Je bedoelt die soort frikandellen in torenuitvoering die in de kantine vaak wordt gegeten na het voetballen?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:48 schreef SCH het volgende:
Ze zagen er een beetje uit als eiffeltorentjes, wij kregen ze vaak op zaterdagmiddag na het voetballen.
Mijn moeder maakte ze heel vaak maar verder ken ik eigenlijk niemand die ze zelf maakt. Misschien dat ze nu anders heten? Wij noemden ze ook wel voetbaltorentjes of Glapsen.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:57 schreef dndiek het volgende:
Dat is lang geleden dat ik die gehad heb, ik wil ze ook wel eens zelf maken
Heb je wel meer met die ouderwetse lekkernijen.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:05 schreef SCH het volgende:
Toch raar dat ze eigenlijk alleen maar in voetbalkantines te krijgen waren.
eigenlijk is dat wel gewenst ja, het avondeten bestond uit een zak aldi-chippies, laat ons dan in elk geval genieten van een plaatje van eten.quote:
Niet? Bij ons in, idd de voetbalkantinequote:
Da's prachtig. Wij kregen ze ook als we wonnen en toen we kampioen werden met de C-tjes maakte mijn moeder er heel veel.quote:
Nee, dat waren de Bommelse Blauwe Ballen die daar in de kantine te verkrijgen waren.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:21 schreef SCH het volgende:Gekke Tong80
Jij moet ze toch ook wel kennen, volgens mij komen ze uit jouw streek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |