Heb je Gear of War niet gezien ofzo moron?quote:Dat xbox 360 is toch ook nauwelijks sterker dan de Xbox? Wat is je punt
DS kwam eerder uit en de console markt is niet hetzelfde als de handheldmarkt die gedomineerd wordt door kindjes die Nintendogs willen spelen.quote:De DS werd ook uitgelachen. De PSP was vele malen beter maar ondertussen is de DS wereldleider.
Die lage prijs heeft de Game Cube ook niet geholpen anders...quote:Het prijsverschil helpt ook mee natuurlijk, dus zo MOETEN launchen onder de 200 dollar, net als altijd. No way dat de PS3 en 360 tegen die tijd evenveel kosten namelijk.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:20 schreef Notorious het volgende:
[..]
Heb je Gear of War niet gezien ofzo moron?
[..]
DS kwam eerder uit en de console markt is niet hetzelfde als de handheldmarkt die gedomineerd wordt door kindjes die Nintendogs willen spelen.
[..]
Die lage prijs heeft de Game Cube ook niet geholpen anders...
Wie gaat nog een Game Cube Turbo kopen als je dan inmiddels al second generation XBOX 360 games ziet. De games die je nu ziet gebruiken niet eens alle cores.
Ja negeer de waarheid maar N-tard.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Och jezus daar hebben we de grootste gamesnerd van fok weer
[afbeelding]
negeren die hap
Je lijkt Pacman wel man, je blijft maar happenquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:20 schreef Notorious het volgende:
[..]
[..]
DS kwam eerder uit en de console markt is niet hetzelfde als de handheldmarkt die gedomineerd wordt door kindjes die Nintendogs willen spelen.
[..]
Die lage prijs heeft de Game Cube ook niet geholpen anders...
Wie gaat nog een Game Cube Turbo kopen als je dan inmiddels al second generation XBOX 360 games ziet. De games die je nu ziet gebruiken niet eens alle cores.
De Revolution wordt toch juist een Xbox 1.5?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ja hij mag best blij zijn met zijn xbox 1.5, als hij er ons maar niet mee lastig valt
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:07 schreef Antonieau het volgende:
Microsoft en Sony ownen Nintendo toch wel.
wat is daarmee dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:20 schreef Notorious het volgende:
Eerst verdedig je de PSP en vervolgens komt het erop neer dat het toch niet uit maakt.quote:DS kwam eerder uit en de console markt is niet hetzelfde als de handheldmarkt die gedomineerd wordt door kindjes die Nintendogs willen spelen.
Hoe bedoel je? Aardig wat mensen kopen laatste tijd een Cube (in mijn omgeving), want 'hij is maar 100 euro'.quote:Die lage prijs heeft de Game Cube ook niet geholpen anders...
Gameplay, de Nintendo games. Als ik toffe visuals wil ga ik wel een film kijken. Toegegeven - graphics zijn belangrijk, maar het zal deze keer niet een ENORM verschil worden, net als met de laatste generatie.quote:Wie gaat nog een Game Cube Turbo kopen als je dan inmiddels al second generation XBOX 360 games ziet. De games die je nu ziet gebruiken niet eens alle cores.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nintendo d00med!!!111
Zou zeker mooi zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:24 schreef Steeven het volgende:
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=74762
Specs vanavond Amerikaanse tijd?
Damage Control man, nu denkt men dat het een opgevoerde Xbox wordtquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh nee he toch geen specs
Krijg je dat vergelijk gezeik weer net als bij de 360 en de ps3....
Geen specsquote:Whoa baby. I should put an end to some speculation before it runs out of control.
Tonight's article will be a continuation of last night's. Satoru Iwata has not personally delivered us the full spec breakdown. Nintendo doesn't want to talk specs and I don't think anything we do will really change that.
That said, devs do have official documentation and it has been directly quoted to me over the phone.
Tonight, we'll talk a bit more about CPU / GPU power. We'll also have a clarification on RAM. (And before you go thinking that we messed up and it has 512MBs, think again -- it's the other way.) And we'll reveal the real DVD capacity. That 12GB stuff was completely bogus.
Devs also speculate on a price point.
Can someone do me a favor and pass this along to the guys at the GA Forum before they toss me into the bonfire.
Thanks.
Matt
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Steeven, wat zit je nou te hypen.
Dat hoor ik te doen.
Ik miste je al.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Steeven, wat zit je nou te hypen.
Dat hoor ik te doen.
En wtf ben jij dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:31 schreef Kill_em_all het volgende:
is Notorious eigelijk dezelfde idioot als op inside-gamer?
Neemt niet weg dat het de slechtsverkopende Nintendo console ooit is. En 3e staat wereldwijd.quote:Hoe bedoel je? Aardig wat mensen kopen laatste tijd een Cube (in mijn omgeving), want 'hij is maar 100 euro'.
Jij hebt geen recht van spreken in dit topic omdat je een irritant mannetje bent zonder een objectief verhaal die hier alleen maar komt bashenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:00 schreef Notorious het volgende:
[..]
En wtf ben jij dan?
[..]
Neemt niet weg dat het de slechtsverkopende Nintendo console ooit is. En 3e staat wereldwijd.
Blaat...quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:09 schreef Notorious het volgende:
Als Matt van IGN de rest van Game Cube Turbo bekend maakt gaan jullie allemaal huilend slapen vanacht.
notorious, blijf jij maar lekker wegquote:
quote:
Mensen op andere game sites dachten dat ik in een N-tard was veranderd terwijl het gewoon Roy van Fok was die mijn reputatie kwam beschadigen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
notorious, blijf jij maar lekker weg
Je verdient die naam nog geen eens, hij lijkt teveel op die vanRoy
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:16 schreef Notorious het volgende:
[..]
Mensen op andere game sites dachten dat ik in een N-tard was veranderd terwijl het gewoon Roy van Fok was die mijn reputatie kwam beschadigen.![]()
En de rest die zitten te flamen ook. Mochten er nog een paar nodig vinden om door te gaan geef ik een goede reden om een eigen gamesforum te beginnen en daar te blijven.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:21 schreef MMaRsu het volgende:
Notorious opkrassen uit de Nintendo topics svp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |