Jij.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:33 schreef FrankyMcG het volgende:
En wie mag de titel verzinnen?
Wie is Poll? Dat is niet een van de vaste users hier, of wel?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Poll allicht?
holland's sport cafe: studio voetbal insite met Barend en van Dorp??quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
een kruizing tussen cafe de sport/voetbal insite/studio voetbal/holland sport/barend&vDorp lijkt me wel aardig
en jij mag de historie plaatsen Legoquote:
1 grote banner met alle mascotte's erin ofzoquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Bannerontwerpen is wel een goed idee ja. Dan kan die blije kinderkleurplaat weg..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:46 schreef rubbereend het volgende:
ff Vom aanvullen
[..]
om er maar eens wat te noemen
Je bent niet de enige banner bezitter die niet in die lijst staat hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Overigens kan Arcee wel een lijst ophoesten met het aantal posts per gebruiker in hools denk ik.
[HOMO] 1463 - Neem dan goverrrrrdomme geen kind. Dan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het dan de SC met de meeste topics op GC na?
Die suckenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[HOMO] 1463 - Neem dan goverrrrrdomme geen kind. Dan.
die zijn al veel verder dan 1.000
vandaar dat je jezelf slechts beperkt tot louter kwaliteits-postsquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:35 schreef Nashje het volgende:
Alsof er nog niet genoeg posts worden opgekrikt.
Maarja ik ben dan ook absoluut tegenstander van slowchats.
heheheh nou dat wordt dan dikke lol voor mij....quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Overigens kan Arcee wel een lijst ophoesten met het aantal posts per gebruiker in hools denk ik.
Waarom dat nu weer?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en jij mag de historie plaatsen Lego
jij hebt daar toch oooooooit (toen je waarschijnlijk nog een jaar of 15 was) een begin mee gemaakt ??quote:
Hools [het VBL-café]quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij hebt daar toch oooooooit (toen je waarschijnlijk nog een jaar of 15 was) een begin mee gemaakt ??
Hehe, ik kan die op gaan kalefateren en alle hools erin zetten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij hebt daar toch oooooooit (toen je waarschijnlijk nog een jaar of 15 was) een begin mee gemaakt ??
Inmiddels wel aan een update toe, maar het idee is goedquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij heeft Arcee al ooit een lijst gemaakt met de postaantallen in Hools per user
Inderdaad, er ontbreken ruim 600 Hoolsquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hehe, ik kan die op gaan kalefateren en alle hools erin zetten.Zou alleen enooorm veel tijd kosten.
ik schijn ook nog een aantal MB's vrije ruimte te hebben, misschien kan ik wel een keertje de lijst updaten tot de 1000 !quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hools [het VBL-café]
de eerste destijds
en die ljist van Lego: http://www.angelfire.com/super2/legolas/hoolslist.html
mag een wip met Blümchen ook?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vind een prijsvraag voor de leukste titel voor Hools #1000 wel op z'n plaats.
Mag de winnaar een wip maken met Bluezz (of SCH)![]()
Leuk, kost je wel wat tijd, met de Fok Search.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik schijn ook nog een aantal MB's vrije ruimte te hebben, misschien kan ik wel een keertje de lijst updaten tot de 1000 !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |