Je was er niet zaterdag - prutser van mequote:Op woensdag 30 november 2005 22:14 schreef vegeta het volgende:
Oke iedereen sponsen in de aanslag.
ik tel tot 3 en dan gooien we met ze allen op SCH
Komt u maar Tosti's.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:16 schreef Suijk het volgende:
Nu kan bluezz die tosti's wel klaarmaken, neem ik aan.
geweldige film manquote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef Dos37 het volgende:
Net deze film gekeken Rear Window
Hij was redelijk niet wat ik van verwacht had.
haha ik kan wel naar de thuis plaat gooien hoor makelijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Je was er niet zaterdag - prutser van me
Bovendien gooi je niet eens een bal fatsoenlijk naar de thuisplaat![]()
hmm zal der over na denken.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:30 schreef clauwheee het volgende:
Vegeta je moet onze SCHat niet zo plagen joh![]()
hahahahahahaha,quote:Op woensdag 30 november 2005 22:38 schreef Bluezz het volgende:
vegeta, pas maar op voor de verSCHrikkelijke mattenklopper![]()
[afbeelding]
Vond nietquote:
Zetten we samen de wekker, maar ik blijf nog ff 2 uurtjes opquote:Op woensdag 30 november 2005 22:52 schreef dndiek het volgende:
Omdat ik morgen om 6 uur op moet staan om om 8 uur te beginnen met werken, ga ik afsluiten
Booy *slik*![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:54 schreef SCH het volgende:
Die medemod van Bluezz is pas echt een lichtGlapindaroodfraps
Dat moet je zelf weten, maar morgen wordt een dag waarin ik minstens 23 uur geen bed ziequote:Op woensdag 30 november 2005 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zetten we samen de wekker, maar ik blijf nog ff 2 uurtjes op
Dat weten ze zelf ook niet volgens mijquote:Op woensdag 30 november 2005 22:57 schreef Dos37 het volgende:
Waar zijn ze toch in vredesnaam mee bezig in Amsterdam
Ja, graagquote:Op woensdag 30 november 2005 23:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Lekker belangrijk.. Ze kunnen ook echt alles laten zien..
liever jij als ikquote:
Haha ja geweldigquote:
Ja idd.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet je wat Vloet had moeten doen, tegen Temmink zeggen dat hij symptonen vertoont van iemand met het syndroom van Down.
*ril*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |