abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2005 @ 14:51:11 #201
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32726952
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:43 schreef UncleScorp het volgende:
Wss wil hij met die video's aantonen dat niet alle berichtgeving over Irak klopt met de werkelijkheid ...
maar bewijst niet direct dat die belgische zich niet opgeblazen heeft ...
Dat dacht ik ook al.
Wel jammer, dat hij dit in zijn Topic verwerkt heeft.
Je kan beter bij de feiten blijven als je een boodschap over wil brengen.
En de boodschap van gekleurde berichtgeving is een goede! Een feit wat de meeste mensen wel weten, maar er niet altijd bewust van zijn.
daarom zijn Topics [als deze] altijd nuttig. Maar nogmaals jammer als er onfeitelijkheden in verwerkt zitten.
Dan krijgt zo'n topic al snel de stempel; oooo weer zo'n paranoide complot theorie.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_32728518
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:51 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook al.
Wel jammer, dat hij dit in zijn Topic verwerkt heeft.
Je kan beter bij de feiten blijven als je een boodschap over wil brengen.
En de boodschap van gekleurde berichtgeving is een goede! Een feit wat de meeste mensen wel weten, maar er niet altijd bewust van zijn.
daarom zijn Topics [als deze] altijd nuttig. Maar nogmaals jammer als er onfeitelijkheden in verwerkt zitten.
Dan krijgt zo'n topic al snel de stempel; oooo weer zo'n paranoide complot theorie.
Daarom heet dit topic de waarheid over Irak..

De waarheid is, dat mensen daar afgeslacht worden alsof een mensenleven niets waard is. Een oorlog gebaseert op leugens, die aan ons in Nederland aan wordt gepresenteerd als een "oorlog tegen terrorisme".

Het liefst zeg ik ook weinig over de NWO, ik kan wel gaan roepen dan Irak de hart chakra van de wereld is en dat de controle van de NWO zo diep geworteld is, dat alle auto's op bloed van aarde lopen (olie)... Maar daar heeft niemand wat aan, en het roept alleen loze reactie's op.

De diversiteit van de mensen is zo verschillend.. Sommige mensen durven niet naar buiten te gaan omdat ze bang zijn voor een "terroristische aanslag" terwijl anderen weten dat het absolute onzin is.

Vind maar een middenweg heh...
pi_32729081
nog meer zinloos gebrabbel :

"Nog meer Belgische vrouwen klaar voor zelfmoordaanslag"

Er staan verscheidene echtgenotes van vermoedelijke moslimterroristen die in Belgische gevangenissen zitten opgesloten klaar om een zelfmoordaanslag te plegen in Marokko. Dat vertelde Mohamed Reha, een Belg van Marokkaanse afkomst die in november in Marokko werd opgepakt, aan de speurders die hem verhoorden.

Mohamed Reha studeerde in Syrië aan een koranschool maar werd in juni 2005, op zijn achttiende, uit dat land gezet en kwam terug naar België. Daar zou hij door de echtgenote van een zekere Rachid Iba zijn opgebeld. "Ze vroeg me om naar Brussel te komen. We spraken af in een station", zo vertelde hij aan de Marokkaanse politie. "Ze vertelde me dat vele moslimvrouwen, van wie de mannen aangehouden zijn in België, om het even wat willen doen in het kader van de jihad, de heilige oorlog."

Explosieven bezorgen
"Ze vroeg me om hen te helpen door iemand te zoeken om hen te begeleiden en hen explosieven te bezorgen", gaat hij verder. Hij benadrukt dat het hele gesprek gevoerd werd via kleine briefjes. Reha bekende dat hij de vrouw had beloofd om al het mogelijke te doen opdat ze in hun opzet zouden slagen.

Mohamed Reha bracht de Algerijn Khalid Abou Bassir, volgens hem de coördinator van al-Qaida in Europa, op de hoogte van de plannen en meldde aan Rachid Iba dat de leider van de kamikazes deze Abou Bassir werd. Reha trok daarop naar Nederland waar hij Samir Azzouz ontmoette. Deze laatste werd door het hof van beroep in Den Haag vrijgesproken.

Kamikazes aangeboden
Azzouz stelde Reha voor om mee te werken aan een zelfmoordaanslag tegen de Nederlandse inlichtingendiensten. Mohamed Reha biedt meteen de kamikazes aan maar Azzouz weigert, hij wil mannen voor deze daad.

Op 28 september vertrekt Reha naar Marokko waar hij in november samen met 16 anderen wordt opgepakt. Ze worden verdacht van aanslagen te hebben willen plegen tegen Amerikaanse en Israëlische instellingen in Marokko.

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_146078.html
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 1 december 2005 @ 17:22:35 #204
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_32730709
Ik verwacht weer een proces tegen Sammir A. , maar dit keer denk ik niet dat hij weer op straat komt .
  donderdag 1 december 2005 @ 17:58:40 #205
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32731687
ik ben het ook niet eens met de visie van junkie , trouwens.

al helemaal met dat godje en zn aars engelen erweer bij te halen
en een verzonnen naam sataniel

kom nou zeg , de basis is niks.
het is blasfemie om god als menselijk wezen te zien , blasfemie om god als engelen benodigd te zien , en blasfemie te denken dat je kunt zondigen tegenover het meest machtige dat er is.
god is alles , en alles is god.
the end.

en johan de with , kun je zelf eens in de spiegel kijken , en hardop zonder te lachen zeggen :

zonder geld heb ik geen grond.

want ik kan dat niet zonder te lachen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 1 december 2005 @ 18:26:15 #206
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32732360
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:58 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben het ook niet eens met de visie van junkie , trouwens.

al helemaal met dat godje en zn aars engelen erweer bij te halen
en een verzonnen naam sataniel

kom nou zeg , de basis is niks.
het is blasfemie om god als menselijk wezen te zien , blasfemie om god als engelen benodigd te zien , en blasfemie te denken dat je kunt zondigen tegenover het meest machtige dat er is.
god is alles , en alles is god.
the end.
Ik zie God die als die persoon die het bouwplan van de evolutie heeft bedacht. De gulden middenweg eigenlijk!
Dan gaat jouw stelling: God is alles, en alles is God; ook op.
Era Vulgaris
pi_32732947
ok waarom zelfmoordaanslagen ?? waarom zulke martelaren ??? Waarom zijn er zulke mensen die zich zomaar opblazen zonder te verpinken ??

Wel dan moet je eens goed kijken wat er rondom jouw allemaal gebeurt !! Hoe leven de mensen ?? niet alleen die bij u in de buurt wonen, maar over deze gehele aardkloot.
een feit is, wij of de mensen van 2000 jaar geleden hebben Jezus aan het kruis genageld en hoe ?? Bekijk de film Passion of The Christ, en er zijn nog meer films over !!

We weten ook dat Johannes den doper is vermoord, voor dat Jezus gekruisigd was !! Jezus zei zelfs nog terwijl ze hem aan het afslachten waren, dat er nog een andere profeet zou komen !! Maar er komen ook veeeel valse profeten, dat staat zowel in de bijbel als in de koran!! Jezus zei zelfs nog toen hij wist dat johannes vermoord was dat hij de mensen zal dopen met vuur !! dus waarom die zelfmoordaanslagen ?? Dus ik begrijp ten zeerste dat Jezus boos was geworden, ben jij altijd even lief voor iedereen ben jij nooit is slecht gehumeurd omdat er iets fout loopt ??

nu Jezus heeft blijkbaar zich aan zijn woord gehouden, want wat gebeurt er nu ?? Omdat God heeft besloten om nog 1 profeet te sturen en wel naar het kamp naar een andere type van mensen, mensen die jullie blijkbaar niet goed begrijpen!! hoe zou jij je voelen als je altijd gediscrimineerd word ?? als je altijd uitgelachen word ?? juist je zou op wraak zinnen..

Dus dit is wat God ook heeft gedaan! God denkt als mensen niet willen luisteren naar iemand anders verhaal dan zal hij het hun moeten laten voelen!!
en daarom heeft God samen met Mohammed de koran geschreven, en God vraagt aan alle moedigen onder ons die willen strijden voor Hem! Dus u opgeven als martelaar, volgens de koran zou jezelfs beloond worden als je je zelf opoffert voor God. Maar eigenlijk was het niet de bedoeling dat er mensen zouden zijn die zich opofferen, nee God zou het natuurlijk veel anders gewild hebben, maar er zijn veel mensen die gewoon niet willen luisteren, bv, ben jij echt dankbaar aan God ?? ben jij echt goed voor de natuur en iedereen rondom u ?? sluit jij mensen uit ?? of sluit jij andere type van mensen uit ???? Geef jij hun een eerlijke kans ?? of ga je zo nog wat meer uitschelden ??
en schelden kan kwetsen, want we weten dat de pen machtiger is dan het zwaard !!

Dus waarom blazen die mensen zich gewoon op ?? alsof ze er nooit meer zullen zijn.. Maar de vraag is hoe leven die mensen die zich opblazen ?? wat is hun toestand ?? leven zij in een krot ?? zijn ze boos op ons om dat wij hun niet kunnen voorzien van de nodige middelen ?? Waarom gebeuren er familiedrama's ?? Zal het iets met geld te maken hebben ???

Veel mensen die leven op deze wereld geloven niet, of willen niet geloven, of aanbidden liever de duivel.. Waarom ??? En als iemand jouw nou morgen opblaast, en je ziel word letterlijk uit je lichaam gerukt, en je ziet dan je vleselijk lichaam liggen, dan kan je wel is nadenken, ben ik even blij dat ik een ziel heb, anders was ik nou hartsikke dood..

Nu voor veel mensen die niet gelovig zijn, ik kan dat begrijpen hoor, jullie zien God niet, dus wat er niet is, zal ook maar niet bestaan.. maar hebben jullie nou nog echt nooit nagedacht hoe het komt dat deze aardkloot in zulke perfecte omstandingen leeft ???

Iemand is deze wereld al lang komen opeisen, het enige is, er zijn er vele die God naar hun beeld willen creeëren, en er zijn er vele die denken dat zij God hebben uitgevonden, blasphemy !! God heeft zijn eigen persoonlijkheid, jij moet hem niet maken zoals jij het wil, hij is dat namelijk met jouw aan het proberen te doen.

maar een feit is mensen luisteren heeeel moeilijk omdat ze zich gewoon vasthouden aan de waarden die ze nu hebben, omdat ze anders vinden dat ze gefaald hebben.

mijn punt is: niet iedereen zal zich opblazen, maar mensen die niets hebben, en niets om voor te leven, en allen Allah zien als hun redder, en voor Allah zelfs willen sterven, omdat ze gewoonweg niets hebben, dus als iemand niets heeft, dan zal die iemand rapper geneigd zijn om zich gewoonweg op te blazen, met slachtoffers of zonder slachtoffers

En Amerika is maar voor 1 ding in irak, en dat is voor de olie, en waarom ?? omdat ze falliet zijn, ze leven nu al met Federal reserve notes, en ga dat maar is opzoeken wat het betekent, Al jaren proberen kerken en regeringen God te verkopen.. Maar ze zouden is beter in armoede leven, dan zullen ze snel begrijpen waarom mensen zulke verschrikkelijke dingen kunnen doen als zichzelf opblazen...
He who hide's himself, is yet to be revealed! He who live's in the night, and hide's as a thief, can be our next big chief! when i'm in pain i can turn into vain, but yet no one can make me go insane!
Astroligical sign: virgo/snake
  donderdag 1 december 2005 @ 19:23:31 #208
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32734067
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:49 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
ok waarom zelfmoordaanslagen ?? waarom zulke martelaren ??? Waarom zijn er zulke mensen die zich zomaar opblazen zonder ....[zie origineel]
....ze zouden is beter in armoede leven, dan zullen ze snel begrijpen waarom mensen zulke verschrikkelijke dingen kunnen doen als zichzelf opblazen...
Kwaad met kwaad vergelden heeft nog nooit een oplossing geboden.
Begrijpen doe ik het wel. Als Amerika Nederland als boevenstaat en as van het kwaad zou betitelen om hier binnen te vallen, zou ik dat ook niet pikken.
Ik las die Afscheidsvideo van Samier A.
Daarin zei hij [vrij vertaald] dat alle nederlanders verantwoordelijk zijn voor hun regering en daarom verdienen te sterven.
O? denk ik dan. Lekker is dat, word ik die verontwaardigt is over de hypocritie en het terreur van Amerika/westen, verantwoordelijk gehouden.
Dat is precies het zelfde om alle moslims terroristen te noemen.
Kijk, dan ben je net zo ongenuanceerd bezig als alle racisten.
Het is triest wat er in de wereld gebeurt en hoe amerika met zijn macht omspringt, en hoe wij in het westen bang gemaakt worden voor zogenaamde terroristen. En de gemiddelde nederlander niet meer het verschil weet tussen een moslim en een terrorist [ff zwart/wit gezegt].
Maar jezelf opblazen om daarmee een paar onschuldige mensen om zeep te helpen is triest. Helemaal als mensen denken daarmee God een plezier te doen.
Maar nogmaals begrijpen doe ik het wel, in nederland was je in de 2de WW een verzetsheld als je een Duitse generaal neerschoot en daarbij zelf om het leven kwam.
Al ken ik geen verhalen dat verzetshelden zichzelf opbliezen in een naburige duits restaurantje.

tja... Nuance mensen.... het is vaak ver te zoeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door soulsurvivor op 01-12-2005 20:14:52 ]
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_32734587
quote:

en daarom heeft God samen met Mohammed de koran geschreven, en God vraagt aan alle moedigen onder ons die willen strijden voor Hem! Dus u opgeven als martelaar, volgens de koran zou jezelfs beloond worden als je je zelf opoffert voor God.
God heeft samen met mohammed de koran geschreven???
Ergens heb je je feiten een beetje door elkaar gehaald. Een pedofiel en roverhoofdman
als profeet.?? Laat me niet lachen.

mensen die zichzelf EN onschuldigen opblazen zijn gehersenspoeld.
Ze zijn net zo dwaas als de eerste de beste sekte. Levensgevaarlijk.
Derhalve mogen/moeten ze opgeruimd worden. Lafaards.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_32734632
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:58 schreef BaajGuardian het volgende:
en johan de with , kun je zelf eens in de spiegel kijken , en hardop zonder te lachen zeggen :

zonder geld heb ik geen grond.

want ik kan dat niet zonder te lachen.
Ja hoor, dat kan ik. Ik zal waarschijnlijk pas moeilijkheden krijgen mijn lach in te houden wanneer ik jouw verklaring over grondbezit zonder geld probeer op te zeggen, maar de kans dat je dit dogma ooit nog zult verklaren is naar ik meen nihil, dus daar ben ik niet bang voor.
pi_32734701
quote:
Op donderdag 1 december 2005 18:26 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Ik zie God die als die persoon die het bouwplan van de evolutie heeft bedacht. De gulden middenweg eigenlijk!
Dan gaat jouw stelling: God is alles, en alles is God; ook op.
Nooit gedacht dat ik het ooit met je eens zou zijn maar mooi omschreven, de
gulden middenweg.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  donderdag 1 december 2005 @ 19:43:16 #212
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32734741
quote:
- verhaal -
De mensen dopen in vuur. Prachtige beeldspraak
Je laat goed zien, op een manier, hoe de motieven van zelfmoordterroristen zich vormen.
Era Vulgaris
pi_32734867
Wel als jij zegt dat jij verontwaardigd ben over de hypocritie en terreur van Amerika, dan zal God wel veel beter weten wie jij bent, en niet die terroristen, of martelaars.
Ik denk dat die martelaars iedereen over dezelfde kam scheren, en dat is wat eigenlijk bijna iedereen doet op deze wereld, want die martelaars die vechten tegen dit systeem, ze proberen tegen onze economie te bevechten, zoals ik het zie, ze vechten tegen mensen die hopen geld hebben (hotels, regeringsgebouwen) Hoeveel mensen zijn op de dag van vandaag ontevreden met het systeem dat de regering boven water probeert te houden ??

Waarom bevechten zij dit systeem ?? is het logisch is dat er mensen zijn die zullen komen pikken, als je veel hebt, en is het eigenlijk logisch dat er mensen zijn die in financiële drama's leven, gewoon omdat ze hun hoofd niet boven water kunnen houden en hun huis drijgen te verliezen met hun 3 kinderen. omdat ze heel hun leven gepest worden of uitgespuwd..
Misschien strijden die terroristen ook wel voor een betere wereld ?? maar toch zeker niet voor een wereld waar je rijk moet zijn. Nooit kan iedereen rijk zijn ?? en wat heb je aan die rijkdommen als je verblijf hier toch maar tijdelijk is ??

je kent die parabel wel denk, het is gemakkelijker voor een kameel om door het oog van een naald te gaan dan...

en heb je lef om mee te vechten tegen dat systeem ? of ben je laf en hou je je kop in kas ?? allé ik zou nooit willen zeggen dat je laf bent, maar toch zo komt voor mij de boodschap over die de moslims willen verspreiden, iedereen interpreteert alle informatie op zijn manier.
Als je ontevreden bent over iets, heb je ook een oplossing hoe het beter kan ?? en hoe gaan we dit oplossen..
Als het aan mij lag zou ik mij ook moeten opofferen, maar niet op een manier zoals een martelaar, maar toch tenminste met dialoog, en ik ben nog steeds aan het zien wat de juiste middenweg is..
en om het goed te doen.. zodanig dat ik het meeste effect kan krijgen.
He who hide's himself, is yet to be revealed! He who live's in the night, and hide's as a thief, can be our next big chief! when i'm in pain i can turn into vain, but yet no one can make me go insane!
pi_32735072
quote:
ok waarom zelfmoordaanslagen ?? waarom zulke martelaren ??? Waarom zijn er zulke mensen die zich zomaar opblazen zonder te verpinken ??

Wel dan moet je eens goed kijken wat er rondom jouw allemaal gebeurt !! Hoe leven de mensen ?? niet alleen die bij u in de buurt wonen, maar over deze gehele aardkloot.
Armoede? Laat me niet lachen. Op 11 september is er een massamoord gepleegd door welgestelden.
quote:
een feit is, wij of de mensen van 2000 jaar geleden hebben Jezus aan het kruis genageld
''Wij, of de mensen van 2000 jaar geleden" ? Dat lijkt me niet zo moeilijk.

quote:
We weten ook dat Johannes den doper is vermoord, voor dat Jezus gekruisigd was !! Jezus zei zelfs nog terwijl ze hem aan het afslachten waren, dat er nog een andere profeet zou komen !! Maar er komen ook veeeel valse profeten, dat staat zowel in de bijbel als in de koran!! Jezus zei zelfs nog toen hij wist dat johannes vermoord was dat hij de mensen zal dopen met vuur !! dus waarom die zelfmoordaanslagen ?? Dus ik begrijp ten zeerste dat Jezus boos was geworden, ben jij altijd even lief voor iedereen ben jij nooit is slecht gehumeurd omdat er iets fout loopt ??
Wat doen die zelfmoordaanslagen opeens tussen deze incoherente synopsis van het Nieuwe Testament?
quote:
Omdat God heeft besloten om nog 1 profeet te sturen en wel naar het kamp naar een andere type van mensen, mensen die jullie blijkbaar niet goed begrijpen!! hoe zou jij je voelen als je altijd gediscrimineerd word ?? als je altijd uitgelachen word ?? juist je zou op wraak zinnen..
WAT STAAT HIER?!
quote:
en daarom heeft God samen met Mohammed de koran geschreven
*Homerisch gelach stijgt op*
quote:
en God vraagt aan alle moedigen onder ons die willen strijden voor Hem!
Mooi, waar kan ik mij opgeven voor de jihad-nieuwsbrief?
quote:
Maar eigenlijk was het niet de bedoeling dat er mensen zouden zijn die zich opofferen, nee God zou het natuurlijk veel anders gewild hebben, maar er zijn veel mensen die gewoon niet willen luisteren, bv, ben jij echt dankbaar aan God ?? ben jij echt goed voor de natuur en iedereen rondom u ?? sluit jij mensen uit ?? of sluit jij andere type van mensen uit ???? Geef jij hun een eerlijke kans ?? of ga je zo nog wat meer uitschelden ??
en schelden kan kwetsen, want we weten dat de pen machtiger is dan het zwaard !!
Dus ging God met hoofdredacteur Mohammed een boek schrijven. Maar, Mohammed had een druk bestaan! Als alle schrijvers had hij een bijbaantje, en het zijne was; karavanen overvallen. Zo moesten de mensen die niet wilden luisteren, wel voelen!
quote:
Dus waarom blazen die mensen zich gewoon op ?? alsof ze er nooit meer zullen zijn.. Maar de vraag is hoe leven die mensen die zich opblazen ?? wat is hun toestand ?? leven zij in een krot ?? zijn ze boos op ons om dat wij hun niet kunnen voorzien van de nodige middelen ?? Waarom gebeuren er familiedrama's ?? Zal het iets met geld te maken hebben ???
Vragen, vragen, vragen....maar wel doelgericht, want we moeten blijkbaar allemaal denken dat die mensen het bar slecht hebben.
quote:
En als iemand jouw nou morgen opblaast, en je ziel word letterlijk uit je lichaam gerukt, en je ziet dan je vleselijk lichaam liggen, dan kan je wel is nadenken, ben ik even blij dat ik een ziel heb, anders was ik nou hartsikke dood..
Ik zal inderdaad mijn moordenaars eeuwig dankbaar zijn. Het was een harde leerschool, maar inderdaad, zij hebben mijn ogen geopend.
quote:
Nu voor veel mensen die niet gelovig zijn, ik kan dat begrijpen hoor, jullie zien God niet, dus wat er niet is, zal ook maar niet bestaan.. maar hebben jullie nou nog echt nooit nagedacht hoe het komt dat deze aardkloot in zulke perfecte omstandingen leeft ???
Is het heus?
quote:
mijn punt is: niet iedereen zal zich opblazen, maar mensen die niets hebben, en niets om voor te leven, en allen Allah zien als hun redder, en voor Allah zelfs willen sterven, omdat ze gewoonweg niets hebben, dus als iemand niets heeft, dan zal die iemand rapper geneigd zijn om zich gewoonweg op te blazen, met slachtoffers of zonder slachtoffers
En deze baarlijke nonsens wordt door de feiten gelogenstraft.
pi_32735356

wel we leven nu 1maal in een wereld van verschil waar we ons allemaal onderscheiden van elkaar, daarom zal altijd al wel iemand iets anders te zeggen hebben tegen elkaar.
wat ik soms doe, is het verleden bekijken, voor mij is het verleden de weg naar de toekomst..
Ik weet niet uit welk bord jij eet eerste klas gangster, maar voor mij is het, ik ben die oorlog, het misbruiken van elkanders vrouwen of mannen (hoeveel echtscheidingen ??) soms met rampzalige gevolgen.
Wat ik nu heb is eigenlijk medelijden met zulke mensen, en ik hoop en bid dat voor hun daarboven nog iets heel mooi ligt weggelegd, en waar iedereen elkaar kan vergeven voor wat ze ooit tegen elkaar hebben gezegd wat leide tot dood tot gevolg..

Ik probeer voor mijzelf een vredige wereld van rechtvaardigheid te creeëren. en of jij mij daarin steunt of niet, daar ga ik niet wakker van liggen.. zolang ik maar voor mezelf kan inzien wat nog rechtvaardig is in deze wereld dan weet ik genoeg.. maar het is soms heel moeilijk als je van 0 moet beginnen hoor, en chapeau voor de mensen die wel een mooi leven hebben.. maar er zijn mensen die gewoon leven in overdaad, en overdaad schaad..
pi_32735435
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32735532
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:05 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
Ik probeer voor mijzelf een vredige wereld van rechtvaardigheid te creeëren. en of jij mij daarin steunt of niet, daar ga ik niet wakker van liggen.. zolang ik maar voor mezelf kan inzien wat nog rechtvaardig is in deze wereld dan weet ik genoeg.. maar het is soms heel moeilijk als je van 0 moet beginnen hoor, en chapeau voor de mensen die wel een mooi leven hebben.. maar er zijn mensen die gewoon leven in overdaad, en overdaad schaad..
Mijn waarde, ik wil niets liever dan een wereld waarin iedereen gevrijwaard is van intimidatie en molestatie. Dat er achter het idealisme van Amerika veel baatzucht schuilgaat, onderschrijf ik ten volle. Alleen vind ik de door jou gekozen voorbeelden niet goed.
pi_32735993
mijn voorbeelden zijn misschien niet goed voor jouw, maar wie weet kan iemand anders daar wel iets uit zien. dat kies je natuurlijk voorjezelf..

en wat jij zegt dat de misdaad van 11 september is gemaakt door welgestelden, maar weet jij ook waar osama of vroeger de cia in afghanistan hun soldaten haalden ?? hoogstwaarschijnlijk bedelaars, mensen die op straat leefde, hun geld beloven, hun familie geld beloven zodanig dat zij
zich kunnen opofferen voor Allah..
Jijzelf heb kunnen gebruik maken van een opvoeding en school, jij hebt waarden en normen geleerd. Maar niet iedereen kent waarden en normen. en er zijn nu 1maal mensen die zich gemakkelijk laten verleiden tot verschrikkelijke daden..
dat is inderdaad triest..
pi_32736070
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
en wat jij zegt dat de misdaad van 11 september is gemaakt door welgestelden, maar weet jij ook waar osama of vroeger de cia in afghanistan hun soldaten haalden ?? hoogstwaarschijnlijk bedelaars, mensen die op straat leefde, hun geld beloven, hun familie geld beloven zodanig dat zij
zich kunnen opofferen voor Allah..
Jijzelf heb kunnen gebruik maken van een opvoeding en school, jij hebt waarden en normen geleerd. Maar niet iedereen kent waarden en normen. en er zijn nu 1maal mensen die zich gemakkelijk laten verleiden tot verschrikkelijke daden..
dat is inderdaad triest..
Over de Afghanen die zich tegen de Russen verzetten geen kwaad woord, althans; over de meesten niet. Waarden en normen zijn ook niet in absolute zin een kwestie van welvaart of armoede.
pi_32736494
als de Afghanen hun grond verdedigen daar wil ik ook geen kwaad woord over zeggen, je hebt het recht omjezelf te verdedigen, want iedereen verdedigt zijn mening of zijn standpunten.
en ik wil je aantonen dat er mensen zijn die op deze wereld echt iets hebben geleerd, en wat dat ze geleerd hebben, met alles zullen verdedigen. maar kan je jezelf voorstellen dat je al van kinds af ops straat leeft, niemand die naar je omkijkt, terwijk er plotseling iemand voor je neus staat te zwaaien met een hoop geld, en vraagt of jij hem kan helpen ? Naar mijn mening zijn die mensen tot alles in staat. en dat is wat ze ons ook vandaag laten zien.
maar hoe verdedig jezelf daartegen ?? zolang je voorjezelf kan uitmaken wie jij wilt zijn, ten goede of ten kwade, dat kies je voor jezelf.. ik zal jouw nooit iets anders willen opleggen, maar ik wil alleen maar mijn mening of vizie willen meedelen met iedereen.. laten we samen de puzzel oplossen, in plaats van elkaar aan te vallen.
  donderdag 1 december 2005 @ 21:26:26 #221
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32738095
trouwens altijd maar mohammed een pedofiel noemen ... pff

vroeger was dat daar normaal en niet alleen daar.
het was ook hier normaal , het was overal normaal.

in rome hadden ze zelfs een harem voor jongetjes.

dan die ..profeet te beledigen met zo iets , zegt alleen iets over het iq van de belediger.

en een rover.. kom op zeg , in oorlog heb je geen keus gebied en waren in te nemen , en de oponenten waren ook geen bloemetjes kwekers in die tijden hoor.

tis ook zo makkelijk he , om ergens op te hakken.

mijn tip van de dag aan iedereen die steeds maar weer dat zielige ge-pedo/rover roept :

hou lekker je domme ongeinformeerde onhistorisch op de hoogte zijnde commercieel verhoerde materialisten bek. , en prop nog wat nootjes erbij , het liefst van die hele hete.
pi_32738242
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:26 schreef BaajGuardian het volgende:
en een rover.. kom op zeg , in oorlog heb je geen keus gebied en waren in te nemen , en de oponenten waren ook geen bloemetjes kwekers in die tijden hoor.

tis ook zo makkelijk he , om ergens op te hakken.

mijn tip van de dag aan iedereen die steeds maar weer dat zielige ge-pedo/rover roept :

hou lekker je domme ongeinformeerde onhistorisch op de hoogte zijnde commercieel verhoerde materialisten bek. , en prop nog wat nootjes erbij , het liefst van die hele hete.
Dat was dan een vrijbrief voor roof, natuurlijk. Maar in je verwensingen heb je inderdaad wel iets van de Profeet weg.
Over welke opponenten hebben we het eigenlijk?
  donderdag 1 december 2005 @ 21:32:17 #223
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32738316
wat is roof is de vraag.
pi_32738428
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:32 schreef BaajGuardian het volgende:
wat is roof is de vraag.
Een karavaan overvallen en plunderen, misschien? Een expeditie van dien aard eindigde in de slag bij Qadisiyah.
pi_32738473
wat ik denk is dat Liefde het belangrijkste is, veel belangrijker dan materialistische rijkdommen, of liefde om geld, het moet de liefde om de natuur zijn, en wij mensen behoren tot die natuur.
als je iedereen kan voorzien van de nodige liefde en iedereen kan onderhouden, dan mag je er voor mij part een hele harem op na houden, maar je moet ze wel allemaal tevreden houden !!
en ik heb zo het gevoel dat er vele rijk zijn, die zich graag laten gebruiken door een stel hoeren en er graag wat geld voor willen geven..
laten we stellen dat de persoon die geld verdedigd eigenlijk nu al een pooier is..
vrouwen zijn tot alles in staat voor iemand te vinden met genoeg geld, alhoewel dat er nog wel andere vrouwen zijn.. maar blijkbaar een zeldzaam ras.

ik ga werken (nachtdienst)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')