Ook erg mooi, zonder Lobont, voelde Mitea zich niet thuisquote:Op woensdag 30 november 2005 14:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat inderdaad ja, en dat hij Mitea in huis naam, goede vrienden was met Chivu en bijnamen voor de spelers bedacht zoals Trabello
en hij was ook altijd helemaal schor na een wedstrijd
Niet gezien, maar dat hoort erbij. Net als die materiaalman die de cornervlag voor het uitvak kwam ophalen.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:12 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zeker zijn middelvinger na afloop van de wedstrijd niet gezien
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet gezien, maar dat hoort erbij. Net als die materiaalman die de cornervlag voor het uitvak kwam ophalen.![]()
Klopt en werd later door twee mannen in pak vriendelijk verzocht te verdwijnen, schitterend.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Die daagde de fans toch uit?
Klopt, ik vind dat hij al gewoon daarheen ging al een hele prestatie! Schitterend ook toen die applaus kwam van de Utrecht aanhang!quote:Op woensdag 30 november 2005 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt en werd later door twee mannen in pak vriendelijk verzocht te verdwijnen, schitterend.
Maat wat betreft de volwassen reactie van Wesley Sneijder doelde ik meer op de spreekkoren, die reactie was erg volwassen en in combinatie met zijn bezoek van gisteren aan Utrecht, denk ik dat hij door iedereen even iets meer gerespecteerd zal worden en terecht.
Ik heb liever dat ze week langer over een goede doen dan dat ze er ergens één uit de klei trekken die het wéér net niet is.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:14 schreef methodmich het volgende:
Benfica is een leuke club voor Bogdan inderdaad.
En Ajax nog altijd geen linksbuiten gescout dus.
Als de transfer van Huntelaar dreigt te mislukken door HSV, lijkt het mij dat Ajax hier snel bij moet zijn.quote:Rafael staat open voor AZ
Nando Rafael sluit een transfer naar AZ niet uit, zo meldt VI. De spits van Hertha BSC wordt gevolgd door de Alkmaarders, maar wil op korte termijn nog geen beslissing nemen over zijn toekomst.
"AZ is een mooie club. Ik weet dat ze me volgen", reageert de oud-Ajacied in VI. "Maar ik vind het nog te vroeg om nu al mijn toekomst te bepalen. Ik wil eerst kijken hoe dit seizoen zich verder ontwikkelt."
Marcel Brands, technisch directeur bij AZ, erkent de belangstelling: "We volgen hem, zoals dat zo mooi heet." Rafael, inmiddels in het bezit van een Duits paspoort, werd geboren in Angola. Om die reden kon hij in Nederland geen verblijfsvergunning krijgen, waardoor hij Ajax noodgedwongen verruilde voor het Duitse Hertha BSC.
Lijkt er wel weer op dat Ajax Huntelaar mis looptquote:Op woensdag 30 november 2005 16:37 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Als de transfer van Huntelaar dreigt te mislukken door HSV, lijkt het mij dat Ajax hier snel bij moet zijn.
Filmpje ergens te vinden?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Klopt, ik vind dat hij al gewoon daarheen ging al een hele prestatie! Schitterend ook toen die applaus kwam van de Utrecht aanhang!
http://www.nos.nl/nosstud(...)omassooverleden.htmlquote:
Wat een gek ja. Die twee kerels waren flink pissigquote:Op woensdag 30 november 2005 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt en werd later door twee mannen in pak vriendelijk verzocht te verdwijnen, schitterend.
Uiteraard, daar zijn wij het over eens. Na de wedstrijd nog even een middelvinger omhoog steken moet kunnen wmb.quote:Maat wat betreft de volwassen reactie van Wesley Sneijder doelde ik meer op de spreekkoren, die reactie was erg volwassen en in combinatie met zijn bezoek van gisteren aan Utrecht, denk ik dat hij door iedereen even iets meer gerespecteerd zal worden en terecht.
Kippenvel momentje. Maar het werd vandaag ook nog tijdens de journaals herhaald, in het sportgedeelte.quote:
Nee hoor, KJH is allang rondquote:Op woensdag 30 november 2005 16:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Lijkt er wel weer op dat Ajax Huntelaar mis loopt.
Bron?quote:
Steefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |