abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 december 2005 @ 18:32:36 #101
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32785902
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 18:20 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ik vind het niks, ik vind dergelijke LEDs voor hetzelfde volk dat doet aan casemodding. Van die mensen die van hun electronica halve discofeesten moeten maken .
En dat groene ledje bij de X360 dan

En waarom zet je niet overal in huis je lampen uit, je woont toch niet in een disco
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_32785959
Wie zegt er dat ik die LED in de X360 mooi vind?
En
pi_32790296

pi_32791482
Oh nog maar bijna 157 dagen
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:34:33 #105
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_32793059
Gossie, dat de vorige E3 al weer zo lang geleden is. :|
Gr.
pi_32799201
Vinden jullie t trouwens ook 'zorgwekkend' dat Nintendo z'n touch een beetje aan het kwijtraken is? Kijkende naar de review van Mario Soccer kan ik niet anders dan dat zo onderhand concluderen.

Ik hoop dat ze een andere software filosofie tentoonspreiden straks op de Revolution.
  zondag 4 december 2005 @ 05:32:37 #107
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32800038
Mario Soccer is niet door Nintendo gemaakt
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 4 december 2005 @ 06:18:17 #108
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32800135
quote:
Op zondag 4 december 2005 03:32 schreef alex4allofyou het volgende:
Vinden jullie t trouwens ook 'zorgwekkend' dat Nintendo z'n touch een beetje aan het kwijtraken is? Kijkende naar de review van Mario Soccer kan ik niet anders dan dat zo onderhand concluderen.

Ik hoop dat ze een andere software filosofie tentoonspreiden straks op de Revolution.
'De review'? Die komt maandag pas online
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 4 december 2005 @ 09:24:55 #109
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_32800519
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 21:06 schreef VoiceofPower het volgende:
[afbeelding]

Waar zijn de seconden.
pi_32802870
quote:
Op zondag 4 december 2005 05:32 schreef MMaRsu het volgende:
Mario Soccer is niet door Nintendo gemaakt
idd

En Alex, check de TTP trailers
pi_32807073
quote:
NIBRIS is working on a game called Raid Over the River, and theywant to bring their game to the DS and Revolution exclusively. This game will not be showing up on Xbox360 or PS3 because the developers have stated that “Nintendo is their life”. They hold a great amount of respect for Nintendo, and only want to see their game published on Nintendo systems.

While Raid Over the River doesn’t have a distributor yet, they are in talks with a few companies as of right now. This hasn’t stopped them from working on the game day and night. NIBRIS doesn’t even have a Revolution dev kit, so they have been doing all their work on a PC version.

Perhaps the saddest news is that NIBRIS got in touch with Nintendo of Europe about publishing the game, but NOE told them that the game “wasn’t in their target”. I hope that the tides will turn, and that this game will be picked up by Nintendo. We have heard how Nintendo is eager to work with any developers to bring their games to Revolution, but after hearing this news I am left wondering what the truth is.

You can check out some screenshots of the Raid Over the River below, and perhaps get a feel for what the game may look like if it ever makes it to the Revolution.

I am providing a couple links for everyone to check out. If you want to contact the developer and give them some encouragement or kind words, I am sure they would love to hear it. Also, if you would like to contact Nintendo of Europe and pleade NIBRIS’s case in hopes of their game getting published, I will provide you with the NOE contact page.

http://www.game-rotr.net/screens.php

Ziet er saai uit Art is wel mooi...
pi_32808189
quote:
Op zondag 4 december 2005 06:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

'De review'? Die komt maandag pas online
Check IGN voor de review. IGN staat ook nog eens bekend als een site die aardig hoge cijfers geeft, dan is een 7 gewoon crap dus.

Dat wist ik niet, dat het spel geoutsourced was. Maar anyhow, vroeger hadden ze nog een kwaliteitskeurmerk waarbij ook 2nd party developers zich aan moesten houden. Sowieso vind ik het raar dat ze alles maar outsourcen.
Neemt verder ook niet weg dat Mariokart, Mario Sunshine, Starfox (ook 2nd party) etc. dezelfde kwaliteitsvermindering hadden. Hoe klote het ook is, ik zie er wel een trend in.

Het kan natuurlijk zijn dat Nintendo zich nu helemaal richt op de REV. Ik moet wel zeggen dat Mariokart DS mij weer hoop geeft; dat spel is eindelijk weer on track met de SNES versie.

Wat zijn TTP trailers?

Ik vind dat schietspel er geweldig uitzien, kan me niet voorstellen dat Nintendo niet vereerd is.
  zondag 4 december 2005 @ 15:24:58 #113
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_32808531
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:28 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.game-rotr.net/screens.php

Ziet er saai uit Art is wel mooi...
Eerst zeggen dat je kleine ontwikkelaars wil stimuleren om games te maken voor je console en dan weigeren omdat het niet bij je target past, zwak hoor Nintendo erg zwak
push it to the limit
pi_32808785
quote:
Op zondag 4 december 2005 15:10 schreef alex4allofyou het volgende:

Wat zijn TTP trailers?

Ik vind dat schietspel er geweldig uitzien, kan me niet voorstellen dat Nintendo niet vereerd is.
Twilight Princess Nintendo-touch all over the place.

En is het niet zo dat Nintendo die ene game niet zelf wil uitgeven? Dat kan ik begrijpen. Zou raar zijn als ze de game niet op Rev laten uitkomen :S
pi_32809259
quote:
Op zondag 4 december 2005 15:36 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Twilight Princess Nintendo-touch all over the place.

En is het niet zo dat Nintendo die ene game niet zelf wil uitgeven? Dat kan ik begrijpen. Zou raar zijn als ze de game niet op Rev laten uitkomen :S
Ja, Zelda is nog steeds niet aangetast door het kwaliteitsvirus. De reden dat Zelda nog steeds meest populair is is omdat ze nog geen misstap hebben gemaakt met die franchise (celshading is geen misstap in the sense of gameplay). Ergens ben ik een beetje zenuwachtig over de reviews van TTP, het is het laatste bouwwerk van Nintendo die nog niet gevallen is.
pi_32809260
nieuwe minsite:
http://ms.nintendo-europe.com/black/enGB/
quote:
Reverse gyration spotted:
-The fishing man, pulls harder than expected
-Sword fighter 'stopped' in mid air
-the shooter, the gun has recoil
Zou zo vet zijn als dat erin zat
  zondag 4 december 2005 @ 16:03:42 #117
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_32809610
Reverse gyration is niet eens mogelijk man. Wie verzint zoiets, damn.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_32809662
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Je kent de powerball niet? Soort variatie daarop.
quote:
Grote kans dat die force feedback erin zit. Uitvoering zou niet moeilijk zijn. Je stopt een vrijdraaiende gyrosoop in de controller die door input van het spel naar believen vastgezet kan worden. Gevolg is dat je ineens weerstand voelt. Zou leuk systeem zijn. Hoewel ik me afvraag hoeveel stroom het gaat kosten om zo's gyroscoop constant te laten draaien.
  zondag 4 december 2005 @ 16:08:09 #119
65330 Ruzbeh
pi_32809721
De mechanisme zou dus nooit in de controller passen. Een powerball moet je trouwens zelf bewegen en draaien enzo.

En dat je ineens zomaar weerstand voelt of het je in een richting duwt klopt helemaal niks van, volgens mij is dat ook niet mogelijk anders bestond het al.
  zondag 4 december 2005 @ 16:23:56 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32810271
Wario Ware Touched heeft oook een vorm van feedback, dat past MAKKELIJK in de afstandsbedieing
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_32810535
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wario Ware Touched heeft oook een vorm van feedback, dat past MAKKELIJK in de afstandsbedieing
Wario Ware Touched Bedoel je niet Twisted
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 4 december 2005 @ 16:34:24 #122
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32810558
Twisted ja
pi_32811474
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe denk je dat een kruisraket bestuurd wordt?
Vandaar de Microsoft Sidewinder.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 4 december 2005 @ 19:01:54 #124
65330 Ruzbeh
pi_32814296
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij bedoel je iets anders, ik heb het dus over een kracht dat je in een richting stuurt, geen sensoren ofzo.

Trouwens, klik.
  zondag 4 december 2005 @ 20:07:45 #125
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32816399
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:08 schreef Ruzbeh het volgende:
De mechanisme zou dus nooit in de controller passen. Een powerball moet je trouwens zelf bewegen en draaien enzo.

En dat je ineens zomaar weerstand voelt of het je in een richting duwt klopt helemaal niks van, volgens mij is dat ook niet mogelijk anders bestond het al.
Blaat.

Als je ergens geen verstand van hebt, hoef je er niet op te reageren hoor. Je bent niet verplicht overal op te reageren
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')