Tony is goed...Mener niet.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 09:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
tony meehan
Nee dat niet. Maar je was wel WARM.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:07 schreef ranja het volgende:
Steve Lukather? die speelt op zowat alle albums mee
geen gitarist dus
David Paich is warmer dan Geezer Butler.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:17 schreef ranja het volgende:
David Paich?
Geen Porcaro. Wel een drummer.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:19 schreef ranja het volgende:
Argh. Een van de Porcaro broertjes dan. Maar die drummer niet, die deed het in 2001 al niet meer volgens mij. De bassist dan? Hoe heet die...
Je krijgt zo mail.....quote:Op woensdag 30 november 2005 10:31 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe openingspost & de nieuwe stand...
[afbeelding]
Eindelijk geüpdate; Peaceman!
hoeveel topics beslaan de "erbij"-punten?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:31 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe openingspost & de nieuwe stand...
[afbeelding]
Eindelijk geüpdate; Peaceman!
Ik heb het in 3 etappes gedaan, de vorige kwam van 1 november.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hoeveel topics beslaan de "erbij"-punten?
Nee, ook niet. Maar tis dus wel een drummer ennehh... hij heeft reeds twee keer de drumkruk van een overleden drummer (van een ´grote´ band) overgenomen.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:49 schreef cafca het volgende:![]()
voor de punten-kanjers!
O/T: Jim Keltner
Schijnbaar...quote:Op woensdag 30 november 2005 11:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
o/t: simon phillips?
PRECIES! Hij heeft o.a. dus ook bij the Who gedrumd en nu dus bij Toto. En verder op hooooonderden albums als sessie-drummer.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
o/t: simon phillips?
Die doet (deed?) het met Sjors Michael. Dus die zal wel een boek over hun tweetje gaan schrijven ofzo.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:26 schreef iggy_in_the_house het volgende:
En Toto ga ik volgend jaar zien
Wie is Kenny Goss en wat gaat hij binnenkort doen?
Doet het nog steedsquote:Op woensdag 30 november 2005 11:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die doet (deed?) het met Sjors Michael. Dus die zal wel een boek over hun tweetje gaan schrijven ofzo.
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
ze gaan "dieper" hun relatie in.
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:56 schreef cafca het volgende:
Ik heb iets gelezen over een top 4000, maar welke zender....... 538?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |