En een hele goede masagequote:Op woensdag 30 november 2005 20:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kruipen Jappie, door het stof...![]()
Ik wil graag allereerst een asbak en sigaretten en voorzie alle vrouwen hier ook maar eens van drank
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:51 schreef Snaptnix het volgende:
Ik wil graag allereerst een asbak en sigaretten en voorzie alle vrouwen hier ook maar eens van drank
Pas op voor Demins!quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Day--------------Snaptnix
zijn bordjequote:Op woensdag 30 november 2005 20:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moet gelijk aan zn bordje denken pas op voor de hond![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef Jappie het volgende:
Maar jullie leiden mij af met dat er omheen gedraai...afkomen met die stemmen en rap!! [afbeelding]
Ach, heer Jappie, bedaar. U heeft wellicht nog geen stem, maar u weet zich wel degelijk treffend uit te drukken! Voeg daaraan toe de gewiekste manier waarop u de tot u beschikking staande emoticons inzet, dan kunnen we toch voorwaar niet spreken van een 'monddode' heer Jappie.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen stem en daar ga jij [afbeelding] verandering in brengen. [afbeelding]
Wat koop ik voor die zalvende woorden ?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:56 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, heer Jappie, bedaar. U heeft wellicht nog geen stem, maar u weet zich wel degelijk treffend uit te drukken! Voeg daaraan toe de gewiekste manier waarop u de tot u beschikking staande emoticons inzet, dan kunnen we toch voorwaar niet spreken van een 'monddode' heer Jappie.
Mag ik u alle geluk wensen bij het verwerven van de zo gewenste stem, maar ik ben er vast van overtuigd dat u daarbij mijn hulp niet nodig zult hebben.
Lees je text nog eens dan zie je genoeg punten.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat koop ik voor die zalvende woorden ?Punten wil ik zien...en daarna doekoes [afbeelding]
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat koop ik voor die zalvende woorden ?Punten wil ik zien...en daarna doekoes [afbeelding]
ssst niet te hardquote:Op woensdag 30 november 2005 21:18 schreef ChantalC het volgende:
Godzijdank! Ik dacht dat we nooit van hem af zouden komen! Narrow escape!
Maar ik ben er weer! ChantalC baby!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:18 schreef ChantalC het volgende:
Godzijdank! Ik dacht dat we nooit van hem af zouden komen! Narrow escape!
Leuk joh...quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Leuk joh...![]()
... maar ik ga naar bed! Doei!![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 november 2005 21:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Leuk joh...![]()
... maar ik ga naar bed! Doei!![]()
Beertje!!!!!!!!!!!!!! Ben je nouquote:
Hehe... daar is ze weer. Laat ze me eerst m'n complete reddings outfit bij elkaar zoeken.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:11 schreef lovebear het volgende:
- WIE MAG TERUG KEREN IN HET HUIS -
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Beertje!!!!!!!!!!!!!! Ben je nou![]()
Moeten we je komen redden????
Benner nog lieverdsquote:Op woensdag 30 november 2005 22:09 schreef cuall het volgende:
Is Lovebear in de stembus gevallen of zo, moeten we haar niet gaan redden?
Je heb trouwens ook zoon doolhof van t stembus gemaaktquote:Op woensdag 30 november 2005 22:09 schreef cuall het volgende:
Is Lovebear in de stembus gevallen of zo, moeten we haar niet gaan redden?
Dacht al dat je totaal in paniek was geraakt van die filmpjes en hard was weggerend. Maar je ebnt er nogquote:Op woensdag 30 november 2005 22:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
[..]
Benner nog lieverds![]()
![]()
Hoorde jullie al roepen.
Maar mn invoer knopje werkte niet mee![]()
Stomme fokquote:Op woensdag 30 november 2005 22:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
[..]
Benner nog lieverds![]()
![]()
Hoorde jullie al roepen.
Dit beertje krijg je niet zo gauw in paniekquote:Op woensdag 30 november 2005 22:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dacht al dat je totaal in paniek was geraakt van die filmpjes en hard was weggerend. Maar je ebnt er nog![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je heb trouwens ook zoon doolhof van t stembus gemaakt![]()
Noemen ze dat zo, tegenwoordig?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:15 schreef lovebear het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:27 schreef cuall het volgende:
MORGEN SPELEN WE DE EINDFINALE
![]()
WIE WORDT DE WINNAAR VAN [BB] Servival User Game
![]()
EINDE BERICHT
![]()
Wat mij betreft mogen deelnemers na afloop van dequote:Op woensdag 30 november 2005 22:33 schreef Snaptnix het volgende:
Maar, maar... dan ga ik heimwee krijgen naar het huis![]()
![]()
De doen we de deuren gewoon open voor iedereen en maken er ons clubhuis vanquote:Op woensdag 30 november 2005 22:33 schreef Snaptnix het volgende:
Maar, maar... dan ga ik heimwee krijgen naar het huis![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:37 schreef cuall het volgende:
[..]
De doen we de deuren gewoon open voor iedereen en maken er ons clubhuis van![]()
Een fijn plan!!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:37 schreef cuall het volgende:
[..]
De doen we de deuren gewoon open voor iedereen en maken er ons clubhuis van![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:37 schreef cuall het volgende:
[..]
In ieder geval met een VOLLEDIGE VERGUNNING !!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Met of zonder spelletjes Hummie
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk dat vind ik nu eens een goed idee![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:44 schreef demins het volgende:
[..]
In ieder geval met een VOLLEDIGE VERGUNNING !!![]()
Mijn God, met zo'n motivatie zou ik de punten weigeren.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:11 schreef lovebear het volgende:
Motivatie:
Van al deze bewoners zie ik m ook graag in het huis.
Hij kan goeie discussies voeren en lekker met m lachen.
Hij is de lolsmurfvan t forum
Doe jij dan een stem op Demins en overtref mijn motivatie danquote:Op woensdag 30 november 2005 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn God, met zo'n motivatie zou ik de punten weigeren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |