abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32685846
quote:
Escudé kan overlijden van vriend niet bevatten
Door SJOERD MOSSOU

AMSTERDAM - Julien Escudé stuurde zijn vriend David di Tommaso zondagochtend nog een sms-je. ,,Om hem succes te wensen in zijn wedstrijd tegen ons’’, aldus de Franse Ajax-verdediger.
,,En hij speelde fantastisch. Ik kan nog steeds niet bevatten dat David er niet meer is. Een gemeenschappelijke vriend vertelde het me gisterochtend, maar ik geloofde het niet. Pas toen het ook op teletekst stond, drong het tot me door. Een sportman van 26 jaar, in de bloei van zijn leven. Ongelooflijk.’’

Escudé ontmoette Di Tommaso ruim tien jaar geleden, als jeugdspeler van het Zuid-Franse Cannes. ,,David speelde bij AS Monaco, de regionale rivaal’’, vertelt de Ajacied, sinds het weekeinde geveld door een griepje. ,,We speelden voor het eerst samen in het Franse jeugdelftal onder zeventien jaar. Later maakten we samen een EK mee met Frankrijk onder 21. In die twee weken heb ik hem pas echt goed leren kennen, als een sympathieke en intelligente jongen. Toen hij vorige zomer tekende bij Utrecht, heb ik David al snel een keer opgebeld. Als land- en leeftijdsgenoten hadden we toch een band.

Bovendien zijn onze zoontjes ongeveer net zo oud en woonde hij vlakbij, op zo’n 20 minuten rijden van mijn huis. Ik heb geprobeerd om hem wat dingen te vertellen over Nederland. We belden elkaar niet dagelijks, maar wel vrij geregeld.’’

Escudé zocht gisteren nog geen contact met de familie van Di Tommaso. ,,Het voelt beter om daar nog even mee te wachten’’, zegt Escudé. ,,Maar ik zal deze week zeker proberen zijn vrouw te bereiken. Al kan ik maar een heel klein beetje steun geven.’’ Escudé hoopt dat er snel duidelijkheid komt over de toedracht van Di Tommaso’s overlijden. ,,Daar krijgen we hem niet mee terug, maar het is belangrijk om te weten hoe zoiets heeft kunnen gebeuren. Ik ben er helemaal kapot van. Ik hoop nog steeds dat er straks iemand belt om te vertellen dat het allemaal niet waar is.’’
pi_32689353
http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=44812
quote:
De spelers van Ajax betalen de kaartjes voor hun supporters voor de bekerwedstrijd tegen Eindhoven op 22 december. vandaag begint de kaartverkoop voor die wedstrijd. "Aangezien de maand december voor iedereen een dure maand is, wil de spelersgroep van Ajax de trouwe fans tegemoet komen door de kosten voor het kaartje van deze Gatorade Cupwedstrijd tegen FC Eindhoven voor zijn rekening te nemen", zo staat op de website van de Amsterdamse voetbalclub te lezen.

Er wordt geen link gelegd met de slechte prestaties van de afgelopen tijd. Ajax-fans die naar de bekerwedstrijd in Eindhoven willen moeten de kosten van het vervoer wel zelf betalen. Het toegangsbewijs kost negen euro.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 30 november 2005 @ 08:43:57 #103
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32689368
Mooi initiatief , alleen 9 euro voor een kaartje, damn wat goedkoop
  woensdag 30 november 2005 @ 09:20:32 #104
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32689849
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:00 schreef JaWi het volgende:
Vanavond bij barend en van dorp de nieuwe voorzitter van de supportersvereniging, Daniël Dekker.
Van wat ik ervan heb gezien (kon mijn ogen niet openhouden) kwam die best ok op me over, en dat voor een Tros dj
  woensdag 30 november 2005 @ 10:07:39 #106
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32690561
'Ik had zondag liever met 10-0 verloren en dat Di Tommaso er nu nog was'
Ajacied en Utrechter Wesley Sneijder legt een bloemetje bij De Galgenwaard als eerbetoon aan de overleden Utrecht-verdediger David Di Tommaso (Radio 1)
pi_32691294
Ach ja, TROS en Ajax is ook wel een leuke combi...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32691327
Misschien krijgen we dan het 'een grote familie' gevoel weer terug.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32691585
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:51 schreef Suijk het volgende:
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32692124
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:51 schreef Suijk het volgende:
En Ron Boszhard als stadionspeaker...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 30 november 2005 @ 11:33:59 #111
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32692220
En dan in de rust "volksmuziek"
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_32692493
Als de spitsen dan ook mee mag doen aan Tros' 'Fiets hem derin' is het feest helemaal compleet natuurlijk..
pi_32692628
Nou heren, als ik gisteravond die de Mul zie spelen zou hij die Pienaar onmiddelijk doen vergeten. Hij heeft alles wat een klassieke rechtsbuiten nodig heeft: snelhied, een passeer beweging en een goede voorzet. En dat is niet op die ene actie/voorzet gebasseerd, zo speelde hij gisteren de gehele 2e helft. Hij zou die Pienaar dit seizoen nog naar de tribune spelen.

Nu maar hopen datie net als Yakubu in arnhem blijft .
  woensdag 30 november 2005 @ 11:51:08 #114
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32692659
Dat van Fontein las ik in de Telegraaf, over dat hij bij de F-side zat enzo . Ik geloofde die koekwaus al nauwlijks, maar dit slaat echt alles.

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 30 november 2005 @ 11:52:07 #115
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32692688
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ach ja, TROS en Ajax is ook wel een leuke combi...
Laat Arie van de Eijden dan alsjeblieft niet aan miljoenenjacht meedoen

[ Bericht 51% gewijzigd door Houniet op 30-11-2005 12:02:27 ]
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 30 november 2005 @ 11:54:49 #116
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32692733
quote:
Een aantal maanden geleden waren inspecteur De Cock en zijn assistent Dick Vledder in de Amsterdam ArenA om een moord te onderzoeken. Of ze er in slagen de moordenaar te vinden, wordt duidelijk in twee afleveringen van de populaire serie Baantjer. Vrijdag wordt het eerste deel uitgezonden, een week later de slotepisode.

In het eerste deel van De Cock En De Moord Op De Middenstip wordt op de middenstip van de Arena wordt het lijk van Edwin Kuijpers aangetroffen. Deze stervoetballer stond op het punt een transfer naar een club in Engeland te maken. Kon iemand uit het elftal zijn jaloezie niet bedwingen?
Een week later volgt het tweede deel. Het blijkt dat de zaak van de vermoorde stervoetballer heeft een tweede dode geëist. Men vermoedt dat het om zelfmoord gaat, maar De Cock twijfelt. Een gebroken ruitje bij de voordeur van het slachtoffer, zit hem niet lekker.

De aflevering worden op 2 en 9 december vanaf 20.30 uur op RTL 4 uitgezonden.

EN
quote:
Angelos Charisteas zou wel eens in de winter voor een periode niet meer in Amsterdam zijn. De aanvaller van Ajax heeft zich nog niet kunnen bewijzen in Amsterdam, het Engelse Sunderland lijkt serieuze interesse te hebben in de Griekse aanvaller.

Charisteas werd door Ronald Koeman naar Ajax gehaald, maar kwam tot nog toe niet echt uit de verf. Een verhuur zou dan ook een goede oplossing zijn voor beide partijen.

Sunderland zou hem de tweede helft van het seizoen willen huren van Ajax. Afgelopen vrijdag was de delegatie van Sunderland in de Arena om het met hem te bespreken.
pi_32692940
Sunderland wilde Ananas toch?
pi_32692957
dan zou ik ook eerder voor Charisteas gaan
  woensdag 30 november 2005 @ 12:07:16 #119
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32692986
Angelos Charisteas is toch diegene die ajax graag afgekeurd wil zien??
Hij viet/valt toch om de haverklap om??
pi_32693161
Hij is een keer onwel geworden volgens mij en het afkeuringsgedoe was alleen een gerucht.
That's all folks!
pi_32693168
Het was ook een knal die hij kreeg zeg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 30 november 2005 @ 12:28:24 #122
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32693394
Welsey Sneijder is trouwens de laatste weken wel in aanzien gestegen bij mij, eerst die contractverlenging, zijn volwassen reactie na de spreekkoren van de supporters van FC Utrecht en gisteren zijn bezoek aan Nieuw Galgenwaard. Wesley Sneijder is het perfecte voorbeeld voor de jeugd!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32693460
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
Welsey Sneijder is trouwens de laatste weken wel in aanzien gestegen bij mij, eerst die contractverlenging, zijn volwassen reactie na de spreekkoren van de supporters van FC Utrecht en gisteren zijn bezoek aan Nieuw Galgenwaard. Wesley Sneijder is het perfecte voorbeeld voor de jeugd!
Absoluut
pi_32693864
quote:
Boro fan fatally stabbed

A Middlesbrough supporter has been fatally stabbed in Amsterdam following the club's Uefa Cup clash against AZ Alkmaar on Thursday.

Police have also confirmed that another man suffered serious injuries following the match which took place 40 miles from the Dutch capital.

A Cleveland Police spokeswoman said: "We are in regular contact with police in Holland following information received by Cleveland Police this morning of an attack that took place in Amsterdam.

"This incident resulted in the death of one man and severe injuries to another man."
Daar gaat Amsterdam's brandschone imago in het buitenland. Door een drugsdealer vlak bij de hoerenbuurt.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32693891
En dat heeft met Ajax te maken?
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32693911
Ajax is Amsterdam toch?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32693935
  woensdag 30 november 2005 @ 12:56:53 #128
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32693970
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:53 schreef zjroentje het volgende:
En dat heeft met Ajax te maken?
Ja!

Alle mannelijke ajacieden zijn drugsgebruikers!
Alle vrouwelijke ajacieden zijn hoeren!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_32693988
Ga je straks ook plaatsen dat er een nieuwe supermarkt in Amsterdam is geopend? Dit soort berichten hoef je hier echt niet te plaatsen hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32693993
quote:
Jan Toorops portret van mevrouw M. J. de Lange heeft een recordbedrag opgeleverd van 818.400 euro tijdens een veiling bij Christie's Amsterdam.
Volgens het veilinghuis werd nooit eerder een modern schilderij voor zo'n hoge prijs verkocht op een veiling in Nederland. De koper van het portret is Noortman Master Paintings.
Het schilderij is een afbeelding van Marie Jeanette de Lange. Zij poseerde hartje winter 1900 voor het schilderij. De Lange was volgens Christie's destijds een bekende verschijning. Ze was voorzitter van de Vereniging voor Verbetering van Vrouwenkleding.
Dit doet ons imago dan zeker goed.
  woensdag 30 november 2005 @ 13:07:00 #132
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32694226
Frank de Boer wil misschien een seizoen nog terugkomen...

"Als Ajax weer wil praten, luister ik zeker"
pi_32694237
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:52 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Daar gaat Amsterdam's brandschone imago in het buitenland. Door een drugsdealer vlak bij de hoerenbuurt.
Jij bent niet zo slim
pi_32694273
quote:
Grygera beslist in januari
Voetbal International meldt dat Grygera heeft laten weten dat hij in januari een beslissing zal nemen of hij al dan niet ingaat op het aanbod dat Ajax hem gedaan heeft tot contractverlenging. Ook Mitea heeft inmiddels een nieuw aanbod gekregen.
MITEAAAAAAAAAAA WOHOOOOOOOO
pi_32694328
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

MITEAAAAAAAAAAA WOHOOOOOOOO
Ik hoop wel eerst dat hij gaat tekenen.
pi_32694494
Ik zat net Blind te kijken bij Studio Sport maar wat een enorme huilie is dat
pi_32694501
Grygera :-S
pi_32694524
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:16 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik zat net Blind te kijken bij Studio Sport maar wat een enorme huilie is dat
Thnx for info
pi_32694535
De nada
pi_32694649
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:16 schreef Jajong het volgende:
Grygera :-S
Inderdaad. Nadenken tot januari, dat zou dan betekenen dat hij niet zo'n geweldig aanbod heeft gekregen? Of wordt het een leegloop omdat de eersten al weggaan?
pi_32694685
waarom zo blij met Mitea? hij heeft mij nog niet kunnen overtuigen. wel een goede speler voor de breedte denk ik.
pi_32694716
Waarom zou hij bijtekenen?

Hij kan lekker wachten of er wat serieuze interesse komt in de komende maanden en als die komt tekent hij bij.
pi_32694717
Al bij stil gestaan maar ze roepen dat er tien nieuwe komen dat is gewoon een heel nieuw elftal we mogen aannemen dat stekelenburg een zekerheidje nu is! Pfff nou dan mogen ze wel gaan kopen en mag aannemen dat er nu is wat NAMEN komen
pi_32694719
Waarom zou hij bijtekenen?

Hij kan lekker wachten of er wat serieuze interesse komt in de komende maanden en als die komt tekent hij bij.
pi_32694809
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:24 schreef kluivie het volgende:
Al bij stil gestaan maar ze roepen dat er tien nieuwe komen dat is gewoon een heel nieuw elftal we mogen aannemen dat stekelenburg een zekerheidje nu is! Pfff nou dan mogen ze wel gaan kopen en mag aannemen dat er nu is wat NAMEN komen
Nou, ik heb liever dat ze er deze keer flink over nadenken voordat ze weer een flopper binnenhalen
  woensdag 30 november 2005 @ 13:27:24 #146
134223 Mr.Johnson
Nog steeds zoekende...
pi_32694812
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:07 schreef Lionheaad het volgende:
Frank de Boer wil misschien een seizoen nog terugkomen...

"Als Ajax weer wil praten, luister ik zeker"
Gelijk halen! Hij kan zeker nog van waarde zijn voor dit Ajax. Misschien niet om elke wedstrijd te spelen, maar er zijn zeker momenten waarop je hem heel goed kan gebruiken
pi_32694869
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:27 schreef Mr.Johnson het volgende:

[..]

Gelijk halen! Hij kan zeker nog van waarde zijn voor dit Ajax. Misschien niet om elke wedstrijd te spelen, maar er zijn zeker momenten waarop je hem heel goed kan gebruiken
Inderdaad. Een beetje routinier is nooit verkeerd.
pi_32694901
Ajax is wel heel diep gezakt als Frons een verlosser is
pi_32695012
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:31 schreef fernando_redondo het volgende:
Ben je nou weer uitgepist, azijnzeiker?
pi_32695066
Frank hoef ik eerlijk gezegd ook niet terug
pi_32695093
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:31 schreef fernando_redondo het volgende:
Jeetje, ga jij eens weg.
pi_32695260
Je gaat toch niet serieus beweren dat een verdediger van 35 die al anderhalf jaar in de woestijn speelt omdat hij te slecht is voor Rangers een serieuze optie is?
  woensdag 30 november 2005 @ 13:52:09 #153
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32695377
quote:
'Als Ajax weer wil praten, luister ik zeker'

30/11/2005 12:52

'Ik kom volgende zomer definitief terug naar Nederland. Het leven in Qatar bevalt me nog steeds fantastisch, maar na ruim zes jaar in het buitenland vinden mijn familie en ik het mooi geweest. Ik heb begrepen dat de KNVB volgend jaar voor de laatste keer een verkorte trainerscursus organiseert en daar heb ik me voor aangemeld. Zo’n buitenkans mag ik niet laten schieten. Het is niet zo dat ik nu heel graag trainer wil worden, maar met dat papiertje op zak heb ik straks in ieder geval de mogelijkheid aan de slag te gaan. Mijn broer Ronald twijfelt nog over zijn toekomst. Hij wil misschien nog een jaartje in Qatar blijven, maar wacht nog even af welke aanbieding hij krijgt.

Als je me vijf jaar geleden had gevraagd of ik trainer zou willen worden had ik absoluut nee gezegd. Maar de laatste jaren heb ik er nog eens rustig over nagedacht en ben ik toch geïnteresseerd geraakt. In Turkije, bij Galatasaray, zag ik het verkeerde voorbeeld. Daar deden we vaak alleen maar partijtjes, daar leer je niks van. Voetbal draait om de basisdingen, daar moet je elke dag aan werken. Het zal niet als een verrassing klinken dat ik als speler vooral van Louis van Gaal onder de indruk ben geraakt. Maar ook van Guus Hiddink en Frank Rijkaard heb ik veel dingen opgestoken. Het lijkt me leuk straks eens rustig te beginnen bij de jeugd.

Ik weet nog niet of ik volgend seizoen nog ga spelen in Nederland. Het zal er ook aan liggen of er een club voor me komt. Phillip Cocu heeft mijn naam wel eens laten vallen bij PSV en vorig jaar was er contact met Ajax. Dat leverde toen niets op, ook vanwege miscommunicatie. Maar Danny Blind heeft me later nog gebeld om het uit te leggen, no hard feelings dus. Als ze weer met we willen praten ben ik zeker bereid te luisteren. Het lijkt me trouwens ook wel aardig om de stage van mijn trainerscursus straks bij Ajax te lopen. Ik ben ervan overtuigd dat ik nog een seizoen kan spelen in de top van de Eredivisie. Afgelopen maandag moesten we bij Al Shamal twaalf minuten rondjes lopen en ik liep al die jonge gasten er uit. Ik voel me topfit, ben nog nooit zo afgetraind geweest.

Ik ben het Nederlandse voetbal altijd blijven volgen, Oranje natuurlijk ook. Fantastisch dat zo’n jong elftal zich zo gemakkelijk heeft gekwalificeerd voor het WK. Al vond ik die enorme hosannah-stemming wel erg overdreven. We moeten niet vergeten dat het elftal ook heel veel geluk heeft gehad. Neem de wedstrijd tegen Tsjechië in De Arena en uitduels met Roemenië en Finland. Daarom vond ik het niet erg dat ze tegen Italië met 1-3 op hun broek kregen. Nederland is er namelijk nog niet. Er komt heel veel kijken bij een WK spelen, neem alleen al de enorme druk. Dat wordt nog weleens onderschat.

Daar kwam ik zelf achter toen ik in 1994 als jonkie meespeelde in Amerika. Ik bleek nog helemaal niet klaar voor zo’n groot toernooi. Dat gevaar bestaat ook nu met een aantal spelers, al kunnen Phillip Cocu en Edwin van der Sar zorgen voor een goede balans. Je kunt Nederland geen favoriet noemen voor het WK. Dan denk ik eerder aan landen als Argentinië en Brazilië. Maar als de ploeg blijft doorgroeien en straks alles goed loopt kunnen ze wel een goede indruk maken. Wie weet zit er een plaats in de halve finale in.'
pi_32695428
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:47 schreef fernando_redondo het volgende:
Je gaat toch niet serieus beweren dat een verdediger van 35 die al anderhalf jaar in de woestijn speelt omdat hij te slecht is voor Rangers een serieuze optie is?
Omdat hij te slecht is voor de Rangers! Hoe verzin je het...
pi_32695480
Anders was hij wel gebleven maar hij moest gewoon weg. Net zoals hij in Turkije ook moest nokken
pi_32695550
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:54 schreef Radegast het volgende:

[..]

Omdat hij te slecht is voor de Rangers! Hoe verzin je het...
Laat hem
  woensdag 30 november 2005 @ 13:59:57 #157
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32695592
some people...
pi_32695637
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:55 schreef fernando_redondo het volgende:
Anders was hij wel gebleven maar hij moest gewoon weg. Net zoals hij in Turkije ook moest nokken
Weet je nou echt niet waarom Frank de Boer wegging bij de Rangers?
pi_32695650
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:01 schreef Radegast het volgende:

[..]

en turkije dan?
pi_32695677
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:01 schreef Radegast het volgende:

[..]

Omdat zijn contract niet werd verlengd
  woensdag 30 november 2005 @ 14:05:37 #161
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32695723
ok, wie legt het 'm uit. heb er zelf geen zin in
pi_32695748
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:05 schreef DeTolk het volgende:
ok, wie legt het 'm uit. heb er zelf geen zin in
Ik weet t ook niet
pi_32695790
Hij ging toch zelf weg bij Rangers?
pi_32695792
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:03 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Omdat zijn contract niet werd verlengd
Ja, Frank wilde alleen z'n contract verlengen als Ronald's contract ook verlengd zou worden.
Rangers wilden dat niet, dus koos ook Frank de Boer voor de goedbetaalde zandbak.
pi_32695903
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:08 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ja, Frank wilde alleen z'n contract verlengen als Ronald's contract ook verlengd zou worden.
Rangers wilden dat niet, dus koos ook Frank de Boer voor de goedbetaalde zandbak.
Dus had ik het goed gedacht
pi_32696102
quote:
30/11/2005 - Lobont wil graag naar Benfica
(Gepost door MB)

BRON: VI.nl

Bogdan Lobont zou in januari graag naar het Portugese Benfica verhuizen. Ajax staat open voor een vertrek van de doelman, ondanks zijn contract tot 2008. In Voetbal International liet Ronald Koeman, coach van Benfica, weten dat hij Lobont ziet als een oplossing van het keepersprobleem bij Benfica.
De voormalig Ajax-coach had ook eerder al aangegeven geïnteresseerd te zijn in Lobont .
De Roemeen moet echter wel concurreren met Jurek Dudek die de eerste keus van Benfica lijkt te zijn.
Tot wanneer loopt het contract van Lobont? Ik weet wel dat eerdere geinteresseerde buitenlandse clubs schrokken van z'n salariseisen van ongeveer 1 miljoen per jaar. Zou mooi zijn voor hem en voor Ajax als ie naar Benfica zou verkassen...
pi_32696160
is wel een mooie club voor hem

vind het wel jammer als ie weggaat, een van de leukste mensen bij ajax volgens mij en ik vond hem altijd wel goed keepen eigenlijk.
pi_32696224
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:25 schreef jimjim1983 het volgende:
is wel een mooie club voor hem

vind het wel jammer als ie weggaat, een van de leukste mensen bij ajax volgens mij en ik vond hem altijd wel goed keepen eigenlijk.
Vooral het moment met Ono was mooi.
pi_32696284
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:27 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Vooral het moment met Ono was mooi.
dat inderdaad ja, en dat hij Mitea in huis naam, goede vrienden was met Chivu en bijnamen voor de spelers bedacht zoals Trabello

en hij was ook altijd helemaal schor na een wedstrijd
pi_32696482
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:08 schreef Radegast het volgende:

[..]

Waar staat dat Rangers wel zijn contract wilde verlengen?
pi_32696484
Ik mocht 'm altijd wel die Lobont. Aardige gozer en ook wel een goede keeper.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 30 november 2005 @ 14:49:18 #172
82589 S-Two
barba macacu
pi_32696805
Lobont verdient idd wel een mooie transfer. Vind het ook een hele goeie keeper, alleen jammergenoeg voor hem heeft hij Stekelenburg voor zich. Frank de Boer terug, ik weet het niet... Aan de ene kant denk ik: waarom niet, probeer het maar gewoon. Hij heeft ervaring zat en kan misschien wel heel belangrijk zijn. Maar aan de andere kant is hij al wel oud/langzaam e.d.. Maar hij mag natuurlijk altijd terug komen in de technische staf
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_32697093
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:47 schreef fernando_redondo het volgende:
Het ging me meer om het feit dat je alleen maar negatief post. Ik snap best dat je niet anders kan als je niet voor Ajax bent, maar stift dan lekker op
pi_32697506
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
zijn volwassen reactie na de spreekkoren van de supporters van FC Utrecht
Zeker zijn middelvinger na afloop van de wedstrijd niet gezien
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_32697571
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:12 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Nee, dat was die flapdrol die dat man of the match bord uit ging reiken aan Tiendalli, richting het uitvak
pi_32697859
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:29 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dat inderdaad ja, en dat hij Mitea in huis naam, goede vrienden was met Chivu en bijnamen voor de spelers bedacht zoals Trabello

en hij was ook altijd helemaal schor na een wedstrijd
Ook erg mooi, zonder Lobont, voelde Mitea zich niet thuis
  woensdag 30 november 2005 @ 15:42:50 #177
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32698401
Moet ie doen, Lobont.
  woensdag 30 november 2005 @ 15:47:30 #178
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32698552
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:12 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Niet gezien, maar dat hoort erbij. Net als die materiaalman die de cornervlag voor het uitvak kwam ophalen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32698738
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Niet gezien, maar dat hoort erbij. Net als die materiaalman die de cornervlag voor het uitvak kwam ophalen.
. Die daagde de fans toch uit?
  woensdag 30 november 2005 @ 15:57:16 #180
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32698810
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:53 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

. Die daagde de fans toch uit?
Klopt en werd later door twee mannen in pak vriendelijk verzocht te verdwijnen, schitterend.

Maat wat betreft de volwassen reactie van Wesley Sneijder doelde ik meer op de spreekkoren, die reactie was erg volwassen en in combinatie met zijn bezoek van gisteren aan Utrecht, denk ik dat hij door iedereen even iets meer gerespecteerd zal worden en terecht.
pi_32698953
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt en werd later door twee mannen in pak vriendelijk verzocht te verdwijnen, schitterend.

Maat wat betreft de volwassen reactie van Wesley Sneijder doelde ik meer op de spreekkoren, die reactie was erg volwassen en in combinatie met zijn bezoek van gisteren aan Utrecht, denk ik dat hij door iedereen even iets meer gerespecteerd zal worden en terecht.
Klopt, ik vind dat hij al gewoon daarheen ging al een hele prestatie! Schitterend ook toen die applaus kwam van de Utrecht aanhang!
pi_32699064
Lobont is een sympathieke gozer, hij verdient een mooie transfer, dus van mij hij gaan
pi_32699323
Benfica is een leuke club voor Bogdan inderdaad.

En Ajax nog altijd geen linksbuiten gescout dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32699403
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:14 schreef methodmich het volgende:
Benfica is een leuke club voor Bogdan inderdaad.

En Ajax nog altijd geen linksbuiten gescout dus.
Ik heb liever dat ze week langer over een goede doen dan dat ze er ergens één uit de klei trekken die het wéér net niet is.
pi_32699974
Hoe zit het eigenlijk met ons grote talent Boerrigter ofzo en wanneer is Mitea terug?
slettebak [@] gmail.com
pi_32700051
quote:
Rafael staat open voor AZ

Nando Rafael sluit een transfer naar AZ niet uit, zo meldt VI. De spits van Hertha BSC wordt gevolgd door de Alkmaarders, maar wil op korte termijn nog geen beslissing nemen over zijn toekomst.
"AZ is een mooie club. Ik weet dat ze me volgen", reageert de oud-Ajacied in VI. "Maar ik vind het nog te vroeg om nu al mijn toekomst te bepalen. Ik wil eerst kijken hoe dit seizoen zich verder ontwikkelt."

Marcel Brands, technisch directeur bij AZ, erkent de belangstelling: "We volgen hem, zoals dat zo mooi heet." Rafael, inmiddels in het bezit van een Duits paspoort, werd geboren in Angola. Om die reden kon hij in Nederland geen verblijfsvergunning krijgen, waardoor hij Ajax noodgedwongen verruilde voor het Duitse Hertha BSC.
Als de transfer van Huntelaar dreigt te mislukken door HSV, lijkt het mij dat Ajax hier snel bij moet zijn.
pi_32700243
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:37 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Als de transfer van Huntelaar dreigt te mislukken door HSV, lijkt het mij dat Ajax hier snel bij moet zijn.
Lijkt er wel weer op dat Ajax Huntelaar mis loopt .
pi_32700288
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:01 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Klopt, ik vind dat hij al gewoon daarheen ging al een hele prestatie! Schitterend ook toen die applaus kwam van de Utrecht aanhang!
Filmpje ergens te vinden?
pi_32700355
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:44 schreef devv05 het volgende:

[..]

http://www.nos.nl/nosstud(...)omassooverleden.html

En dan bij mediatheek dat stukje "Naast supporters en spelers van FC Utrecht kwam vandaag ook Ajax-speler Wesley Sneijder naar De Galgenwaard"
pi_32700801
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat een gek ja. Die twee kerels waren flink pissig
quote:
Uiteraard, daar zijn wij het over eens. Na de wedstrijd nog even een middelvinger omhoog steken moet kunnen wmb.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_32700851
Zeker als je met 1-0 verloren hebt, dan wekt het echt alleen medelijden
pi_32701015
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:44 schreef devv05 het volgende:

[..]

Kippenvel momentje. Maar het werd vandaag ook nog tijdens de journaals herhaald, in het sportgedeelte.
pi_32702323
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:43 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Lijkt er wel weer op dat Ajax Huntelaar mis loopt .
Nee hoor, KJH is allang rond
pi_32702373
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:53 schreef Jajong het volgende:

[..]

Bron?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_32702398
In Het Parool stond van de week dat Ajax bijna rond was met Huntelaar.
pi_32702410
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:53 schreef Jajong het volgende:

[..]

Wat zeg je me nou? . Sinds wanneer?
pi_32702414
quote:
Op woensdag 30 november 2005 17:54 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Bron?
Steef