AVP zit vol met mensen die wel eens wat uit hun duim zuigen. Dit verhaal moet je kritisch bekijken.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:08 schreef Nashje het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen illegaal spul heb.
Mensen, check dit verhaal op AVP: http://www.arjanuitman.com/forum/showthread.php?t=3947.
je mag het alleen niet invoeren als particulier zijnde,..quote:Op donderdag 8 december 2005 17:22 schreef RijstNatie het volgende:
in NL wordt je vet geript man, bijv. zo'n pot die max. gevuld is (240gram dacht ik) kost in NL 30euro
en in Belgie 20euro, precies hetzelfde..
Dus je kan net zo goed in belgie halen want daar heb je ook gewoon legaal vuurwerk...
en die wout zegt dan....laat u uw bonnetje maar zien.....quote:Op donderdag 8 december 2005 17:39 schreef RijstNatie het volgende:
mag wel, je moet gewoon op de dagen gaan wanneer je in NL ook legaal mag kopen, dus 29,30,31 dec.
Dan ga je gewoon naar belgie en haal je het vuurwerk wat ook in NL verkrijgbaar is, maar dan voor veel minder geld. Als ze jou dan aanhouden heb jij alleen maar legaal vuurwerk bij en zeg je gewoon dat je het in NL hebt gekocht, en dat je toevallig even in belgie moest zijn voor de bowlingbaan ofso...
desnoods pak je een vuurwerk krantje erbij van NL en laat je zien dat het vuurwerk wat je bij hebt gekocht is in die Nl's winkel...
simpellll
Max. toegestane hoeveelheid kruit in een NL pot is 200 gram, en er is een maximum kruithoeveelheid per shot. Voorgemonteerde 1schots mortieren mogen maximaal 40 gram bevatten, evenals de NL vuurpijlen.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:22 schreef RijstNatie het volgende:
in NL wordt je vet geript man, bijv. zo'n pot die max. gevuld is (240gram dacht ik) kost in NL 30euro
en in Belgie 20euro, precies hetzelfde..
Dus je kan net zo goed in belgie halen want daar heb je ook gewoon legaal vuurwerk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En schieten maar met die knalpatronen![]()
Oja en nog even voor de verandering een hele zooi karbit schieten denk ikJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Ja heb je het vanaf september al in huisquote:Op woensdag 30 november 2005 16:38 schreef Casparovvv het volgende:
Als je dat nu nog doet ben je er laat bij, en is er een aanzienlijke kans dat ze je pakken. Had je in September moeten doen, toen was de keuring ook nog niet langsgeweest en waren er meer producten zonder KvK te verkrijgen.
Nee jullie leggen een kanonslag op de stoeprand.. steken hem aan.. Nemen 5 meter afstand en kijken wat er gebeurt..quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:12 schreef Setambre het volgende:
[..]
Groot gelijk. ALs hij zijn eigen hand eraf schiet / een oog verliest / permanente brandwond verkrijgt vind ik het niet erg. Leer je tenminste dat je niet met vuurwerk moet spelen...
Moeilijk te zeggen. Gaat meestal per setquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:39 schreef Rekkie het volgende:
Hoe zijn de duurdere potten in de nederlandse winkels?
Dus de legale!
En de Diamond collection (pot van ca 40 euro)quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:42 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Gaat meestal per set![]()
Geen aansteeklonten?quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:20 schreef gateh het volgende:
nou nu komt mijn aandeel, kon niks illegaals krijgen![]()
5x kanonslag tnt (200) - 2,00
3xgrondbloem (50) - 2,00
4xbabypijl knal (144) - 2,00
3x romeinse kaars 10 schoten(12) - 1,75
totaal: 29,25
helaas mag ik van me ouders niet meer dan 30 euri bestede, dussss komt dit mooi uit.
Nee, maar dat is nogal een verschil met verkeersborden opblazen etc. Als je dat niet snapt zit er toch een steekje los bij jequote:Op vrijdag 9 december 2005 13:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee jullie leggen een kanonslag op de stoeprand.. steken hem aan.. Nemen 5 meter afstand en kijken wat er gebeurt..
zoek op internet filmpjesquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En de Diamond collection (pot van ca 40 euro)
Kan ik dan wat verwachten of zijn het van die fonteintjes van een metertje hoog
ik heb slechte ervaring met dimond collection krijg je een grote pot komt er amper wat uit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kans op brand is er niet eerder met vuurwerk in huis, alleen de gevolgen kunnen groter zijn. Maar zoals je al eerder hebt kunnen lezen komt er bij mij geen vuurwerk de deur in voor 31 December, ik sla het elders op.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja heb je het vanaf september al in huis
Des te eerder kans op brand... en dan dus geen brandverzekering
Diamond heeft mooie spullen, maar de prijs/kwaliteitsverhouding is diep triest. Leuke collecties zijn Lidu, Star, Proline, en Crown. Als je iets anders kan kopen bij jouw in de buurt zou ik zeker niet voor diamond gaan!quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij slaat het ergens anders op...quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:10 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Kans op brand is er niet eerder met vuurwerk in huis, alleen de gevolgen kunnen groter zijn. Maar zoals je al eerder hebt kunnen lezen komt er bij mij geen vuurwerk de deur in voor 31 December, ik sla het elders op.
jonge dan ben je niet goed wijs. vuurwerk geeft meer licht denkquote:Op zondag 11 december 2005 19:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Nee. Ik gooi mijn geld liever de open haard in, kan ik er nog langer van genieten.
jawel!!!!quote:Op zondag 11 december 2005 17:10 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
als je je vuurwerk veilig bewaard kan er niks gebeuren. Niet in de buurt van kachel leggen in ieder geval
quote:Op maandag 12 december 2005 10:16 schreef het.ismij het volgende:
[..]
jawel!!!!
Je nitraten op de kachel drogen!!
Knal wordt veel heftiger,..
Vriend van mij duwt ze strijkers altijd tussen cv en de muur,..
Gamers met weing geldquote:Op maandag 12 december 2005 17:09 schreef logisnack het volgende:
2 doosjes nitraten 20 euro
En toen was mijn geld alweer op
Indd,.. en een hoop vuurwerk,..quote:
hmmm....even een kleine afweging maken....quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:58 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Indd,.. en een hoop vuurwerk,..
Uhmzzz mijn Buren zullen ongetwijfeld niet het spektakel hebben wat ik heb,..quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:03 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
hmmm....even een kleine afweging maken....
bier vs vuurwerk....
7 uur lang helemaal vertieft zijn, de volgende ochtend wakker worden met een tong als een gompie vs een half uurtje een tering-herrie en lichtflitsen die zeer waarschijnlijk ook bij de buren zijn te bekijken en met een beetje pech in het niet vallen bij de chinees om de hoek.....
bier dus![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:09 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Uhmzzz mijn Buren zullen ongetwijfeld niet het spektakel hebben wat ik heb,..
En bier en andere alchoholische versnaperingen wordt overgens verzorgd door mijn lieftallige ouders,..
Wij (ik en vrienden) zorgen voor het spektakel + vuur!!!!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:51 schreef het.ismij het volgende:
Rlext he
K ben ook iets jonger en verwend pestventje.
Vorig jaar was oud en nieuw ook wel grappig bij mij,..
De hele dag kwamen er autos voor de garage,. en tonnen vuurwerk kwam eruit zetten van vrienden die "ff" alles langs kwamen brengen ,..
Savonds allemaal fietsen en een garage stampesvol met vuurwerk,..
Dat waren nog is nachten van plezier lamheid en uber gevaarlijke acties.
iets met groot vuur + dichtbij staan+vuurpijlen op vuur![]()
Het leven is mooi hequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:51 schreef het.ismij het volgende:
Rlext he
K ben ook iets jonger en verwend pestventje.
Vorig jaar was oud en nieuw ook wel grappig bij mij,..
De hele dag kwamen er autos voor de garage,. en tonnen vuurwerk kwam eruit zetten van vrienden die "ff" alles langs kwamen brengen ,..
Savonds allemaal fietsen en een garage stampesvol met vuurwerk,..
Dat waren nog is nachten van plezier lamheid en uber gevaarlijke acties.
iets met groot vuur + dichtbij staan+vuurpijlen op vuur![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:31 schreef Backhander het volgende:
edit: quote weggehaald
och..laat hem maar even....quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:51 schreef het.ismij het volgende:
Echt he stomme knoop,..
alsof iemand daar op gaat reageren,..
net zoiets als op PF worden aangesproken voor drugs,.. of hier
Modjes!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:31 schreef Backhander het volgende:
edit
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:53 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Modjes!!!!
Je woont trouwens in de buurt van EindhovenWaarom pak je dan de fiets niet?
* Casparovvv herinnerd zich dat ook weerquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:00 schreef Ayaxola het volgende:
Als ik me niet vergis heb ik zelfs nog een keer een sterk verhaal van je gehoord dat je zelf met je viskarretje wel even vuurwerk zou gaan halen.
een vuurpijl met een haring-geurquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:00 schreef Ayaxola het volgende:
Als ik me niet vergis heb ik zelfs nog een keer een sterk verhaal van je gehoord dat je zelf met je viskarretje wel even vuurwerk zou gaan halen.
dat idee had ik ook vorig jaar op fok gepost maar werd compleet uitgelachenquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:16 schreef het.ismij het volgende:
Weet je wel hoeveel der in een viskarretje past,..
en tis minder link dan met de auto!!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:38 schreef Backhander het volgende:
[..]
dat idee had ik ook vorig jaar op fok gepost maar werd compleet uitgelachen![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:00 schreef Ayaxola het volgende:
Teringquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:59 schreef bojaaper het volgende:
Onze vuurwerkbom van vorig jaar![]()
edit
zag er heel relaxt uitquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:47 schreef bojaaper het volgende:
1 lawinepijl op zn kop, daaromheen 3 flessen wasbenzine + tape![]()
1 vraag: WAAR?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:35 schreef RijstNatie het volgende:
Ik denk dat ik nog maar meer Bomberohr's ga halen, aangezien ze maar zo'n 15euro kosten...
Tering wat een geweld komt er uit die staven zeg
Kan er geen genoeg van krijgen
http://www.pieter.technot(...)ten%20+%20lawine.avi
filmpjes doen het bij mij nietquote:Op woensdag 14 december 2005 00:35 schreef RijstNatie het volgende:
Ik denk dat ik nog maar meer Bomberohr's ga halen, aangezien ze maar zo'n 15euro kosten...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:59 schreef bojaaper het volgende:
Onze vuurwerkbom van vorig jaar![]()
edit: url weggehaald
Ja en dat mag niet, want Nederlands vuurwerk is TOPquote:Op woensdag 14 december 2005 16:27 schreef Casparovvv het volgende:
Ik keur die bommen etc. echt af. Dat is niet de manier hoe je met vuurwerk om moet gaan, en door dat soort figuren wordt het NL vuurwerk verpest. Zachtere knallen, minder kruitinhoud etc..
wat precies?? die cursus Nederlands??quote:Op woensdag 14 december 2005 16:29 schreef bojaaper het volgende:
[..]
We gaan het vanavond nog een keer proberen![]()
Dat zou het inderdaad kunnen zijn als jullie niet zo lopen te kloten, kleuter.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:29 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Ja en dat mag niet, want Nederlands vuurwerk is TOP![]()
Ga een boom knuffelen, hippie. Jij hebt gelukkig nooit iets uitgehaalt vroeger. Ik snap trouwens niet wat je loopt te zeiken, we deden het op een plek waar niemand er last van had, we hadden genoeg afstand etc etc. Maar goed, kom maar op met je "ja maar wat als" reply.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:04 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat zou het inderdaad kunnen zijn als jullie niet zo lopen te kloten, kleuter.
die ''wat als'' boeit mij geen reet, het zal mij een zorg zijn dat je een hand wegblaast. Het gaat mij erom dat zulk soort acties wel indirect invloed hebben op de aanscherping van de regels, dat we dus terug gaan naar 150 gram per pot en 5 gram per lading.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:24 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Ga een boom knuffelen, hippie. Jij hebt gelukkig nooit iets uitgehaalt vroeger. Ik snap trouwens niet wat je loopt te zeiken, we deden het op een plek waar niemand er last van had, we hadden genoeg afstand etc etc. Maar goed, kom maar op met je "ja maar wat als" reply.
Ja onze actie was idd goed bekeken. Het hele dorp was uitgelopen, we hadden alvast de politie en de brandweer gebelt, zodat die de mensen rustig konden houden etc. Het was echt het evenement van het jaar hoor! Toch vond de politie het een minder goed idee, ze dachten aan een vuurwerkverbod voor de eerstkomende 50 jaar! Heb je toch nog gelijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:04 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
die ''wat als'' boeit mij geen reet, het zal mij een zorg zijn dat je een hand wegblaast. Het gaat mij erom dat zulk soort acties wel indirect invloed hebben op de aanscherping van de regels, dat we dus terug gaan naar 150 gram per pot en 5 gram per lading.
Iemand een idee hoeveel inch die silvertail is?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:35 schreef RijstNatie het volgende:
Pistool was al 80quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:29 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Wie gaat er hier over de 100 euro dan?
yeapz per 50 euro.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:01 schreef Backhander het volgende:
Krij je der een gratis pakket of pot bij?
K ga vanaaf me bestellingen ophalen..quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:41 schreef kroegtijger het volgende:hoor net dat mn neefje bij een vuurwerkhandel weer gaat werken dit jaar.... hij zou wel voor t een en ander zorgen....vorig jaar betekende dat 2 kofferbakken vol
och... t zal wel na een half uurtje leuk zijn geweest waarna we maar weer de rest weggeven en verder gaan zuipen
vette hap,..quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:25 schreef MaximumRush het volgende:
Ik ga zometeen m'n Chinese rol van 30.000 ophalen
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:47 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
nou duurt wel 10 minuutjes denk ik
nou een 100000 duurt ong een minuut ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:47 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
nou duurt wel 10 minuutjes denk ik
ik ben echt benieuwd waar jij nu nog een 1000k vandan kan halenquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:52 schreef het.ismij het volgende:
[..]
te kort
Het moet zo lang duren dat het je niet meer boeid en je de rest van je vuurwerk ook maar tevoorschijn trekt,..
* het.ismij heeft 100.000 besteld zelf.
samen met vrienden 1.000.000![]()
Dat duurt zo fokop lang! echt geweldig!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:52 schreef het.ismij het volgende:
[..]
te kort
Het moet zo lang duren dat het je niet meer boeid en je de rest van je vuurwerk ook maar tevoorschijn trekt,..
* het.ismij heeft 100.000 besteld zelf.
samen met vrienden 1.000.000![]()
Dat duurt zo fokop lang! echt geweldig!
connecties mij frend.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:43 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
ik ben echt benieuwd waar jij nu nog een 1000k vandan kan halen![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:57 schreef het.ismij het volgende:
[..]
connecties mij frend.
@kroeg,.. k vier het niet bij mij thuis dit jaar,..
Vorig jaar was mijn huis toneel van ongeveer 20 mongolen.
Dit jaar is een ander aan de beurt,..
lekker boeiend,.. het is maar 1x oud en nieuw,..quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:59 schreef kroegtijger het volgende:
[..]en een teringzooi na afloop....de buren zullen blij met jullie zijn
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:03 schreef het.ismij het volgende:
[..]
lekker boeiend,.. het is maar 1x oud en nieuw,..
ze hadden verbazingwekkend genoeg wel hun auto verplaatst toen ze door kregen dat er savonds steeds meer herriemakende mongolen aan de deur kwamen en niet meer weggingen,..
Nee inddquote:
GEWELDIGquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:16 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Nee indd
de lawinepijl;en gingen vaaf 5 meter van me huis de lucht in,..
en sommige niet,..die schoten naar de overkant het park in,..
Vuurpijlen die lukraak in het rond werden gegooid,..
t was een grote teringzooi,.. flowerbed onder de boom voor me deur was ook een groot suc6
paar honderpijlen onvoorspelbare kanten op,..
naast een vuur staan en der komt der 1 aan om 4 uur die had geen zin meer en pleurt stapels teringzooi op het vuur zonder dat de rest het doorheeft wat eromheen staat op een paar meter.
Shall i continue?
Een gillende vriendin ongeveer in me omdat ze bang was van alles wat we naar elkaar liepen te gooien,..
Met als gevolg dat ze naar binnen rende omdat k toen helemaal de lul was,..
Inderdaad,..quote:
Straks kun je je naam veranderen naar het.wasmij...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:57 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Inderdaad,..
en dit jaar weer!! oud en nieuw zijn we allemaal kinderen met groten mensen speelgoed,..
chinese vlinderbommen en nitraten die je letterlijk om de oren vliegen,..
Nu k het er zo over heb heb k der nog meer zin in!!!!
ieder merk/dealer heeft wel zo'n fluitblok staan. voor 10-20 euro heb je ze per stuk. Overigens ben ik het behoorlijk met je eens wbt Hetismij of whatever. Gewoon praatjes.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil eigenlijk nog heel veel van die mini-vuurpijl potten met paar honderd... en dan 5 naast elkaar ofzo om 12 uur... Dat iedereen gewoon geïrriteerd raakt ervan...
En jij bent vast FOK zijn grootste wijsneus?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Straks kun je je naam veranderen naar het.wasmij...
Dom rund... Je bent gewoonweg niet goed wijs!
Tis ook maar overdreven lulkoek... Want je gooit geen vlinders bij je kameraad naar de oren... da's hetzelfde als voor de gein je kameraad proberen op te hangen...![]()
EDIT: Hoe oud ben je eigenlijk
Ja, want dat zijn de ergste! Houd je mond loser, als niet christen mis je watquote:
doodsverwensing, banquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:37 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
edit
Banquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:37 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
edit
Horen we daar een B.A.Nquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:37 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
edit
quote:I love FOK and FOK loveshates ME
soms doen modjes ook wel eens andere dingen dan fokken (ziek in je bed liggen bijv).quote:
Ik?? Zoja, Ik geloof niet.. Ik haat gelooofquote:
Gooi jij vlinders naar je maten dan??quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:29 schreef Backhander het volgende:
[..]
En jij bent vast FOK zijn grootste wijsneus?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |