Normaal vechten ze om jou?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:25 schreef sanger het volgende:
Dat zou voor mij de eerste keer zijn dat ik om een vrouw vecht dan
Met.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Normaal vechten ze om jou?
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Normaal vechten ze om jou?
Allebeiquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:47 schreef Aventura het volgende:
Vooruit, een van jullie mag mij wel begeleiden (wel zelf uitvechten wie)
Plaatsquote:Op donderdag 22 december 2005 16:07 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
* Bonobo11 schrijft zich in voor gevecht
nou, na 2x bijbaan lezen ben ik wel nieuwsgierig... wat is het... ben je gigolo?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:08 schreef Cartman84 het volgende:
waarom in godsnaam mogen mannen alleen niet mee ik word daar wel zo moe van he stelletje discrimineerderts?;)
ik ben alleenstaand en puur en alleen omdat ik er bewust voor kies, en omdat mijn bijbaantje niet door zoveel vrouwen word gewaardeerd, ik zie dit staan ik denk hey dat is wat voor mij, ik ben nog nooit in een parenclub geweest.
lijkt me leuk een keer wat nieuws ongeremd te bekijken, maar nee hoor, ze zijn weer veel te bang voor van die vrijgezelle gasten die alleen komen omdat ze een potje willen naaien, nou wees maar niet bang want dat doe ik op mn bijbaan wel.
ik zal dus eens even goed rondkijken of er iemand te prikken valt voor zoiets
tot wanneer kun je je aanmelden?
Euh, 1 vrouw is ook een paar?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:53 schreef erodome het volgende:
Nope docterB, geen discriminatie, gewoon een PARENclub
Ja, nog nooit een vrouw gezienquote:
als je we nou samen gaan vertel ik het daar welquote:Op donderdag 22 december 2005 19:21 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
nou, na 2x bijbaan lezen ben ik wel nieuwsgierig... wat is het... ben je gigolo?![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:47 schreef Aventura het volgende:
Vooruit, een van jullie mag mij wel begeleiden (wel zelf uitvechten wie)
quote:Op woensdag 21 december 2005 08:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Wanneer is de eerste ronde van het gevecht![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:06 schreef firestorm_99 het volgende:
jah ik heb er zin in!
een keerjte echt matten om een vrouw!
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:25 schreef sanger het volgende:
Dat zou voor mij de eerste keer zijn dat ik om een vrouw vecht dan
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:07 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
* Bonobo11 schrijft zich in voor gevecht
volgens mij bijft het een beetje bij showvechten.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:50 schreef Maanvis het volgende:
Mbt het aventura gevecht. Kom maar op, ik beuk jullie allemaal omver!
Aventura en blozen?quote:
wel discriminatie en wel het toppunt ervan...quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:53 schreef erodome het volgende:
Nope docterB, geen discriminatie, gewoon een PARENclub
Shaun81, top, ik zet je op de lijst!!!!
p.s.
Met de openbare lijst zal ik vanavond beginnen, wie via mail aanmeld komt hier dus niet op, behalve als men zelf anders aangeeft!
als ik de TT bekijk gaat het toch echt over de meeting en ik vind het best wel schandalig dat er dan een meet wordt geregeld waar iedereen welkom is behalve single mannen. waar ik toevallig toe behoor.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:14 schreef Aventura het volgende:
Ik snap dat het vervelend is maar discussieren over het deurbeleid van clubs kan ik het centrale topic...Dan gaan we hier verder over de meet
Dat bepaalt Erodome niet (zij organiseert), maar de club en daar moet zij zich aan houden. Tis allemaal niet door ons bedacht hoor! En ik betwijfel of het in andere clubs anders is. Ik denk van niet.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als ik de TT bekijk gaat het toch echt over de meeting en ik vind het best wel schandalig dat er dan een meet wordt geregeld waar iedereen welkom is behalve single mannen. waar ik toevallig toe behoor.
ik zou een meeting namelijk wel leuk vinden maar ja als je dan in de TT al leest dat je niet welkom bent omdat je geen vrouw aan je zijde hebt.... wel lullig
de meet had ook ergens anders plaats kunnen vinden hé ergens waar alleenstaande mannen wel kunnen komen. maar goed zonder alleenstaande mannen is ook best natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 00:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat bepaalt Erodome niet (zij organiseert), maar de club en daar moet zij zich aan houden. Tis allemaal niet door ons bedacht hoor! En ik betwijfel of het in andere clubs anders is. Ik denk van niet.
Zoals ik al zei, er zijn denk ik geen clubs waar ze een ander deurbeleid hebben..En deze meet is juist bedoeld om mensen een zo natuurlijk mogelijk beeld te krijgen van hoe het op zon club in zijn werk gaat. Dus om dan al meteen uitzonderingen te maken.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
de meet had ook ergens anders plaats kunnen vinden hé ergens waar alleenstaande mannen wel kunnen komen. maar goed zonder alleenstaande mannen is ook best natuurlijk
je mist het punt...quote:Op woensdag 28 december 2005 00:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er zijn denk ik geen clubs waar ze een ander deurbeleid hebben..En deze meet is juist bedoeld om mensen een zo natuurlijk mogelijk beeld te krijgen van hoe het op zon club in zijn werk gaat. Dus om dan al meteen uitzonderingen te maken.
ik zie de quote dat ik zeg dat het ergens ander moet graag terug, kan hem zelf namelijk niet vinden...quote:Op woensdag 28 december 2005 00:38 schreef Aventura het volgende:
Nee, JIJ mist het punt. Jij vindt dat we ergens anders heen moeten gaan waar alleenstaande mannen ook mogen komen. Dat wordt dan dus geen parenclub, want daar mag dat niet. Echter, ik weet niet of je het gemist hebt maar dit is een parenclubmeet...
Nogmaals ik vind het ook lullig maar dit is een gevalletje pech hebben. Overigens hoef je geen vaste partner te hebben, je kunt ook een vriendin meevragen.
Dit is hetzelfde als boos worden als je bent uitgenodigd voor een black tie-gala en niet kunt gaan omdat je geen smoking hebt. Je kunt dan of niet naar het gala gaan en thuis iztten mokken, of je ziet aan een smoking te komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |