daarom ben je een kneusquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:42 schreef Camplo het volgende:
Ff terzijde, ik kreeg dat van een maat te zien. Ik kom er nooit. Maar ik klaag wel.
Nee jij dan. Jij vind dat je Marokkaanse jongens moet neuken en het land uit moet schoppen. Vieze Pim aanhanger? Je snuift zeker vaak een lijntje met Pim.quote:
Illegale donwloaders demoniseren.. Durf je welquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Koop je muziek in de winkel, jij dief!
Downloaden van muziek mag. Vraag maar aan meneer de Rechter.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Koop je muziek in de winkel, jij dief!
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:48 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Illegale donwloaders demoniseren.. Durf je wel![]()
Het begint met muziek downloaden, maar de stap naar terrorisme is dan al snel gezet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:50 schreef HuHu het volgende:
[..]
Downloaden van muziek mag. Vraag maar aan meneer de Rechter.
Aaarrrrggghhhh... ik ben reddeloos verloren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
[..]
Het begint met muziek downloaden, maar de stap naar terrorisme is dan al snel gezet.
Mohammed B. was een brave jongen, totdat hij zijn eerste MP3'tje binnenhaalde![]()
Goed plan, ruimt lekker op.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
Aaarrrrggghhhh... ik ben reddeloos verloren.
Ik denk dat ik maar van een brug afspring.
Jij geeft je vrienden zeker ook aan bij Brein als ze files sharen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:09 schreef DrDentz het volgende:
brein is ok.. jullie laten alle artiesten failliet gaan met het gedownload
Tuurlijk wel. Ik zal afsterven voordat ik weer wat koop in een CD-Shop.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Twee programma's die je nou net niet moet gebruiken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |