daarom ben je een kneusquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:42 schreef Camplo het volgende:
Ff terzijde, ik kreeg dat van een maat te zien. Ik kom er nooit. Maar ik klaag wel.
Nee jij dan. Jij vind dat je Marokkaanse jongens moet neuken en het land uit moet schoppen. Vieze Pim aanhanger? Je snuift zeker vaak een lijntje met Pim.quote:
Illegale donwloaders demoniseren.. Durf je welquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Koop je muziek in de winkel, jij dief!
Downloaden van muziek mag. Vraag maar aan meneer de Rechter.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:48 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Illegale donwloaders demoniseren.. Durf je wel![]()
Het begint met muziek downloaden, maar de stap naar terrorisme is dan al snel gezet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:50 schreef HuHu het volgende:
[..]
Downloaden van muziek mag. Vraag maar aan meneer de Rechter.
Aaarrrrggghhhh... ik ben reddeloos verloren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
[..]
Het begint met muziek downloaden, maar de stap naar terrorisme is dan al snel gezet.
Mohammed B. was een brave jongen, totdat hij zijn eerste MP3'tje binnenhaalde![]()
Goed plan, ruimt lekker op.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
Aaarrrrggghhhh... ik ben reddeloos verloren.
Ik denk dat ik maar van een brug afspring.
Jij geeft je vrienden zeker ook aan bij Brein als ze files sharen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:09 schreef DrDentz het volgende:
brein is ok.. jullie laten alle artiesten failliet gaan met het gedownload
Tuurlijk wel. Ik zal afsterven voordat ik weer wat koop in een CD-Shop.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Twee programma's die je nou net niet moet gebruiken...
ja, jij niet dan? ik zag ze net vuurwerk afsteken, heb meteen ff de wouten gebeldquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:23 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Jij geeft je vrienden zeker ook aan bij Brein als ze files sharen?
dat nog net niet, maar wel al gezorgd dat een buurtbewoner een flinke boete heeft gehad + inname van zijn computer + illegale kopieen... flikker dacht even van hardwerkende winkeliers kon stelen. Niet dus!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:23 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Jij geeft je vrienden zeker ook aan bij Brein als ze files sharen?
Jammer dat je niet in de jaren 40 leeft of niet?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
ja, jij niet dan? ik zag ze net vuurwerk afsteken, heb meteen ff de wouten gebeld
mooi halten
Ik doel erop dat er betere programma's voor zijn...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:23 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik zal afsterven voordat ik weer wat koop in een CD-Shop.
Ik mag jouw grootvader welquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:36 schreef DrDentz het volgende:
stonden mooie premies op het verraden van een paar van die stinkjoden zei mn grootvader altijd
Wie nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:48 schreef athlonkmf het volgende:
ik ken die forums niet, maar als we BREIN gaan bashen doe ik mee
gvd, ik begin me nu toch echt te irriteren aan die debiel downsyndroom avatar van jequote:Op dinsdag 20 december 2005 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee, is ook niet voor niks dat ze de vorige keer enorm te kakken werden gezet bij de rechter. Die opsporingsmethoden van ze maken veel te veel inbreuk op de privacy. Ze waren weer terug bij afquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:03 schreef Pikkebaas het volgende:
Yep, 't zijn kleinkinderen van apen en varkens. Ik vraag me ook af of het wel legitiem is, feitelijk is het een niet overheidsinstantie die zich wel met een opsporingstaak bemoeit. Volgens mij noemen ze dat een quango, een Quasi-Niet-Govermentele-Organisatie....
Nee hoor, alleen zorgt het voor wat minder omzet bij de platenmaatschappijen die de afgelopen 40 jaar hun zakken méér dan genoeg gevuld hebben ten koste van artiesten en het publiek. Ze hebben níets te janken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:09 schreef DrDentz het volgende:
brein is ok.. jullie laten alle artiesten failliet gaan met het gedownload
onzin, er zijn te veel mensen die NIKS willen blijven betalen voor mp3's. Dus dat gelul van de oorzaak aanpakken kan je achterwege laten. Ik vind het een goed plan van brein om dit soort dingen te blijven doen, het blijft tenslotte illegaal hoe grijs dit hele gebied dan ook geworden is.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:52 schreef Camplo het volgende:
Ze zijn een beetje overdone in hun reacties ja. Snap niet dat er mensen zijn die zich zo erg met zoiets kunnen bezighouden. Ze kunnen beter de oorzaken van illegale downloads aanpakken. Daar eens grondig analyseren wat er fout gaat en vervolgens met een oplossing komen.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:40 schreef BennyNL het volgende:
alsof dat de enige plek is om goeie kwaliteit mp3s vandaan te halenn00b
Toch heeft Camplo wel gelijk, zie het succes van iTunes.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:54 schreef clowncloon het volgende:
[..]
onzin, er zijn te veel mensen die NIKS willen blijven betalen voor mp3's. Dus dat gelul van de oorzaak aanpakken kan je achterwege laten. Ik vind het een goed plan van brein om dit soort dingen te blijven doen, het blijft tenslotte illegaal hoe grijs dit hele gebied dan ook geworden is.
Het is niet illegaal. Het downloaden van audio en video is legaal. Dit is door de Franse rechter bepaald en is dus geldig binnen de gehele EU.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:54 schreef clowncloon het volgende:
[..]
onzin, er zijn te veel mensen die NIKS willen blijven betalen voor mp3's. Dus dat gelul van de oorzaak aanpakken kan je achterwege laten. Ik vind het een goed plan van brein om dit soort dingen te blijven doen, het blijft tenslotte illegaal hoe grijs dit hele gebied dan ook geworden is.
tuurlijk tuurlijk, in 99% van de gevallen gaat het om copyright protected materiaal. Hey ik download ook...guilty as charged maar dan moet je verder ook niet hypocriet doen. Deal with it.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:44 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het is niet illegaal. Het downloaden van audio en video is legaal. Dit is door de Franse rechter bepaald en is dus geldig binnen de gehele EU.
Het downloaden van software is wel illegaal.
Gozer, het is gewoon legaal. Het verspreiden van bestanden met auteursrechten is echter wel illegaal (torrents dus per definitie).quote:Op woensdag 21 december 2005 15:49 schreef clowncloon het volgende:
[..]
tuurlijk tuurlijk, in 99% van de gevallen gaat het om copyright protected materiaal. Hey ik download ook...guilty as charged maar dan moet je verder ook niet hypocriet doen. Deal with it.
Copyrightquote:Op woensdag 21 december 2005 15:49 schreef clowncloon het volgende:
[..]
tuurlijk tuurlijk, in 99% van de gevallen gaat het om copyright protected materiaal. Hey ik download ook...guilty as charged maar dan moet je verder ook niet hypocriet doen. Deal with it.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |