quote:Op woensdag 30 november 2005 10:32 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat verklaart helemaal niets hoor.Je kan ook snotteren bij een romantische film en je verschrikkelijk nirriteren aan Dido en Roel..
Ik zal je nog eens een tip geven...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik pak wel een senseootje uit eigen apparaat... Vind ik toch wel de lekkerste koffie die er is...![]()
Heb gisteren een dik half uur gefietst en daarna nog een uur Bodybalance. Een heerlijke les, maar je gebruikt echt al je spieren. Op sommige plaatsen wist ik niet eens dat ik spieren hadquote:Op woensdag 30 november 2005 10:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moest laatst een computer van de auto naar binnen brengen... had de volgende dag ook spierpijn in mijn armen![]()
Je hebt nu ook de zilver uitvoering (niet de aluminimum)... die vind ik mooi...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik pak wel een senseootje uit eigen apparaat... Vind ik toch wel de lekkerste koffie die er is...![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:35 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een tip geven...![]()
Ik heb nog zo'n ouwetje, één van de eerste uitvoeringen... Zit eigenlijk wel een beetje op een defect te wachten. Ik vind de oranje uitvoering namelijk heel gaaf...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je hebt nu ook de zilver uitvoering (niet de aluminimum)... die vind ik mooi...
Ja eh...zo goed ken ik dat wijf nou ook weer niet....zal wel niet zo lang geleden zijn. Denk ik...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:30 schreef essie05 het volgende:
[..]
Hoe lang geleden is toen al?
Enne...we willen natuurlijk meer horen.![]()
Die eerste uitvoeringen schijnen nogal last te hebben van lekkage... (volgens mijn ouders dan...)quote:Op woensdag 30 november 2005 10:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n ouwetje, één van de eerste uitvoeringen... Zit eigenlijk wel een beetje op een defect te wachten. Ik vind de oranje uitvoering namelijk heel gaaf...
Ik heb zo'n witte, vind die blauwe eigenlijk mooier...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n ouwetje, één van de eerste uitvoeringen... Zit eigenlijk wel een beetje op een defect te wachten. Ik vind de oranje uitvoering namelijk heel gaaf...
Dus eh....niet echt uit betrouwbare bron dus?Jammer.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:38 schreef JooB het volgende:
[..]
Ja eh...zo goed ken ik dat wijf nou ook weer niet....zal wel niet zo lang geleden zijn. Denk ik...![]()
De mijne doen het alweerquote:Op woensdag 30 november 2005 10:38 schreef essie05 het volgende:
Flugeltje......ik ben hardleers,nog even een tip:op http://www.gillesdesmit.com/bb/ prima streams
Potje blauwe verf?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:41 schreef JooB het volgende:
[..]
Ik heb zo'n witte, vind die blauwe eigenlijk mooier...![]()
Ik heb dus ook een witte, ik wilde een blauwe en heb die dan ook diverse malen aan flugelmannetje laten zien... Flugelmannetje dacht me te verrassen met een senseo en ging er dus eentje kopen. Hoewel ik hem de blauwe wel 1000 maal onder z'n neus geduwd had koopt hij dus de..... witte....quote:Op woensdag 30 november 2005 10:41 schreef JooB het volgende:
[..]
Ik heb zo'n witte, vind die blauwe eigenlijk mooier...![]()
Nee, beetje kansloos tiep...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:41 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dus eh....niet echt uit betrouwbare bron dus?Jammer.
En ook de koffie smaakt veel minder uit zo'n wittequote:Op woensdag 30 november 2005 10:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb dus ook een witte, ik wilde een blauwe en heb die dan ook diverse malen aan flugelmannetje laten zien... Flugelmannetje dacht me te verrassen met een senseo en ging er dus eentje kopen. Hoewel ik hem de blauwe wel 1000 maal onder z'n neus geduwd had koopt hij dus de..... witte....
Mannen
Wit is wel een neutrale kleur... past overal bij... en of oranje nu overal bij past???quote:Op woensdag 30 november 2005 10:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb dus ook een witte, ik wilde een blauwe en heb die dan ook diverse malen aan flugelmannetje laten zien... Flugelmannetje dacht me te verrassen met een senseo en ging er dus eentje kopen. Hoewel ik hem de blauwe wel 1000 maal onder z'n neus geduwd had koopt hij dus de..... witte....
Mannen
Die oranje gaat prima passen in de keuken hierquote:Op woensdag 30 november 2005 10:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wit is wel een neutrale kleur... past overal bij... en of oranje nu overal bij past???
Kijk, dat vind ik nou zooo makkelijk he! Ik ging zo'n ding kopen (in de uitverkoop) en ik had echt de aller-aller-aller ALLER laatste. (je weet wel, zo'n etalage-model met kapotte doos) God o God, het is nooooooiiiit goed!quote:
Vrouwen zijn inderdaad verschrikkelijk...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:44 schreef pullup het volgende:
[..]
En ook de koffie smaakt veel minder uit zo'n witte![]()
Vrouwen![]()
Je mag wel opschieten met haar uithoren...voor Roel kan BB morgen al zijn afgelopen,dan zijn we hem overmorgen vergeten en weten we niet over wie je info geeft..quote:Op woensdag 30 november 2005 10:43 schreef JooB het volgende:
[..]
Nee, beetje kansloos tiep...Nee hoor geintje
Zal 'r wel een keer proberen uit te horen. (o god, daar gaat m'n vrije tijd)
![]()
[Roel-modus:] Zoooo wreed! Is 't soms Diss-dag vandaag?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:47 schreef essie05 het volgende:
[..]
Enne vrije tijd zat toch op die streams valt niets te beleven dus kun je je beter in de buitendienst nuttig gaan maken.
ondankbaar kindquote:Op woensdag 30 november 2005 10:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mannen
Ik geloof ook niet dat ik ooit nog een kadootje ga krijgen.... Ik had gedacht 'm samen te kopen en de verassing was super, alleen mijn reactie wat minder...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ondankbaar kind
had dan zelf zo'n ding gekocht, zeg, ipv je man een "verrassing" op te dringen
Ze is gearriveerd vannachtquote:Op woensdag 30 november 2005 10:50 schreef JooB het volgende:
Dido ziet er trouwens opvallend vrolijk uit vanmorgen!
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:50 schreef JooB het volgende:
Die is vannacht aan haar trekken gekomenquote:Op woensdag 30 november 2005 10:50 schreef JooB het volgende:
NIks zo goed voor je humeur als een keertje lekker klaar komen...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:50 schreef JooB het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:51 schreef regenworm het volgende:
Oh jee Roel en Dildo zitten weer naast elkaar tot donderdagavond 21:30 dan is het voor één Dido voorbij.
nou, leuk is dat voor je manquote:Op woensdag 30 november 2005 10:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ik ooit nog een kadootje ga krijgen.... Ik had gedacht 'm samen te kopen en de verassing was super, alleen mijn reactie wat minder...![]()
De hele vorm is uit haar gezicht... (zei ze zelf ook al....) over 10 jaar is het blijvend...quote:
Ik heb heulegaar niet gebedeld...quote:Op woensdag 30 november 2005 10:53 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, leuk is dat voor je man
de verrassing
je hebt er om gebedeld, gewoon.
dan was dat je straf
Zoals ik al schreef... Vrouwen zijn verschrikkelijke wezens wat dat betreft....quote:Op woensdag 30 november 2005 10:55 schreef JooB het volgende:
Zo leuk, kadootjes kopen voor vrouwen. Denk je: 'ik koop een leuk boek' kom je thuis "Die heb ik volgens mij al gelezen..." argh!
Joost is behoorlijk ijdel.... En toch ziet ie er de helft van de tijd niet uitquote:
Zal de ijs koningin nu echt verder gaan ontdooien of zal het een tijdelijk warmtefront zijn geweestquote:
ik had een vriendinnetje ooit, die dat dus konstant deedquote:Op woensdag 30 november 2005 10:55 schreef JooB het volgende:
Zo leuk, kadootjes kopen voor vrouwen. Denk je: 'ik koop een leuk boek' kom je thuis "Die heb ik volgens mij al gelezen..." argh!
Maar flugeltje is zich er tenminste van bewust dat ze het zo heeft gedaan en zal het nooit meer doen ... toch ?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:59 schreef milagro het volgende:
[..]
ik had een vriendinnetje ooit, die dat dus konstant deed
"oh heb ik al" "oh ik wilde eigenlijk een ander model/kleur/merk"
bij iedereen, ook haar eigen vriend, die dan echt moeite gedaan had, en weer zo'n reactie kreeg
heel fijn!!
coupe 220 (Volt)quote:Op woensdag 30 november 2005 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
en het resultaat. volgens mij vindt niemand het mooi, maar joost wil het zo.
Ik kijk wel uit... Dan krijg ik nooit meer iets....quote:Op woensdag 30 november 2005 11:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar flugeltje is zich er tenminste van bewust dat ze het zo heeft gedaan en zal het nooit meer doen ... toch ?![]()
![]()
Eigenlijk heeft Rob dat screammasker helemaal niet nodig.quote:
onderschrift: Rise Lord Vader...quote:
Roel is gewoon de nieuwe Andries in het huis. Die blijft over met nog 1 ander, wordt tweede en krijgt ook een mooi enveloppie. Kan ie een wietplantage beginnen op zijn krakerspand en lekker de slinkse antifa-idioot gaan uithangen. Je weet wel palestina-sjaaltje om de nek, bordje omhoog en ondertussen grienend waarom Diedoos hem nou toch heeft verlaten na BB.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:53 schreef regenworm het volgende:
Dat idee heb ik ook dat roel wordt voorgetrokken en ik erger me groen en geel er aan.
Verder hoop ik op een exit van Roel of Dido dat kan de verhoudingen goed veranderen.
Talpa moet een eerlijke beeld geven wat er in het huis gebeurd, en vooral geen draaiboek gebruiken.
Ja precies. Ach ze zullen Joost of Rob wel laten winnen (Rob wordt ook enorm voorgetrokken) en Roel lekker met de centjes naar huis.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:02 schreef debuurvrouw het volgende:
en niet alleen heeft hij het Dido vertelt, ze mocht het ook nog aan m teruggeven...
waar Lieske minder heeft gezegd en zwaar gestraft is.
Jaquote:Op woensdag 30 november 2005 11:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Die Joost trouwens.... gisteren weer als wijf verkleed.
Als die gast toch geen homo is dan eet ik m'n schoenen op.
Hij heeft ook echt het type vriendin waar menig homo eerst mee experimenteerd.
En hoe die ook rond hupt als die een strak sportpakje aan heeft, of weer eens in de kleren van Diedoos rond paradeerd. Geweldig vind ie het om zoals gister dan makeup van Diedoos op te hebben en een jurkje aan.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:14 schreef Bocaj het volgende:
JaIn de dbk gaf het wel een leuk beeld... volgens mij doet bb het erom... als Joost zich verkleed heeft dan effe naar de dbk roepen...
Het kind verveelt zichquote:Op woensdag 30 november 2005 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie een Lieske op haar kop hangen![]()
Roel Dido aan uit aan uit aan uit AAN.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:17 schreef Isabeau het volgende:
Zo, heb ik iets gemist? (sinds donderdag geen BB gezien!!!)
nou, eet smakelijk dan maar vast.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Die Joost trouwens.... gisteren weer als wijf verkleed.
Als die gast toch geen homo is dan eet ik m'n schoenen op.
Hij heeft ook echt het type vriendin waar menig homo eerst mee experimenteerd.
Dat kind wordt er ook niet mooier op trouwens.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie een Lieske op haar kop hangen![]()
Jij gelooft dus echt dat die gast geen homo is?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, eet smakelijk dan maar vast.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel Dido aan uit aan uit aan uit AAN.
Een weekopdracht die door Nath is mislukt
En verder niet erg veel
Niets nieuws dusquote:Op woensdag 30 november 2005 11:19 schreef regenworm het volgende:
En verder niet erg veel
Die was gisterenmiddag in de verwen ruimte hingen 50 voorwerken.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Die heb ík dan zelfs gemist....![]()
en jij werd gek van dido en roel als zij er dus niet waren was er helemaal niets te belevenquote:Op woensdag 30 november 2005 11:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
En verder niet erg veel
Klopt Nath speelde de onschuld maar iedereen wist of vermoede het al.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niets nieuws dusIk las op de blog dat Dido had gehoord van Roel's derde handje
En dat Nathalie deed alsof ze dat net wist.
Lieske is veel leuker dan die twee, dus ik zal me niet vervelenquote:Op woensdag 30 november 2005 11:24 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
en jij werd gek van dido en roel als zij er dus niet waren was er helemaal niets te beleven![]()
ik heb geen idee...( and frankly, i don't care.) Misschien weet hij het zelf nog niet, misschien wel. Ken jongens die zich nooit in vrouwenkleren hijzen en wel degelijk homo zijn. Ken ook mannen die zich graag verkleden (toneel etc) ook als vrouw en die practiserend hetro zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:20 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Jij gelooft dus echt dat die gast geen homo is?
Ik denk dus dat ie het ZELF gewoon nog niet weet.
Zoals die over mannen praat ook: "ja mooi gespierd dit" en "oh mooie stoere jongen zus...."
Dat zeg je als "normale" kerel niet.
Ik hou het gewoon op homoquote:Op woensdag 30 november 2005 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is Joost geen homo maar een transseksueel die nog geen hormonen/operaties heeft gehad
wie zit er nu op 2 weken onzinnigheid tussen ingrid en lieske te wachten dan hoor je alleen nog. blablabla en ja je hebt gelijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is veel leuker dan die twee, dus ik zal me niet vervelen
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:31 schreef debuurvrouw het volgende:
hoe zit dat eigenlijk? ze moeten toch allang aangekleed zijn.....
ik zie nog een hele hoop badjassen...
bedoel ik!!quote:
Daar zit niks meer in, van de week naaide Lieske het gat in de knuffel dicht.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:25 schreef Bocaj het volgende:
Joost ga geld zoeken!(Tip: de knuffel van Dido)
Jij niet maar ik wel smaken verschillen.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:26 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
wie zit er nu op 2 weken onzinnigheid tussen ingrid en lieske te wachten dan hoor je alleen nog. blablabla en ja je hebt gelijk.
Lieske draagt pyjama, plus dat eeuwige vest, noem ik ook niet aangekleed eigenlijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
bedoel ik!!![]()
alleen Lieske en Joost zijn aangekleed...
wie niet dan? alleen nathalie nog niet volgens mij en joostquote:Op woensdag 30 november 2005 11:33 schreef Isabeau het volgende:
Ze hebben het maar steeds over geld krijgen van BB. Heeft al iemand gemeld dat het wat oneerlijk is dat niet iedereen die kans heeft gekregen?
gelukkig wel anders hadden we hier niets te bespreken.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Jij niet maar ik wel smaken verschillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |