Devs give us the scoop on performance power and RAM capacity. Exclusive information revealed.
by Matt Casamassina
December 5, 2005 - Nintendo has during recent months remained publicly quiet on its next-generation console, codenamed Revolution, but even so the company has taken behind-the-scenes steps to prepare development studios for the platform. We spoke with multiple software houses either creating software for or experimenting with the machine in its still incomplete stage and have been able to compile some new technical details.


Readers are advised to make two notes before continuing with this article. The first is that developers are still working with incomplete Revolution hardware. Most studios are, in fact, developing on "GameCube-based kits," according to major software houses we spoke to, which have asked to remain anonymous. The second is that developers are still without final specifications for Revolution's ATI-developed graphics chip, codenamed Hollywood.
That stated, many third parties have been partially briefed by Nintendo representatives about the Revolution hardware, its overall horsepower, and the Big N's plan for the console. Based on the information studios have relayed to us, Revolution is truly poised to cater to an altogether different game market than either Microsoft or Sony with their Xbox 360 and PlayStation 3 consoles respectively. Nintendo's machine will simply not deliver the same graphic horsepower as its competitors. Revolution is all about the controller and what it can do for gameplay experiences.

When Revolution was initially unveiled, a Nintendo executive said it would be "two-to-three times more powerful than GameCube." The company never commented on Revolution's horsepower again and we were later told that the initial statement was incorrect. However, according to development houses, that description accurately sums up Revolution's power.

"To be honest, it's not much more powerful than an Xbox. It's like a souped up Xbox," a major third party source revealed to us. "But it's the controller that makes the difference and the controller is really nice."

Nintendo has said all along that sheer horsepower has not been a priority with Revolution. Rather, the company hopes to make the console small, quiet and affordable. It is very likely for this reason that the Big N chose not to make Revolution compatible with the emerging 720p, 1080i and 1080p high-definition video resolutions, which are focuses for competing consoles.

Metroid Prime 3 for Revolution as shown at E3 2005. A giant leap in graphics or a marginal improvement over GameCube?

Gamers holding out for Nintendo to reverse its stance on the HD front may be in for a disappointment. Revolution will not have the RAM capacity to store and display an abundant source of high-definition textures. Third parties have revealed to us that the console will top out with 128MBs of RAM, and possibly even less. One studio would not give us an exact figure, but did say, "The same as GameCube plus an extra 64MB of main RAM." That number is by comparison nearly triple the amount of memory in GameCube. However, it is a far cry from the 512MBs present in Xbox 360.

One studio we spoke to hinted at the possibility of accessing further Revolution RAM, but its comments were cryptic. "There is more RAM that you can use, but Nintendo is using that for general memory, like game saves and all sorts of other things. You could use it, but you can't rely on it." This comment seems to suggest that developers might be able to tap into Revolution's 512MBs of on-board Flash memory, but to our knowledge such a solution would be too slow to utilize in games.

Still, the studios we spoke with are still very intrigued by Revolution and are not ruling out the possibility of additional graphic horsepower. No developer that chatted with us had, or was willing to share, details on the console's GPU, Hollywood. One studio said: "As soon as we find out what it can do then we'll know if Revolution will just be like an Xbox or something a little more."

Asked if it was developing for Revolution, one major third party source said that it was well past the experimental stage and was evaluating what types of games might work on the platform. "We are looking at it quite differently. It's like another current generation platform for us. But it's such a nice controller that it opens up a lot of possibilities. It's very different and it's very precise."

Finally, quizzed about publishers' internal reaction to the device, a source responded: "People are interested, but they're still taking it all in at the moment. I'm sure [Nintendo is] going to get a fair amount of support. Probably a lot of people will initially look at existing franchises and whether or not they can kind of do customized versions for Revolution using most of the assets they've got. But whether they'll say, "Okay, let's do something completely original for it," that's the other question because it could be quite expensive to do that. Not as expensive as doing a PS3 or Xbox 360 game. But if you're a third party and you want to do cross platform, if you're doing a game on 360 you can do it on PS3 or PC using the same assets and that does make it a bit easier."

Nintendo has consistently downplayed the role of horsepower with Revolution, often saying that graphics have reached a "saturation point" in today's games. Nintendo bigwig Shigeru Miyamoto has suggested that players might not be able to tell the difference between the new Legend of Zelda: Twilight Princess and some high-definition games.

The Big N will reveal much more about Revolution beginning early next year, according to company executives, and will show first games at the Electronics Entertainment Expo 2006 next May in Los Angeles. Stay tuned for more
http://revolution.ign.com/articles/673/673578p1.html

"To be honest, it's not much more powerful than an Xbox. It's like a souped up Xbox," a major third party source revealed to us. "But it's the controller that makes the difference and the controller is really nice."

Nauwlijks krachtiger dan de XBOX 1!

Game Cube Turbo for show!
  dinsdag 6 december 2005 @ 06:51:56 #162
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32854282
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 05:51 schreef Notorious het volgende:

[..]

http://revolution.ign.com/articles/673/673578p1.html

"To be honest, it's not much more powerful than an Xbox. It's like a souped up Xbox," a major third party source revealed to us. "But it's the controller that makes the difference and the controller is really nice."

Nauwlijks krachtiger dan de XBOX 1!

Game Cube Turbo for show!
Dat xbox 360 is toch ook nauwelijks sterker dan de Xbox? Wat is je punt

En lees ook eens die 2 notes die je aan begin gegeven worden. En de Revolution heeft minder kracht nodig omdat het niet in HD uitzend.

Jankerd

En flamen doe je maar ergens anders

[ Bericht 15% gewijzigd door Tomasso op 06-12-2005 06:57:29 ]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 6 december 2005 @ 07:51:53 #163
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32854448
Pff als ik zie wat Xbox nu nog voor graphics kan uitpersen vind ik een xbox 1.5 ook wel goed
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 6 december 2005 @ 08:17:01 #164
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_32854590
Geef mij maar Katamari's voor de revolution. Spel ziet er niet uit, maar is wel super vet. Graphics zijn toch maar tijdelijk waar gameplay voor eeuwig in je geheugen zal ronddwarrelen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_32854602
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 05:51 schreef Notorious het volgende:

[..]

http://revolution.ign.com/articles/673/673578p1.html

"To be honest, it's not much more powerful than an Xbox. It's like a souped up Xbox," a major third party source revealed to us. "But it's the controller that makes the difference and the controller is really nice."

Nauwlijks krachtiger dan de XBOX 1!

Game Cube Turbo for show!
yaaay \o/ ('souped up Xbox' betekend hopelijk beter dan een Xbox)
http://revolution.ign.com/
quote:
Nintendo will very likely reveal the official Revolution launch date to the public at the Electronics Entertainment Expo 2006 next May in Los Angeles, but developers have already been given a decidedly narrowed time frame. According to studios we spoke with under the condition of anonymity, Nintendo has told them that Revolution will debut in America "during the week of Thanksgiving 2006."
pi_32855927
Ja t is waarschijnlijk nep:

IGN:
quote:
Revolution Tech Details Emerge
Devs give us the scoop on performance power and RAM capacity. Exclusive information revealed.
by Matt Casamassina
December 5, 2005 - Nintendo has during recent months remained publicly quiet on its next-generation console, codenamed Revolution, but even so the company has taken behind-the-scenes steps to prepare development studios for the platform. We spoke with multiple software houses either creating software for or experimenting with the machine in its still incomplete stage and have been able to compile some new technical details.


Readers are advised to make two notes before continuing with this article. The first is that developers are still working with incomplete Revolution hardware. Most studios are, in fact, developing on "GameCube-based kits," according to major software houses we spoke to, which have asked to remain anonymous. The second is that developers are still without final specifications for Revolution's ATI-developed graphics chip, codenamed Hollywood.
That stated, many third parties have been partially briefed by Nintendo representatives about the Revolution hardware, its overall horsepower, and the Big N's plan for the console. Based on the information studios have relayed to us, Revolution is truly poised to cater to an altogether different game market than either Microsoft or Sony with their Xbox 360 and PlayStation 3 consoles respectively. Nintendo's machine will simply not deliver the same graphic horsepower as its competitors. Revolution is all about the controller and what it can do for gameplay experiences.

When Revolution was initially unveiled, a Nintendo executive said it would be "two-to-three times more powerful than GameCube." The company never commented on Revolution's horsepower again and we were later told that the initial statement was incorrect. However, according to development houses, that description accurately sums up Revolution's power.

"To be honest, it's not much more powerful than an Xbox. It's like a souped up Xbox," a major third party source revealed to us. "But it's the controller that makes the difference and the controller is really nice."

Nintendo has said all along that sheer horsepower has not been a priority with Revolution. Rather, the company hopes to make the console small, quiet and affordable. It is very likely for this reason that the Big N chose not to make Revolution compatible with the emerging 720p, 1080i and 1080p high-definition video resolutions, which are focuses for competing consoles.

Gamers holding out for Nintendo to reverse its stance on the HD front may be in for a disappointment. Revolution will not have the RAM capacity to store and display an abundant source of high-definition textures. Third parties have revealed to us that the console will top out with 128MBs of RAM, and possibly even less. One studio would not give us an exact figure, but did say, "The same as GameCube plus an extra 64MB of main RAM." That number is by comparison nearly triple the amount of memory in GameCube. However, it is a far cry from the 512MBs present in Xbox 360.

One studio we spoke to hinted at the possibility of accessing further Revolution RAM, but its comments were cryptic. "There is more RAM that you can use, but Nintendo is using that for general memory, like game saves and all sorts of other things. You could use it, but you can't rely on it." This comment seems to suggest that developers might be able to tap into Revolution's 512MBs of on-board Flash memory, but to our knowledge such a solution would be too slow to utilize in games.

Still, the studios we spoke with are still very intrigued by Revolution and are not ruling out the possibility of additional graphic horsepower. No developer that chatted with us had, or was willing to share, details on the console's GPU, Hollywood. One studio said: "As soon as we find out what it can do then we'll know if Revolution will just be like an Xbox or something a little more."

Asked if it was developing for Revolution, one major third party source said that it was well past the experimental stage and was evaluating what types of games might work on the platform. "We are looking at it quite differently. It's like another current generation platform for us. But it's such a nice controller that it opens up a lot of possibilities. It's very different and it's very precise."

Finally, quizzed about publishers' internal reaction to the device, a source responded: "People are interested, but they're still taking it all in at the moment. I'm sure [Nintendo is] going to get a fair amount of support. Probably a lot of people will initially look at existing franchises and whether or not they can kind of do customized versions for Revolution using most of the assets they've got. But whether they'll say, "Okay, let's do something completely original for it," that's the other question because it could be quite expensive to do that. Not as expensive as doing a PS3 or Xbox 360 game. But if you're a third party and you want to do cross platform, if you're doing a game on 360 you can do it on PS3 or PC using the same assets and that does make it a bit easier."

Nintendo has consistently downplayed the role of horsepower with Revolution, often saying that graphics have reached a "saturation point" in today's games. Nintendo bigwig Shigeru Miyamoto has suggested that players might not be able to tell the difference between the new Legend of Zelda: Twilight Princess and some high-definition games.

The Big N will reveal much more about Revolution beginning early next year, according to company executives, and will show first games at the Electronics Entertainment Expo 2006 next May in Los Angeles. Stay tuned for more.
Tja, ik lig er niet wakker van, maar of dit aanslaat bij het grote publiek?
Natuurlijk moeten we wel afwachten wanneer de Hollywood chip definitief is, kan zijn dat Nintendo de developers gewoon aan de slag wil zetten, en dat de additionele graphics-verhoging makkelijk 'erbij' te voegen is.

Ik verwacht toch nog een verrassing kwa graphics en gameplay of de E3.


EDIT: shit man, toen ik m erop wilde zetten stond die post er nog niet bij, had ik maar niet zoveel moeten typen...
  dinsdag 6 december 2005 @ 10:47:34 #167
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32857199
Tering, jullie kunnen toch wel lezen? Er staat Gamecube based devkits. Tuurlijk zijn het gewoon Gamecube Turbo dingen, wat denk je zelf als de devkits met de echte chips niet klaar zijn? Damn.
quote:
Readers are advised to make two notes before continuing with this article. The first is that developers are still working with incomplete Revolution hardware. Most studios are, in fact, developing on "GameCube-based kits," according to major software houses we spoke to, which have asked to remain anonymous. The second is that developers are still without final specifications for Revolution's ATI-developed graphics chip, codenamed Hollywood.
Het artikel is dus helaas niks nieuws.

Oud.
[/Xrenity]
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 6 december 2005 @ 10:50:20 #168
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32857265
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 05:51 schreef Notorious het volgende:

[..]

http://revolution.ign.com/articles/673/673578p1.html

"To be honest, it's not much more powerful than an Xbox. It's like a souped up Xbox," a major third party source revealed to us. "But it's the controller that makes the difference and the controller is really nice."

Nauwlijks krachtiger dan de XBOX 1!

Game Cube Turbo for show!
Iets beter dan de Xbox. Net zo krachtig als de Xbox 360 dus? Jankerd
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:16:59 #169
8369 speknek
Another day another slay
pi_32857878
quote:
Nintendo bigwig Shigeru Miyamoto has suggested that players might not be able to tell the difference between the new Legend of Zelda: Twilight Princess and some high-definition games.
Okay he's lost it .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:18:16 #170
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32857907
Iets krachtiger dan de Xbox... Niet echt waar de meeste graphicshoeren casuals voor zullen gaan.
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:31:51 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32858221
Nintendo moet dus echt zorgen dat de gameplay iets extra's biedt. En dan niet Eyetoy extra, maar DS extra. Er moeten leuke, simpele games komen die voor iedereen geschikt zijn, Nintendo's plan moet dus lukken, anders kunnen ze het vergeten met de Revolution.

Verder vind ik dat ze wat extra mogen gaan letten op kwaliteitscontrole. Als je ziet wat King Kong en NFS:MW op de DS doen is dat simpelweg schandalig... Nintendo moet dan gewoon 'nee' zeggen tegen deze games. Dan maar minder 3rd party.

Overigens, kijkend naar het succes van de DS, ik heb er wel vertrouwen in De DS werd ook uitgelachen. De PSP was vele malen beter maar ondertussen is de DS wereldleider. Steeds meer developers gaan voor de DS werken en zelfs grote developers als Square doen meer met de DS dan met de PSP. Het prijsverschil helpt ook mee natuurlijk, dus zo MOETEN launchen onder de 200 dollar, net als altijd. No way dat de PS3 en 360 tegen die tijd evenveel kosten namelijk.

Ik geloof er nog steeds in, maar Nintendo moet nu EN opschieten met informatie, EN zorgen dat ze een goede launch line-up hebben EN zorgen dat ze een betere spreiding qua games hebben dan met de Cube.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:37:36 #172
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32858370
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo moet dus echt zorgen dat de gameplay iets extra's biedt. En dan niet Eyetoy extra, maar DS extra. Er moeten leuke, simpele games komen die voor iedereen geschikt zijn, Nintendo's plan moet dus lukken, anders kunnen ze het vergeten met de Revolution.
Dat is wat Nintendo van plan is maar of dat net zo goed werkt op een home console als op een handheld dat is nog maar de vraag.
quote:
Verder vind ik dat ze wat extra mogen gaan letten op kwaliteitscontrole. Als je ziet wat King Kong en NFS:MW op de DS doen is dat simpelweg schandalig... Nintendo moet dan gewoon 'nee' zeggen tegen deze games. Dan maar minder 3rd party.
Dat ben ik totaal niet met je eens. Als Nintendo casuals wil aantrekken hebben ze wel titels van de fifa kwaliteit nodig anders raken casuals de console al helemaal niet aan en we weten allemaal dat dat een nog groter gebrek aan third party titels tot gevolg zal hebben.
quote:
Overigens, kijkend naar het succes van de DS, ik heb er wel vertrouwen in De DS werd ook uitgelachen. De PSP was vele malen beter maar ondertussen is de DS wereldleider. Steeds meer developers gaan voor de DS werken en zelfs grote developers als Square doen meer met de DS dan met de PSP. Het prijsverschil helpt ook mee natuurlijk, dus zo MOETEN launchen onder de 200 dollar, net als altijd. No way dat de PS3 en 360 tegen die tijd evenveel kosten namelijk.
Dat denk ik ook, prijs gaat wel een rol spelen en als de revolution door de prijs veel verkocht zal worden dan zullen third partys zich ook voor de rev in gaan zetten.
quote:
Ik geloof er nog steeds in, maar Nintendo moet nu EN opschieten met informatie, EN zorgen dat ze een goede launch line-up hebben EN zorgen dat ze een betere spreiding qua games hebben dan met de Cube.
Juist, er moet snel informatie gegeven gaan worden en Nintendo moet ook de publiciteit opzoeken. Want ik denk nu dat als je de gemiddelde casual vraagt wat de revolution is hij je aankijkt of hij een spook ziet.
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:39:52 #173
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32858416
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:37 schreef King_of_cubes het volgende:
Dat ben ik totaal niet met je eens. Als Nintendo casuals wil aantrekken hebben ze wel titels van de fifa kwaliteit nodig anders raken casuals de console al helemaal niet aan en we weten allemaal dat dat een nog groter gebrek aan third party titels tot gevolg zal hebben.


Kwaliteitscontrole!

Tuurlijk heb je grote namen nodig, maar niet op deze manier.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_32858511
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[afbeelding]

Kwaliteitscontrole!

Tuurlijk heb je grote namen nodig, maar niet op deze manier.
Ik vind dat spel er top uitziet! Dat is toch dat zombie spel?
Third party games
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_32858889
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:43 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ik vind dat spel er top uitziet! Dat is toch dat zombie spel?
Third party games
Lijkt mij King Kong en met een 3 gemiddeld lijkt me dat niet een spel
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 6 december 2005 @ 12:03:00 #176
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32858954
Sarcasme, Tain, sarcasme.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 6 december 2005 @ 12:03:03 #177
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32858957
SAR-CAS-ME
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_32858996
Je weet maar nooit met Nintendo fans

Maar ik ben er eigenlijk wel bang voor dat de meeste multiplatform/third party titels te geforceerd de nieuwe besturingsmogelijkheden gaan gebruiken wat je ook met DS titels ziet.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32859083
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:59 schreef Tain het volgende:

[..]

Lijkt mij King Kong en met een 3 gemiddeld lijkt me dat niet een spel
!!!!!!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 6 december 2005 @ 12:12:32 #180
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32859156
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:04 schreef Tain het volgende:
Je weet maar nooit met Nintendo fans

Maar ik ben er eigenlijk wel bang voor dat de meeste multiplatform/third party titels te geforceerd de nieuwe besturingsmogelijkheden gaan gebruiken wat je ook met DS titels ziet.
Het ligt zo aan de developer weet je... Castlevania bijv, bijna geen gebruik van touchscreen, maar wat ze doen is leuk (ondanks dat ik de game dus ruk vond). Ze moeten het ook niet forceren. Liever geen gebruik, dan geforceerd gebruik zeg ik altijd maar
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 6 december 2005 @ 12:18:43 #181
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32859279
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:04 schreef Tain het volgende:
Je weet maar nooit met Nintendo fans

Maar ik ben er eigenlijk wel bang voor dat de meeste multiplatform/third party titels te geforceerd de nieuwe besturingsmogelijkheden gaan gebruiken wat je ook met DS titels ziet.
Ik denk dat ontwikkelen voor de Revolution controller makkelijker is voor de DS. Als je kijkt naar de DS en naar de Rev controller, zijn er grote verschillen, en dan zie je eigelijk ook dat de DS niet echt makkelijker is, maar juist moeilijker.

De problemen die de DS heeft zijn echt enorm:
- Twee schermen, je moet dus soms naar de ene scherm naar de andere kijken, a-relaxed.
- Ingewikkeld layout, als een non-gamer naar dat ding kijkt is het niet echt makkelijk met die touchscreen, in tegenstelling tot de Revolution controller waar je juist enorm weinig dingen op de controller hebt (simpele, grote A button bij.).
- Schakelen tussen interfaces, in Castlevania op de DS zit je lekker bezig met die knoppen, opeens moet je wat doen op de touchscreen, dan moet je dus overschakelen van de knoppen naar de touchscreen, stylus pakken enzo, lastig, alweer a-relaxed.

En als je dan naar de Revolution controller kijkt, dit is met de DS totaal niet te vergelijken. Dit is eigelijk gewoon dezelfde controller als PS2, Xbox of Gamecube, behalve dat de controller nu gesplitst is in twee (zodat extra knoppen, extra functionaliteit en de bijgevoegde complicaties optioneel zijn). De enige probleem dat de Revolution controller zou kunnen hebben is een gebruik aan knoppen. Voor de rest hoef je als ontwikkelaar die extra sensoren niet eens te gebruiken, het zou alleen zonde zijn. En als je de sensoren gebruikt, hoef je dus niet over te schakelen naar iets anders, de controller zit altijd in je hand, je moet gewoon bewegen. Simpel, makkelijk en intuitief.

Ik denk dus niet dat third parties met gimmicks komen als bij de DS. Neem nou de eerste spellen voor de DS, Ridge Racer DS. Daar was de 'gimmick' dat je met de touchscreen kon sturen. Het bleek niet te doen, maar zoiets zou uitstekend werken op de Revolution controller, gewoon je controller sturen in de richting waar je heen wilt, heel erg intuitief.

Daarnaast het trouwens mogelijk om met de Revolution controller sensoren een tweede analog stick te emuleren, alleen met nog meer functies (analog stick heeft alleen X, Y, terwijl de sensoren duidelijk veel meer hebben).

En nog een keer over Castlevania, stel je voor dat die spel op de Revolution was, dan zit je dus te spelen met de knoppen enzo, en dan moet je even zo'n symbooltje tekenen of dat ijs wegkrassen, dat zou uitstekend werken met de controller, niks overschakelen, gewoon de ding dat je al in je hand hebt gebruiken als een stylus als op de DS.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 6 december 2005 @ 12:21:30 #182
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32859336
quote:
Ingewikkeld layout, als een non-gamer naar dat ding kijkt is het niet echt makkelijk met die touchscreen
Niets makkelijker dan een touchscreen. Zie Nintendogs, een hond aaien is ook daadwerkelijk een hond aaien.
quote:
Schakelen tussen interfaces, in Castlevania op de DS zit je lekker bezig met die knoppen, opeens moet je wat doen op de touchscreen, dan moet je dus overschakelen van de knoppen naar de touchscreen, stylus pakken enzo, lastig, alweer a-relaxed.
Inderdaad, dat is ook vervelend, niet alleen bij Castlevania, maar bij meer games

Verder ben ik met je eens dat de Revo controller erg makkelijk is. Vroeger ging mn zusje ook al springen in Mario met de controller, nu is dat dus werkelijkheid geworden...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_32859799
Het ontwikkelen lijkt me voor de revo juist moeilijker te worden dan voor de DS. Je kan immers met een revo controller, mits je de sensoren gebruikt, veel meer kanten op (letterlijk en figuurlijk). ipv een simpele x,y as heb je nu een x,y,z as. Voor de DS hoef je in principe alleen maar de x,y coordinaten te weten van de plek waar het scherm geraakt wordt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32860054
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:18 schreef King_of_cubes het volgende:
Iets krachtiger dan de Xbox... Niet echt waar de meeste graphicshoeren casuals voor zullen gaan.
Ik heb me net laten vertellen dat de PS2 veel meer waar voor je geld is dan zo'n fokking dure 360 Dus valt wel mee

Overigens werkt de X/Y van de RevCon gewoon als een analoge stick, met naar voren = een knop en naar achteren ook. Zo lastig lijkt me het niet.

De echt innovatieve developers (Nintendo zelf iig) zullen ook wat doen met kantelen enzo
pi_32860207
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:57 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Ik heb me net laten vertellen dat de PS2 veel meer waar voor je geld is dan zo'n fokking dure 360 Dus valt wel mee

Overigens werkt de X/Y van de RevCon gewoon als een analoge stick, met naar voren = een knop en naar achteren ook. Zo lastig lijkt me het niet.

De echt innovatieve developers (Nintendo zelf iig) zullen ook wat doen met kantelen enzo
Je vergeet dat er ook nog een Omhoog/Omlaag functie ingebouwd moet worden en ook snelheid waarmee de beweging wordt gemaakt invloed kan hebben
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32860488
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:02 schreef Tain het volgende:

[..]

Je vergeet dat er ook nog een Omhoog/Omlaag functie ingebouwd moet worden en ook snelheid waarmee de beweging wordt gemaakt invloed kan hebben
Oja?
Zie de TV als een plat beeld. X/Y wordt in FPSs, net als deze generatie, gedaan met een pookje. Dit pookje vervang je nu door bewegingen met je wand. Dan heb je nog 2 knoppen, bijv. A en B, waarbij de een staat voor zoomen en de ander voor uitzoomen. Dit doe je met naar voren/terug halen.

Dan script je er nog in van 'hoe meer naar boven/onder/links/rechts je hem richt, hoe harder hij draait', en voila. Porten zou dus niet per se een probleem hoeven zijn. Zeker niet als bijvoorbeeld UE3 scalable zou zijn en op de Rev zou komen.
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:15:31 #187
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32860546
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:45 schreef Tain het volgende:
Het ontwikkelen lijkt me voor de revo juist moeilijker te worden dan voor de DS. Je kan immers met een revo controller, mits je de sensoren gebruikt, veel meer kanten op (letterlijk en figuurlijk). ipv een simpele x,y as heb je nu een x,y,z as. Voor de DS hoef je in principe alleen maar de x,y coordinaten te weten van de plek waar het scherm geraakt wordt.
Alsof developers niet goed in wiskunde zijn.

Retro Studios had trouwens maar een paar weken nodig om een Metroid Prime 2 demo aan te passen aan de Revolution controller, terwijl ze (denk ik) nooit eerder hadden gewerkt aan zo'n controller met sensoren. Aan de andere kant heeft Retro Studios veel talent.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32860833
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:13 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Oja?
Zie de TV als een plat beeld. X/Y wordt in FPSs, net als deze generatie, gedaan met een pookje. Dit pookje vervang je nu door bewegingen met je wand. Dan heb je nog 2 knoppen, bijv. A en B, waarbij de een staat voor zoomen en de ander voor uitzoomen. Dit doe je met naar voren/terug halen.
Op je tv scherm worden over het algemeen gewoon 3D beelden getoond en in een FPS kan je dus die 3e as gebruiken voor bijv. springen of kruipen of er een knop aan op offeren. Voor andere titels zijn nog wel meer mogelijkheden te bedenk waar je een Z as gebruikt en waar snelheid ook vrij veel invloed zou moeten hebben, denk hier bij aan spellen waarbij je moet vissen, honkballen, zwaardvechten enzo. Als snelheid en/of hoogte 0 invloed bij dit soort spellen zou hebben dan is het leuk voor 10 minuten, maar daarna zo repetief als wat.
quote:
Dan script je er nog in van 'hoe meer naar boven/onder/links/rechts je hem richt, hoe harder hij draait', en voila. Porten zou dus niet per se een probleem hoeven zijn. Zeker niet als bijvoorbeeld UE3 scalable zou zijn en op de Rev zou komen.
Was het ieder geval maar zo simpel zoals je het nu opschrijft
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_32860925
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:15 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Alsof developers niet goed in wiskunde zijn.

Retro Studios had trouwens maar een paar weken nodig om een Metroid Prime 2 demo aan te passen aan de Revolution controller, terwijl ze (denk ik) nooit eerder hadden gewerkt aan zo'n controller met sensoren. Aan de andere kant heeft Retro Studios veel talent.
Een paar weken nodig hebben om een spel aan te passen aan een nieuwe controller zegt vrij weinig eigenlijk als je niet weet met hoeveel man ze dat gedaan hebben
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:35:29 #190
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32861047
Mwuah, zo groot zal Retro Studios in ieder geval niet zijn, ze hebben alleen Metroid Prime en Metroid Prime 2 uitgebracht, ze wilden meer uitbrengen maar die waren gecanceled. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat het veel moeite was. Dus.

Believe.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:14:14 #191
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32862039
Jeux-france en Meristation hadden dus wel gelijk.

Klik.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32862168
Vet ik wist niet dat IGN al een REvo sectie had
Houd van een lijntje.
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:43:42 #193
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32865727
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Jeux-france en Meristation hadden dus wel gelijk.

Klik.
Free Radical!! Dat zou fantastisch zijn
pi_32866265
Zwaardvechten op de revo lijkt me zo stoer
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:07:32 #195
130225 Antonieau
Afternoon Delight..!
pi_32866336
Microsoft en Sony ownen Nintendo toch wel.
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:08:18 #196
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32866357
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:07 schreef Antonieau het volgende:
Microsoft en Sony ownen Nintendo toch wel.
Serieus? Kut man! Dan koop ik geen Revo hoor
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:09:13 #197
130225 Antonieau
Afternoon Delight..!
pi_32866389
wat een reactie op hoog niveau
pi_32866393
Omdat hij het zegt zeker
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:09:55 #199
130225 Antonieau
Afternoon Delight..!
pi_32866413
en ja jorryt, iedereen doet wat ik zeg
pi_32866678
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:09 schreef Antonieau het volgende:
en ja jorryt, iedereen doet wat ik zeg
k doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')