Ik geloof ook dat PC eend de vleugels heeft genomenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:42 schreef versabommie het volgende:
demins gaat winnen !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:43 schreef demins het volgende:
mauriscio, apk, jappie, scanman, chantalc en cartwoman
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:40 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ENVELLOPJE:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze opdracht is voor PC eend en Demins.
Wie het eerst de goede antwoorden geeft gaat door naar de eindfinale.
Jullie mogen raden tot 23.55 uurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Wie zie je hier allemaal in de badkamer
[afbeelding]
Als niet alle namen worden geraden tellen de meeste goede antwoorden
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:43 schreef demins het volgende:
mauriscio, apk, jappie, scanman, chantalc en cartwoman
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:44 schreef versabommie het volgende:
wies die sjaggerijn rechtsonder?
Is dat niet meer een taak van het RIT?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:45 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.van wie zijn de lichamen?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da´s een moeilijke, want die bochel van chantalc vertekend het beeld!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:45 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van wie zijn de lichamen? Weet je dat ook?
Leuk zegquote:Op woensdag 30 november 2005 23:40 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ENVELLOPJE:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze opdracht is voor PC eend en Demins.
Wie het eerst de goede antwoorden geeft gaat door naar de eindfinale.
Jullie mogen raden tot 23.55 uurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Wie zie je hier allemaal in de badkamer
[afbeelding]
Als niet alle namen worden geraden tellen de meeste goede antwoorden
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:47 schreef demins het volgende:
[..]
Is dat niet meer een taak van het RIT?
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:48 schreef demins het volgende:
Maar ik zou er best een gokje aan kunnen wagen! Lieske en Menno?
Niet zo zuur he, spekgladde kameleon!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:51 schreef APK het volgende:
Wat komt er na de 'eind finale'?
De finale finale?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:52 schreef demins het volgende:
Ik wil Menno veranderen in Joost!
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:51 schreef APK het volgende:
Wat komt er na de 'eind finale'?
De finale finale?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:55 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.baal je dat je eruit lichtJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Smeerlap!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Anders begin jij alvast een nieuwe editiequote:Op woensdag 30 november 2005 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop