quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:53 schreef Vom het volgende:
[..]
Je kan ook een soort stukkie schrijven over alle Hools-posters natuurlijk
Ik wil er wel een aantal doen hoor!quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Ja VOM, leuk! Begin maar vast
je hebt inderdaad van die sites waar de (sinterklaas)lootjes random worden verdeeld zoals www.lootjestrekken.nlquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:24 schreef DeTolk het volgende:
Vom, we kunnen ook lootjes trekken en dan allemaal een stukkie over een Hools-poster schrijven
Dan weet je niet wie wie heeft
en dat kan tot 40 deelnemers ( + jezelf )quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
je hebt inderdaad van die sites waar de (sinterklaas)lootjes random worden verdeeld zoals www.lootjestrekken.nl
Nou doe maar dan Tolkie! Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
en dat kan tot 40 deelnemers ( + jezelf )
Dankje dndiek!
Denk dat ik dan wel alle E-mail adressen moet hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nou doe maar dan Tolkie! Ben benieuwd!
quote:SCH
golfer
Bluezz
Da_Sandman
Dylan Dog
DIGGER
Dutch Gooner
tong 80
De Tolk
Vom
Method Mich
Bos81
Franky McG
Superheld
Bliksemschigt
VoreG/Inquistador87
dndiek
Tony Montana
clauwhee
noca
rubbereend
appelsientje
Vaduz
Mr Doegewoon/Ajaxnr1
Darkshine
borisz
pascalheister
bananenman
JaWi
pfaf
Heatwave
Dos37
the Boezelaar
terroRobbie
Cruoninga
Gollemrulez
Ambrosius
Spideyman
popolon
suijk
lionheaad
Doc
Mitt
Speed1971
LoekB
Eilanden
Legolas_Greenleaf
AirRaid
just me
blumchen
zjroentje
keeper
Harry!
Bjoro
DrDaggla
Denk dat de mensen zichzelf beter kunnen aanmelden in dit topic.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:41 schreef Vom het volgende:
FF een een greep uit de Hools-posters door de jaren heen
[..]
Inderdaad....quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Denk dat de mensen zichzelf beter kunnen aanmelden in dit topic.
Je hoeft niet mee te doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:47 schreef Cart_man het volgende:
Kutkliekje...
quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:18 schreef Bjoro het volgende:
zal zo ff een mailtje sturen !
overigens staat mijn email in mijn profiel !
misschien kunnen we een kertliedje opnemen en dan een wedstrijdje doen tegen Katja en Bridget !
Doe maar een paar dozen .quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:43 schreef DarkShine het volgende:
Misschien maar 's champagne bestellen in hools ipv. pils!
Het is wel een programma waardigquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:50 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat we nu onze uitzending gaan krijgen op Fokradio
Alsof je dat wilquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:50 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat we nu onze uitzending gaan krijgen op Fokradio
een kruizing tussen cafe de sport/voetbal insite/studio voetbal/holland sport/barend&vDorp lijkt me wel aardigquote:
Jij.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:33 schreef FrankyMcG het volgende:
En wie mag de titel verzinnen?
Wie is Poll? Dat is niet een van de vaste users hier, of wel?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Poll allicht?
holland's sport cafe: studio voetbal insite met Barend en van Dorp??quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
een kruizing tussen cafe de sport/voetbal insite/studio voetbal/holland sport/barend&vDorp lijkt me wel aardig
en jij mag de historie plaatsen Legoquote:
1 grote banner met alle mascotte's erin ofzoquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Bannerontwerpen is wel een goed idee ja. Dan kan die blije kinderkleurplaat weg..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:46 schreef rubbereend het volgende:
ff Vom aanvullen
[..]
om er maar eens wat te noemen
Je bent niet de enige banner bezitter die niet in die lijst staat hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Overigens kan Arcee wel een lijst ophoesten met het aantal posts per gebruiker in hools denk ik.
[HOMO] 1463 - Neem dan goverrrrrdomme geen kind. Dan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het dan de SC met de meeste topics op GC na?
Die suckenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[HOMO] 1463 - Neem dan goverrrrrdomme geen kind. Dan.
die zijn al veel verder dan 1.000
vandaar dat je jezelf slechts beperkt tot louter kwaliteits-postsquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:35 schreef Nashje het volgende:
Alsof er nog niet genoeg posts worden opgekrikt.
Maarja ik ben dan ook absoluut tegenstander van slowchats.
heheheh nou dat wordt dan dikke lol voor mij....quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Overigens kan Arcee wel een lijst ophoesten met het aantal posts per gebruiker in hools denk ik.
Waarom dat nu weer?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en jij mag de historie plaatsen Lego
jij hebt daar toch oooooooit (toen je waarschijnlijk nog een jaar of 15 was) een begin mee gemaakt ??quote:
Hools [het VBL-café]quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij hebt daar toch oooooooit (toen je waarschijnlijk nog een jaar of 15 was) een begin mee gemaakt ??
Hehe, ik kan die op gaan kalefateren en alle hools erin zetten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij hebt daar toch oooooooit (toen je waarschijnlijk nog een jaar of 15 was) een begin mee gemaakt ??
Inmiddels wel aan een update toe, maar het idee is goedquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij heeft Arcee al ooit een lijst gemaakt met de postaantallen in Hools per user
Inderdaad, er ontbreken ruim 600 Hoolsquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hehe, ik kan die op gaan kalefateren en alle hools erin zetten.Zou alleen enooorm veel tijd kosten.
ik schijn ook nog een aantal MB's vrije ruimte te hebben, misschien kan ik wel een keertje de lijst updaten tot de 1000 !quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hools [het VBL-café]
de eerste destijds
en die ljist van Lego: http://www.angelfire.com/super2/legolas/hoolslist.html
mag een wip met Blümchen ook?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vind een prijsvraag voor de leukste titel voor Hools #1000 wel op z'n plaats.
Mag de winnaar een wip maken met Bluezz (of SCH)![]()
Leuk, kost je wel wat tijd, met de Fok Search.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik schijn ook nog een aantal MB's vrije ruimte te hebben, misschien kan ik wel een keertje de lijst updaten tot de 1000 !
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:23 schreef rubbereend het volgende:
mag een wip met Blümchen ook?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Leuk, kost je wel wat tijd, met de Fok Search.
volgens mij ben je zo een heel eind: http://forumtools.phserver.net/search_lite/search.php?title=hools&ts=&forum%5B%5D=0&max=50&searchtype=fulltextquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Leuk, kost je wel wat tijd, met de Fok Search.
Ik kan wel wat gaan doen, maar dan moet ik even _wat_ tijd over hebben.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, er ontbreken ruim 600 Hools
Waar kan ik me melden, niet dringen, wie staat er in mn zij te beuken, ik was eerst, ikke ikkequote:
het was mijn verzoekquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:30 schreef finch_meister het volgende:
[..]
Waar kan ik me melden, niet dringen, wie staat er in mn zij te beuken, ik was eerst, ikke ikke
Hijs blauw, dus hij wil voorrangquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was mijn verzoekopzouten!
Precies 48 uur geleden kwam de post in MED.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:34 schreef finch_meister het volgende:
[..]
Hijs blauw, dus hij wil voorrang
Ga mn unban es regelen, 48 uur zijn inmiddels wel een keertje voorbij dacht ik![]()
Dan wordt het inderdaad wel eens tijdquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies 48 uur geleden kwam de post in MED.
Wat een timing![]()
Word eens volwassen, vent.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vandaar dat je jezelf slechts beperkt tot louter kwaliteits-posts![]()
quote:
ach joh, maak je niet zo druk, ik win !!!!!!quote:
Waarmee??quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach joh, maak je niet zo druk, ik win !!!!!!
ga jij eerst eens PI's bekijken, lieverdquote:
Goed plan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vind een prijsvraag voor de leukste titel voor Hools #1000 wel op z'n plaats.
Mag de winnaar een wip maken met Bluezz (of SCH)![]()
Dat lijstje van Arcee bestaat al wel, heeft hij tijdje geleden eens gepubliceerd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:24 schreef mitt het volgende:
zorg er wel voor dat niet een of andere newbie het topic opent
kan Arcee geen mooi lijstje maken met wie er in de meeste delen gepost heeft.
Iemand van het eerste uur, he golferquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat lijstje van Arcee bestaat al wel, heeft hij tijdje geleden eens gepubliceerd.
En de mods moeten gewoon maar iemand aanwijzen die 'de eer' krijgt om Hools nummer 1.000 mag openen.
Tong, Bluezz, SCH, U zelf, of een van de "jongeren"quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat lijstje van Arcee bestaat al wel, heeft hij tijdje geleden eens gepubliceerd.
En de mods moeten gewoon maar iemand aanwijzen die 'de eer' krijgt om Hools nummer 1.000 mag openen.
en een feestmuts, O Grondlegger.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:37 schreef RijstNatie het volgende:
Krijg ik nu gebak, bier en een joint?
Die ouwe lul heet gewoon Golfert hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:33 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Tong, Bluezz, SCH, U zelf, of een van de "jongeren"
Toen deden we er nog 5 dagen over om een Hools-topic vol te posten met destijds 250 posts.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:34 schreef mitt het volgende:
Dat eerste topic, geweldig![]()
![]()
met Fulton, keeper, mitt, Doc, golfer, CAZZO en LoekB
Dat gaat nu idd wel ff sneller.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Toen deden we er nog 5 dagen over om een Hools-topic vol te posten met destijds 250 posts.
1000 topics golfer, wat een tijd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Toen deden we er nog 5 dagen over om een Hools-topic vol te posten met destijds 250 posts.
[HOOLS] Het VBL-Café # 688. Met SCH europa in. mijn eerste waarin ik postte.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:48 schreef Dos37 het volgende:
bijna 1000
denk dat ik nou de helft zo ongeveer meeloop.
En ik maar weg blijven uit die reeks, dacht dat er niks aan was. Tot ik is mee ging lezen en mee ging postenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Donequote:Op dinsdag 29 november 2005 16:39 schreef DeTolk het volgende:
mailen naar HOOLS1000@hotmail.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |