quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:38 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ikzelf ga mooi siervuurwerk kopen dat uiteraard zeer prijzig zal zijn. En natuurlijk lekkere harde illegale knallers. En als klap op de vuurpijl een lekkere lang grote mat die je effe bij de buren in de tuin legt om 3 uur als ze net liggen te slapen
Met 10 rotjes en 14 babypijtjes haal je dat nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:08 schreef Prowl het volgende:
Vorig jaar had ik helemaal niks dus dat ga ik dit jaar flink inhalen
10 rotjes en 14 babypijtjes ofzo
Dat is zeker zwaar relaxed man. Ik wil dit jaar ook iets illegaals. ik ben uitgekeken om kanonslagenquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:54 schreef The_Voice_Within het volgende:
ik krijg het ieder jaar gewoon!Je weet wel, groot vuurwerk bedrijf in de familie. En dan maken ze altijd mega zakken vuurwerk klaar voor het personeel. Niet dat ik het zelf durf af te steken, maargoed. Tis wel mooi meegenomen!
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:11 schreef Burbo het volgende:
[..]
Met 10 rotjes en 14 babypijtjes haal je dat niet![]()
Als ik nu in de auto stap en op en neer ga, dan is er niemand die mij stopt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:57 schreef het.ismij het volgende:
Er is al vanaf eind augustus controle.
jammer joh,..
Ik zeg ook niet dat je aangehouden wordt direct,.. maar controles zijn er wel degelijk,..quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Als ik nu in de auto stap en op en neer ga, dan is er niemand die mij stopt.
besteedt een weekje goed zoeken in 1 van de grotere steden van NL en je kan voor weinig geld een granaat bemachtigen...quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:11 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Dat is zeker zwaar relaxed man. Ik wil dit jaar ook iets illegaals. ik ben uitgekeken om kanonslagenHet moet harder en harder
![]()
jij??quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:16 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Wie gaat er de hele dag buiten lopen als een klein blaag met een tas met rotjes?
Welk bedrijf/importeur?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:54 schreef The_Voice_Within het volgende:
ik krijg het ieder jaar gewoon!Je weet wel, groot vuurwerk bedrijf in de familie. En dan maken ze altijd mega zakken vuurwerk klaar voor het personeel. Niet dat ik het zelf durf af te steken, maargoed. Tis wel mooi meegenomen!
![]()
Paar van Bonbridge en Weco. Wengen, mixed emotions etc. Ook nog 50 mm. Spanish mines, alles van Alpeco.quote:
Het mooiste is siervuurwerk met een harde knalquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:51 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
hahah ieder zijn voorkeur. Ik ga juist voor de harde knallers. En het siervuurwerk steek ik 's avonds af. Want siervuurwerk hoort er nu eenmaal bij?!
Is het raar als ik daar de lol niet van snap?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:38 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
En als klap op de vuurwerk een lekkere lang grote mat die je effe bij de buren in de tuin legt om 3 uur als ze net liggen te slapen
Jezus! haha.. dat is pas vuurwerkquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:54 schreef RijstNatie het volgende:
als je van luchtafweer geschut houd moet je maar is ff naar deze kijken
of beter gezegd horen........
http://www.vuurwerkfilmpj(...)a%20Magdalena_8.mpeg
lijkt wel fucking oorlog, tering![]()
Wowwwwwwww dat einde van het filmpje waaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |