Bedenk wel dat die entreeprijs all-in is, ook drank enzo. Als je de hele avond aan de cocktails gaat, heb je dat er zo uit.quote:Op woensdag 7 december 2005 07:30 schreef gooddaddy het volgende:
We hebben het er wel eens over gehad om zoiets te doen. Ik zal het eens voorstellen. Maar het is wel een pokke-eind rijden van Limburg naar Lelystad, en de entreeprijs is ook niet echt laag. Das wel een drempel.
mac en een cafeetje in de buurt allemaal op loopafstandquote:Op woensdag 7 december 2005 08:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Met z'n tweeen uit eten EN stappen voor minder dan 80 euro? Wil ik toch weten hoe je dat doet.
Samen naar de Griek: Hoofdgerecht + toetje en drank: 40~50 euroquote:Op woensdag 7 december 2005 08:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Met z'n tweeen uit eten EN stappen voor minder dan 80 euro? Wil ik toch weten hoe je dat doet.
Die douche is wel gaafquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:02 schreef erodome het volgende:
Ik zie er trouwens naar uit om deze eens een keer te proberen...
[afbeelding]
Ben er nog niet aan toe gekomen daar eens onder de liggen, lijkt me wel wat zo'n ligdouche...
ik heb der 1 alleen die wil niet meequote:Op woensdag 7 december 2005 14:20 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Die douche is wel gaaf
Wij hebben 24 september een feest gegeven in de GoGonuts. Erg leuke locatie, goed ingericht en aardig wat "faciliteiten".
Helaas kan ik niet mee omdat ik geen partner (meer) heb
uit de gedragsregels van gogonuts:quote:Op woensdag 7 december 2005 08:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bedenk wel dat die entreeprijs all-in is, ook drank enzo. Als je de hele avond aan de cocktails gaat, heb je dat er zo uit.
Nu heb ik dat nog nooit meegemaakt, zul je misschien ook wel moeten opvallen als veeldrinkerquote:13. Wanneer het drankgebruik de entreeprijs te boven gaat zal het verschil in rekening worden gebracht.
U wordt dan altijd van te voren eerst nog gewaarschuwd.
Das nog veel lastigerquote:Op woensdag 7 december 2005 14:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb der 1 alleen die wil niet mee
Dat wil ik best, maar wat is je email adres?????quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:28 schreef Bibikuif22 het volgende:
Erodome, ik heb je al een keer of 10 een mail geprobeerd te sturen maar helaas, hij doet het nog niet.. kun jij mij mischien een mail sturen waarop ik kan replyen?
Weet wat je zegt, straks een dikke rel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:47 schreef Aventura het volgende:
Vooruit, een van jullie mag mij wel begeleiden (wel zelf uitvechten wie)
Ik zou graag met je mee gaan maar ik ga carnaval vieren in keulen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:47 schreef Aventura het volgende:
dat snap ik nog steeds niet. hoe meer alcohol ik drink hoe geiler ik word.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:22 schreef erodome het volgende:
Maar het is niet de bedoeling je helemaal lamlendig te zuipen, echt stomdronken zijn en clubbezoek gaat niet zo heel goed samen, lekker los gaan, lekker feesten wel weer....
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:23 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
Ik zou graag met je mee gaan maar ik ga carnaval vieren in keulen.
das ongeveer zelfde als een parenclub alleen dan met duizenden mensen tegelijk![]()
Je bent niet toevallig mijn ex?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:25 schreef SpuitSnuit het volgende:
dat snap ik nog steeds niet. hoe meer alcohol ik drink hoe geiler ik word.
het klaarkomen is vaak wel een probleem maar een keiharde krijgen en houden niet.
ooit eens 2 uur alleen geketst, volgende dag had ik schuurplekken en een ontzettende auwapik maar ik ben tot nu toe nog steeds recordhouder in mijn vriendengroep![]()
nee maar ik heb wel een keer op de hei geneuktquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je bent niet toevallig mijn ex?Die kon het ook twee uur achterelkaar, maar dan zonder alcohol.
Maar enige alcoholconsumptie zorgt bij mij ook wel voor een verhoging van mijn libido.
Wanneer is de eerste ronde van het gevechtquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:47 schreef Aventura het volgende:
Normaal vechten ze om jou?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:25 schreef sanger het volgende:
Dat zou voor mij de eerste keer zijn dat ik om een vrouw vecht dan
Met.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Normaal vechten ze om jou?
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Normaal vechten ze om jou?
Allebeiquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:47 schreef Aventura het volgende:
Plaatsquote:Op donderdag 22 december 2005 16:07 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
* Bonobo11 schrijft zich in voor gevecht
nou, na 2x bijbaan lezen ben ik wel nieuwsgierig... wat is het... ben je gigolo?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:08 schreef Cartman84 het volgende:
waarom in godsnaam mogen mannen alleen niet mee ik word daar wel zo moe van he stelletje discrimineerderts?;)
ik ben alleenstaand en puur en alleen omdat ik er bewust voor kies, en omdat mijn bijbaantje niet door zoveel vrouwen word gewaardeerd, ik zie dit staan ik denk hey dat is wat voor mij, ik ben nog nooit in een parenclub geweest.
lijkt me leuk een keer wat nieuws ongeremd te bekijken, maar nee hoor, ze zijn weer veel te bang voor van die vrijgezelle gasten die alleen komen omdat ze een potje willen naaien, nou wees maar niet bang want dat doe ik op mn bijbaan wel.
ik zal dus eens even goed rondkijken of er iemand te prikken valt voor zoiets
tot wanneer kun je je aanmelden?
Euh, 1 vrouw is ook een paar?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:53 schreef erodome het volgende:
Nope docterB, geen discriminatie, gewoon een PARENclub
Ja, nog nooit een vrouw gezienquote:
als je we nou samen gaan vertel ik het daar welquote:Op donderdag 22 december 2005 19:21 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
nou, na 2x bijbaan lezen ben ik wel nieuwsgierig... wat is het... ben je gigolo?![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:47 schreef Aventura het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 08:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Wanneer is de eerste ronde van het gevecht![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:06 schreef firestorm_99 het volgende:
jah ik heb er zin in!
een keerjte echt matten om een vrouw!
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:25 schreef sanger het volgende:
Dat zou voor mij de eerste keer zijn dat ik om een vrouw vecht dan
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:07 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
* Bonobo11 schrijft zich in voor gevecht
volgens mij bijft het een beetje bij showvechten.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:50 schreef Maanvis het volgende:
Mbt het aventura gevecht. Kom maar op, ik beuk jullie allemaal omver!
Aventura en blozen?quote:
wel discriminatie en wel het toppunt ervan...quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:53 schreef erodome het volgende:
Nope docterB, geen discriminatie, gewoon een PARENclub
Shaun81, top, ik zet je op de lijst!!!!
p.s.
Met de openbare lijst zal ik vanavond beginnen, wie via mail aanmeld komt hier dus niet op, behalve als men zelf anders aangeeft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |