Jeetje, ga jij eens weg.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:31 schreef fernando_redondo het volgende:
Ajax is wel heel diep gezakt als Frons een verlosser is
quote:'Als Ajax weer wil praten, luister ik zeker'
30/11/2005 12:52
'Ik kom volgende zomer definitief terug naar Nederland. Het leven in Qatar bevalt me nog steeds fantastisch, maar na ruim zes jaar in het buitenland vinden mijn familie en ik het mooi geweest. Ik heb begrepen dat de KNVB volgend jaar voor de laatste keer een verkorte trainerscursus organiseert en daar heb ik me voor aangemeld. Zo’n buitenkans mag ik niet laten schieten. Het is niet zo dat ik nu heel graag trainer wil worden, maar met dat papiertje op zak heb ik straks in ieder geval de mogelijkheid aan de slag te gaan. Mijn broer Ronald twijfelt nog over zijn toekomst. Hij wil misschien nog een jaartje in Qatar blijven, maar wacht nog even af welke aanbieding hij krijgt.
Als je me vijf jaar geleden had gevraagd of ik trainer zou willen worden had ik absoluut nee gezegd. Maar de laatste jaren heb ik er nog eens rustig over nagedacht en ben ik toch geïnteresseerd geraakt. In Turkije, bij Galatasaray, zag ik het verkeerde voorbeeld. Daar deden we vaak alleen maar partijtjes, daar leer je niks van. Voetbal draait om de basisdingen, daar moet je elke dag aan werken. Het zal niet als een verrassing klinken dat ik als speler vooral van Louis van Gaal onder de indruk ben geraakt. Maar ook van Guus Hiddink en Frank Rijkaard heb ik veel dingen opgestoken. Het lijkt me leuk straks eens rustig te beginnen bij de jeugd.
Ik weet nog niet of ik volgend seizoen nog ga spelen in Nederland. Het zal er ook aan liggen of er een club voor me komt. Phillip Cocu heeft mijn naam wel eens laten vallen bij PSV en vorig jaar was er contact met Ajax. Dat leverde toen niets op, ook vanwege miscommunicatie. Maar Danny Blind heeft me later nog gebeld om het uit te leggen, no hard feelings dus. Als ze weer met we willen praten ben ik zeker bereid te luisteren. Het lijkt me trouwens ook wel aardig om de stage van mijn trainerscursus straks bij Ajax te lopen. Ik ben ervan overtuigd dat ik nog een seizoen kan spelen in de top van de Eredivisie. Afgelopen maandag moesten we bij Al Shamal twaalf minuten rondjes lopen en ik liep al die jonge gasten er uit. Ik voel me topfit, ben nog nooit zo afgetraind geweest.
Ik ben het Nederlandse voetbal altijd blijven volgen, Oranje natuurlijk ook. Fantastisch dat zo’n jong elftal zich zo gemakkelijk heeft gekwalificeerd voor het WK. Al vond ik die enorme hosannah-stemming wel erg overdreven. We moeten niet vergeten dat het elftal ook heel veel geluk heeft gehad. Neem de wedstrijd tegen Tsjechië in De Arena en uitduels met Roemenië en Finland. Daarom vond ik het niet erg dat ze tegen Italië met 1-3 op hun broek kregen. Nederland is er namelijk nog niet. Er komt heel veel kijken bij een WK spelen, neem alleen al de enorme druk. Dat wordt nog weleens onderschat.
Daar kwam ik zelf achter toen ik in 1994 als jonkie meespeelde in Amerika. Ik bleek nog helemaal niet klaar voor zo’n groot toernooi. Dat gevaar bestaat ook nu met een aantal spelers, al kunnen Phillip Cocu en Edwin van der Sar zorgen voor een goede balans. Je kunt Nederland geen favoriet noemen voor het WK. Dan denk ik eerder aan landen als Argentinië en Brazilië. Maar als de ploeg blijft doorgroeien en straks alles goed loopt kunnen ze wel een goede indruk maken. Wie weet zit er een plaats in de halve finale in.'
Omdat hij te slecht is voor de Rangers!quote:Op woensdag 30 november 2005 13:47 schreef fernando_redondo het volgende:
Je gaat toch niet serieus beweren dat een verdediger van 35 die al anderhalf jaar in de woestijn speelt omdat hij te slecht is voor Rangers een serieuze optie is?
Laat hemquote:Op woensdag 30 november 2005 13:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Omdat hij te slecht is voor de Rangers!Hoe verzin je het...
Weet je nou echt niet waarom Frank de Boer wegging bij de Rangers?quote:Op woensdag 30 november 2005 13:55 schreef fernando_redondo het volgende:
Anders was hij wel gebleven maar hij moest gewoon weg. Net zoals hij in Turkije ook moest nokken
en turkije dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Weet je nou echt niet waarom Frank de Boer wegging bij de Rangers?
Omdat zijn contract niet werd verlengdquote:Op woensdag 30 november 2005 14:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Weet je nou echt niet waarom Frank de Boer wegging bij de Rangers?
Ik weet t ook nietquote:Op woensdag 30 november 2005 14:05 schreef DeTolk het volgende:
ok, wie legt het 'm uit. heb er zelf geen zin in![]()
Ja, Frank wilde alleen z'n contract verlengen als Ronald's contract ook verlengd zou worden.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:03 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Omdat zijn contract niet werd verlengd
Dus had ik het goed gedachtquote:Op woensdag 30 november 2005 14:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, Frank wilde alleen z'n contract verlengen als Ronald's contract ook verlengd zou worden.
Rangers wilden dat niet, dus koos ook Frank de Boer voor de goedbetaalde zandbak.
Tot wanneer loopt het contract van Lobont? Ik weet wel dat eerdere geinteresseerde buitenlandse clubs schrokken van z'n salariseisen van ongeveer 1 miljoen per jaar. Zou mooi zijn voor hem en voor Ajax als ie naar Benfica zou verkassen...quote:30/11/2005 - Lobont wil graag naar Benfica
(Gepost door MB)
BRON: VI.nl
Bogdan Lobont zou in januari graag naar het Portugese Benfica verhuizen. Ajax staat open voor een vertrek van de doelman, ondanks zijn contract tot 2008. In Voetbal International liet Ronald Koeman, coach van Benfica, weten dat hij Lobont ziet als een oplossing van het keepersprobleem bij Benfica.
De voormalig Ajax-coach had ook eerder al aangegeven geïnteresseerd te zijn in Lobont .
De Roemeen moet echter wel concurreren met Jurek Dudek die de eerste keus van Benfica lijkt te zijn.
Vooral het moment met Ono was mooi.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:25 schreef jimjim1983 het volgende:
is wel een mooie club voor hem
vind het wel jammer als ie weggaat, een van de leukste mensen bij ajax volgens mijen ik vond hem altijd wel goed keepen eigenlijk.
dat inderdaad ja, en dat hij Mitea in huis naam, goede vrienden was met Chivu en bijnamen voor de spelers bedacht zoals Trabelloquote:Op woensdag 30 november 2005 14:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vooral het moment met Ono was mooi.
Waar staat dat Rangers wel zijn contract wilde verlengen?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, Frank wilde alleen z'n contract verlengen als Ronald's contract ook verlengd zou worden.
Rangers wilden dat niet, dus koos ook Frank de Boer voor de goedbetaalde zandbak.
Het ging me meer om het feit dat je alleen maar negatief post. Ik snap best dat je niet anders kan als je niet voor Ajax bent, maar stift dan lekker opquote:Op woensdag 30 november 2005 13:47 schreef fernando_redondo het volgende:
Je gaat toch niet serieus beweren dat een verdediger van 35 die al anderhalf jaar in de woestijn speelt omdat hij te slecht is voor Rangers een serieuze optie is?
Zeker zijn middelvinger na afloop van de wedstrijd niet gezienquote:Op woensdag 30 november 2005 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
zijn volwassen reactie na de spreekkoren van de supporters van FC Utrecht
Nee, dat was die flapdrol die dat man of the match bord uit ging reiken aan Tiendalli, richting het uitvakquote:Op woensdag 30 november 2005 15:12 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zeker zijn middelvinger na afloop van de wedstrijd niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |