abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 december 2005 @ 16:25:39 #181
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_33278089
Dat zou voor mij de eerste keer zijn dat ik om een vrouw vecht dan
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_33279229
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:25 schreef sanger het volgende:
Normaal vechten ze om jou?
  woensdag 21 december 2005 @ 17:38:25 #183
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33280724
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Met.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 21 december 2005 @ 17:50:50 #184
65960 sanger
pi_33281142
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 21 december 2005 17:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Met.
Allebei
pi_33310039
waarom in godsnaam mogen mannen alleen niet mee ik word daar wel zo moe van he stelletje discrimineerderts?;)

ik ben alleenstaand en puur en alleen omdat ik er bewust voor kies, en omdat mijn bijbaantje niet door zoveel vrouwen word gewaardeerd, ik zie dit staan ik denk hey dat is wat voor mij, ik ben nog nooit in een parenclub geweest.
lijkt me leuk een keer wat nieuws ongeremd te bekijken, maar nee hoor, ze zijn weer veel te bang voor van die vrijgezelle gasten die alleen komen omdat ze een potje willen naaien, nou wees maar niet bang want dat doe ik op mn bijbaan wel.

ik zal dus eens even goed rondkijken of er iemand te prikken valt voor zoiets

tot wanneer kun je je aanmelden?
  donderdag 22 december 2005 @ 16:07:02 #186
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_33312006
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:47 schreef Aventura het volgende:
Vooruit, een van jullie mag mij wel begeleiden (wel zelf uitvechten wie )

* Bonobo11 schrijft zich in voor gevecht
Feyenoord!!! * Barça
  donderdag 22 december 2005 @ 16:10:07 #187
65960 sanger
pi_33312084
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:07 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Plaats
Tijd
Datum
Deelnemers

???
pi_33312430
hmm tis al weer een tijd geleden dat ik gevochten heb, kan ik het niet gewoon vriendelijk vragen?
  donderdag 22 december 2005 @ 18:50:59 #189
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33316514
Mbt het aventura gevecht. Kom maar op, ik beuk jullie allemaal omver!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_33317372
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:08 schreef Cartman84 het volgende:
waarom in godsnaam mogen mannen alleen niet mee ik word daar wel zo moe van he stelletje discrimineerderts?;)

ik ben alleenstaand en puur en alleen omdat ik er bewust voor kies, en omdat mijn bijbaantje niet door zoveel vrouwen word gewaardeerd, ik zie dit staan ik denk hey dat is wat voor mij, ik ben nog nooit in een parenclub geweest.
lijkt me leuk een keer wat nieuws ongeremd te bekijken, maar nee hoor, ze zijn weer veel te bang voor van die vrijgezelle gasten die alleen komen omdat ze een potje willen naaien, nou wees maar niet bang want dat doe ik op mn bijbaan wel.

ik zal dus eens even goed rondkijken of er iemand te prikken valt voor zoiets

tot wanneer kun je je aanmelden?
nou, na 2x bijbaan lezen ben ik wel nieuwsgierig... wat is het... ben je gigolo?
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_33318814
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:53 schreef erodome het volgende:
Nope docterB, geen discriminatie, gewoon een PARENclub
Euh, 1 vrouw is ook een paar?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33318957
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:07 schreef Jajong het volgende:

[..]

Euh, 1 vrouw is ook een paar?
Ja, nog nooit een vrouw gezien
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_33338104
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:21 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

nou, na 2x bijbaan lezen ben ik wel nieuwsgierig... wat is het... ben je gigolo?
als je we nou samen gaan vertel ik het daar wel
pi_33448267
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:47 schreef Aventura het volgende:
Vooruit, een van jullie mag mij wel begeleiden (wel zelf uitvechten wie )
quote:
Op woensdag 21 december 2005 08:53 schreef sanger het volgende:

[..]

Wanneer is de eerste ronde van het gevecht
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:06 schreef firestorm_99 het volgende:
jah ik heb er zin in!
een keerjte echt matten om een vrouw!
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:25 schreef sanger het volgende:
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:07 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:50 schreef Maanvis het volgende:
Mbt het aventura gevecht. Kom maar op, ik beuk jullie allemaal omver!
volgens mij bijft het een beetje bij showvechten.
Ik geef de eerste dreun dan wel,
Aventura, wil jij mijn partner voor 1 avond zijn?
pi_33448910
Sorry maar ik moet helaas afmelden aangezien ik sinds 2e kerstdag weer vrijgezel ben. Had me onwijs leuk geleken maarja misschien komt het ooit wel Maar veel plezier in ieder geval
  dinsdag 27 december 2005 @ 19:41:58 #196
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33449107
Ik weet het echt niet hoor
pi_33449447
niet gaan blozen nu
pi_33457558
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:49 schreef frederik het volgende:
niet gaan blozen nu
Aventura en blozen?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_33457704
Let me know if you need a party photographer ;-)
I'm based in A'dam....

pi_33458144
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:53 schreef erodome het volgende:
Nope docterB, geen discriminatie, gewoon een PARENclub

Shaun81, top, ik zet je op de lijst!!!!

p.s.
Met de openbare lijst zal ik vanavond beginnen, wie via mail aanmeld komt hier dus niet op, behalve als men zelf anders aangeeft!
wel discriminatie en wel het toppunt ervan...

jij benadrukt het PARENclub en als alleenstaande vrouwen er ook niet in mochten zou je gelijk hebben. maar die mogen er wel in en nog goedkoper ook!!!! stel kost 80¤ en alleenstaande dame 30¤ oftewel 50 voor de man en 30 voor de vrouw...

belachelijk maar voor ieder stel of alleenstaande dame fijne dag gewenst ik zal er niet bij zijn want ik ben man zonder partner
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 28 december 2005 @ 00:14:22 #201
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33458181
Ik snap dat het vervelend is maar discussieren over het deurbeleid van clubs kan ik het centrale topic...Dan gaan we hier verder over de meet
pi_33458266
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:14 schreef Aventura het volgende:
Ik snap dat het vervelend is maar discussieren over het deurbeleid van clubs kan ik het centrale topic...Dan gaan we hier verder over de meet
als ik de TT bekijk gaat het toch echt over de meeting en ik vind het best wel schandalig dat er dan een meet wordt geregeld waar iedereen welkom is behalve single mannen. waar ik toevallig toe behoor.

ik zou een meeting namelijk wel leuk vinden maar ja als je dan in de TT al leest dat je niet welkom bent omdat je geen vrouw aan je zijde hebt.... wel lullig

edit en dan nog dat uitroepteken achter mannen alleen niet! in de TT alsof we een of andere enge uitzondering zijn
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 28 december 2005 @ 00:19:42 #203
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33458319
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:17 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

als ik de TT bekijk gaat het toch echt over de meeting en ik vind het best wel schandalig dat er dan een meet wordt geregeld waar iedereen welkom is behalve single mannen. waar ik toevallig toe behoor.

ik zou een meeting namelijk wel leuk vinden maar ja als je dan in de TT al leest dat je niet welkom bent omdat je geen vrouw aan je zijde hebt.... wel lullig
Dat bepaalt Erodome niet (zij organiseert), maar de club en daar moet zij zich aan houden. Tis allemaal niet door ons bedacht hoor! En ik betwijfel of het in andere clubs anders is. Ik denk van niet.
pi_33458359
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:19 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat bepaalt Erodome niet (zij organiseert), maar de club en daar moet zij zich aan houden. Tis allemaal niet door ons bedacht hoor! En ik betwijfel of het in andere clubs anders is. Ik denk van niet.
de meet had ook ergens anders plaats kunnen vinden hé ergens waar alleenstaande mannen wel kunnen komen. maar goed zonder alleenstaande mannen is ook best natuurlijk
  woensdag 28 december 2005 @ 00:24:47 #205
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33458447
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:21 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

de meet had ook ergens anders plaats kunnen vinden hé ergens waar alleenstaande mannen wel kunnen komen. maar goed zonder alleenstaande mannen is ook best natuurlijk
Zoals ik al zei, er zijn denk ik geen clubs waar ze een ander deurbeleid hebben..En deze meet is juist bedoeld om mensen een zo natuurlijk mogelijk beeld te krijgen van hoe het op zon club in zijn werk gaat. Dus om dan al meteen uitzonderingen te maken.
pi_33458609
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:24 schreef Aventura het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, er zijn denk ik geen clubs waar ze een ander deurbeleid hebben..En deze meet is juist bedoeld om mensen een zo natuurlijk mogelijk beeld te krijgen van hoe het op zon club in zijn werk gaat. Dus om dan al meteen uitzonderingen te maken.
je mist het punt...

voor de duidelijkheid

er wordt een meet georganiseerd ik persoonlijk vind dan dat er geen mensen buiten gesloten moeten worden maar kennelijk ligt dat aan mij. leuk een meet maar zuur voor alle alleenstaande mannen want die mogen er niet in (wat oh zo fijn) wordt benadrukt met een uitroepteken alsof we een eng iets zijn

leuk idee voor TT iedereen is welkom behalve alleenstaande mannen
pi_33458730
Er zijn wel parenclubs waar ook single heren welkom zijn, alleen kan ik het deurbeleid van weigeren wel begrijpen (ook als dat voor mij buitenblijven betekent). Wanneer er ook single heren welkom zijn loop je toch het risico dat de paren "besprongen" worden door de alleenstaanden. Bovendien heb je dan op een gegeven moment een club met alleen alleenstaande heren, en paren die aan thuisafspraakjes gaan doen (of die gezamelijk een sauna afhuren), waardoor je weer op hetzelfde uitkomt.
  woensdag 28 december 2005 @ 00:38:48 #208
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33458814
Nee, JIJ mist het punt. Jij vindt dat we ergens anders heen moeten gaan waar alleenstaande mannen ook mogen komen. Dat wordt dan dus geen parenclub, want daar mag dat niet. Echter, ik weet niet of je het gemist hebt maar dit is een parenclubmeet...
Nogmaals ik vind het ook lullig maar dit is een gevalletje pech hebben. Overigens hoef je geen vaste partner te hebben, je kunt ook een vriendin meevragen.
Dit is hetzelfde als boos worden als je bent uitgenodigd voor een black tie-gala en niet kunt gaan omdat je geen smoking hebt. Je kunt dan of niet naar het gala gaan en thuis iztten mokken, of je ziet aan een smoking te komen...
pi_33460279
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:38 schreef Aventura het volgende:
Nee, JIJ mist het punt. Jij vindt dat we ergens anders heen moeten gaan waar alleenstaande mannen ook mogen komen. Dat wordt dan dus geen parenclub, want daar mag dat niet. Echter, ik weet niet of je het gemist hebt maar dit is een parenclubmeet...
Nogmaals ik vind het ook lullig maar dit is een gevalletje pech hebben. Overigens hoef je geen vaste partner te hebben, je kunt ook een vriendin meevragen.
Dit is hetzelfde als boos worden als je bent uitgenodigd voor een black tie-gala en niet kunt gaan omdat je geen smoking hebt. Je kunt dan of niet naar het gala gaan en thuis iztten mokken, of je ziet aan een smoking te komen...
ik zie de quote dat ik zeg dat het ergens ander moet graag terug, kan hem zelf namelijk niet vinden...

ik heb niks gemist maar heb vaker gelezen over een meet van erodome maar NOOIT ergens gelezen dat het perse een parenclub zou. ik ga niet met een vriendin naar iets als dit maar blijf het belachelijk vinden dat single mannen niet welkom zijn.

whatever ik hoop dat jullie het leuk hebben daar
  woensdag 28 december 2005 @ 02:48:46 #210
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33460827
Bij parenclubs waar ook single mannen gewoon naar binnen kunnen is het heel vaak zo dat de verhouding man tot vrouw gemiddeld dan 8 op 1 is, en dan zijn er niet alleen maar single mannen die gewoon leuk zijn en waar je als vrouw best een beschuitje mee wilt eten, maar ook van die kansloze ongewassen rukkers die anders niet aan de vrouw kunnen komen
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')