Dat dacht ik ook al.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:43 schreef UncleScorp het volgende:
Wss wil hij met die video's aantonen dat niet alle berichtgeving over Irak klopt met de werkelijkheid ...
maar bewijst niet direct dat die belgische zich niet opgeblazen heeft ...
Daarom heet dit topic de waarheid over Irak..quote:Op donderdag 1 december 2005 14:51 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al.
Wel jammer, dat hij dit in zijn Topic verwerkt heeft.
Je kan beter bij de feiten blijven als je een boodschap over wil brengen.
En de boodschap van gekleurde berichtgeving is een goede! Een feit wat de meeste mensen wel weten, maar er niet altijd bewust van zijn.
daarom zijn Topics [als deze] altijd nuttig. Maar nogmaals jammer als er onfeitelijkheden in verwerkt zitten.
Dan krijgt zo'n topic al snel de stempel; oooo weer zo'n paranoide complot theorie.
Ik zie God die als die persoon die het bouwplan van de evolutie heeft bedacht. De gulden middenweg eigenlijk!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:58 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben het ook niet eens met de visie van junkie , trouwens.
al helemaal met dat godje en zn aars engelen erweer bij te halen
en een verzonnen naam sataniel
kom nou zeg , de basis is niks.
het is blasfemie om god als menselijk wezen te zien , blasfemie om god als engelen benodigd te zien , en blasfemie te denken dat je kunt zondigen tegenover het meest machtige dat er is.
god is alles , en alles is god.
the end.
Kwaad met kwaad vergelden heeft nog nooit een oplossing geboden.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:49 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
ok waarom zelfmoordaanslagen ?? waarom zulke martelaren ??? Waarom zijn er zulke mensen die zich zomaar opblazen zonder ....[zie origineel]
....ze zouden is beter in armoede leven, dan zullen ze snel begrijpen waarom mensen zulke verschrikkelijke dingen kunnen doen als zichzelf opblazen...
God heeft samen met mohammed de koran geschreven???quote:Op donderdag 1 december 2005 18:49 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
en daarom heeft God samen met Mohammed de koran geschreven, en God vraagt aan alle moedigen onder ons die willen strijden voor Hem! Dus u opgeven als martelaar, volgens de koran zou jezelfs beloond worden als je je zelf opoffert voor God.
Ja hoor, dat kan ik. Ik zal waarschijnlijk pas moeilijkheden krijgen mijn lach in te houden wanneer ik jouw verklaring over grondbezit zonder geld probeer op te zeggen, maar de kans dat je dit dogma ooit nog zult verklaren is naar ik meen nihil, dus daar ben ik niet bang voor.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:58 schreef BaajGuardian het volgende:
en johan de with , kun je zelf eens in de spiegel kijken , en hardop zonder te lachen zeggen :
zonder geld heb ik geen grond.
want ik kan dat niet zonder te lachen.
Nooit gedacht dat ik het ooit met je eens zou zijn maar mooi omschreven, dequote:Op donderdag 1 december 2005 18:26 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ik zie God die als die persoon die het bouwplan van de evolutie heeft bedacht. De gulden middenweg eigenlijk!
Dan gaat jouw stelling: God is alles, en alles is God; ook op.
De mensen dopen in vuur. Prachtige beeldspraakquote:Op donderdag 1 december 2005 18:49 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
- verhaal -
Armoede? Laat me niet lachen. Op 11 september is er een massamoord gepleegd door welgestelden.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:49 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
ok waarom zelfmoordaanslagen ?? waarom zulke martelaren ??? Waarom zijn er zulke mensen die zich zomaar opblazen zonder te verpinken ??
Wel dan moet je eens goed kijken wat er rondom jouw allemaal gebeurt !! Hoe leven de mensen ?? niet alleen die bij u in de buurt wonen, maar over deze gehele aardkloot.
''Wij, of de mensen van 2000 jaar geleden" ? Dat lijkt me niet zo moeilijk.quote:een feit is, wij of de mensen van 2000 jaar geleden hebben Jezus aan het kruis genageld
Wat doen die zelfmoordaanslagen opeens tussen deze incoherente synopsis van het Nieuwe Testament?quote:We weten ook dat Johannes den doper is vermoord, voor dat Jezus gekruisigd was !! Jezus zei zelfs nog terwijl ze hem aan het afslachten waren, dat er nog een andere profeet zou komen !! Maar er komen ook veeeel valse profeten, dat staat zowel in de bijbel als in de koran!! Jezus zei zelfs nog toen hij wist dat johannes vermoord was dat hij de mensen zal dopen met vuur !! dus waarom die zelfmoordaanslagen ?? Dus ik begrijp ten zeerste dat Jezus boos was geworden, ben jij altijd even lief voor iedereen ben jij nooit is slecht gehumeurd omdat er iets fout loopt ??
WAT STAAT HIER?!quote:Omdat God heeft besloten om nog 1 profeet te sturen en wel naar het kamp naar een andere type van mensen, mensen die jullie blijkbaar niet goed begrijpen!! hoe zou jij je voelen als je altijd gediscrimineerd word ?? als je altijd uitgelachen word ?? juist je zou op wraak zinnen..
*Homerisch gelach stijgt op*quote:en daarom heeft God samen met Mohammed de koran geschreven
Mooi, waar kan ik mij opgeven voor de jihad-nieuwsbrief?quote:en God vraagt aan alle moedigen onder ons die willen strijden voor Hem!
Dus ging God met hoofdredacteur Mohammed een boek schrijven. Maar, Mohammed had een druk bestaan! Als alle schrijvers had hij een bijbaantje, en het zijne was; karavanen overvallen. Zo moesten de mensen die niet wilden luisteren, wel voelen!quote:Maar eigenlijk was het niet de bedoeling dat er mensen zouden zijn die zich opofferen, nee God zou het natuurlijk veel anders gewild hebben, maar er zijn veel mensen die gewoon niet willen luisteren, bv, ben jij echt dankbaar aan God ?? ben jij echt goed voor de natuur en iedereen rondom u ?? sluit jij mensen uit ?? of sluit jij andere type van mensen uit ???? Geef jij hun een eerlijke kans ?? of ga je zo nog wat meer uitschelden ??
en schelden kan kwetsen, want we weten dat de pen machtiger is dan het zwaard !!
Vragen, vragen, vragen....maar wel doelgericht, want we moeten blijkbaar allemaal denken dat die mensen het bar slecht hebben.quote:Dus waarom blazen die mensen zich gewoon op ?? alsof ze er nooit meer zullen zijn.. Maar de vraag is hoe leven die mensen die zich opblazen ?? wat is hun toestand ?? leven zij in een krot ?? zijn ze boos op ons om dat wij hun niet kunnen voorzien van de nodige middelen ?? Waarom gebeuren er familiedrama's ?? Zal het iets met geld te maken hebben ???
Ik zal inderdaad mijn moordenaars eeuwig dankbaar zijn. Het was een harde leerschool, maar inderdaad, zij hebben mijn ogen geopend.quote:En als iemand jouw nou morgen opblaast, en je ziel word letterlijk uit je lichaam gerukt, en je ziet dan je vleselijk lichaam liggen, dan kan je wel is nadenken, ben ik even blij dat ik een ziel heb, anders was ik nou hartsikke dood..
Is het heus?quote:Nu voor veel mensen die niet gelovig zijn, ik kan dat begrijpen hoor, jullie zien God niet, dus wat er niet is, zal ook maar niet bestaan.. maar hebben jullie nou nog echt nooit nagedacht hoe het komt dat deze aardkloot in zulke perfecte omstandingen leeft ???
En deze baarlijke nonsens wordt door de feiten gelogenstraft.quote:mijn punt is: niet iedereen zal zich opblazen, maar mensen die niets hebben, en niets om voor te leven, en allen Allah zien als hun redder, en voor Allah zelfs willen sterven, omdat ze gewoonweg niets hebben, dus als iemand niets heeft, dan zal die iemand rapper geneigd zijn om zich gewoonweg op te blazen, met slachtoffers of zonder slachtoffers
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mijn waarde, ik wil niets liever dan een wereld waarin iedereen gevrijwaard is van intimidatie en molestatie. Dat er achter het idealisme van Amerika veel baatzucht schuilgaat, onderschrijf ik ten volle. Alleen vind ik de door jou gekozen voorbeelden niet goed.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:05 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
Ik probeer voor mijzelf een vredige wereld van rechtvaardigheid te creeëren. en of jij mij daarin steunt of niet, daar ga ik niet wakker van liggen.. zolang ik maar voor mezelf kan inzien wat nog rechtvaardig is in deze wereld dan weet ik genoeg.. maar het is soms heel moeilijk als je van 0 moet beginnen hoor, en chapeau voor de mensen die wel een mooi leven hebben.. maar er zijn mensen die gewoon leven in overdaad, en overdaad schaad..
Over de Afghanen die zich tegen de Russen verzetten geen kwaad woord, althans; over de meesten niet. Waarden en normen zijn ook niet in absolute zin een kwestie van welvaart of armoede.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
en wat jij zegt dat de misdaad van 11 september is gemaakt door welgestelden, maar weet jij ook waar osama of vroeger de cia in afghanistan hun soldaten haalden ?? hoogstwaarschijnlijk bedelaars, mensen die op straat leefde, hun geld beloven, hun familie geld beloven zodanig dat zij
zich kunnen opofferen voor Allah..
Jijzelf heb kunnen gebruik maken van een opvoeding en school, jij hebt waarden en normen geleerd. Maar niet iedereen kent waarden en normen. en er zijn nu 1maal mensen die zich gemakkelijk laten verleiden tot verschrikkelijke daden..
dat is inderdaad triest..
Dat was dan een vrijbrief voor roof, natuurlijk. Maar in je verwensingen heb je inderdaad wel iets van de Profeet weg.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:26 schreef BaajGuardian het volgende:
en een rover.. kom op zeg , in oorlog heb je geen keus gebied en waren in te nemen , en de oponenten waren ook geen bloemetjes kwekers in die tijden hoor.
tis ook zo makkelijk he , om ergens op te hakken.
mijn tip van de dag aan iedereen die steeds maar weer dat zielige ge-pedo/rover roept :
hou lekker je domme ongeinformeerde onhistorisch op de hoogte zijnde commercieel verhoerde materialisten bek. , en prop nog wat nootjes erbij , het liefst van die hele hete.
Een karavaan overvallen en plunderen, misschien? Een expeditie van dien aard eindigde in de slag bij Qadisiyah.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:32 schreef BaajGuardian het volgende:
wat is roof is de vraag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |