abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32738911
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:26 schreef BaajGuardian het volgende:
trouwens altijd maar mohammed een pedofiel noemen ... pff

vroeger was dat daar normaal en niet alleen daar.
het was ook hier normaal , het was overal normaal.

in rome hadden ze zelfs een harem voor jongetjes.

dan die ..profeet te beledigen met zo iets , zegt alleen iets over het iq van de belediger.

en een rover.. kom op zeg , in oorlog heb je geen keus gebied en waren in te nemen , en de oponenten waren ook geen bloemetjes kwekers in die tijden hoor.

tis ook zo makkelijk he , om ergens op te hakken.

mijn tip van de dag aan iedereen die steeds maar weer dat zielige ge-pedo/rover roept :

hou lekker je domme ongeinformeerde onhistorisch op de hoogte zijnde commercieel verhoerde materialisten bek. , en prop nog wat nootjes erbij , het liefst van die hele hete.
Voor iemand die niet in staat is deel te nemen aan deze maatschappij omdat ie het
een hel vind en dus de hele dag maar on-line spelletjes speelt durf je veel te zeggen.

Kijk eerst eens in de spiegel en begin bij jezelf.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  donderdag 1 december 2005 @ 21:56:37 #227
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32739130
waarom zou ik iets niet durven te zeggen?
en ik zie ook niet waar ik de durf voor nodig heb om die post te maken , is er iets mis mee?
hm?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 1 december 2005 @ 21:57:42 #228
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32739169
en aan johan de wit , wat is er mis met een karavaan overvallen?
pi_32739373
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:56 schreef BaajGuardian het volgende:
waarom zou ik iets niet durven te zeggen?
en ik zie ook niet waar ik de durf voor nodig heb om die post te maken , is er iets mis mee?
hm?
Nogmaals, kijk jij eerst maar eens in de spiegel.
Als je dan nog steeds vindt dat je normaal bent begrijp ik het.
pi_32741498
Ach, wat is normaal? Anders is ook heel okay.

Maar daar gaat het niet om hier.
Afgezien van het schelden heeft Baaj wel een punt.

De islam wordt hier en op andere plekken veroordeeld op basis van zaken die in de tijd dat de koran werd geschreven inderdaad normale zaken waren.

Dat terwijl alle godsdiensten zo hun eigen dingen in hun historie hebben waarvan we nu allemaal kunnen zeggen dat ze niet deugen. En/of nog steeds niet. Maar dat is ook maar een kwestie van kader en heersende cultuur.

Om op basis daarvan te stellen dat Mohamed een pedo was is ook niet terecht omdat het in de cultuur van toen, in die tijd, wereldwijd een normale zaak was.

Maar wat dat nou allemaal met de waarheid over Irak te maken heeft snap ik nog steeds niet.
imo heeft de zaak Irak helemaal niet zo veel met religie te maken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 1 december 2005 @ 23:31:18 #231
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32742326
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:03 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Nogmaals, kijk jij eerst maar eens in de spiegel.
Als je dan nog steeds vindt dat je normaal bent begrijp ik het.
de vraag is wil ik normaal zijn?
pi_32742419
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:07 schreef nokwanda het volgende:
Ach, wat is normaal? Anders is ook heel okay.

Maar daar gaat het niet om hier.
Afgezien van het schelden heeft Baaj wel een punt.

Maar wat dat nou allemaal met de waarheid over Irak te maken heeft snap ik nog steeds niet.
imo heeft de zaak Irak helemaal niet zo veel met religie te maken.
Opmerkelijk dat je het nodig vindt om voor BG op te komen.
Hij post bijzonder vaak op een zeer agressieve manier.
Vind het dan niet vreemd dat ik me bepaalde dingen afvraag. Ik benader nagenoeg
iedereen zoals ik zelf benaderd wil worden, dwz op een normale manier.

On-topic: Mijn mening over wat de waarheid over Irak is, tsja
Dat de USA een verborgen agenda hebben wil ik best aannemen.
Dat de USA daar fouten maakt en zelfs misdrijven (Abu Graib) begaat neem
ik direct aan.
Er is nu een situatie waarbij 2/3 van het land vrede wil en een parlement etc.
Slechts een kleine groep, die vroeger de macht had, kan zich daar niet in
vinden. Mede met het geloof als excuus worrden aanslagen gepleegd.
Op militairen soit, die kennen het risico maar niet op onschuldigen die op de
markt of weet ik waar lopen.

De situatie daar doet me denken aan de film Lawrence of Arabia.
Op het eind blijkt dat door het cultuur verschil het westerse bestuursmodel
daar niet werkt. Ik ben bang voor de USA dat dit uiteindelijk hetzelfde gaat aflopen.
pi_32742996
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

de vraag is wil ik normaal zijn?
Of jij normaal wilt zijn weet ik niet. Of jij uberhaupt normaal kunt zijn weet ik
ook niet. Zijn mijn zaken niet.
Ik probeer je te respecteren als persoon, meer kan ik niet doen en dat is
tegelijkertijd het minste wat ik kan doen.
pi_32747232
de waarheif over irak is toch wreed simpel en voor de hand liggend, althans voor mij.
onze olievoorraaden zijn aan het opgeraken.
Amerika beraamt een plan om nog een grote slag te maken op de beschikbare olie, en ik vermoed zelfs dat irak toch nog wel heel grote oliebronnen heeft, ik denk zelfs dat op de inval dat de eerste stap was, alle oliebronnen beschermen. Alhoewel dat de maffe irakezen dat efkes in brand steken, stel gekken dat het zijn. maarja toch respect, wat niet op jouw grond staat moet je met je fikken afblijven. (fikken is vlaams dialect voor handen)
in ieder geval wat de Amerikanen doen is diefstal met bewijzen die totaal uit de lucht gegrepen zijn (satteliet foto's gaan even bewijzen dat ze chemische wapens aan het brouwen zijn) ik zeg het totaal uit de lucht gegrepen.
maarja als Amerika niet doet wat ze nu doen, kan het zijn dat die Arabiertjes de kraantjes dichtdraaien, endan zullen we allemaal met de fiets moeten gaan. wat zijn wij onze kinderen toch aan aan het doen ?? Zolang we het zelf maar kei goed hebben is alles ok zeker ?? denk jij niet aan u nageslacht ?? m'n bedoeling is niet om iedereen te beschuldigen, misschien wel vele, maar niet iedereen. We mogen al blij zijn dat we een huis hebben in deze tijden, of heb je nog niet gezien hoe andere landen leven, in erbarmelijke omstandigheden ?? hoe lang is het geleden dat hier nog is een aardbeving is geweest ?? We moeten dat dringend anders aanpakken, als we nog een stuk natuur voor onze kinderen willen behouden. stel je voor dat wij reincarneren naar 1 van onze kleinkinderen. Jezus toch.. Missen jullie die natuur niet rondom je ?? tussen de bomen lopen, kinderen hutjes bouwen in bomen, vogeltjes horen fluiten.. ok je kan misschien wat dieren in huis halen. maar ik ben niet echt een persoon die voor altijd tussen 4 muren wil zitten. Al maar een geluk dat er nog zoiets als internet bestaat waar je nog redelijk serieus kan zijn. en heel open kunt zijn, wat mij raar maar waar gewoonweg in het echte leven bijna niet lukt. Sommige mensen zouden bang worden als ze mij bezig horen. maar tis gewoon ik wil jullie ogen openen.
is het nou echt leuk om in een kroeg te zitten wat zuipen, en wat mensen stiekem uitlachen, achterbaksheid, leugenachtige dingen zeggen tegen mensen.
waarom zou dat komen ?? misschien is het omdat wij onze kinderen wijsmaken dat zo iemand als sinterklaas nog bestaat, terwijl het gewoon iets is om speelgoed voor de kinderen te kopen (economische redenene ??) zolang iedereen maar aan het werk is zeker ?? geen werk afgeschreven ?? 3 belangrijkste levensmiddelen: voedsel, liefde, huis! of een 2 verdieping flat is voor mij ook top hoor ?? zou toch heerlijk zijn o'm zo'n panoramisch zicht te hebben op de lucht.. in plaats van telkens buiten te komen en telkens weer op die bakstene muren met ramen in te kijken.. Als we meer flats zouden bouwen, zouden we misschien wel is meer natuur kunne behouden.. we zouden beter in de hoogte bouwen, in plaats van heel de grond te gebruiken...

weeral.. een gedachtekronkel...
He who hide's himself, is yet to be revealed! He who live's in the night, and hide's as a thief, can be our next big chief! when i'm in pain i can turn into vain, but yet no one can make me go insane!
Astroligical sign: virgo/snake
pi_32754679
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:57 schreef BaajGuardian het volgende:
en aan johan de wit , wat is er mis met een karavaan overvallen?
Hier moest ik wel degelijk om lachen. Was het de opmaat tot een grote kritiek op Bush, die immers wel meer doet dan karavanen overvallen, of is het een oprisping?
pi_32755220
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:09 schreef BaajGuardian het volgende:
kijk de grap is , dat er nogsteeds mensne zijn die denken dat hij irak binnenviel om de *gevaarlijke* (vertaling : zelf aan de macht geholpen en gesteund in aanvallen tegen iran) Saddam te verwijderen en het land VRIJ en VEILIG (vertaling : onder de markt van het westen zodat iedereen die onder poverty leeft wat eigenlijk geen luxe en geld betekend voor het westen te stallen) maken en daarmee laten zien dat amerika GOED (vertaling : economisch superieur) is
Volgens mij denkt vrijwel niemand meer dat Amerika nobele motieven had om Irak binnen te vallen, alleen is het diplomatisch gezien correct om het toch maar te erkennen, want er is niets tegen te doen.

Zelfs al zou Amerika naar buiten brengen van OK, we kwamen er om de boel te exploiteren. SO WHAT? WHADDAYAGONNADO? Nou niks, de Chinezen denken van good for you, kunnen wij dat later ook nog eens een keer ergens doen, politiek Europa is hevig verontwaardigd maar zal er geen dollar minder om verhandelen.

De VN staat met haar mond vol tanden en focust zich maar weer wat meer op Afrika.

In het kort ze hebben de macht om het te doen, en de macht om ermee weg te komen, dus waarom niet?
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:45:13 #237
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32755261
context , smartass.

we hebben het over duizenden jaren geleden.
het was de orde van de dag overal ter wereld .

zelfs robin hood overviel ook karavanen trouwens
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:46:28 #238
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32755295
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:43 schreef PT_Hadrianus het volgende:

[..]

Volgens mij denkt vrijwel niemand meer dat Amerika nobele motieven had om Irak binnen te vallen, alleen is het diplomatisch gezien correct om het toch maar te erkennen, want er is niets tegen te doen.

Zelfs al zou Amerika naar buiten brengen van OK, we kwamen er om de boel te exploiteren. SO WHAT? WHADDAYAGONNADO? Nou niks, de Chinezen denken van good for you, kunnen wij dat later ook nog eens een keer ergens doen, politiek Europa is hevig verontwaardigd maar zal er geen dollar minder om verhandelen.

De VN staat met haar mond vol tanden en focust zich maar weer wat meer op Afrika.

In het kort ze hebben de macht om het te doen, en de macht om ermee weg te komen, dus waarom niet?
pi_32755360
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:45 schreef BaajGuardian het volgende:
context , smartass.
Ach, so.
quote:
we hebben het over duizenden jaren geleden.
het was de orde van de dag overal ter wereld .
Het was ook al enige duizenden jaren een misdaad. En misdaden staan profeten niet fraai.
quote:
zelfs robin hood overviel ook karavanen trouwens
Waarmee je weer eens blijk geeft van verbazende historische kennis.
pi_32762325
Johan de With wat is nu eigenlijk je punt dan ?
We staan op het randje van WW 3 en jij erkent de problemen en mogelijkheden niet eens? Idioot .
  vrijdag 2 december 2005 @ 19:23:29 #241
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32762494
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:48 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ach, so.
[..]

Het was ook al enige duizenden jaren een misdaad. En misdaden staan profeten niet fraai.
[..]

Waarmee je weer eens blijk geeft van verbazende historische kennis.
ok nu vraag je er om dikkopvisje dat je bent

jij vind het dus zo dat die profeet een pedofiel is , leeft hij in onze tijd waar wij alleen cup DD blonde wijfen willen pompen?
nee , hij leefde in een tijd waar het WERELDWIJD normaal was om voor ons NU minderjarigen te trouwen
jij vind het dus zo dat die profeet een rover is , leeft hij in onze tijd met overvloed waarin alleen mensen zonder plastic pasje geen eten kunnen krijgen?
nee , hij leefde in een tijd waar het WERELDWIJD normaal was om andere mensen hun waren of te verhandelen of hun af te slachten en de waren in te nemen for the good of your own people

dat gebeurde overal ter wereld , en dan komen we in deze tijd nog even oordelen met onze dogmas en percepties en opinies over de zaken die daar zo normaal worden , en waarom , om een volk ermee te beledigen?

weet je wat , blijf jij indd maar lekker zoals je bent , ren jij straks overvallen door de chaos op straat je einde tegemoet.
  vrijdag 2 december 2005 @ 19:25:22 #242
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32762536
en je snapt geen reet wat misdaad werkelijk betekend , slechts wat je school indoctrinatie bedoeld .
pi_32779151
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 19:15 schreef Salvad0R het volgende:
Johan de With wat is nu eigenlijk je punt dan ?
We staan op het randje van WW 3 en jij erkent de problemen en mogelijkheden niet eens? Idioot .
En het punt hiervan is?
pi_32779256
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 19:23 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ok nu vraag je er om dikkopvisje dat je bent

jij vind het dus zo dat die profeet een pedofiel is , leeft hij in onze tijd waar wij alleen cup DD blonde wijfen willen pompen?
nee , hij leefde in een tijd waar het WERELDWIJD normaal was om voor ons NU minderjarigen te trouwen
Ik ben geloof ik al schuldig voor ik berecht ben. Het woord ''pedofiel'' staat nergens in mijn berichten te lezen, of wel soms?
quote:
jij vind het dus zo dat die profeet een rover is , leeft hij in onze tijd met overvloed waarin alleen mensen zonder plastic pasje geen eten kunnen krijgen?
Een rover is een rover is een rover. Dat was 'ie toen, en dat is 'ie nu nog. Je krampachtige pogingen om de huidge tijd erbij te betrekken snijden geen hout.
quote:
nee , hij leefde in een tijd waar het WERELDWIJD normaal was om andere mensen hun waren of te verhandelen of hun af te slachten en de waren in te nemen for the good of your own people
Dat was niet normaal, er stond namelijk een straf op.
quote:
dat gebeurde overal ter wereld , en dan komen we in deze tijd nog even oordelen met onze dogmas en percepties en opinies over de zaken die daar zo normaal worden
Nogmaals; het was niet normaal.
quote:
en waarom , om een volk ermee te beledigen?
.
quote:
weet je wat , blijf jij indd maar lekker zoals je bent , ren jij straks overvallen door de chaos op straat je einde tegemoet.
Je schept wel veel genoegen in de ondergang en marteling van andersdenkenden, he? God behoede ons voor de idealisten.
pi_32779296
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 19:25 schreef BaajGuardian het volgende:
en je snapt geen reet wat misdaad werkelijk betekendt, slechts wat je school indoctrinatie bedoeldt .
Zoals je ziet, was mijn schoolindoctrinatie (wat is dat?) grondig. Maar het is weer eens een vage sneer jegens het ''systeem'', Swiebertje.
  zondag 4 december 2005 @ 00:59:59 #246
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32797041
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 13:50 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zoals je ziet, was mijn schoolindoctrinatie (wat is dat?) grondig. Maar het is weer eens een vage sneer jegens het ''systeem'', Swiebertje.
Luister 'Another brick in the wall'' van Pink Floyd maar eens en denk erover na. Mits je op eigen houtje kunt nadenken natuurlijk.
Era Vulgaris
pi_32800214
De waarheid halen we natuurlijk uit de media ...

3/12 Amerikaans leger geeft omkoping Iraakse media toe

De Amerikaanse legereenheid in Bagdad heeft voor het eerst toegegeven dat het Iraakse kranten heeft betaald om positieve artikels te schrijven over de Amerikaanse troepenmacht in Irak. Dat schrijft de Washington Post zaterdag.

Volgens het leger zouden de betalingen deel uitmaken van een legitieme campagne die als doel had "foutieve informatie door te spelen aan de opstandelingen". Toch geeft het Amerikaanse leger ook toe dat de grenzen van de toelaatbaarheid daarbij "mogelijk kunnen zijn overschreden". Er werd intussen ook al een officieel onderzoek ingesteld.

Eerder had de Amerikaanse pers bericht dat artikels die door legermedewerkers werden geschreven met behulp van een door het Pentagon ingehuurde Amerikaanse firma in Iraakse kranten terechtkwamen. In veel gevallen werden er grote geldsommen betaald voor de publicatie van de teksten.

De Iraakse pers wist niet vanwaar de artikels precies afkomstig waren omdat de aanbieders zich als freelance journalisten uitgaven. (ful)

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_146501.html
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32803114
quote:
Op zondag 4 december 2005 00:59 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Luister 'Another brick in the wall'' van Pink Floyd maar eens en denk erover na.
Ja, een leuk liedje dat ongetwijfeld boekdelen spreekt over het merendeel van de Britse scholen, maar wat heb ik eraan? Ik vraag naar ''schoolindoctrinatie'' en word verwezen naar ''thought control''. Dat indoctrinatie juist dat behelst, was mij al bekend. Voor iemand die hoog van de toren blaast over zijn denkvermogen, ben je erg weinig begaan met het uitwieden van cirkelredeneringen.
quote:
Mits je op eigen houtje kunt nadenken natuurlijk.
Wie zou ik daar anders bij nodig hebben, Arafat soms?
  zondag 4 december 2005 @ 12:11:58 #249
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32803235
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:07 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ja, een leuk liedje dat ongetwijfeld boekdelen spreekt over het merendeel van de Britse scholen, maar wat heb ik eraan? Ik vraag naar ''schoolindoctrinatie'' en word verwezen naar ''thought control''. Dat indoctrinatie juist dat behelst, was mij al bekend. Voor iemand die hoog van de toren blaast over zijn denkvermogen, ben je erg weinig begaan met het uitwieden van cirkelredeneringen.
[..]

Wie zou ik daar anders bij nodig hebben, Arafat soms?
Denk eens door...
Era Vulgaris
pi_32804231
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:11 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Denk eens door...
Als je nu gewoon zegt waar ik aan zou moeten denken, dan kunnen we het daar in alle redelijkheid over hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')