He wc eend, kunnen we ook is een avondje verwachten in de toekomst dat je in een post het niet hebt over: nomineren, stemmen, kies mij, ik ben leuk en hunnie niet enzquote:Op woensdag 30 november 2005 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt toch niet al gestemd he?
Nog even dan, wil je net naar bed gaan krijg je eindelijk reactie.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is goed hoor, kom maar met de echte rekeningStom he, je had hem beter in Verweggiestan kunnen kopen, mijn vrouw had 950 euro apart gelegd om de rekening te betalen dus het valt ons heel erg mee
![]()
Maar, in wat voor goedkoop motel hebben jullie gezeten danVoor dat geld krijg je hier niet eens een kliko
![]()
dacht trouwens dat jullie gingen slapen?![]()
Dank voor de samenvatting.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:09 schreef Snaptnix het volgende:
APK korte samenvating...
4 man van de bank gedonderd, 3 man over (vanaf morgen dus weer 4)![]()
Immuniteit heb ik gewonnen en aan Bommel gegeven vanwege z'n Di Tommaso dip..
Demins had eigenlijk moeten vertrekken volgens eerste uitslag. Maar na heroverweging was de min stem van Day niet geldig.![]()
Gevolg chaos en 4 man in 1x verdwenen
Ik heb hem net weer buiten gezetquote:Op woensdag 30 november 2005 02:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nou als ik je verhaal over de boedelverdeling goed gevolgd heb, heb jij een veel duurdere kliko![]()
Ach gossie arme kribbet toch, blijft er nu dan echt geen kruimeltje over voor jouquote:Op woensdag 30 november 2005 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb hem net weer buiten gezet![]()
Maar ik heb begrepen dat de kliko bij het hoort, het huis bij mijn vrouw en ik heb wederom niets![]()
Waarom denk je dat ik zo lief ben voor Anja?![]()
Afgelopen weekend was weer het grote Anja verwen weekend![]()
ik heb weer een hoop punten gescoord![]()
![]()
Cuall, (zat al iet op de bank)quote:
Ik had hem vrijdag al aan de weg gezet, maar vanwege het episch centrum van de enorme sneeuwstorm konden ze hem niet eerder komen legen dan vanmorgen.....quote:Op woensdag 30 november 2005 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb hem net weer buiten gezet![]()
Maar ik heb begrepen dat de kliko bij het hoort, het huis bij mijn vrouw en ik heb wederom niets![]()
Waarom denk je dat ik zo lief ben voor Anja?![]()
Afgelopen weekend was weer het grote Anja verwen weekend![]()
ik heb weer een hoop punten gescoord![]()
![]()
Ik krijg een hekel aan jou, hoor je mij klagenquote:Op woensdag 30 november 2005 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
He wc eend, kunnen we ook is een avondje verwachten in de toekomst dat je in een post het niet hebt over: nomineren, stemmen, kies mij, ik ben leuk en hunnie niet enz![]()
Was al een beetje klaar met het spel maar dankzij jou krijg ik er zelfs een beetje een hekel aan![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 02:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie arme kribbet toch, blijft er nu dan echt geen kruimeltje over voor jou![]()
Maar je speelt het slim ja. Zo tussendoor even scoren om wat krediet op te bouwen.
Zeg hoe heeft ze jou eigenlijk zo gek gekregen. O ja, dronken voeren toch![]()
gmtaquote:Op woensdag 30 november 2005 02:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond
![]()
Je mag in de auto van meneer Al Fayed rijden, jullie hebben een fantastisch weekend gehad met alles erop en eraan en ik moet voor die kapotte klote plu betalenquote:Op woensdag 30 november 2005 02:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nog even dan, wil je net naar bed gaan krijg je eindelijk reactie.![]()
Dat hotel was eigendom van die "bijna schoonvader" van wijlen prinsessie Diana.![]()
Ben ff zijn naam vergeten, maar weet nog wel dat we in zijn limousine vervoerd zijn naar een musical. We hadden daar vrijkaartjes voor gekregen nadat ik hem verteld had van die gebroken plu.
Hadden Loge-plaatsen, gratis champagne en heerlijke hapjes.
Was trouwens wel een hele toepasselijke musical......... "Singing in the Rain"![]()
Drie personen dus?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Cuall, (zat al iet op de bank)
Bommie (kreeg dus immuniteit enoverleefde de bank)
en ik
quote:Op woensdag 30 november 2005 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Drie personen dus?
Laat de slachting beginnen en de rest rusten in vrede.
Dit slaat helemaal nergens op. Een avondje een vergadering en je snapt er geen fuck meer van.![]()
Jammer.... weer een droomsenario naar de knoppen. Wilde namelijk met de kerst weer gaan op jou kostenquote:Op woensdag 30 november 2005 02:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je mag in de auto van meneer Al Fayed rijden, jullie hebben een fantastisch weekend gehad met alles erop en eraan en ik moet voor die kapotte klote plu betalen![]()
![]()
![]()
Dacht het dus niet meer he!! Zal morgen de betaling tegen zien te houden![]()
Oh ja en die plu??????????? je weet wat je er mee kunt doen![]()
Gewoon weggooien
Ik word doodziek van dat off-topic gelulquote:Op woensdag 30 november 2005 02:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je mag in de auto van meneer Al Fayed rijden, jullie hebben een fantastisch weekend gehad met alles erop en eraan en ik moet voor die kapotte klote plu betalen![]()
![]()
![]()
Dacht het dus niet meer he!! Zal morgen de betaling tegen zien te houden![]()
Oh ja en die plu??????????? je weet wat je er mee kunt doen![]()
Gewoon weggooien
We hebben elkaar in de kroeg leren kennen waar ik in het weekend aan het werk wasquote:Op woensdag 30 november 2005 02:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie arme kribbet toch, blijft er nu dan echt geen kruimeltje over voor jou![]()
Maar je speelt het slim ja. Zo tussendoor even scoren om wat krediet op te bouwen.
Zeg hoe heeft ze jou eigenlijk zo gek gekregen. O ja, dronken voeren toch![]()
Ik vind het wel jammer. die OP van jou helpt niet echt.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:19 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Ik was erbij en begrijp het al niet meer.
Ik denk dat je gelijk heb, dus waarom niet gewoon iedereen laten stemmen?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Drie personen dus?
Laat de slachting beginnen en de rest rusten in vrede.
Dit slaat helemaal nergens op. Een avondje een vergadering en je snapt er geen fuck meer van.![]()
Dus tochquote:Op woensdag 30 november 2005 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We hebben elkaar in de kroeg leren kennen waar ik in het weekend aan het werk was![]()
Mijn vrouw krijgt alles voor elkaar bij mij, ben net een Roel![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 02:22 schreef PC eend het volgende:
Ik word doodziek van dat off-topic gelul
Bommie zit nog veilig in het huisquote:Op woensdag 30 november 2005 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer. die OP van jou helpt niet echt.
Waar kan ik op Bommie stemmen?
Heb je wel is een "echt" verwenweekend gehad?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:16 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik had hem vrijdag al aan de weg gezet, maar vanwege het episch centrum van de enorme sneeuwstorm konden ze hem niet eerder komen legen dan vanmorgen.....![]()
Dus voor Maria geen verwenweekend![]()
Mooi.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:24 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Bommie zit nog veilig in het huis
quote:Op woensdag 30 november 2005 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg een hekel aan jou, hoor je mij klagen
Het is ontopic ook nog eens een keer, als je er een hekel aan krijgt ga je toch lekker naar de SC
Laat maar horen...... en hier spreekt Maria dus ffquote:Op woensdag 30 november 2005 02:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb je wel is een "echt" verwenweekend gehad?![]()
Ik zal de regels nog wel is opsturen![]()
Je kan natuurlijk op jezelf stemmen, zie nergens in de regels dat dat niet magquote:Op woensdag 30 november 2005 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi.
Wat is dit dan voor een gezeik. Ik wil al die walgelijke lui uit de OP niet terug in het huis.![]()
Als je die mail met verwenweekend-regels binnen hebtquote:Op woensdag 30 november 2005 02:27 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Laat maar horen...... en hier spreekt Maria dus ff![]()
Vrouwen zijn al sneaky bij geboorte en dan moet ik dit ook nog is prijs gevenquote:Op woensdag 30 november 2005 02:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond
![]()
Ik zeg toch dat ik die walgelijke lui niet meer wil zien.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk op jezelf stemmen, zie nergens in de regels dat dat niet mag![]()
Tuurlijk (want er kan immer nog gestemd worden, ja heel goed kribbet ook op mijquote:Op woensdag 30 november 2005 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Als jij een betere samenvating kunt geven krijg jij mijn stem.
quote:Op woensdag 30 november 2005 02:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk heb, dus waarom niet gewoon iedereen laten stemmen?
We kunnen wel met z'n 4en met kerst weg maar ik zoek dan wel uit waar naar toequote:Op woensdag 30 november 2005 02:21 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Jammer.... weer een droomsenario naar de knoppen. Wilde namelijk met de kerst weer gaan op jou kosten![]()
En die plu is dus vanmorgen al opgehaald toen ze de kliko kwamen legen![]()
Ach ja dagje uitstel tot de grote finale blijkbaar. Maar waaromquote:Op woensdag 30 november 2005 02:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk heb, dus waarom niet gewoon iedereen laten stemmen?
Grappig toch dat jij mij die verwijten maakt en zelf al dagen lang over een paraplu loopt te zeikenquote:Op woensdag 30 november 2005 02:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We kunnen wel met z'n 4en met kerst weg maar ik zoek dan wel uit waar naar toe![]()
Wel jammer voor die plu, hij was heel goed te maken![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik word doodziek van dat off-topic gelul
Das mooi, onze kinders zijn al groot genoeg om alleen thuis te blijven.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We kunnen wel met z'n 4en met kerst weg maar ik zoek dan wel uit waar naar toe![]()
Wel jammer voor die plu, hij was heel goed te maken![]()
Er zijn nogal wat tegenstrijdige berichten langsgekomen vandaag, volgens mij was Cuall bezopen en is toen opeens gevluchtquote:Op woensdag 30 november 2005 02:33 schreef APK het volgende:
Maar goed. Snaptix zit blijkbaar -fuck knows why, want ze kan niet eens een fatsoenlijke OP maken- nog in het huis en alle personen die HAVO of hoger hebben gedaan zijn weg
En ik mag geen minpunten geven
Het was niet in zo'n tent (Cool Down) waar Chantal schijnt te komen maar gewoon een gezellige bruine kroegquote:Op woensdag 30 november 2005 02:24 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dus tochEn je hing je eigen nog wel op aan Chantal
![]()
Ben er heeeeelemaal klaar mee nu![]()
![]()
Eend die Plu is tussen Kribbet en ons, en wij halen het steeds aan. het was een leerzame grap.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Grappig toch dat jij mij die verwijten maakt en zelf al dagen lang over een paraplu loopt te zeiken![]()
En dan wil jij zeker beweren dat JIJ dat niet voor de punten doet![]()
Jammer, het was ooit een leuk spel.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat tegenstrijdige berichten langsgekomen vandaag, volgens mij was Cuall bezopen en is toen opeens gevlucht
Ik reageer waar ik op wil reageren, en daar kan jouw oh zo originele onderschrift weinig verandering in brengen ben ik bangquote:Op woensdag 30 november 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
lees mijn onderschrift nog is een keer
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 02:33 schreef APK het volgende:
Maar goed. Snaptix zit blijkbaar -fuck knows why, want ze kan niet eens een fatsoenlijke OP maken- nog in het huis en alle personen die HAVO of hoger hebben gedaan zijn weg
En ik mag geen minpunten geven
Ik wacht nog wel even totdat ik fris en fruitig de msn weer aanzet zodat ik zeker weet bij wie de regels terecht komenquote:Op woensdag 30 november 2005 02:27 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Laat maar horen...... en hier spreekt Maria dus ff![]()
Fuck you, een positieve stem kan je krijgenquote:Op woensdag 30 november 2005 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer, het was ooit een leuk spel.
Open jij een afscheidstopic voor mij?
Maakt niet uit hoor, hij begon tegen mijquote:Op woensdag 30 november 2005 02:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Eend die Plu is tussen Kribbet en ons, en wij halen het steeds aan. het was een leerzame grap.
Een eend met humorquote:Op woensdag 30 november 2005 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Grappig toch dat jij mij die verwijten maakt en zelf al dagen lang over een paraplu loopt te zeiken![]()
En dan wil jij zeker beweren dat JIJ dat niet voor de punten doet![]()
Om iedereen vervolgens in totale verwarring achter te laten.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat tegenstrijdige berichten langsgekomen vandaag, volgens mij was Cuall bezopen en is toen opeens gevlucht
quote:Op woensdag 30 november 2005 02:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even totdat ik fris en fruitig de msn weer aanzet zodat ik zeker weet bij wie de regels terecht komen![]()
Laat je dan wel eerst je bankstel zienquote:Op woensdag 30 november 2005 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer, het was ooit een leuk spel.
Open jij een afscheidstopic voor mij?
Een slaperige Kribbet, wat schattigquote:
Vooral blijven reagerenquote:Op woensdag 30 november 2005 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik reageer waar ik op wil reageren, en daar kan jouw oh zo originele onderschrift weinig verandering in brengen ben ik bang
Die nieuwe Hitler heeft het van mij overgenomen omdat er klachten waren over veranderende regels.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:38 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Toch erg he dat deze VMBO'er er nog inzit he, had je me eerder moeten nomineren sukkeltje.
Minpunten: Dat had je vandaag (of vannacht) kunnen doen.
Je bent echt hilarischquote:Op woensdag 30 november 2005 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een slaperige Kribbet, wat schattig![]()
OMG hier kan ik niet tegenopquote:Op woensdag 30 november 2005 02:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vooral blijven reagerenGelukkig is er een eend die wel humor heeft en niet als een hoer achter het centraal loopt te geilen op puntjes, we noemen hem Donald
![]()
Jij bent echt irritantquote:
Jij snapt ook niks hè.....quote:Op woensdag 30 november 2005 02:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Om iedereen vervolgens in totale verwarring achter te laten.![]()
Truste.... niet teveel nadenken want als je dat gaat doen snap je toch niks meerquote:Op woensdag 30 november 2005 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
Deze vmbo'ergaat ook haar bed maar eens opzoeken
Als ik het zo lees is het tijd voor een nieuwe leider.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Jij snapt ook niks hè.....
Eerst ging er eentje stemmen, toen kwam er een ander die stemde verkeerd, waardoor de volgend stemming van de volgende weer niet klopte, die ene wilde dat gecorrigeerd hebben, de ander wist niet wat er bedoelt werd. Toen ging de volgende de fout in, maar met de foute lijst die een ander niet van die ene overgenomen had. De namen gingen door elkaar, toen weer recht gezet, maar op de verkeerde plaats. En uiteindelijk was het resultaat...........'Kbendedraadkwijt
![]()
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG hier kan ik niet tegenop![]()
Toch even proberen, Katrien![]()
![]()
Damn mislukt
Kan nog net, als ik hier een foto post zoals ik jou het liefst zie, heb ik waarschijnlijk een banquote:Op woensdag 30 november 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Geeft niet hoor![]()
Maar zo zie ik jou toch wel het liefste:
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/sichuan_food_gerecht1_1_.jpg]afbeelding][/URL]
En jij bent alleen maar irritant en heb er zelfs geen glimlach voor overquote:Op woensdag 30 november 2005 02:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent echt irritant
Maar dan op een lachwekkende manier
Lafaard, je bent geen eend maar een chickenquote:Op woensdag 30 november 2005 02:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan nog net, als ik hier een foto post zoals ik jou het liefst zie, heb ik waarschijnlijk een ban
Jammer danquote:Op woensdag 30 november 2005 02:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En jij bent alleen maar irritant en heb er zelfs geen glimlach voor over![]()
Volgens mij snap jij er geen reet vanquote:volgens mij heb je iemand gemist om naar puntjes te vragen
![]()
Ik ben niet laf, jij wilt me gewoon een ban aansmeren, dat is pas lafquote:Op woensdag 30 november 2005 03:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lafaard, je bent geen eend maar een chicken![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 03:03 schreef M-en-A het volgende:
De fles is leeg, de klok is rond.
Een kwart voorbij, het gaat langzaam richting ochtendstond
De oogjes worden langzaam moe.
Ook wij gaan zo naar bedje toe
Wij wensen jullie allen nog veel plezier,
zolang jullie nog aanwezig zijn hier.
Morgen is er weer een nieuwe dag.....
Dat iedereen er plezier aan beleven mag!
Truste.![]()
![]()
Trustequote:Op woensdag 30 november 2005 03:03 schreef M-en-A het volgende:
De fles is leeg, de klok is rond.
Een kwart voorbij, het gaat langzaam richting ochtendstond
De oogjes worden langzaam moe.
Ook wij gaan zo naar bedje toe
Wij wensen jullie allen nog veel plezier,
zolang jullie nog aanwezig zijn hier.
Morgen is er weer een nieuwe dag.....
Dat iedereen er plezier aan beleven mag!
Truste.![]()
![]()
ChantalC zou je nog even je naam achter de naam van Isabeau willen zetten, anders wordt je stem misschien niet goedgekeurd door de notarisquote:Op woensdag 30 november 2005 08:30 schreef ChantalC het volgende:
(zet je naam achter je favoriete bewoner/ster)
Isabeau (Ingrid)-- Teamlead
Motivatie:
Isabeau is ooit onterecht het huis uit gezet. Moet gewoon terug!
Excuses... Gecorrigeerd... Het was nog vroeg (slap excuus)quote:Op woensdag 30 november 2005 10:30 schreef M-en-A het volgende:
ChantalC zou je nog even je naam achter de naam van Isabeau willen zetten, anders wordt je stem misschien niet goedgekeurd door de notaris![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:06 schreef ChantalC het volgende:
Doka wil je mijn naam even achter Isa zetten in je stembiljet?
Ja, ik was alleen mijn naam vergeten erachter te zetten...quote:Op woensdag 30 november 2005 14:20 schreef doka het volgende:
De punten kloppen wel, toch?
Oh hier maakt ie nooit geluid...quote:Op woensdag 30 november 2005 16:19 schreef demins het volgende:
De zon gaat hier luidkeels onder, PRACHTIG!
Gewoon die plaat van Hazes opzetten... Eenzame kerst heet ie toch?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:06 schreef demins het volgende:
Ik hoop dat de kerstdagen minder eenzaam worden!![]()
Moet je hier eens komen luisteren! Maar je moet wel houden van het geluid NBNL!quote:Op woensdag 30 november 2005 16:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Oh hier maakt ie nooit geluid...![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:41 schreef demins het volgende:
Godzijdank, eindelijk iemand om mee te spelen!
Ik word altijd zo heerlijk slaperig rustig van je stem. En dan ook nog eens met zo'n mantra.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:41 schreef ChantalC het volgende:
Demins laat het forum nu maar los.... ja... laat maar los.... goed zo!
Dat weet ik wel! Hij staat nou op uit (al de hele dag)!quote:Op woensdag 30 november 2005 16:49 schreef ChantalC het volgende:
Weet iemand waar het slijmbalmode aan/uit knopje bij Demins zit?
![]()
Bij jou ben ik in goede handen...quote:Op woensdag 30 november 2005 16:55 schreef ChantalC het volgende:
* ChantalC belt.....
Busje komt zo Demins...
Nja meer bij de broeders die in het busje zitten...quote:
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:23 schreef cuall het volgende:
![]()
Iedereen al weer een beetje bekomen van alle schrik?![]()
Ik ga stemmen op de persoon waarmee ik graag de eindfinale wil spelen
![]()
Ik heb me prima vermaakt, te zien hoe snel iedereen de weg kwijt raakt als even de structuur verandertquote:Op woensdag 30 november 2005 19:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ik wel, maar hoe houdt CU-Hummie zich![]()
Hoi allemaalquote:Op woensdag 30 november 2005 20:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt, te zien hoe snel iedereen de weg kwijt raakt als even de structuur verandert![]()
Ik had toch gedacht dat er meer flexibiliteit aanwezig was onder alle deelnemers van de servival, maar het blijken toch allemaal echte burgermensjes te zijn, die graag vaste regels en duidelijkheid willen hebben.
Nou zo wordt het spel dus niet gespeeld
![]()
Hai lovebearquote:Op woensdag 30 november 2005 20:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoi allemaal![]()
![]()
Ik wil wel lekker chaos en verwarring en spanning![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:25 schreef Jappie het volgende:
belachelijk....ronduit belachelijk dit!!![]()
![]()
Heerlijkquote:Op woensdag 30 november 2005 20:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai lovebear![]()
![]()
Nou dan ben je gisteren aardig aan je trekken gekomen![]()
Je malle spelletje op een hobbelpaard jaquote:
Wat, heer Jappie, wat?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:25 schreef Jappie het volgende:
belachelijk....ronduit belachelijk dit!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt, te zien hoe snel iedereen de weg kwijt raakt als even de structuur verandert![]()
Ik had toch gedacht dat er meer flexibiliteit aanwezig was onder alle deelnemers van de servival, maar het blijken toch allemaal echte burgermensjes te zijn, die graag vaste regels en duidelijkheid willen hebben.
Nou zo wordt het spel dus niet gespeeld
![]()
Mag niet hij moet op mij stemmenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen stem en daar ga jij [afbeelding] verandering in brengen. [afbeelding]
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je malle spelletje op een hobbelpaard ja
Er zijn al 10 mensen wezen stemmen....zie jij een stem bij Jappie ? Nooooooooooooo!![]()
![]()
![]()
Zeur niet man.... Take it like a man...quote:Op woensdag 30 november 2005 20:39 schreef Jappie het volgende:
Ik heb nog geen stem en daar ga jij [afbeelding] verandering in brengen. [afbeelding]
Jij staat niet op de lijst beertje....quote:Op woensdag 30 november 2005 20:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
Mag niet hij moet op mij stemmen![]()
We zorgen vanaaf gewoon voor meer choasquote:Op woensdag 30 november 2005 20:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ja nu wel praatjes he, gisteren maakte Cu-Hummie zich nog snel uit devoeten toen het mis liep![]()
Kom op beertje![]()
![]()
![]()
ben de geheime nieuwe bewoonster alleen jij wist t nog nietquote:Op woensdag 30 november 2005 20:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij staat niet op de lijst beertje.......snap je dat.
Daar ben ik reeds mee bezig...ik ben pissed..ga uit mijn bol...loop te stampvoeten en als dat niet helpt ga ik de overige stemmers nog bedreigen ookquote:Op woensdag 30 november 2005 20:41 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zeur niet man.... Take it like a man...![]()
Kommmaar kommaar kommaarquote:Op woensdag 30 november 2005 20:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar ben ik reeds mee bezig...ik ben pissed..ga uit mijn bol...loop te stampvoeten en als dat niet helpt ga ik de overige stemmers nog bedreigen ook![]()
![]()
Tssskquote:Op woensdag 30 november 2005 20:45 schreef Maurisico het volgende:
wat een gezever hier... het dieptepunt is bereikt.. het is nog "slechter als" de echte BB...
Nee neee neee dat doe je verkeerd! Je moet als een puppy achter de vrouwelijke stemmers aanlopenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:43 schreef Jappie het volgende:
Daar ben ik reeds mee bezig...ik ben pissed..ga uit mijn bol...loop te stampvoeten en als dat niet helpt ga ik de overige stemmers nog bedreigen ook![]()
![]()
Hee get neequote:Op woensdag 30 november 2005 20:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee neee neee dat doe je verkeerd! Je moet als een puppy achter de vrouwelijke stemmers aanlopen
Ach je hoogtepunt is dat je lid bent van mijn fanclub... Dat maakt alles goed toch?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:45 schreef Maurisico het volgende:
wat een gezever hier... het dieptepunt is bereikt.. het is nog slechter als de echte BB...
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:45 schreef Maurisico het volgende:
wat een gezever hier... het dieptepunt is bereikt.. het is nog slechter als de echte BB...
Sssssst!quote:Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef lovebear het volgende:
Hee get nee
Dictee Deminsquote:Op woensdag 30 november 2005 20:47 schreef cuall het volgende:
[..]
pas maar op dat demins dit niet leest, gaat hij je taalgebruik gelijk verbeteren
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee neee neee dat doe je verkeerd! Je moet als een puppy achter de vrouwelijke stemmers aanlopen
Je zei...en ik quote" Take it like a man" ...niet neem het als een snotaap die de naam "wimp" nog geen eens waardig isquote:Op woensdag 30 november 2005 20:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat was dan geen goed bewaard geheim, he, Beertje.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
ben de geheime nieuwe bewoonster alleen jij wist t nog niet![]()
Het mocht nu bekend gemaakt wordenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:49 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was dan geen goed bewaard geheim, he, Beertje.
Kruipen Jappie, door het stof...quote:Op woensdag 30 november 2005 20:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je zei...en ik quote" Take it like a man" ...niet neem het als een snotaap die de naam "wimp" nog geen eens waardig is![]()
En een hele goede masagequote:Op woensdag 30 november 2005 20:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kruipen Jappie, door het stof...![]()
Ik wil graag allereerst een asbak en sigaretten en voorzie alle vrouwen hier ook maar eens van drank
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:51 schreef Snaptnix het volgende:
Ik wil graag allereerst een asbak en sigaretten en voorzie alle vrouwen hier ook maar eens van drank
Pas op voor Demins!quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Day--------------Snaptnix
zijn bordjequote:Op woensdag 30 november 2005 20:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moet gelijk aan zn bordje denken pas op voor de hond![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef Jappie het volgende:
Maar jullie leiden mij af met dat er omheen gedraai...afkomen met die stemmen en rap!! [afbeelding]
Ach, heer Jappie, bedaar. U heeft wellicht nog geen stem, maar u weet zich wel degelijk treffend uit te drukken! Voeg daaraan toe de gewiekste manier waarop u de tot u beschikking staande emoticons inzet, dan kunnen we toch voorwaar niet spreken van een 'monddode' heer Jappie.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat koop ik voor die zalvende woorden ?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:56 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, heer Jappie, bedaar. U heeft wellicht nog geen stem, maar u weet zich wel degelijk treffend uit te drukken! Voeg daaraan toe de gewiekste manier waarop u de tot u beschikking staande emoticons inzet, dan kunnen we toch voorwaar niet spreken van een 'monddode' heer Jappie.
Mag ik u alle geluk wensen bij het verwerven van de zo gewenste stem, maar ik ben er vast van overtuigd dat u daarbij mijn hulp niet nodig zult hebben.
Lees je text nog eens dan zie je genoeg punten.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat koop ik voor die zalvende woorden ?Punten wil ik zien...en daarna doekoes [afbeelding]
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat koop ik voor die zalvende woorden ?Punten wil ik zien...en daarna doekoes [afbeelding]
ssst niet te hardquote:Op woensdag 30 november 2005 21:18 schreef ChantalC het volgende:
Godzijdank! Ik dacht dat we nooit van hem af zouden komen! Narrow escape!
Maar ik ben er weer! ChantalC baby!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:18 schreef ChantalC het volgende:
Godzijdank! Ik dacht dat we nooit van hem af zouden komen! Narrow escape!
Leuk joh...quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Leuk joh...![]()
... maar ik ga naar bed! Doei!![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 november 2005 21:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Leuk joh...![]()
... maar ik ga naar bed! Doei!![]()
Beertje!!!!!!!!!!!!!! Ben je nouquote:
Hehe... daar is ze weer. Laat ze me eerst m'n complete reddings outfit bij elkaar zoeken.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:11 schreef lovebear het volgende:
- WIE MAG TERUG KEREN IN HET HUIS -
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Beertje!!!!!!!!!!!!!! Ben je nou![]()
Moeten we je komen redden????
Benner nog lieverdsquote:Op woensdag 30 november 2005 22:09 schreef cuall het volgende:
Is Lovebear in de stembus gevallen of zo, moeten we haar niet gaan redden?
Je heb trouwens ook zoon doolhof van t stembus gemaaktquote:Op woensdag 30 november 2005 22:09 schreef cuall het volgende:
Is Lovebear in de stembus gevallen of zo, moeten we haar niet gaan redden?
Dacht al dat je totaal in paniek was geraakt van die filmpjes en hard was weggerend. Maar je ebnt er nogquote:Op woensdag 30 november 2005 22:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
[..]
Benner nog lieverds![]()
![]()
Hoorde jullie al roepen.
Maar mn invoer knopje werkte niet mee![]()
Stomme fokquote:Op woensdag 30 november 2005 22:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
[..]
Benner nog lieverds![]()
![]()
Hoorde jullie al roepen.
Dit beertje krijg je niet zo gauw in paniekquote:Op woensdag 30 november 2005 22:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dacht al dat je totaal in paniek was geraakt van die filmpjes en hard was weggerend. Maar je ebnt er nog![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je heb trouwens ook zoon doolhof van t stembus gemaakt![]()
Noemen ze dat zo, tegenwoordig?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:15 schreef lovebear het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:27 schreef cuall het volgende:
MORGEN SPELEN WE DE EINDFINALE
![]()
WIE WORDT DE WINNAAR VAN [BB] Servival User Game
![]()
EINDE BERICHT
![]()
Wat mij betreft mogen deelnemers na afloop van dequote:Op woensdag 30 november 2005 22:33 schreef Snaptnix het volgende:
Maar, maar... dan ga ik heimwee krijgen naar het huis![]()
![]()
De doen we de deuren gewoon open voor iedereen en maken er ons clubhuis vanquote:Op woensdag 30 november 2005 22:33 schreef Snaptnix het volgende:
Maar, maar... dan ga ik heimwee krijgen naar het huis![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:37 schreef cuall het volgende:
[..]
De doen we de deuren gewoon open voor iedereen en maken er ons clubhuis van![]()
Een fijn plan!!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:37 schreef cuall het volgende:
[..]
De doen we de deuren gewoon open voor iedereen en maken er ons clubhuis van![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:37 schreef cuall het volgende:
[..]
In ieder geval met een VOLLEDIGE VERGUNNING !!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Met of zonder spelletjes Hummie
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk dat vind ik nu eens een goed idee![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:44 schreef demins het volgende:
[..]
In ieder geval met een VOLLEDIGE VERGUNNING !!![]()
Mijn God, met zo'n motivatie zou ik de punten weigeren.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:11 schreef lovebear het volgende:
Motivatie:
Van al deze bewoners zie ik m ook graag in het huis.
Hij kan goeie discussies voeren en lekker met m lachen.
Hij is de lolsmurfvan t forum
Doe jij dan een stem op Demins en overtref mijn motivatie danquote:Op woensdag 30 november 2005 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn God, met zo'n motivatie zou ik de punten weigeren.![]()
Wat heb jij de afgelopen tijd een vreemde transformatie ondergaan APK. ben je ineens een echt burgermannetje geworden die belang hecht aan orde en regels?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn God, met zo'n motivatie zou ik de punten weigeren.![]()
Het gaat om iets anders, meissie.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:53 schreef cuall het volgende:
Wat heb jij de afgelopen tijd een vreemde transformatie ondergaan APK. ben je ineens een echt burgermannetje geworden die belang hecht aan orde en regels?
Zallufquote:Op woensdag 30 november 2005 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat om iets anders, meissie.
Ben weer weg, even iets tegen pijn aan mijn ogen kopen.![]()
Moe je niet zoveel rukken, heb je ook minder pijn aan je ogenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ben weer weg, even iets tegen pijn aan mijn ogen kopen.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:03 schreef versabommie het volgende:
Demins ------Cuall, Lovebear,Versabommie
PC eend------ 8
Demins ------6
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moe je niet zoveel rukken, heb je ook minder pijn aan je ogen![]()
Ookquote:Op woensdag 30 november 2005 23:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
rukken <----> pijn aan ogen
![]()
Volgens mij wordt je daar toch doof van.
WAT ZEG JE?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
rukken <----> pijn aan ogen
![]()
Volgens mij wordt je daar toch doof van.
quote:
Niet smokkelen he, ten tijde van je post was het nog 6 minutenquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niet smokkelen he, ten tijde van je post was het nog 6 minuten![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:27 schreef demins het volgende:
Motivatie: Als iemand verdiend heeft deEINDFINALE
mee te maken, ben ik het wel! Met mijn grappen en grollen, maar ook serieuze kantjes niet uit de weg gaand. Een warm en gevoelig mensch, dat ben ik. Een finaleplaats meer dan waardig en een trots bezitter van de titel "lolsmurfvan t forum".
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:27 schreef cuall het volgende:
[..]
snel de klok op mijn puter aan gepast
mee te maken, ben ik het wel! Met mijn grappen en grollen, maar ook serieuze kantjes niet uit de weg gaand. Een warm en gevoelig mensch, dat ben ik. Een finaleplaats meer dan waardig en een trots bezitter van de titel "lolsmurfvan t forum".
Wie van de ex-bewoners mag van jou voor de EIND-FINALE terugkeren in het huis
Demins ------Cuall, Lovebear,Versabommie, Demins
PC eend------ 8
Demins ------8
Ik zou maar een flinke envelop nemen!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef cuall het volgende:
De strijd gaat nu tussen PC eend en demins
![]()
Wie gaat er door?
Er volg zo een envellopje voor PC eend en demins waarin zij de strijd kunnen aanbinden
EINDE BERICHT
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:43 schreef demins het volgende:
mauriscio, apk, jappie, scanman, chantalc en cartwoman
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:40 schreef cuall het volgende:
ENVELLOPJE:
![]()
Deze opdracht is voor PC eend en Demins.
Wie het eerst de goede antwoorden geeft gaat door naar de eindfinale.
Jullie mogen raden tot 23.55 uur![]()
* Wie zie je hier allemaal in de badkamer
[afbeelding]
Als niet alle namen worden geraden tellen de meeste goede antwoorden
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:43 schreef demins het volgende:
mauriscio, apk, jappie, scanman, chantalc en cartwoman
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:44 schreef versabommie het volgende:
wies die sjaggerijn rechtsonder?
Da´s een moeilijke, want die bochel van chantalc vertekend het beeld!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:45 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Van wie zijn de lichamen? Weet je dat ook?
Leuk zegquote:Op woensdag 30 november 2005 23:40 schreef cuall het volgende:
ENVELLOPJE:
![]()
Deze opdracht is voor PC eend en Demins.
Wie het eerst de goede antwoorden geeft gaat door naar de eindfinale.
Jullie mogen raden tot 23.55 uur![]()
[afbeelding]
Als niet alle namen worden geraden tellen de meeste goede antwoorden
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:47 schreef demins het volgende:
[..]
Is dat niet meer een taak van het RIT?
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:48 schreef demins het volgende:
Maar ik zou er best een gokje aan kunnen wagen! Lieske en Menno?
Niet zo zuur he, spekgladde kameleon!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:51 schreef APK het volgende:
Wat komt er na de 'eind finale'?
De finale finale?![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:52 schreef demins het volgende:
Ik wil Menno veranderen in Joost!
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:51 schreef APK het volgende:
Wat komt er na de 'eind finale'?
De finale finale?![]()
Anders begin jij alvast een nieuwe editiequote:
ik zie een rood kruis ij de oplossingquote:Op donderdag 1 december 2005 00:00 schreef cuall het volgende:
[quote]Op woensdag 30 november 2005 23:40 schreef cuall het volgende:
ENVELLOPJE:
![]()
[afbeelding]afbeelding]
Oplossing
[afbeelding]afbeelding]
Demins heeft de opdracht gewonnen en mag terug naar het virtuele huis
![]()
einde opdracht
![]()
We hebben het hier wel over mijn moeder!! Ik eis excuses!!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:02 schreef versabommie het volgende:
wie's dat met die pornosnor?
Wie bedoel je ...........Jappie?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:02 schreef versabommie het volgende:
wie's dat met die pornosnor?
Mag ik mee feestenquote:Op donderdag 1 december 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
Demins van harte, kom dan gaan we snel een borrel drinken
![]()
Effe een members only password regelen.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:57 schreef versabommie het volgende:
Anders begin jij alvast een nieuwe editie![]()
Je liegt, ik had het over chantal!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:04 schreef demins het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over mijn moeder!! Ik eis excuses!!!!![]()
Natuurlijk! Het leven is geen feest als je niet op LoveBear bent geweest!quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:07 schreef demins het volgende:
[..]
Natuurlijk! Het leven is geen feest als je niet op LoveBear bent geweest!
Ik ga drank halen! Waar mag ik u mee vergiftigen?
quote:
Kort maar krachtigquote:Op donderdag 1 december 2005 00:18 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt ons streven heel goed samengevat!
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:20 schreef demins het volgende:
Nu we toch zo gezellig bij elkaar zitten... hoe gaat het toch in het Big Brother huis?
De steams kijk ik al een een paar dagen helemaal niet meerquote:Op donderdag 1 december 2005 00:20 schreef demins het volgende:
Nu we toch zo gezellig bij elkaar zitten... hoe gaat het toch in het Big Brother huis?
Kan daar dan geen forum over worden gestart?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De steams kijk ik al een een paar dagen helemaal niet meer![]()
Vanavond maar weer is de politie scanner aangezet en dat is een stuk spannender![]()
Overval op een sauna, brand in een school enz.
Met de film was het wel heel even leuk vanavondquote:Op donderdag 1 december 2005 00:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De steams kijk ik al een een paar dagen helemaal niet meer![]()
Vanavond maar weer is de politie scanner aangezet en dat is een stuk spannender![]()
Overval op een sauna, brand in een school enz.
Je wilt weten welke bikkel nog naar de streams kijkt en die ga je belonenquote:Op donderdag 1 december 2005 00:33 schreef demins het volgende:
[..]
Kan daar dan geen forum over worden gestart?
Met een "Users Servival Topic".
Ik bedoelde een forum over het volgen van politiescanners. Maar jouw idee is veel beter!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je wilt weten welke bikkel nog naar de streams kijkt en die ga je belonen![]()
Na die fimpjes had ik weer even hoop en slingerde de streams toch maar weer is aan, wel grappig om te zien (dat gelul na afloop van Didoquote:Op donderdag 1 december 2005 00:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Met de film was het wel heel even leuk vanavond![]()
Alleen ze maken er nog steeds geen ruzieom, stelletje losers![]()
Er zijn al een aantal forums over het politiescanner volgen maar daar zul je me niet zienquote:Op donderdag 1 december 2005 00:37 schreef demins het volgende:
[..]
Ik bedoelde een forum over het volgen van politiescanners. Maar jouw idee is veel beter!
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:43 schreef versabommie het volgende:
Hey gasten en vrouwtjes,
Aangezien ik morgen niet online zal komen en de winnaar van het spel iig wel in staat moet zijn om het spel te spelen, pak ik de door Cummie aangeboden 2 euro en een snicker aan om toch een beetje als winnaar het huis uit te gaan.
Moge de beste winnen, demins, Cual en Snaptnix!
Waar staat die dan??quote:Op donderdag 1 december 2005 00:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Echt waar, de online politie scanner is 10x spannender![]()
Kom je wel steunenquote:Op donderdag 1 december 2005 00:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nou ja, Bommie, laat me niet alleen![]()
![]()
Bommie zal de herdenkingsdienst voor de overleden FC Utrecht speler DiTomasso (DiTo) willen bijwonen. Dat begint om 20.30 uur in de Galgenwaard, het stadion van FC Utrecht.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nou ja zeg, Bommie, je laat me toch niet alleen![]()
![]()
Dat weet ik wel zeker ja, is ook zeker logischquote:Op donderdag 1 december 2005 00:48 schreef demins het volgende:
[..]
Bommie zal de herdenkingsdienst voor de overleden FC Utrecht speler Ditomasso (DiTo) willen bijwonen. Dat begint om 20.30 uur in de Galgenwaard, het stadion van FC Utrecht.
Ik had het vermoeden ook ja, kan me heel goed voorstellenquote:Op donderdag 1 december 2005 00:48 schreef demins het volgende:
[..]
Bommie zal de herdenkingsdienst voor de overleden FC Utrecht speler DiTomasso (DiTo) willen bijwonen. Dat begint om 20.30 uur in de Galgenwaard, het stadion van FC Utrecht.
Hij moet een progje installeren.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
http://www.kennemerland-online.tk/
Je hebt wel nog winamp nodig maar verder niets.
Wat is je meest prangende vraag? Misschien kan ik helpen?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij moet een progje installeren.
Maar dat zie ik morgen wel als ik het weer enigzins begrijp.![]()
Maar kennemerland is nu ook niet bepaald mijn doelgroep.
Ik wil AIVD info over de scanner!! Dat gebouw zit hier ook pakweg 300 meter vandaan.
Wie volgen ze?? En waar?? Moet ik al plakband kruislings over de ramen plakken tegen bomluchtdruk??
Ik weet het allemaal niet meer Kribbet.
Die zou ik ook graag willen horne maar die zitten op een gesloten kanaal, dat kan je wel vergetenquote:Op donderdag 1 december 2005 00:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij moet een progje installeren.
Maar dat zie ik morgen wel als ik het weer enigzins begrijp.![]()
Maar kennemerland is nu ook niet bepaald mijn doelgroep.
Ik wil AIVD info over de scanner!! Dat gebouw zit hier ook pakweg 300 meter vandaan.
Wie volgen ze?? En waar?? Moet ik al plakband kruislings over de ramen plakken tegen bomluchtdruk??
Ik weet het allemaal niet meer Kribbet.
Jij kon DiTo niet?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:56 schreef demins het volgende:
Ik heb niks met FC Utrecht en DiTomasso ken ik pas sinds dinsdagochtend van naam, maar als ik morgenavond in het stadion zou zitten zou ik de hele avond janken! Kippenvel is al begonnen as we speak!
Heb ook niet zoveel met Utrecht maar heb met geen enkele Nederlandse club iets, ik hou gewoon heel erg van voetbal en kende zijn naam al veel langer.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:56 schreef demins het volgende:
Ik heb niks met FC Utrecht en DiTomasso ken ik pas sinds dinsdagochtend van naam, maar als ik morgenavond in het stadion zou zitten zou ik de hele avond janken! Kippenvel is al begonnen as we speak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |