Om iedereen vervolgens in totale verwarring achter te laten.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat tegenstrijdige berichten langsgekomen vandaag, volgens mij was Cuall bezopen en is toen opeens gevlucht
quote:Op woensdag 30 november 2005 02:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even totdat ik fris en fruitig de msn weer aanzet zodat ik zeker weet bij wie de regels terecht komen![]()
Laat je dan wel eerst je bankstel zienquote:Op woensdag 30 november 2005 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer, het was ooit een leuk spel.
Open jij een afscheidstopic voor mij?
Een slaperige Kribbet, wat schattigquote:
Vooral blijven reagerenquote:Op woensdag 30 november 2005 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik reageer waar ik op wil reageren, en daar kan jouw oh zo originele onderschrift weinig verandering in brengen ben ik bang
Die nieuwe Hitler heeft het van mij overgenomen omdat er klachten waren over veranderende regels.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:38 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Toch erg he dat deze VMBO'er er nog inzit he, had je me eerder moeten nomineren sukkeltje.
Minpunten: Dat had je vandaag (of vannacht) kunnen doen.
Je bent echt hilarischquote:Op woensdag 30 november 2005 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een slaperige Kribbet, wat schattig![]()
OMG hier kan ik niet tegenopquote:Op woensdag 30 november 2005 02:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vooral blijven reagerenGelukkig is er een eend die wel humor heeft en niet als een hoer achter het centraal loopt te geilen op puntjes, we noemen hem Donald
![]()
Jij bent echt irritantquote:
Jij snapt ook niks hè.....quote:Op woensdag 30 november 2005 02:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Om iedereen vervolgens in totale verwarring achter te laten.![]()
Truste.... niet teveel nadenken want als je dat gaat doen snap je toch niks meerquote:Op woensdag 30 november 2005 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
Deze vmbo'ergaat ook haar bed maar eens opzoeken
Als ik het zo lees is het tijd voor een nieuwe leider.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Jij snapt ook niks hè.....
Eerst ging er eentje stemmen, toen kwam er een ander die stemde verkeerd, waardoor de volgend stemming van de volgende weer niet klopte, die ene wilde dat gecorrigeerd hebben, de ander wist niet wat er bedoelt werd. Toen ging de volgende de fout in, maar met de foute lijst die een ander niet van die ene overgenomen had. De namen gingen door elkaar, toen weer recht gezet, maar op de verkeerde plaats. En uiteindelijk was het resultaat...........'Kbendedraadkwijt
![]()
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG hier kan ik niet tegenop![]()
Toch even proberen, Katrien![]()
![]()
Damn mislukt
Kan nog net, als ik hier een foto post zoals ik jou het liefst zie, heb ik waarschijnlijk een banquote:Op woensdag 30 november 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Geeft niet hoor![]()
Maar zo zie ik jou toch wel het liefste:
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/sichuan_food_gerecht1_1_.jpg]afbeelding][/URL]
En jij bent alleen maar irritant en heb er zelfs geen glimlach voor overquote:Op woensdag 30 november 2005 02:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent echt irritant
Maar dan op een lachwekkende manier
Lafaard, je bent geen eend maar een chickenquote:Op woensdag 30 november 2005 02:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan nog net, als ik hier een foto post zoals ik jou het liefst zie, heb ik waarschijnlijk een ban
Jammer danquote:Op woensdag 30 november 2005 02:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En jij bent alleen maar irritant en heb er zelfs geen glimlach voor over![]()
Volgens mij snap jij er geen reet vanquote:volgens mij heb je iemand gemist om naar puntjes te vragen
![]()
Ik ben niet laf, jij wilt me gewoon een ban aansmeren, dat is pas lafquote:Op woensdag 30 november 2005 03:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lafaard, je bent geen eend maar een chicken![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 03:03 schreef M-en-A het volgende:
De fles is leeg, de klok is rond.
Een kwart voorbij, het gaat langzaam richting ochtendstond
De oogjes worden langzaam moe.
Ook wij gaan zo naar bedje toe
Wij wensen jullie allen nog veel plezier,
zolang jullie nog aanwezig zijn hier.
Morgen is er weer een nieuwe dag.....
Dat iedereen er plezier aan beleven mag!
Truste.![]()
![]()
Trustequote:Op woensdag 30 november 2005 03:03 schreef M-en-A het volgende:
De fles is leeg, de klok is rond.
Een kwart voorbij, het gaat langzaam richting ochtendstond
De oogjes worden langzaam moe.
Ook wij gaan zo naar bedje toe
Wij wensen jullie allen nog veel plezier,
zolang jullie nog aanwezig zijn hier.
Morgen is er weer een nieuwe dag.....
Dat iedereen er plezier aan beleven mag!
Truste.![]()
![]()
ChantalC zou je nog even je naam achter de naam van Isabeau willen zetten, anders wordt je stem misschien niet goedgekeurd door de notarisquote:Op woensdag 30 november 2005 08:30 schreef ChantalC het volgende:
(zet je naam achter je favoriete bewoner/ster)
Isabeau (Ingrid)-- Teamlead
Motivatie:
Isabeau is ooit onterecht het huis uit gezet. Moet gewoon terug!
Excuses... Gecorrigeerd... Het was nog vroeg (slap excuus)quote:Op woensdag 30 november 2005 10:30 schreef M-en-A het volgende:
ChantalC zou je nog even je naam achter de naam van Isabeau willen zetten, anders wordt je stem misschien niet goedgekeurd door de notaris![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:06 schreef ChantalC het volgende:
Doka wil je mijn naam even achter Isa zetten in je stembiljet?
Ja, ik was alleen mijn naam vergeten erachter te zetten...quote:Op woensdag 30 november 2005 14:20 schreef doka het volgende:
De punten kloppen wel, toch?
Oh hier maakt ie nooit geluid...quote:Op woensdag 30 november 2005 16:19 schreef demins het volgende:
De zon gaat hier luidkeels onder, PRACHTIG!
Gewoon die plaat van Hazes opzetten... Eenzame kerst heet ie toch?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:06 schreef demins het volgende:
Ik hoop dat de kerstdagen minder eenzaam worden!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |