als ik de TT bekijk gaat het toch echt over de meeting en ik vind het best wel schandalig dat er dan een meet wordt geregeld waar iedereen welkom is behalve single mannen. waar ik toevallig toe behoor.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:14 schreef Aventura het volgende:
Ik snap dat het vervelend is maar discussieren over het deurbeleid van clubs kan ik het centrale topic...Dan gaan we hier verder over de meet
Dat bepaalt Erodome niet (zij organiseert), maar de club en daar moet zij zich aan houden. Tis allemaal niet door ons bedacht hoor! En ik betwijfel of het in andere clubs anders is. Ik denk van niet.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als ik de TT bekijk gaat het toch echt over de meeting en ik vind het best wel schandalig dat er dan een meet wordt geregeld waar iedereen welkom is behalve single mannen. waar ik toevallig toe behoor.
ik zou een meeting namelijk wel leuk vinden maar ja als je dan in de TT al leest dat je niet welkom bent omdat je geen vrouw aan je zijde hebt.... wel lullig
de meet had ook ergens anders plaats kunnen vinden hé ergens waar alleenstaande mannen wel kunnen komen. maar goed zonder alleenstaande mannen is ook best natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 00:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat bepaalt Erodome niet (zij organiseert), maar de club en daar moet zij zich aan houden. Tis allemaal niet door ons bedacht hoor! En ik betwijfel of het in andere clubs anders is. Ik denk van niet.
Zoals ik al zei, er zijn denk ik geen clubs waar ze een ander deurbeleid hebben..En deze meet is juist bedoeld om mensen een zo natuurlijk mogelijk beeld te krijgen van hoe het op zon club in zijn werk gaat. Dus om dan al meteen uitzonderingen te maken.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
de meet had ook ergens anders plaats kunnen vinden hé ergens waar alleenstaande mannen wel kunnen komen. maar goed zonder alleenstaande mannen is ook best natuurlijk
je mist het punt...quote:Op woensdag 28 december 2005 00:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er zijn denk ik geen clubs waar ze een ander deurbeleid hebben..En deze meet is juist bedoeld om mensen een zo natuurlijk mogelijk beeld te krijgen van hoe het op zon club in zijn werk gaat. Dus om dan al meteen uitzonderingen te maken.
ik zie de quote dat ik zeg dat het ergens ander moet graag terug, kan hem zelf namelijk niet vinden...quote:Op woensdag 28 december 2005 00:38 schreef Aventura het volgende:
Nee, JIJ mist het punt. Jij vindt dat we ergens anders heen moeten gaan waar alleenstaande mannen ook mogen komen. Dat wordt dan dus geen parenclub, want daar mag dat niet. Echter, ik weet niet of je het gemist hebt maar dit is een parenclubmeet...
Nogmaals ik vind het ook lullig maar dit is een gevalletje pech hebben. Overigens hoef je geen vaste partner te hebben, je kunt ook een vriendin meevragen.
Dit is hetzelfde als boos worden als je bent uitgenodigd voor een black tie-gala en niet kunt gaan omdat je geen smoking hebt. Je kunt dan of niet naar het gala gaan en thuis iztten mokken, of je ziet aan een smoking te komen...
Het is natuurlijk wel discriminatie, maar ik heb er alle begrip voor. En discussie verandert toch niets, dus laten we het er niet meer over hebben.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:48 schreef Maanvis het volgende:
Bij parenclubs waar ook single mannen gewoon naar binnen kunnen is het heel vaak zo dat de verhouding man tot vrouw gemiddeld dan 8 op 1 is, en dan zijn er niet alleen maar single mannen die gewoon leuk zijn en waar je als vrouw best een beschuitje mee wilt eten, maar ook van die kansloze ongewassen rukkers die anders niet aan de vrouw kunnen komen
Dat zal dan mss wel zo zijn, maar dit is DE parenclubmeet waar oa. Ero, Aventura en ik het iig al over hebben sinds vorig jaar November/December of zo.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:03 schreef GewoneMan het volgende:
ik heb niks gemist maar heb vaker gelezen over een meet van erodome maar NOOIT ergens gelezen dat het perse een parenclub zou.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:17 schreef McReal het volgende:
*Vraagd zich af waar de fokkermeeting in de parenclubs blijft (ero weet ervan)*
quote:Op maandag 25 april 2005 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe staat het trouwens met de Fok! Parenclub Meet plannen?
MIsschien dat Ero dan een lijst kan bijhouden van de dames die alleen willen komen. Die kun je dan koppelen aan de mannen die geen partner hebben??! Op die manier kan iedereen mee.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat zal dan mss wel zo zijn, maar dit is DE parenclubmeet waar oa. Ero, Aventura en ik het iig al over hebben sinds vorig jaar November/December of zo.
Dat er ook nog wel eens andere meets besproken zijn kan best, maar dat is niet deze.
Dit is een parenclub meet en we moeten ons dus aan de regels van het huis houden.
Maar kan je niet proberen of je iemand hier uit het SEX forum mee kan nemen? Het hoeft dan niet per se zo te zijn dat je iets met die persoon moet doen maar puur om binnen te kunnen komen?
Volgens mij heeft Ero dat ook aangegeven.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:04 schreef sanger het volgende:
MIsschien dat Ero dan een lijst kan bijhouden van de dames die alleen willen komen. Die kun je dan koppelen aan de mannen die geen partner hebben??! Op die manier kan iedereen mee.
Misschien is dat wel een idee indd. En dan kunnen de mannelike users die interesse hebben de dames zelf contacten met de vraag of hun bezwaar hebben tegen een partner (uiteraard zonder verdere verplichtingen).quote:Op woensdag 28 december 2005 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er zou wel een lijstje in de OP kunnen met vrouwen die alleen gaan en die geen bezwaar zouden hebben tegen een 'partnerschap' voor deze avond (zonder verdere verplichtingen!).
Stelde ik 1 december al voorquote:Op donderdag 29 december 2005 00:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Een andere optie is wellicht de alleen(staande/gaand) mannen in de OP te zetten, zodat de (eventueel) aanwezige dames contact kunnen leggen.
Blijkbaar overheen gelezen, sorry...quote:
Op welke manier zit je ertussen dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:03 schreef erodome het volgende:
Ik denk gewoon dat het het beste is de alleenstaande dames die willen komen zelf te laten beslissen of ze iemand mee willen nemen, dat kunnen ze dan gewoon aangeven en afspreken zoals hun het zelf willen...
Vind het een beetje lastig om daartussenin te gaan zitten, het is hun keuze namelijk, niet de mijne, ze mogen alleen komen, ze mogen iemand meenemen, dat is aan hun...
ik denk idd dat je de keuze aan de dames zelf moet laten.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:03 schreef erodome het volgende:
Ik denk gewoon dat het het beste is de alleenstaande dames die willen komen zelf te laten beslissen of ze iemand mee willen nemen, dat kunnen ze dan gewoon aangeven en afspreken zoals hun het zelf willen...
Vind het een beetje lastig om daartussenin te gaan zitten, het is hun keuze namelijk, niet de mijne, ze mogen alleen komen, ze mogen iemand meenemen, dat is aan hun...
lol, ditoquote:Op maandag 2 januari 2006 16:07 schreef longinus het volgende:
Ik vind het niet erg dat alleengaande mannen niet mogen en wacht met spanning de meet-foto's af.
Dan kan je lang wachtenquote:Op maandag 2 januari 2006 16:07 schreef longinus het volgende:
Ik vind het niet erg dat alleengaande mannen niet mogen en wacht met spanning de meet-foto's af.
Neehoorquote:
Maar geen probleem als je vantevoren toestemming vraagt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:36 schreef erodome het volgende:
Ja hoor, want er mogen geen foto's gemaakt worden in parenclubs
Alhoewel ik wel foto's heb van in gogonuts, in 1 van de blokhutjes, maar shhhhhhhhtttttttttt hoor
Maar dan moeten de deelnemers dat nog wel willenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar geen probleem als je vantevoren toestemming vraagt.
Als je vertelt dat je van een jongerensite (bijv. Fok) bent staan ze het vast toe!
Het is geen gesloten avond he, alleen voor fok, er komen ook nog gewone bezoekers, dus gewoon de regel geen foto's, is denk ik ook een stuk prettiger voor de fok bezoekers ;quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar geen probleem als je vantevoren toestemming vraagt.
Als je vertelt dat je van een jongerensite (bijv. Fok) bent staan ze het vast toe!
ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:37 schreef erodome het volgende:
BarMar?????????
Ben je vanavond op msn????????
???????????????????????????????? hoe wie wat waarquote:Op donderdag 29 december 2005 00:32 schreef Aventura het volgende:
Is dit dan het lijstje?
Nick1983
BarraCupraCuda
Blind_Guardian
Sanger
SpuitSnuit
firestorm_99
Cartman84
Bonobo11
GewoneMan
Jajong
frederik
Heeft Aventura geen date geregeld met vervoer?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:13 schreef Aventura het volgende:
Nee helaasch, ik heb zelf geen auto en zit zelf ook een beetje over het vervoer in...
Er is evt ook een afterparty he met zelfs een kamer(of meer, weet ik niet uit mijn hoofd, met je even op de site kijken), kost niet al teveel, schijnt erg leuk te zijn, maar kan je dus ook slapen...quote:Op maandag 16 januari 2006 13:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hmkay. We zouden met z'n drieën met het OV kunnen gaan, tegen de tijd dat die tent sluit rijden de eerste bussen en treinen al bijna weer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |