Rohan Vuurwerk (Landgraaf)quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:54 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Welk bedrijf/importeur?
Breeschoten? Broekhoff? iets anders?
quote:Op woensdag 30 november 2005 02:37 schreef RijstNatie het volgende:
Volgens mij weegt deze mortier echt 50kilo ofso
http://www.vuurwerkfilmpjes.nl/filmpjes/Japan/2005/9_3syaku1.wmv
en deze 100kg
http://www.vuurwerkfilmpjes.nl/filmpjes/Japan/2005/09yonsyaku.wmv
graag wil ik ook deze bestellen 1maal
http://www.vuurwerkfilmpjes.nl/filmpjes/Japan/2004/aikoukai_1.wmv
http://www.vuurwerkfilmpjes.nl/filmpjes/Japan/2004/syaku50.wmv
Make that two![]()
Hopelijk pakken ze je.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:17 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Wie gaat er allemaal illegaal vuuwerk halen dan????
*uch*connecties*uch*quote:
NOU??quote:Op woensdag 30 november 2005 14:17 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Wie gaat er allemaal illegaal vuuwerk halen dan????
augustus al,..quote:Op woensdag 30 november 2005 16:38 schreef Casparovvv het volgende:
Als je dat nu nog doet ben je er laat bij, en is er een aanzienlijke kans dat ze je pakken. Had je in September moeten doen, toen was de keuring ook nog niet langsgeweest en waren er meer producten zonder KvK te verkrijgen.
Klopt. vanaf begin September beginnen de controles, maar omdat dit algemeen bekend is moet je er maar vanuit gaan dat ze eerder ook wel steekproeven doen. Overigens moet je het slim aanpakken...quote:Op woensdag 30 november 2005 16:45 schreef het.ismij het volgende:
[..]
augustus al,..
september zijn de controles al begonnen,..
Wha steekproeven kan je mooi vergeten,..quote:Op woensdag 30 november 2005 17:31 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Klopt. vanaf begin September beginnen de controles, maar omdat dit algemeen bekend is moet je er maar vanuit gaan dat ze eerder ook wel steekproeven doen. Overigens moet je het slim aanpakken...
Dat zou hetzelfde zijn als Duitse agenten die in Rotterdam parkeerboetes komen uitschrijvenquote:Op woensdag 30 november 2005 17:32 schreef het.ismij het volgende:
en hebben bepaalde nl agente ook bevoegdheid in belgie, om te volgen e.d.
Als je ff goed leest hoeft hier dus GEEN belgiesche agent bij te zijn,..quote:Op woensdag 30 november 2005 17:43 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat zou hetzelfde zijn als Duitse agenten die in Rotterdam parkeerboetes komen uitschrijven![]()
Het klopt dat Nederlandse agenten in België surveilleren, maar daar moet een Belgisch agent bij zijn.
Uiteraard bedoelde ik met steekproeven proeven aan de NL zijde van de grens...
Strikt genomen mag volgen en registreren door een Nederlandse agent in functie in België niet gebeuren, tenzij de Belgische arm der wet meewerkt en dus onze agent vergezeld. Dat neemt niet weg dat het wel gebeurt, agenten die op eigen houtje de grens over steken en gaan controleren...quote:Op woensdag 30 november 2005 18:55 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Als je ff goed leest hoeft hier dus GEEN belgiesche agent bij te zijn,..
het gaat om het volgen en registreren..
En in nl worden ze gepakt,..
Ik ga het nog 1 keer uitleggen daarna kap k dermee,..quote:Op woensdag 30 november 2005 19:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Strikt genomen mag volgen en registreren door een Nederlandse agent in functie in België niet gebeuren, tenzij de Belgische arm der wet meewerkt en dus onze agent vergezeld. Dat neemt niet weg dat het wel gebeurt, agenten die op eigen houtje de grens over steken en gaan controleren...
Trueno Rockets dusquote:Op donderdag 1 december 2005 20:37 schreef RijstNatie het volgende:
geen shells, in de pijp zitte 8 schoten met harde knal + boekte
pijlen zijn merkloos.... gewoon grijs, volgens de verkoper zijn ze net zo goed als vorig jaar, dus gewoon lekker hard
Dan zul je veel moeten gaan dokken.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:46 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
hey ik ga niet naar belgie. ik wil het hier in nederland kopen van handelaars
Idd, mooi spulquote:
Kun je daar weer kopen als particulier of niet?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:51 schreef RijstNatie het volgende:
Gister bij Alpeco geweest
10 lawine pijle
2 mortierpijp
2hindoe rolle
Ik heb wel eens een hele hoop op de dag voor oud&niew gehaald..quote:Op woensdag 30 november 2005 23:27 schreef Nashje het volgende:
Wat een gezeik over controles zeg. Tuurlijk is het rond september rustiger, maar je moet gewoon geluk hebben op die dag wanneer je gaat. Ik heb al genoeg verhalen gelezen dat mensen nog met kerst naar Belgie gingen en geen politie of iets gezien hebben.
Kwestie van geluk dus.
het zware spul kan alleen met kvkquote:Op donderdag 1 december 2005 22:18 schreef Kogando het volgende:
[..]
Kun je daar weer kopen als particulier of niet?
Lijken me leuke pijltjes ja. Maar heb toch liever Zink 901's.quote:
Dat zijn inderdaad Trueno Rockets.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:48 schreef RijstNatie het volgende:
http://www.pyroteam.net/f(...)s/10006/Pict0004.jpg
op deze foto staan die pijlen in het midden...
maare die pijp is maar een paar inch...
Mensen als jouw moeten ze een fopspeen in de mond stoppen, geen vuurwerk in de hand. Door mensen als jij wordt het Nederlandse vuurwerkbeleid verkloot. Brandjes, vernielingen en mensen die zichzelf verwonden door stom om te gaan met vuurwerk zorgen er voor dat de Overheid zich genoodzaakt ziet het beleid aan te trekken. Wanneer we allemaal normaal met vuurwerk om zouden gaan zouden we niet eens naar België hoeven om wat leuk spul aan te schaffen. Kleuter.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:48 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Denk een stuk of 30 van die kleine matjes(altijd leuk) en een slof kanonslagen voor de bommen die ik zelf maak. Miss nog wat grondbloemen om de boel in de hens te zitten.
hebben jullie het al binnnen? En wat gaan jullie aanrichten?![]()
Groot gelijk. ALs hij zijn eigen hand eraf schiet / een oog verliest / permanente brandwond verkrijgt vind ik het niet erg. Leer je tenminste dat je niet met vuurwerk moet spelen...quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Mensen als jouw moeten ze een fopspeen in de mond stoppen, geen vuurwerk in de hand. Door mensen als jij wordt het Nederlandse vuurwerkbeleid verkloot. Brandjes, vernielingen en mensen die zichzelf verwonden door stom om te gaan met vuurwerk zorgen er voor dat de Overheid zich genoodzaakt ziet het beleid aan te trekken. Wanneer we allemaal normaal met vuurwerk om zouden gaan zouden we niet eens naar België hoeven om wat leuk spul aan te schaffen. Kleuter.
Je had gehoopt dat ik je had aangemoedigd om te blijven spelen in die waas van domheid die 'stunten' heet?quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:19 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Dat was niet echt de reactie die ik verwachte![]()
Gaat niemand dit jaar vuurwerk halen ofzo?quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:48 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Heb al nitraten besteld. 5 pakken voor 50 euro en er zitten er 20 in per pak dus heb ik 100 nitraten
Miss dat ik nog een paar lawinepijlen ga halen. Ben benieuwd wat die dingen nou met een prullenbak kunnen doen
En dan nog effe legaal vuurwerk bestellen. Denk een stuk of 30 van die kleine matjes(altijd leuk) en een slof kanonslagen voor de bommen die ik zelf maak. Miss nog wat grondbloemen om de boel in de hens te zitten. Dat moet genoeg zijn want ik moet waarschijnlijk toch de hele dag werken de 31ste
![]()
Maja het gaat om de avond![]()
hebben jullie het al binnnen? En wat gaan jullie halen en aanrichten?![]()
ik maak ze ook zelf. omdat ik het mooi vind. en t is helemaal niet duur. een rolletje plakband en 10 knalpatronen. en een kein potje en een lontje. klaar binnen 10 min. en t knap dondersquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:18 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
tja... maar ja die zijn duur. persoonlijk vind ik het leuker om ze zelf te maken. Dat zie je je eigen werk ontploffen waar je zo veel moeite voor hebt gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |