ik zou het bijzonder waarderen als je kapt met die ongein, de grap is er nu wel vanaf..quote:Op maandag 19 december 2005 15:44 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik ben er mee begonnen, iedereen loopt achter mij aan.
Stelletje stakkers
Voor zover het ooit grappig wasquote:Op maandag 19 december 2005 15:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zou het bijzonder waarderen als je kapt met die ongein, de grap is er nu wel vanaf..
Moderators die wat nuttigs zeggenquote:Op maandag 19 december 2005 15:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zou het bijzonder waarderen als je kapt met die ongein, de grap is er nu wel vanaf..
Het is ook handigquote:Op maandag 19 december 2005 15:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
Nee dat heet duidelijkheid. Het is gewoon ruk. Net zoals de kooi, en cavia's met pannenkoek op zijn hoofd en zulksquote:Op maandag 19 december 2005 15:51 schreef PostSven het volgende:
kudde gedragde ene mod vind het niet leuk en de andere volgt gelijk :-P
Wij willen graag duidelijkheid, daarom vragen we om tekeningen om het te verduidelijken, aangezien een groot deel van de OPs in KLB onduidelijk zijn.quote:Op maandag 19 december 2005 15:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee dat heet duidelijkheid. Het is gewoon ruk. Net zoals de kooi, en cavia's met pannenkoek op zijn hoofd en zulks
Dan moet je niet met 1 hersencel gaan Fok!kenquote:Op maandag 19 december 2005 16:03 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Wij willen graag duidelijkheid, daarom vragen we om tekeningen om het te verduidelijken, aangezien een groot deel van de OPs in KLB onduidelijk zijn.
Om de gemiddelde OP te begrijpen zou je JUIST maar met 1 hersencel moeten gaan Fok!ken.quote:Op maandag 19 december 2005 16:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan moet je niet met 1 hersencel gaan Fok!ken
Dat is het, de meeste Op's zijn onder mijn niveau.quote:Op maandag 19 december 2005 16:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Om de gemiddelde OP te begrijpen zou je JUIST maar met 1 hersencel moeten gaan Fok!ken.
zeg niet dat je niet gewaarschuwd was....quote:Op maandag 19 december 2005 16:03 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Wij willen graag duidelijkheid, daarom vragen we om tekeningen om het te verduidelijken, aangezien een groot deel van de OPs in KLB onduidelijk zijn.
Je ging er anders wel op in. Dan kan ik al die reacties wel gaan verwijderen, maar dan heb je na een tijdje toch weer dezelfde offtopic bagger. En die offtopic reacties waren niet de enige reden dat ik het slotje gezet heb, de OP was namelijk ook niet echt veel bijzonders. Dan kun je zulke reacties nou eenmaal verwachten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:24 schreef tonks het volgende:
Fuckin brasso
Open graag, is niet mijn schuld dat mensen offtopic gingen
Dus ik kan nooit meer een topic openen omdat dat offtopic reacties aantrekt? lekker dan..quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je ging er anders wel op in. Dan kan ik al die reacties wel gaan verwijderen, maar dan heb je na een tijdje toch weer dezelfde offtopic bagger. En die offtopic reacties waren niet de enige reden dat ik het slotje gezet heb, de OP was namelijk ook niet echt veel bijzonders. Dan kun je zulke reacties nou eenmaal verwachten.
Voorbeelden?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:37 schreef tonks het volgende:
[..]
Dus ik kan nooit meer een topic openen omdat dat offtopic reacties aantrekt? lekker dan..
En ik heb wel topics gezien met een kortere OP die gewoon openblijven.
Jij denkt gewoon oh een topic van tonks, die zou ik eens ff hebben en dan snel een slotje
Als je OP beter was geweest dan had je zeker wel ontopic reacties gekregen, en had ik eventuele offtopic geblaat ook wel verwijderd. Deze OP was gewoon ronduit slecht, en het was niet eens de moeite waard om de reacties te verwijderen. Het slotje is gewoon terecht, en ik heb hem niet gezet omdat het een topic van jou is, als hij van een ander was geweest was hij ook op slot gegaan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:37 schreef tonks het volgende:
[..]
Dus ik kan nooit meer een topic openen omdat dat offtopic reacties aantrekt? lekker dan..
En ik heb wel topics gezien met een kortere OP die gewoon openblijven.
Jij denkt gewoon oh een topic van tonks, die zou ik eens ff hebben en dan snel een slotje
Zou ik een nieuwe openen met betere op?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je OP beter was geweest dan had je zeker wel ontopic reacties gekregen, en had ik eventuele offtopic geblaat ook wel verwijderd. Deze OP was gewoon ronduit slecht, en het was niet eens de moeite waard om de reacties te verwijderen. Het slotje is gewoon terecht, en ik heb hem niet gezet omdat het een topic van jou is, als hij van een ander was geweest was hij ook op slot gegaan.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Zou ik een nieuwe openen met betere op?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:47 schreef BrauN het volgende:
[..]De vorige keer dat ik dat deed had ik een weekbanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme! rot op naar een andere bioscoopquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:48 schreef tonks het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik dat deed had ik een weekban
het heeft geen reet te maken met offtopic, het heeft te maken met warez...quote:Op woensdag 21 december 2005 08:16 schreef Camplo het volgende:
Mja valt wel op dat als er 5 offtopic gaan er meteen slotje gejengeld wordt. Zware offtopic poster gewoon een dagje in de kou zetten misschien een optie? Een klaagtopic over Brein ontaard in een gezeik en gezwam over allerlei links, dan blèrt niemand anders dan buzzer weer dat het met warez te maken heeft en bats ging weer een topic dicht.
Binnekort mag je niet eens meer klagen over de politiek als je een beetje omdat die offtopic mensen je een hoek ingooien waardoor je binnen paar seconden een radicale moslim bent of een extreem rechts figuur.
Als TS het ontopic geblaat NIET begint maar wel reageert heb ik er weinig problemen mee. Als het dan echte bagger wordt logisch dat het dicht gaat. Maar her en der staan 90 debiele posts door mensen die waarlijk niks te zeggen hebben en de goede lijden daaronder...
de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat je toch wel een punt hebt...quote:Op woensdag 21 december 2005 11:24 schreef Camplo het volgende:
Volgens mij schrijft de wet voor dat je wel mag downloaden maar niet mag verspreiden. Zolang je dus geen directe links geeft naar warez, ben je op dat moment wettelijk gezien niet in overtreding, dus ik klagen erover ook terecht. Dat er op dat moment pipo's zijn die wat minder bedeeld zijn in het één en ander, gooien ze een gewoon klaagtopic dus over op een warez-topic. Dat is de essentie van mijn verhaal. En daarom ging hij dus ook dicht.
Die hebben wij niet dicht gedaan. Topics gaan automatisch dicht na 300 posts en 300 posts zitten in het topicquote:Op woensdag 21 december 2005 14:22 schreef SchnappiSchnap het volgende:
Hey!!!
Waar is mijn topic!!
Kansloze lui met een dubbele uitlaat...
Open graag. Gaat over de uitlaten op scooters en auto's en dwaalt verder niet af.
Nee, dat heb je nog niet gezegd. Maar ik weet van wie de reactie komt, dus schenk er maar geen aandacht aan.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:31 schreef zalmsalade het volgende:
zeg terminator had ik al gezegd dat je een slotjes geile kneus was die op z'n kleurtje geilt?
van wie dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, dat heb je nog niet gezegd. Maar ik weet van wie de reactie komt, dus schenk er maar geen aandacht aan.
Ben je nou zo simpel, of lijkt dat maar zo?quote:
Ken uw klassiekersquote:
of je sjekt gewoon ff de IP gegevensquote:
Kon dat maarquote:Op vrijdag 23 december 2005 08:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
of je sjekt gewoon ff de IP gegevens![]()
quote:Je IP adres is 000.001.002.003. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |