Heb je ze al verteld over de praktijken van de kleutermaffia?quote:Op maandag 28 november 2005 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik zei zoiets laatst tijdens de lunch - in iets mildere bewoordingen - tegen een moeder die klaagde over haar kinderen..
Nounounou. Dat mag je kennelijk niet zeggen, zoiets. En nu sta ik bekend als de Grote Kinderhater..
G_E, de overblijfmoederquote:
Oeh, ga ik ook een keer zeggen. Bij mij is het meestal "Oh, nog een reden om geen kinderen te nemen".quote:Op maandag 28 november 2005 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik zei zoiets laatst tijdens de lunch - in iets mildere bewoordingen - tegen een moeder die klaagde over haar kinderen..
Nounounou. Dat mag je kennelijk niet zeggen, zoiets. En nu sta ik bekend als de Grote Kinderhater..
En dan is het "Awww die lieve kleutertjes.quote:Op maandag 28 november 2005 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je ze al verteld over de praktijken van de kleutermaffia?
Afgrijselijk. Onbegrijpelijk. *hoofdschudt*quote:Op maandag 28 november 2005 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dan is het "Awww die lieve kleutertjes.".
Die vrouwen zijn door hun hormonen compleet geïndoctrineerd. Stel ze bloot aan kindergekrijs van 160 dB, overgiet ze met liters spuug en babykwijl en nog kirren ze van moedergenot..
Die wil ik, maar daar is Wiskundemeneer dan weer allergisch voor.quote:Op maandag 28 november 2005 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Mijn Grote Liefde wil een poes (=kat)..
Die heeft ie toch?quote:Op maandag 28 november 2005 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Mijn Grote Liefde wil een poes (=kat)..
Leuk dat schermhoppen.quote:
Mijn G_L is óók allergisch voor poezen.quote:Op maandag 28 november 2005 23:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die wil ik, maar daar is Wiskundemeneer dan weer allergisch voor.. En ik wilde nog wel 2 Maine Coons. ( 1 van de grootste huiskattensoorten
. )
[afbeelding].
themepark.nl? Jij ook al?quote:Op maandag 28 november 2005 23:48 schreef creno het volgende:
WTF, op themepark weer een hoop bij te lezen, ben dus effe weg !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |