quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wie weet krijgt er iemand een ingeving...
Ja, gaan we die Romeinse ettertelling nog eens een keer finaal en definitief de nek omdraaien-tvp?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Van achtenzestig naar negenenzeventig..wat gaan die topics toch snel.
Da's dan weer 2x500, dus dat zou een M moeten zijn, Peaciequote:Op dinsdag 29 november 2005 23:29 schreef peaceman het volgende:
parkeren voor DD dan maar?
* Sack_Blabbath is voorquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:28 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ja, gaan we die Romeinse ettertelling nog eens een keer finaal en definitief de nek omdraaien-tvp?
Betonnen schoentjes aan, Markermeer in, leuk geweest, niet meer doen..
CV = 105...quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
* newbie dankt de Romeinen voor het Centrale Verwarming idee, maar tellen met letters doet niet
newbiedoobiedoo +1quote:Op woensdag 30 november 2005 00:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Cyndi Lauper
een heel stout liedje..
Luiheid ten topquote:Op woensdag 30 november 2005 00:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ga slapen, parkeer deze maar
quote:Op woensdag 30 november 2005 08:57 schreef peaceman het volgende:
Sex Pistols, Blondie en Miles Davis
(vooral die laatste is verbazend dat ie er nog niet in staat)
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:07 schreef peaceman het volgende:
Drummer THE SHADOWS overleden
, de originele drummer van The Shadows is op 62-jarige leeftijd overleden. Hij stond mee aan de wieg van de groep, die Cliff Richard wereldberoemd maakte.
stierf aan de verwondingen die hij opliep na een val. Shadows-gitarist Bruce Welch zei in een reactie op de BBC dat "
een uitstekende drummer was, en een inventieve arrangeur met een unieke stijl". Ook Cliff Richard reageert "geschokt" op het nieuws.
n laat zijn vrouw en zeven kinderen achter
Wie is
Little B., Brian Bennett is fout!
Tony is goed...Mener niet.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 09:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
tony meehan
Nee dat niet. Maar je was wel WARM.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:07 schreef ranja het volgende:
Steve Lukather? die speelt op zowat alle albums mee
geen gitarist dus
David Paich is warmer dan Geezer Butler.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:17 schreef ranja het volgende:
David Paich?
Geen Porcaro. Wel een drummer.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:19 schreef ranja het volgende:
Argh. Een van de Porcaro broertjes dan. Maar die drummer niet, die deed het in 2001 al niet meer volgens mij. De bassist dan? Hoe heet die...
Je krijgt zo mail.....quote:Op woensdag 30 november 2005 10:31 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe openingspost & de nieuwe stand...
[afbeelding]
Eindelijk geüpdate; Peaceman!
hoeveel topics beslaan de "erbij"-punten?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:31 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe openingspost & de nieuwe stand...
[afbeelding]
Eindelijk geüpdate; Peaceman!
Ik heb het in 3 etappes gedaan, de vorige kwam van 1 november.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hoeveel topics beslaan de "erbij"-punten?
Nee, ook niet. Maar tis dus wel een drummer ennehh... hij heeft reeds twee keer de drumkruk van een overleden drummer (van een ´grote´ band) overgenomen.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:49 schreef cafca het volgende:![]()
voor de punten-kanjers!
O/T: Jim Keltner
Schijnbaar...quote:Op woensdag 30 november 2005 11:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
o/t: simon phillips?
PRECIES! Hij heeft o.a. dus ook bij the Who gedrumd en nu dus bij Toto. En verder op hooooonderden albums als sessie-drummer.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
o/t: simon phillips?
Die doet (deed?) het met Sjors Michael. Dus die zal wel een boek over hun tweetje gaan schrijven ofzo.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:26 schreef iggy_in_the_house het volgende:
En Toto ga ik volgend jaar zien
Wie is Kenny Goss en wat gaat hij binnenkort doen?
Doet het nog steedsquote:Op woensdag 30 november 2005 11:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die doet (deed?) het met Sjors Michael. Dus die zal wel een boek over hun tweetje gaan schrijven ofzo.
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
ze gaan "dieper" hun relatie in.
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:56 schreef cafca het volgende:
Ik heb iets gelezen over een top 4000, maar welke zender....... 538?
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:04 schreef belsen het volgende:
Het was de Top 4000, naar aanleiding van het 40 jarig bestaan van de top 40... Eh, Arrow Classic Rock?
Fair point.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:24 schreef bigshadow het volgende:
Kanye West - Golddigger
16 horsepower - Golden Rope
Alaska! - Gold
Sting - Fields of Gold
The Flaming lips - The golden age
Mogwai - Golden Porsche
Pavement - Golden sounds
The Stone Roses - Fools Gold
Ted leo and the pharmacists - The Gold Finch And The Red Oak Tree
10.000 maniacs - Gold rush brides
Ikquote:Op woensdag 30 november 2005 12:13 schreef belsen het volgende:
Wie weet er 10 liedjes (in 1 lijstje) over goud?
Mijn grote vriendquote:Op woensdag 30 november 2005 12:30 schreef cafca het volgende:
Ben Folds
Hey Joh!, loop niet zo snelquote:Op woensdag 30 november 2005 13:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
bla bla...
Oh oke. Stel je vraag maar danquote:Op woensdag 30 november 2005 13:26 schreef cafca het volgende:
Ik was ff eten, was net bezig met een nieuwe vraag, maar goed....
Inderdaad!quote:Op woensdag 30 november 2005 13:30 schreef Berkery het volgende:
Da's Pink Floyd
Sint is niet meer zo snel...quote:
Ha, de rijmpiet is er ook weer dit jaarquote:Op woensdag 30 november 2005 13:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Als 'ie van het dak af dondert wel...
Jaja, kom op en stel die vraag nu maarquote:Op woensdag 30 november 2005 13:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ha, de rijmpiet is er ook weer dit jaar![]()
Is goed.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:50 schreef Berkery het volgende:
Zullen we maar verder met de vraag van Neleos?
My Humps.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:58 schreef belsen het volgende:Black Eyed Peas, natuurlijk.
Lovely lumps ofzo.
Die welquote:Op woensdag 30 november 2005 13:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
robbie williams - trippin'
schaap001 +1quote:Op woensdag 30 november 2005 14:10 schreef schaap001 het volgende:
Advertising Space
Ik had hem per ongeluk al gepost in het Kopna forum., alhier. Maaaar goed.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:40 schreef DaisyDuke het volgende:
Kopna Kopna
Nee.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:50 schreef Neleos het volgende:
Luther Vandross
El DeBarge?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:49 schreef DaisyDuke het volgende:
Welke toendertijd nog tamelijk onbekende superster speelde een rolletje in Janet Jackson's video voor "That's The Way Love Goes"?
Kan best, maar is naar mijn weten geen 'superster'.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:56 schreef schaap001 het volgende:
[..]
El DeBarge?
Want volgens mij was dat d'r vriendjein die tijd?
Volgens mij een broertje van El, en dat was al veel eerder, nog voor Control.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:56 schreef schaap001 het volgende:
El DeBarge?
Want volgens mij was dat d'r vriendjein die tijd?
Haha nee, wat mij betreft ook niet, nee. Maar hij heeft zo links en rechts 's wat plaatjes gemaakt.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:59 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Kan best, maar is naar mijn weten geen 'superster'.
Knap dat je haar herkendquote:Op woensdag 30 november 2005 14:59 schreef lubje25 het volgende:
Jennifer Lopez?
Ik herken haar nietquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:16 schreef peaceman het volgende:
opgezocht en ken het niet....
Oh die. Back In Love Again vannehh.... Love and nogwat, LTD in ieder geval?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:24 schreef lubje25 het volgende:
Iets bekender stukje:
Every time I move I lose
When I look I'm ......
Niet in de parkeermodus: schapie + 1quote:Op woensdag 30 november 2005 15:36 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Oh die. Back In Love Again vannehh.... Love and nogwat, LTD in ieder geval?
Radioheadquote:Op woensdag 30 november 2005 16:04 schreef Z het volgende:
Muzikanten van de Blue Oyster Cult en ...
Da's dus goed: maar nou die gast van Phish dus nog ff...quote:Op woensdag 30 november 2005 16:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Iig Les Claypool van Primus, Sausage, etc. en Stewart Copeland van The Police.
En een gast van Phish, maar hoe die heet..
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vind dat newbie 't punt wel verdiend heeft zo
quote:Kwaliteit is niet hetzelfde als kwantiteit en je kan beter een knalgoede maar korte show voorgeschoteld krijgen dan een beroerde waar maar geen einde aan komt.s eerste echte optreden in Nederland duurde 54 minuten waarvan ze slechts 19 minuten effectief haar liedjes speelde. De rest van de tijd ging op aan haar dansers, een onbekende gastzangeres en ellenlange interactie met het publiek. Het was een aanfluiting, voor alle betrokken partijen.
idd, die gaf een fan-onterend optreden gisteravond.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:43 schreef peaceman het volgende:
Missy Eliott
Ik las t vanochtend. Belachelijk... tomaten had ze naar haar hoofd moeten krijgen!quote:Op woensdag 30 november 2005 16:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
idd, die gaf een fan-onterend optreden gisteravond.
peaceman + 1
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:01 schreef schaap001 het volgende:
Is dat nog steeds omdat ie in een damestoilet in Dubai (dacht ik) is gesignaleerd in een burka? Of heeft ie weer wat nieuws gedaan?
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Iets met drugs ofzo hoorde ik net in de auto. Volgens waren er sporen van het een of ander aangetroffen op z'n kleding.
... excuse me?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er zijn sporen van cocaïne gevonden in zijn ondergoed, meldt The Sun.
mojo, bedoel je?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En dan doe ik mooi zelf de vervolgvraag:
Wie heeft het optreden van Missy Elliot georganiseerd?
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:11 schreef Z het volgende:
Gister in de HMH?
Ik bedoel een persoon, die sinds kort een organistiebedrijfje heeft voor "urban" dingen. Mojo organiseert alleen die veels te dure kaartjes enzo.quote:
Winston Bogarde dus denk ikquote:Op woensdag 30 november 2005 17:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik bedoel een persoon, die sinds kort een organistiebedrijfje heeft voor "urban" dingen. Mojo organiseert alleen die veels te dure kaartjes enzo.
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:12 schreef schaap001 het volgende:
[..]
mojo, bedoel je?
no WAIT: Winston Bogarde?
Op de vorige pagina staat hier een vraag overquote:Op woensdag 30 november 2005 17:15 schreef Z het volgende:
Publiek moet lang wachten op Missy Elliott
Uitgegeven: 30 november 2005 08:24
AMSTERDAM - Missy! Missy! Het publiek werd dinsdagavond aangespoord om zo
hard mogelijk om Missy Elliott te roepen, misschien zou ze dan het podium
opkomen. Het duurde even, maar uiteindelijk was om 22.00 uur de Amerikaanse
hiphop-zangeres te bewonderen in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Binnen
een uur was ze weer weg, het publiek nam niet eens de moeite om een toegift
te vragen.
Missy Elliott is bekend van nummers als Lose Control, Get ur freak on en
Pass that Dutch. Deze nummers zong ze allemaal maar half, de rest liet ze
aan het publiek over. De rapster had last van haar knie en had daarom een
karretje meegenomen, waarin ze op het podium rondreed. De eerste twee
nummers van het concert zong ze zelf, daarna gaf ze het stokje over aan een
onbekende zanger en zangeres. Ze liet het publiek weten dat ze "zo terug
was". Later ging ze aan de rand van het podium staan kijken hoe haar twaalf
dansers hun gelikte pasjes uitvoerden.
Iemand mag een vraag stellen: ik moet weg!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ton winst? Winston!
schaap+1
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:44 schreef peaceman het volgende:
Op dat plaatje staat Don Johnson... verder zie ik niets...
Mmm...kan je iets specifieker zijn?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:43 schreef ranja het volgende:
Sting is de enige acterende zanger, de rest zijn 'zingende' acteurs?
Fijn. Heb ik dat weer.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:44 schreef peaceman het volgende:
Op dat plaatje staat Don Johnson... verder zie ik niets...
Ik heb ze even heel getoverdquote:Op woensdag 30 november 2005 19:37 schreef Gambolputty het volgende:
Vraagje dan maar: wie hoort er niet bij en waarom niet; ofwel wie is de J.P. Balkenende onder de premiers?
datte en Sting was eerst zanger en toen pas acteur (volgens mij heeft hij in Dune of zo gespeeld) en de rest andersom.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:48 schreef Charmian het volgende:
Sting is de enige britse zanger 'zanger' en de rest amerikaanse zingende acteurs?
Het gaat er niet zozeer om dát ze acteren...quote:Op woensdag 30 november 2005 19:48 schreef Charmian het volgende:
Sting is de enige britse zanger 'zanger' en de rest amerikaanse zingende acteurs?
Waarvoor dank.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb ze even heel getoverd
Dat zeg ikquote:Op woensdag 30 november 2005 19:50 schreef Charmian het volgende:
Sting was eerst zanger en toen pas acteur (volgens mij heeft hij in Dune of zo gespeeld) en de rest andersom.
Close, but no cigar..quote:Op woensdag 30 november 2005 19:56 schreef Charmian het volgende:
boef en pliesie, sting dus als slechterik
Deze ging al de goede richting op, dus..quote:Op woensdag 30 november 2005 19:56 schreef Charmian het volgende:
boef en pliesie, sting dus als slechterik
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sting is de enige echte zingende Police-man?
Ik kan op die opmerking wel reageren, maar dat doe ik niet.......quote:Op woensdag 30 november 2005 19:37 schreef Gambolputty het volgende:
Vraagje dan maar: wie hoort er niet bij en waarom niet; ofwel wie is de J.P. Balkenende onder de premiers?
wat is dit danquote:Op woensdag 30 november 2005 20:42 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik kan op die opmerking wel reageren, maar dat doe ik niet.......
Je hebt gelijk.....quote:
Ik zwijg nog even.....en nee er is geen ruzie om JP. B.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar de reactie van dartfanaat. Schuilt er een ware CDA-er in hem?
Dat zal toch niet. Hij lijkt me best een aardige en snuggere kerel eigenlijkquote:Op woensdag 30 november 2005 20:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar de reactie van dartfanaat. Schuilt er een ware CDA-er in hem?
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat zal toch niet. Hij lijkt me best een aardige en snuggere kerel eigenlijk
had toch 6 of 7 moeten doenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Morning train
For you eyes only
We've got tonight
You got the look
Follow my rainbow
quote:Well the kids are all hopped up and ready to go
They're ready to go now
They've got their surfboards
And they're going to the discotheque a go go
But she just couldn't stay
She had to break away
Well New York City really has it all
Oh yeah, oh yeah
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ramones - Sheena is a punkrocker lyrics
You could have been with me welquote:Op woensdag 30 november 2005 21:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ohja? Sugar walls en You could have been with me waren volgens mij al geen top 40-hits..
dan zou ik 't ook niet meer weten eigenlijk..
Ik heb deze vraag bewust enkel gevolgd......quote:Op woensdag 30 november 2005 21:55 schreef ranja het volgende:
Ik was wel benieuwd naar Dartfanaat's rijtje
Als je een creatief lijstje met positieve titels had gemaakt zou ik je even goed laten winnen als dat terrecht wasquote:Op woensdag 30 november 2005 22:05 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik heb deze vraag bewust enkel gevolgd......
Laatste tijd niet veel zin meer in gehad. Gaat te snel nu Patch terug is of te veel vragen over films die ik toch niet ken. Soms kijk ik wel eens maar dan weet ik het weer eens nietquote:Op woensdag 30 november 2005 22:01 schreef dolle_hond het volgende:
kom je niet meer in FMT ranja?
Dat zou sowieso erg orgineel zijn geweestquote:Op woensdag 30 november 2005 22:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als je een creatief lijstje met positieve titels had gemaakt
Is het Nederlandsche waar?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:58 schreef ranja het volgende:
Discografie van wie?
WZZ
PVDZ
ZBC
ATSD
TJZL
No check needed want Bukkie:quote:Op donderdag 1 december 2005 00:36 schreef bukgeit het volgende:
Boegies natuurlijk!
Wij Zijn Zwijn
Parels Voor De Zwijnen
Zwijnen Bij Candlelight
A Terrible Swine Disease
Tien Jaar Zwijnen Live
quote:Op donderdag 1 december 2005 08:29 schreef cafca het volgende:
Tyrannosaurus Rex > T Rex
We've got a Fuzzbox and we're gonna use it > Fuzzbox
The Easy Cure > The Cure
Golden Earrings > Golden Earring
Dr. Hook and the Medicine Show > Dr. Hook
Ook nietquote:Op donderdag 1 december 2005 09:12 schreef schaap001 het volgende:
Bill Janovitz in z'n jonge jaren?
vast welquote:Op donderdag 1 december 2005 09:24 schreef bukgeit het volgende:
Ik heb die kop wel eerder gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |