abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 december 2005 @ 00:14:22 #201
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33458181
Ik snap dat het vervelend is maar discussieren over het deurbeleid van clubs kan ik het centrale topic...Dan gaan we hier verder over de meet
pi_33458266
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:14 schreef Aventura het volgende:
Ik snap dat het vervelend is maar discussieren over het deurbeleid van clubs kan ik het centrale topic...Dan gaan we hier verder over de meet
als ik de TT bekijk gaat het toch echt over de meeting en ik vind het best wel schandalig dat er dan een meet wordt geregeld waar iedereen welkom is behalve single mannen. waar ik toevallig toe behoor.

ik zou een meeting namelijk wel leuk vinden maar ja als je dan in de TT al leest dat je niet welkom bent omdat je geen vrouw aan je zijde hebt.... wel lullig

edit en dan nog dat uitroepteken achter mannen alleen niet! in de TT alsof we een of andere enge uitzondering zijn
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 28 december 2005 @ 00:19:42 #203
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33458319
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:17 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

als ik de TT bekijk gaat het toch echt over de meeting en ik vind het best wel schandalig dat er dan een meet wordt geregeld waar iedereen welkom is behalve single mannen. waar ik toevallig toe behoor.

ik zou een meeting namelijk wel leuk vinden maar ja als je dan in de TT al leest dat je niet welkom bent omdat je geen vrouw aan je zijde hebt.... wel lullig
Dat bepaalt Erodome niet (zij organiseert), maar de club en daar moet zij zich aan houden. Tis allemaal niet door ons bedacht hoor! En ik betwijfel of het in andere clubs anders is. Ik denk van niet.
pi_33458359
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:19 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat bepaalt Erodome niet (zij organiseert), maar de club en daar moet zij zich aan houden. Tis allemaal niet door ons bedacht hoor! En ik betwijfel of het in andere clubs anders is. Ik denk van niet.
de meet had ook ergens anders plaats kunnen vinden hé ergens waar alleenstaande mannen wel kunnen komen. maar goed zonder alleenstaande mannen is ook best natuurlijk
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 28 december 2005 @ 00:24:47 #205
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33458447
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:21 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

de meet had ook ergens anders plaats kunnen vinden hé ergens waar alleenstaande mannen wel kunnen komen. maar goed zonder alleenstaande mannen is ook best natuurlijk
Zoals ik al zei, er zijn denk ik geen clubs waar ze een ander deurbeleid hebben..En deze meet is juist bedoeld om mensen een zo natuurlijk mogelijk beeld te krijgen van hoe het op zon club in zijn werk gaat. Dus om dan al meteen uitzonderingen te maken.
pi_33458609
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:24 schreef Aventura het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, er zijn denk ik geen clubs waar ze een ander deurbeleid hebben..En deze meet is juist bedoeld om mensen een zo natuurlijk mogelijk beeld te krijgen van hoe het op zon club in zijn werk gaat. Dus om dan al meteen uitzonderingen te maken.
je mist het punt...

voor de duidelijkheid

er wordt een meet georganiseerd ik persoonlijk vind dan dat er geen mensen buiten gesloten moeten worden maar kennelijk ligt dat aan mij. leuk een meet maar zuur voor alle alleenstaande mannen want die mogen er niet in (wat oh zo fijn) wordt benadrukt met een uitroepteken alsof we een eng iets zijn

leuk idee voor TT iedereen is welkom behalve alleenstaande mannen
pi_33458730
Er zijn wel parenclubs waar ook single heren welkom zijn, alleen kan ik het deurbeleid van weigeren wel begrijpen (ook als dat voor mij buitenblijven betekent). Wanneer er ook single heren welkom zijn loop je toch het risico dat de paren "besprongen" worden door de alleenstaanden. Bovendien heb je dan op een gegeven moment een club met alleen alleenstaande heren, en paren die aan thuisafspraakjes gaan doen (of die gezamelijk een sauna afhuren), waardoor je weer op hetzelfde uitkomt.
  woensdag 28 december 2005 @ 00:38:48 #208
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33458814
Nee, JIJ mist het punt. Jij vindt dat we ergens anders heen moeten gaan waar alleenstaande mannen ook mogen komen. Dat wordt dan dus geen parenclub, want daar mag dat niet. Echter, ik weet niet of je het gemist hebt maar dit is een parenclubmeet...
Nogmaals ik vind het ook lullig maar dit is een gevalletje pech hebben. Overigens hoef je geen vaste partner te hebben, je kunt ook een vriendin meevragen.
Dit is hetzelfde als boos worden als je bent uitgenodigd voor een black tie-gala en niet kunt gaan omdat je geen smoking hebt. Je kunt dan of niet naar het gala gaan en thuis iztten mokken, of je ziet aan een smoking te komen...
pi_33460279
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:38 schreef Aventura het volgende:
Nee, JIJ mist het punt. Jij vindt dat we ergens anders heen moeten gaan waar alleenstaande mannen ook mogen komen. Dat wordt dan dus geen parenclub, want daar mag dat niet. Echter, ik weet niet of je het gemist hebt maar dit is een parenclubmeet...
Nogmaals ik vind het ook lullig maar dit is een gevalletje pech hebben. Overigens hoef je geen vaste partner te hebben, je kunt ook een vriendin meevragen.
Dit is hetzelfde als boos worden als je bent uitgenodigd voor een black tie-gala en niet kunt gaan omdat je geen smoking hebt. Je kunt dan of niet naar het gala gaan en thuis iztten mokken, of je ziet aan een smoking te komen...
ik zie de quote dat ik zeg dat het ergens ander moet graag terug, kan hem zelf namelijk niet vinden...

ik heb niks gemist maar heb vaker gelezen over een meet van erodome maar NOOIT ergens gelezen dat het perse een parenclub zou. ik ga niet met een vriendin naar iets als dit maar blijf het belachelijk vinden dat single mannen niet welkom zijn.

whatever ik hoop dat jullie het leuk hebben daar
  woensdag 28 december 2005 @ 02:48:46 #210
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33460827
Bij parenclubs waar ook single mannen gewoon naar binnen kunnen is het heel vaak zo dat de verhouding man tot vrouw gemiddeld dan 8 op 1 is, en dan zijn er niet alleen maar single mannen die gewoon leuk zijn en waar je als vrouw best een beschuitje mee wilt eten, maar ook van die kansloze ongewassen rukkers die anders niet aan de vrouw kunnen komen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_33460842
quote:
Op woensdag 28 december 2005 02:48 schreef Maanvis het volgende:
Bij parenclubs waar ook single mannen gewoon naar binnen kunnen is het heel vaak zo dat de verhouding man tot vrouw gemiddeld dan 8 op 1 is, en dan zijn er niet alleen maar single mannen die gewoon leuk zijn en waar je als vrouw best een beschuitje mee wilt eten, maar ook van die kansloze ongewassen rukkers die anders niet aan de vrouw kunnen komen
Het is natuurlijk wel discriminatie, maar ik heb er alle begrip voor. En discussie verandert toch niets, dus laten we het er niet meer over hebben.

't Wordt leuk eind februari, dat weet ik nu al. Lup zegt dat ze 't best eng vindt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_33462529
EDIT
laatmaar.... ik zal volgende keer beter opletten
  woensdag 28 december 2005 @ 09:57:01 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33462865
quote:
Op woensdag 28 december 2005 02:03 schreef GewoneMan het volgende:
ik heb niks gemist maar heb vaker gelezen over een meet van erodome maar NOOIT ergens gelezen dat het perse een parenclub zou.
Dat zal dan mss wel zo zijn, maar dit is DE parenclubmeet waar oa. Ero, Aventura en ik het iig al over hebben sinds vorig jaar November/December of zo.
Dat er ook nog wel eens andere meets besproken zijn kan best, maar dat is niet deze.

Dit is een parenclub meet en we moeten ons dus aan de regels van het huis houden.

Maar kan je niet proberen of je iemand hier uit het SEX forum mee kan nemen? Het hoeft dan niet per se zo te zijn dat je iets met die persoon moet doen maar puur om binnen te kunnen komen?

Even voor de volledigheid, kan niet alles meer vinden maar dit zijn een paar van die opmerkingen:
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 09:17 schreef McReal het volgende:
*Vraagd zich af waar de fokkermeeting in de parenclubs blijft (ero weet ervan)*
quote:
Op maandag 25 april 2005 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe staat het trouwens met de Fok! Parenclub Meet plannen?

[ Bericht 29% gewijzigd door BE op 28-12-2005 10:09:16 ]
  woensdag 28 december 2005 @ 10:04:25 #214
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_33462975
quote:
Op woensdag 28 december 2005 09:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat zal dan mss wel zo zijn, maar dit is DE parenclubmeet waar oa. Ero, Aventura en ik het iig al over hebben sinds vorig jaar November/December of zo.
Dat er ook nog wel eens andere meets besproken zijn kan best, maar dat is niet deze.

Dit is een parenclub meet en we moeten ons dus aan de regels van het huis houden.

Maar kan je niet proberen of je iemand hier uit het SEX forum mee kan nemen? Het hoeft dan niet per se zo te zijn dat je iets met die persoon moet doen maar puur om binnen te kunnen komen?
MIsschien dat Ero dan een lijst kan bijhouden van de dames die alleen willen komen. Die kun je dan koppelen aan de mannen die geen partner hebben??! Op die manier kan iedereen mee.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 28 december 2005 @ 10:10:47 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33463055
quote:
Op woensdag 28 december 2005 10:04 schreef sanger het volgende:
MIsschien dat Ero dan een lijst kan bijhouden van de dames die alleen willen komen. Die kun je dan koppelen aan de mannen die geen partner hebben??! Op die manier kan iedereen mee.
Volgens mij heeft Ero dat ook aangegeven.
Alleen moet dat wel op vrijwillige basis gaan. Je kan niet de alleengaande dames verplichten een man mee te nemen.

Er zou wel een lijstje in de OP kunnen met vrouwen die alleen gaan en die geen bezwaar zouden hebben tegen een 'partnerschap' voor deze avond (zonder verdere verplichtingen!).
  woensdag 28 december 2005 @ 10:46:51 #216
65960 sanger
pi_33463764
quote:
Op woensdag 28 december 2005 10:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Er zou wel een lijstje in de OP kunnen met vrouwen die alleen gaan en die geen bezwaar zouden hebben tegen een 'partnerschap' voor deze avond (zonder verdere verplichtingen!).
Misschien is dat wel een idee indd. En dan kunnen de mannelike users die interesse hebben de dames zelf contacten met de vraag of hun bezwaar hebben tegen een partner (uiteraard zonder verdere verplichtingen).
pi_33491086
Is het nu niet zo dat er alleen 1 iemand (Aventura) heeft aangegeven zonder partner te gaan.

Het kan natuurlijk zo zijn dat er meerdere zijn, maar die hebben zich dan waarschijnlijk anoniem aangemeld en dan is in de OP vermeld worden niet echt een optie.

Een andere optie is wellicht de alleen(staande/gaand) mannen in de OP te zetten, zodat de (eventueel) aanwezige dames contact kunnen leggen.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_33491466
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:15 schreef Five_Horizons het volgende:

Een andere optie is wellicht de alleen(staande/gaand) mannen in de OP te zetten, zodat de (eventueel) aanwezige dames contact kunnen leggen.
Stelde ik 1 december al voor

voordeel is ook dat de welgenoteerde alleenstaande dames niet doodgemaild worden met verzoeken, een alleenstaande dame is dan een dame die of nog zelf zoekende is naar een partner, of een dame die geen partner wenst mee te nemen
pi_33491512
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:24 schreef frederik het volgende:

[..]

Stelde ik 1 december al voor
Blijkbaar overheen gelezen, sorry...
  donderdag 29 december 2005 @ 00:32:22 #220
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33491727
Is dit dan het lijstje?

Nick1983
BarraCupraCuda
Blind_Guardian
Sanger
SpuitSnuit
firestorm_99
Cartman84
Bonobo11
GewoneMan
Jajong
frederik

[ Bericht 3% gewijzigd door Aventura op 29-12-2005 00:40:31 ]
pi_33491916
je mag mij er ook wel tussen zetten hoor (of je moet ondertussen wel antwoord weten op de vraag of je mijn partner wilt zijn )
  donderdag 29 december 2005 @ 00:41:47 #222
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33492043
Ik had helemaal over je post heen gelezen frederik
Ik vind het helemaal niet leuk om te kiezen want ik heb geen idee wie jullie zijn eigenlijk.
Maar goed, eigenlijk maakt het geen zak uit want het is niet zozeer een date, alswel dat ik voor iemand het toegangskaartje ben. Misschien ga ik wel loten
pi_33492197
Dat moeten kiezen is het nadeel, maar datzelfde nadeel zou je ook hebben indien je 11 mailtjes had gehad

Loten is misschien wel de eerlijkste manier wanneer er geen bekenden van je tussen zitten

Edit :
en nu een toegangskaartje weggeven is misschien ook nog te vroeg, stel dat een alleenstaande voor 25 februari een partner vindt, dan wil ze misschien helemaal niet meer kiezen uit de alleengaande/staande heren

[ Bericht 16% gewijzigd door frederik op 29-12-2005 00:55:50 ]
pi_33520631
Ik denk gewoon dat het het beste is de alleenstaande dames die willen komen zelf te laten beslissen of ze iemand mee willen nemen, dat kunnen ze dan gewoon aangeven en afspreken zoals hun het zelf willen...

Vind het een beetje lastig om daartussenin te gaan zitten, het is hun keuze namelijk, niet de mijne, ze mogen alleen komen, ze mogen iemand meenemen, dat is aan hun...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_33521591
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:03 schreef erodome het volgende:
Ik denk gewoon dat het het beste is de alleenstaande dames die willen komen zelf te laten beslissen of ze iemand mee willen nemen, dat kunnen ze dan gewoon aangeven en afspreken zoals hun het zelf willen...

Vind het een beetje lastig om daartussenin te gaan zitten, het is hun keuze namelijk, niet de mijne, ze mogen alleen komen, ze mogen iemand meenemen, dat is aan hun...
Op welke manier zit je ertussen dan?

Door aan te geven dat er heren graag mee willen verplicht je de dames toch niet om daadwerkelijk uit te nodigen? Of denk je dat het een onaanvaardbare druk is om toch uit te nodigen?

Volgens mij is het juist niet ertussen zitten, is het alleen maar voorkomen van het lastigvallen van alleengaande dames (hoeveel van die 11 zouden gaan mailen buiten het topic om, of ze mee mogen?), door nu aan te geven dat er belangstelling is van de kant van de heren leg je de keuze geheel bij de dames neer, en hoef je als heer naar mijn idee ook geen dames meer te gaan benaderen (geen persoonlijke uitnodiging betekent of geen zin om iemand mee te nemen, of een andere alleengaande is gevraagd, alletwee reden om niet te gaan zeuren om een uitnodiging).

Wanneer de dame in kwestie geen uitnodiging wil weggeven kan ze gewoon die lijst negeren, en wanneer ze wel iemand mee willen nemen zullen ze, hoe dat dan ook geregeld gaat worden (via een lijst in het topic, danwel achter alle schermen om) toch zelf een keuze moeten maken wie ze uitnodigen.
pi_33521837
Tjezis Frederik. Je bent wel een beetje een zeiksnor. Als je zo door gaat en je komt überhaupt binnen (ik zou er maar niet op rekenen .....), dan schat ik jouw kans op een doppie somber in.
pi_33619099
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:03 schreef erodome het volgende:

ik denk idd dat je de keuze aan de dames zelf moet laten.
alhoewel het misschien lastig kiezen is.
pi_33628167
Inderdaad... zitten een paar jankerds tussen hoor.....

Ik organiseer zelf Erotische feesten en bij ons komen ook gewoon geen mannen alleen binnen. Als je dat wel doet, blijft het publiek waarvoor de feesten bestemd zijn juist weg.

Voor de mensen die zitten te zeiken: Kijk eens naar de regels voor dit soort feesten en clubs. De oridinaire clubs kun je misschien in komen als man alleen, maar verder echt niet.
Regels zijn regels en dat heeft niets met discriminatie te maken. Mensen zien het vaak als neukschuur, om het zo maar even te zeggen, maar het is verre van dat. In feite is het eigenlijk een uitgaansgelegenheid waar net dat beetje meer kan. En om de sfeer te behouden en er niet voor te zorgen dat er 8 mannen voor 1 vrouw zijn, worden ze geweigerd.

Live with it....
pi_33628544
Ik vind het niet erg dat alleengaande mannen niet mogen en wacht met spanning de meet-foto's af.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_33639649
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:07 schreef longinus het volgende:
Ik vind het niet erg dat alleengaande mannen niet mogen en wacht met spanning de meet-foto's af.
lol, dito
  maandag 2 januari 2006 @ 22:29:00 #231
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33641175
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:07 schreef longinus het volgende:
Dan kan je lang wachten
  maandag 2 januari 2006 @ 23:34:12 #232
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33643707
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:29 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dan kan je lang wachten
Neehoor
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_33661505
Ja hoor, want er mogen geen foto's gemaakt worden in parenclubs
Alhoewel ik wel foto's heb van in gogonuts, in 1 van de blokhutjes, maar shhhhhhhhtttttttttt hoor
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_33661535
BarMar?????????

Ben je vanavond op msn????????
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:32:24 #235
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33665546
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:36 schreef erodome het volgende:
Ja hoor, want er mogen geen foto's gemaakt worden in parenclubs
Alhoewel ik wel foto's heb van in gogonuts, in 1 van de blokhutjes, maar shhhhhhhhtttttttttt hoor
Maar geen probleem als je vantevoren toestemming vraagt.
Als je vertelt dat je van een jongerensite (bijv. Fok) bent staan ze het vast toe!
Een gedicht over Maanvis
pi_33667002
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als je vertelt dat je van een jongerensite (bijv. Fok) bent staan ze het vast toe!
Maar dan moeten de deelnemers dat nog wel willen
pi_33669040
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het is geen gesloten avond he, alleen voor fok, er komen ook nog gewone bezoekers, dus gewoon de regel geen foto's, is denk ik ook een stuk prettiger voor de fok bezoekers ;
pi_33816694
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:37 schreef erodome het volgende:
BarMar?????????

Ben je vanavond op msn????????
ik zie het nu pas
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_33871016
Ik gooi wel even een mailtje naar je toe Bar_en_Mar vanavond...
  maandag 9 januari 2006 @ 18:06:51 #240
107445 Jajong
Hadouken!
pi_33872800
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:32 schreef Aventura het volgende:
Is dit dan het lijstje?

Nick1983
BarraCupraCuda
Blind_Guardian
Sanger
SpuitSnuit
firestorm_99
Cartman84
Bonobo11
GewoneMan
Jajong
frederik
???????????????????????????????? hoe wie wat waar
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33885206
is goed Erodome
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_34117282
Het komt rap dichterbij.

Is er iemand die heiden6 en mij vervoer van en naar R'dam zou kunnen bieden...? Aventura wellicht?
  maandag 16 januari 2006 @ 13:13:29 #243
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34118535
Nee helaasch, ik heb zelf geen auto en zit zelf ook een beetje over het vervoer in...
pi_34118599
Hmkay. We zouden met z'n drieën met het OV kunnen gaan, tegen de tijd dat die tent sluit rijden de eerste bussen en treinen al bijna weer...
pi_34118726
Heiden6 heeft trouwens deze voor mij gekocht:

Die gaat natuurlijk aan dan.
  maandag 16 januari 2006 @ 13:36:06 #246
8885 moralia
Grip op je zak
pi_34119263
Bij Mince zie ik............ ik hoop dat je 'm op tijd binnen hebt
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_34119316
Hangt er vanaf of ze hem al dan niet op voorraad hebben... En anders heb ik nog wel iets anders leuks.
  maandag 16 januari 2006 @ 13:38:12 #248
65960 sanger
pi_34119337
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:13 schreef Aventura het volgende:
Nee helaasch, ik heb zelf geen auto en zit zelf ook een beetje over het vervoer in...
Heeft Aventura geen date geregeld met vervoer?
pi_34119412
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hmkay. We zouden met z'n drieën met het OV kunnen gaan, tegen de tijd dat die tent sluit rijden de eerste bussen en treinen al bijna weer...
Er is evt ook een afterparty he met zelfs een kamer(of meer, weet ik niet uit mijn hoofd, met je even op de site kijken), kost niet al teveel, schijnt erg leuk te zijn, maar kan je dus ook slapen...
Een VIP ding is dat...

Verder zal ik eens kijken of ik vanavond eens wat in elkaar kan typen over de meeting verder, want het komt dichtbij en het is misschien leuk om wat afspraken te gaan maken, van wanneer zijn we daar en dat soort zaken...
pi_34119786
Afterparty is van 04:00 tot 08:00 en kost 20 euro p.p. Overnachting is ook mogelijk (niet in de club, daar ergens vlakbij, maar is wel van hen begrijp ik) en kost minimaal 80 euro...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')