En een hele goede masagequote:Op woensdag 30 november 2005 20:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kruipen Jappie, door het stof...![]()
Ik wil graag allereerst een asbak en sigaretten en voorzie alle vrouwen hier ook maar eens van drank
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:51 schreef Snaptnix het volgende:
Ik wil graag allereerst een asbak en sigaretten en voorzie alle vrouwen hier ook maar eens van drank
Pas op voor Demins!quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Day--------------Snaptnix
zijn bordjequote:Op woensdag 30 november 2005 20:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moet gelijk aan zn bordje denken pas op voor de hond![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef Jappie het volgende:
Maar jullie leiden mij af met dat er omheen gedraai...afkomen met die stemmen en rap!! [afbeelding]
Ach, heer Jappie, bedaar. U heeft wellicht nog geen stem, maar u weet zich wel degelijk treffend uit te drukken! Voeg daaraan toe de gewiekste manier waarop u de tot u beschikking staande emoticons inzet, dan kunnen we toch voorwaar niet spreken van een 'monddode' heer Jappie.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen stem en daar ga jij [afbeelding] verandering in brengen. [afbeelding]
Wat koop ik voor die zalvende woorden ?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:56 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, heer Jappie, bedaar. U heeft wellicht nog geen stem, maar u weet zich wel degelijk treffend uit te drukken! Voeg daaraan toe de gewiekste manier waarop u de tot u beschikking staande emoticons inzet, dan kunnen we toch voorwaar niet spreken van een 'monddode' heer Jappie.
Mag ik u alle geluk wensen bij het verwerven van de zo gewenste stem, maar ik ben er vast van overtuigd dat u daarbij mijn hulp niet nodig zult hebben.
Lees je text nog eens dan zie je genoeg punten.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat koop ik voor die zalvende woorden ?Punten wil ik zien...en daarna doekoes [afbeelding]
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat koop ik voor die zalvende woorden ?Punten wil ik zien...en daarna doekoes [afbeelding]
ssst niet te hardquote:Op woensdag 30 november 2005 21:18 schreef ChantalC het volgende:
Godzijdank! Ik dacht dat we nooit van hem af zouden komen! Narrow escape!
Maar ik ben er weer! ChantalC baby!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:18 schreef ChantalC het volgende:
Godzijdank! Ik dacht dat we nooit van hem af zouden komen! Narrow escape!
Leuk joh...quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Leuk joh...![]()
... maar ik ga naar bed! Doei!![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 november 2005 21:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Leuk joh...![]()
... maar ik ga naar bed! Doei!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |