quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:51 schreef het.ismij het volgende:
Rlext he
K ben ook iets jonger en verwend pestventje.
Vorig jaar was oud en nieuw ook wel grappig bij mij,..
De hele dag kwamen er autos voor de garage,. en tonnen vuurwerk kwam eruit zetten van vrienden die "ff" alles langs kwamen brengen ,..
Savonds allemaal fietsen en een garage stampesvol met vuurwerk,..
Dat waren nog is nachten van plezier lamheid en uber gevaarlijke acties.
iets met groot vuur + dichtbij staan+vuurpijlen op vuur![]()
Het leven is mooi hequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:51 schreef het.ismij het volgende:
Rlext he
K ben ook iets jonger en verwend pestventje.
Vorig jaar was oud en nieuw ook wel grappig bij mij,..
De hele dag kwamen er autos voor de garage,. en tonnen vuurwerk kwam eruit zetten van vrienden die "ff" alles langs kwamen brengen ,..
Savonds allemaal fietsen en een garage stampesvol met vuurwerk,..
Dat waren nog is nachten van plezier lamheid en uber gevaarlijke acties.
iets met groot vuur + dichtbij staan+vuurpijlen op vuur![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:31 schreef Backhander het volgende:
edit: quote weggehaald
och..laat hem maar even....quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:51 schreef het.ismij het volgende:
Echt he stomme knoop,..
alsof iemand daar op gaat reageren,..
net zoiets als op PF worden aangesproken voor drugs,.. of hier
Modjes!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:31 schreef Backhander het volgende:
edit
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:53 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Modjes!!!!
Je woont trouwens in de buurt van EindhovenWaarom pak je dan de fiets niet?
* Casparovvv herinnerd zich dat ook weerquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:00 schreef Ayaxola het volgende:
Als ik me niet vergis heb ik zelfs nog een keer een sterk verhaal van je gehoord dat je zelf met je viskarretje wel even vuurwerk zou gaan halen.
een vuurpijl met een haring-geurquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:00 schreef Ayaxola het volgende:
Als ik me niet vergis heb ik zelfs nog een keer een sterk verhaal van je gehoord dat je zelf met je viskarretje wel even vuurwerk zou gaan halen.
dat idee had ik ook vorig jaar op fok gepost maar werd compleet uitgelachenquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:16 schreef het.ismij het volgende:
Weet je wel hoeveel der in een viskarretje past,..
en tis minder link dan met de auto!!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:38 schreef Backhander het volgende:
[..]
dat idee had ik ook vorig jaar op fok gepost maar werd compleet uitgelachen![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:00 schreef Ayaxola het volgende:
Teringquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:59 schreef bojaaper het volgende:
Onze vuurwerkbom van vorig jaar![]()
edit
zag er heel relaxt uitquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:47 schreef bojaaper het volgende:
1 lawinepijl op zn kop, daaromheen 3 flessen wasbenzine + tape![]()
1 vraag: WAAR?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:35 schreef RijstNatie het volgende:
Ik denk dat ik nog maar meer Bomberohr's ga halen, aangezien ze maar zo'n 15euro kosten...
Tering wat een geweld komt er uit die staven zeg
Kan er geen genoeg van krijgen
http://www.pieter.technot(...)ten%20+%20lawine.avi
filmpjes doen het bij mij nietquote:Op woensdag 14 december 2005 00:35 schreef RijstNatie het volgende:
Ik denk dat ik nog maar meer Bomberohr's ga halen, aangezien ze maar zo'n 15euro kosten...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:59 schreef bojaaper het volgende:
Onze vuurwerkbom van vorig jaar![]()
edit: url weggehaald
Ja en dat mag niet, want Nederlands vuurwerk is TOPquote:Op woensdag 14 december 2005 16:27 schreef Casparovvv het volgende:
Ik keur die bommen etc. echt af. Dat is niet de manier hoe je met vuurwerk om moet gaan, en door dat soort figuren wordt het NL vuurwerk verpest. Zachtere knallen, minder kruitinhoud etc..
wat precies?? die cursus Nederlands??quote:Op woensdag 14 december 2005 16:29 schreef bojaaper het volgende:
[..]
We gaan het vanavond nog een keer proberen![]()
Dat zou het inderdaad kunnen zijn als jullie niet zo lopen te kloten, kleuter.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:29 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Ja en dat mag niet, want Nederlands vuurwerk is TOP![]()
Ga een boom knuffelen, hippie. Jij hebt gelukkig nooit iets uitgehaalt vroeger. Ik snap trouwens niet wat je loopt te zeiken, we deden het op een plek waar niemand er last van had, we hadden genoeg afstand etc etc. Maar goed, kom maar op met je "ja maar wat als" reply.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:04 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat zou het inderdaad kunnen zijn als jullie niet zo lopen te kloten, kleuter.
die ''wat als'' boeit mij geen reet, het zal mij een zorg zijn dat je een hand wegblaast. Het gaat mij erom dat zulk soort acties wel indirect invloed hebben op de aanscherping van de regels, dat we dus terug gaan naar 150 gram per pot en 5 gram per lading.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:24 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Ga een boom knuffelen, hippie. Jij hebt gelukkig nooit iets uitgehaalt vroeger. Ik snap trouwens niet wat je loopt te zeiken, we deden het op een plek waar niemand er last van had, we hadden genoeg afstand etc etc. Maar goed, kom maar op met je "ja maar wat als" reply.
Ja onze actie was idd goed bekeken. Het hele dorp was uitgelopen, we hadden alvast de politie en de brandweer gebelt, zodat die de mensen rustig konden houden etc. Het was echt het evenement van het jaar hoor! Toch vond de politie het een minder goed idee, ze dachten aan een vuurwerkverbod voor de eerstkomende 50 jaar! Heb je toch nog gelijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:04 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
die ''wat als'' boeit mij geen reet, het zal mij een zorg zijn dat je een hand wegblaast. Het gaat mij erom dat zulk soort acties wel indirect invloed hebben op de aanscherping van de regels, dat we dus terug gaan naar 150 gram per pot en 5 gram per lading.
Iemand een idee hoeveel inch die silvertail is?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:35 schreef RijstNatie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |