Niet in de parkeermodus: schapie + 1quote:Op woensdag 30 november 2005 15:36 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Oh die. Back In Love Again vannehh.... Love and nogwat, LTD in ieder geval?
Radioheadquote:Op woensdag 30 november 2005 16:04 schreef Z het volgende:
Muzikanten van de Blue Oyster Cult en ...
Da's dus goed: maar nou die gast van Phish dus nog ff...quote:Op woensdag 30 november 2005 16:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Iig Les Claypool van Primus, Sausage, etc. en Stewart Copeland van The Police.
En een gast van Phish, maar hoe die heet..
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vind dat newbie 't punt wel verdiend heeft zo
quote:Kwaliteit is niet hetzelfde als kwantiteit en je kan beter een knalgoede maar korte show voorgeschoteld krijgen dan een beroerde waar maar geen einde aan komt.s eerste echte optreden in Nederland duurde 54 minuten waarvan ze slechts 19 minuten effectief haar liedjes speelde. De rest van de tijd ging op aan haar dansers, een onbekende gastzangeres en ellenlange interactie met het publiek. Het was een aanfluiting, voor alle betrokken partijen.
idd, die gaf een fan-onterend optreden gisteravond.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:43 schreef peaceman het volgende:
Missy Eliott
Ik las t vanochtend. Belachelijk... tomaten had ze naar haar hoofd moeten krijgen!quote:Op woensdag 30 november 2005 16:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
idd, die gaf een fan-onterend optreden gisteravond.
peaceman + 1
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:01 schreef schaap001 het volgende:
Is dat nog steeds omdat ie in een damestoilet in Dubai (dacht ik) is gesignaleerd in een burka? Of heeft ie weer wat nieuws gedaan?
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Iets met drugs ofzo hoorde ik net in de auto. Volgens waren er sporen van het een of ander aangetroffen op z'n kleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |