Heb je ze al verteld over de praktijken van de kleutermaffia?quote:Op maandag 28 november 2005 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik zei zoiets laatst tijdens de lunch - in iets mildere bewoordingen - tegen een moeder die klaagde over haar kinderen..
Nounounou. Dat mag je kennelijk niet zeggen, zoiets. En nu sta ik bekend als de Grote Kinderhater..
G_E, de overblijfmoederquote:
Oeh, ga ik ook een keer zeggen. Bij mij is het meestal "Oh, nog een reden om geen kinderen te nemen".quote:Op maandag 28 november 2005 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik zei zoiets laatst tijdens de lunch - in iets mildere bewoordingen - tegen een moeder die klaagde over haar kinderen..
Nounounou. Dat mag je kennelijk niet zeggen, zoiets. En nu sta ik bekend als de Grote Kinderhater..
En dan is het "Awww die lieve kleutertjes.quote:Op maandag 28 november 2005 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je ze al verteld over de praktijken van de kleutermaffia?
Afgrijselijk. Onbegrijpelijk. *hoofdschudt*quote:Op maandag 28 november 2005 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dan is het "Awww die lieve kleutertjes.".
Die vrouwen zijn door hun hormonen compleet geïndoctrineerd. Stel ze bloot aan kindergekrijs van 160 dB, overgiet ze met liters spuug en babykwijl en nog kirren ze van moedergenot..
Die wil ik, maar daar is Wiskundemeneer dan weer allergisch voor.quote:Op maandag 28 november 2005 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Mijn Grote Liefde wil een poes (=kat)..
Die heeft ie toch?quote:Op maandag 28 november 2005 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Mijn Grote Liefde wil een poes (=kat)..
Leuk dat schermhoppen.quote:
Mijn G_L is óók allergisch voor poezen.quote:Op maandag 28 november 2005 23:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die wil ik, maar daar is Wiskundemeneer dan weer allergisch voor.. En ik wilde nog wel 2 Maine Coons. ( 1 van de grootste huiskattensoorten
. )
[afbeelding].
themepark.nl? Jij ook al?quote:Op maandag 28 november 2005 23:48 schreef creno het volgende:
WTF, op themepark weer een hoop bij te lezen, ben dus effe weg !
Ja vertel! We staan krom van nieuwsgierigheid!quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 23:55 schreef Ang3l het volgende:
Maine Coonsdie wil ik ook1
erg mooie, lynx-achtige katten
Ja duh, iedereen zit in dat topicquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Gaat dat Waxxer-topic nou nog sneller dan deze?.
Daar zit ik tijdens het kijken ook naar te kijken inderdaad. Het is iig een Boskat typje, maar kan dus ook een Noorse Boskat of Siberian ( die heeft mijn broerquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:04 schreef Ang3l het volgende:
Is Mrs Norris van HP ook niet ene maine coon?
Ik zet m'n geld op die van yovnne.. daar zitten de meeste heaumeauxquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik raak helemaal van streek. Wat is nu het homo-topic, deze of die van Yvonne?.
*hips*quote:Op maandag 28 november 2005 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik zal vragen aan Iefje of ze er nog een weekje bij kan doen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
iedereen zit met zn allen op MSN?
En oh G_E.. Rijk vind je een eikel
Doet ze graag hoor, voor tufkutje.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zal vragen aan Iefje of ze er nog een weekje bij kan doen..
Die rechtse kat lijkt verrekte veel op het bont wat ik op me jas hebquote:Op maandag 28 november 2005 23:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die wil ik, maar daar is Wiskundemeneer dan weer allergisch voor.. En ik wilde nog wel 2 Maine Coons. ( 1 van de grootste huiskattensoorten
. )
[afbeelding].
whehehequote:Op dinsdag 29 november 2005 00:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die rechtse kat lijkt verrekte veel op het bont wat ik op me jas heb
Serieus ..je vijzelt mn zelfvertrouwen met 200% omhoog..ga ff ergens anders kneusje spelenquote:
wat een $%##@jas ! en is dat nu de neus die rocky wil hebben ?quote:
Ik werk bij de C1000, maar het geld wat ik verdien word weer uitegeven om zaterdag lekker te zuipenquote:
jongen pak je brieeezer..of je biertje ..zuip je lam en knal met je scoetmobiel tegen een boom aub!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik werk bij de C1000, maar het geld wat ik verdien word weer uitegeven om zaterdag lekker te zuipen
Tell me something I don't know.quote:
Maikuuuuuullll!!!! Schappevullert jongen!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik werk bij de C1000, maar het geld wat ik verdien word weer uitegeven om zaterdag lekker te zuipen
Wie denk jij dat t gedaan heeft?quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:07 schreef beaverhausen het volgende:
Nou, dan kijk ik maar Reunion ofzo.
Ik weet het niet. Vind het nog erg vroeg om iets te kunnen afleiden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie denk jij dat t gedaan heeft?
quote:
Ik gok nog steeds op Will...ik vind Carla trouwens maar een hysterische hoerquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Vind het nog erg vroeg om iets te kunnen afleiden.
Maar ik krijg nu de indruk dat het meerdere zijn. Maar jenna niet dan.
ofzo.
Nee, Will niet, dan eerder Carla of Craig (met z'n fout opplak goateequote:Op dinsdag 29 november 2005 01:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik gok nog steeds op Will...ik vind Carla trouwens maar een hysterische hoer![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, Will niet, dan eerder Carla of Craig (met z'n fout opplak goatee)
En ik vind Carla nu veel leuker dan die van 20 jaar geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die goatee is erg ja.._O-
Preview voor donderdag zag dr saai uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Ah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik vind het wel leuk. Ben benieuwd of we het einde halen. Zal wel weer gecancelled worden zoals alle series die ik leuk vind.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
Wat ik begreep is er al gigantisch veel opgenomen..dus hopelijk wel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah..
Ik vind het wel leuk. Ben benieuwd of we het einde halen. Zal wel weer gecancelled worden zoals alle series die ik leuk vind.
Dat ze een boel hebben opgenomen wil niet zeggen dat ze het ook allemaal uitzenden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat ik begreep is er al gigantisch veel opgenomen..dus hopelijk wel.
Ik vrees voor Prison Break...de Fall Finale is vannacht en dan gewoon 6 maanden wachten dankzij 24..
Ik hoop dat Veronica Mars nu eindelijk naar donderdag gaat en meer kijkers gaat trekken
In januari komen American Idol en 24 terug op FOX...Reunion blijft als het goed is achter The OC (quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat ze een boel hebben opgenomen wil niet zeggen dat ze het ook allemaal uitzenden.
Ik las ook ergens dat de kans erin zit dat een groot gedeelte van het seizoen doorgeschoven wordt naar de zomer..
Prison Break heb ik al een paar afleveringen van gemist.
Ik dacht toch dat dat meer kijkers trok dan Reunion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In januari komen American Idol en 24 terug op FOX...Reunion blijft als het goed is achter The OC () staan...
Ik loop met PB ook achter ..oh die heb ik wel al gezien, maar dat is toch al een paar afleveringen terug geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
D'r staat wat leuksquote:
Ik ben hard aan het werk ja,quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:06 schreef Semisane het volgende:
Zoow...mogge allen ten zame.........
Gaat hard hiero
Oh ja...natuurlijk....ik ook hoor.quote:
*kietelt op 'andere' plaatsquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hehe kan je niet slapen?..
uhm wellus.
*trapt op voet en kietelt voet![]()
![]()
laat wat bezorgen bovenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:24 schreef wonderer het volgende:
Heuj.
Ik heb honger maar er zit visite benenden en ik heb geen zin in de confrontatie.
LOL! Ja, ik kan mijn moeder bellen, "hey, maak es een tosti"quote:
En daarom was ik zojuist ook hard aan pauze toequote:Op dinsdag 29 november 2005 12:03 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh ja...natuurlijk....ik ook hoor.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jesus...had iemand gevraagd om die foto's hier?
T is dat je best lief bent soms..quote:
Zo zo, een echte Fox! Toe maar!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:45 schreef Maikuuul het volgende:
Ja check deze shit dan !
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeeeellll af en toe, verder ben ik echt een botte lul van de bovenste plank hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T is dat je best lief bent soms..![]()
Ach..hij vijzelt mn zelfvertrouwen flink opquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeeeellll af en toe, verder ben ik echt een botte lul van de bovenste plank hoor
Maar integratie begint bij respect over en weer
Hij een brommer en een nepbontje, wij een kerel.
Hij kan ze wel zienquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:07 schreef Stroekie het volgende:
en oh ironie
De foto's die Maikuuul hier nu geplaatst heeft zijn momenteel niet te zien door TRS in verband met z'n ban![]()
De gozer die jij een ban hebt bezorgd!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:08 schreef Maikuuul het volgende:
TRS ? wtf is dat gek ?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek en wie is dat ?alsof ik daar voor gezorgd heb / ik weet niet eens wie het is. En alstie banned is zou hij het wel hebben verdiend
M.A.W mijn missie voor vandaag is nu al na 1 uurtje fok succesvolquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Ik ga al niet eens meer op je in
![]()
zooo en wat mag die missie wezen dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
M.A.W mijn missie voor vandaag is nu al na 1 uurtje fok succesvol
MaMaquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zooo en wat mag die missie wezen dan?
Gelukkig maar?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb 30 van die jongentjes in huis, zoals Maikul
ik heb een jongerenopvang, grotendeels probleem/ blow/ jongeren
een open huiskamerbeleid
maar die jongens koemn niet op een homodiscussieforum...
gelukkig maar...
Je vergeet "weet je"quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:45 schreef error het volgende:
[..]
Had jij laatst die jongetjes die voor hoer speelden?
en nou optiefen...
Tyf dan maar weer lekker opquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:13 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek ik zei al, ik post mijn foto ff maar ben geen homo
Your point being?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:13 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek ik zei al, ik post mijn foto ff maar ben geen homo
Je hebt iig niet gescholden man.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:16 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek vanaf deze post ga ik hier niet meer posten !
Houd m nog ff langer hierquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je hebt iig niet gescholden man.. Puik gedaan!
Doet dat pijn, zo'n oorbelletje schieten?
Jongen (15) steelt lijnbussen en speelt chauffeurquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:20 schreef wonderer het volgende:
Straks lekker naar de premiere van de Griezelbus
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik weet dat ze vooralsnog allemaal 100 % hetero zijn
Chick dit, chick dat... Maar kip eten, dat doen ze niet.quote:
Lieve CDP, ben je bang voor hetero's?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Your point being?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Lieve CDP, ben je bang voor hetero's?
Nee ik irriteer me gewoon aan dit exemplaarquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:36 schreef Semisane het volgende:
Goh goh wat is CDP toch boosjes op die maikuuuul...heeft tie aan je TRS-je gezeten?![]()
ach laat CDP maar ff...als ik het zo mag begrijpen heeft iemand aan zijn TRS-je gezeten....en dat is nou eenmaal CDP's enige aanbidder...dus dan krijg je dat he.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
100% stond op het pakje...quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:37 schreef wonderer het volgende:
Waarom is "hetero" niet genoeg? Waarom moet er dan weer "100%" bij?
Ik heb al manderijntjesquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
ach laat CDP maar ff...als ik het zo mag begrijpen heeft iemand aan zijn TRS-je gezeten....en dat is nou eenmaal CDP's enige aanbidder...dus dan krijg je dat he.![]()
Plaag je maar hoor CDP....wil je een koekje?![]()
ow dat geven ze heel duidelijk aan hoor, vanaf het moment dat ze hier komen weten ze dat ik homo ben, dat zeggen de jongens die hier al eerder kwamen, vooraf, als soort waarschuwing, of zo :"hij is homo maar wel relaxed"' hahaquote:
TRS je?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
ach laat CDP maar ff...als ik het zo mag begrijpen heeft iemand aan zijn TRS-je gezeten....en dat is nou eenmaal CDP's enige aanbidder...dus dan krijg je dat he.![]()
Plaag je maar hoor CDP....wil je een koekje?![]()
Gelukkig maar.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
TRS je?
wie is dat dan
ach ik kan me best voorstellen dat mensen hem aanbidden, hij is erg aanbiddelijk toch?
dat 100 % willen ze toch wel duidelijk maken ja
TRS = TehRockStar....ons topic-kindje...vroeger was CDP dat...maar hij is in leeftijd verslagen door TRS....officieel de Topic-puber nu.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
TRS je?
wie is dat dan
ach ik kan me best voorstellen dat mensen hem aanbidden, hij is erg aanbiddelijk toch?
dat 100 % willen ze toch wel duidelijk maken ja
Nee idd....de meeste "mannen" van 18 zijn helemaal niet kinds meer....nee dat klopt...quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben bijna 18 dus geen kindje meer he
ik denk dat ik daar toch best wel een behoorlijke inschatting over kan makenquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
TRS = TehRockStar....ons topic-kindje...vroeger was CDP dat...maar hij is in leeftijd verslagen door TRS....officieel de Topic-puber nu.![]()
Ik aanbid niemand...zelfs CDP niet.Heb het al veels te druk met mezelf.
![]()
Tja...dat ze het toch wel duidelijk maken, zegt echt geen ene snor....er zijn homo's die, om het duidelijk te maken dat ze toch echt hetero zijn, gaan trouwen, kinderen krijgen enz enz...maar je vind ze toch echt dagelijks langs de Nederlandse wegen....en echt niet omdat zij nou degene zijn die altijd autopech hebben.Lekker boeiend ook of ze nou hetero zijn of niet....dat gaan ze toch nie uiten in zo'n inloophuis....doen ze wel later...of niet...en dan vind je ze weer langs die snelwegen.
Ik begrijp je niet, TheaterMaMa..quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ivm zijn reactie's op maikul en dat hij maar moest optieften omdat hij hetero wasquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet, TheaterMaMa..
Nee optyfen omdat ie irritant was.. hetero's zijn best welkom hierquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ivm zijn reactie's op maikul en dat hij maar moest optieften omdat hij hetero was
Ach zo, nu ja, je quotte mij, dus vandaar.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ivm zijn reactie's op maikul en dat hij maar moest optieften omdat hij hetero was
Dat doe ik dus allemaalquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:54 schreef error het volgende:
Hetero's zijn altijd welkom, als ze maar niet:
- te weinig wiebelen met hun kont
- te weinig verwijfd zijn
- met een te lage stem praten
- het nalaten om van die rare gebaartjes te maken
Laat je dat.... dat ná?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat doe ik dus allemaal
Ooohhhh jee en de wiebel-wabbel-wobbel-groet dan die Ang3l heeft ehhh... hoe zeg je dat als je een dans bedenkt? Gechoriologenafreerd?quote:
Schudde met je rechterbilquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar hoe zou ik 't dan ook kunnen leren? Niemand hier in Groningen die 't me voordoet, hoor!
*doet naquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Schudde met je rechterbil
Een cursus van drie weken in Enumatil
Schudde! Schudde! Schudde!
Vervolgens: GIL!!!!
Okay je KUNT het!!!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Enne hupse hupse hupse
Jaweeeeellll....quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:32 schreef fulco- het volgende:
Zou XMN8R zijn koffer wel dichtkrijgen?
Jamaar, ik moet nu weer weg, volgende keer kun je me misschien het goede ritmegevoel aanleren, met jouw handen die mijn heupen dirigerenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Okay je KUNT het!!!!Laat de buren maar denken, gewoon DOEN!!
Hiiiquote:
Oeh!quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jamaar, ik moet nu weer weg, volgende keer kun je me misschien het goede ritmegevoel aanleren, met jouw handen die mijn heupen dirigeren
Doeg!
Ang3l, het lijkt me beter dat jij je aandacht even op je water richt dat vast schreeuwt om je aandacht... dan kan in de tussentijd je poetsmeneer zich hier even bekendmaken zodat we even leuk kunnen bijkletsen als jij strakjes aan het huppelen bent!quote:
Nee nee nee, die is lekker bij z'n eigen mama kokenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:45 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ang3l, het lijkt me beter dat jij je aandacht even op je water richt dat vast schreeuwt om je aandacht... dan kan in de tussentijd je poetsmeneer zich hier even bekendmaken zodat we even leuk kunnen bijkletsen als jij strakjes aan het huppelen bent!
Of hij wil veel meer dan alleen kletsen. En dan niet 's ochtends in de trein.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:53 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, ik kwam in de trein aan de klets met een medespitsreiziger, die ik al maanden elke dag in de trein zie, en die een bedrijf verderop werkt. Aardige jongen wel.
Als ie nu maar niet denkt dat ik nu élke keer met 'm wil kletsen.
'k Wil 's ochtends met mp3's op m'n oren lekker met rust gelaten worden..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:51 schreef Parleur het volgende:
dus als iemand zo af en toe bij Ang3l ergens een doekje over wil halen...
Hij wil wel graag contact ja, lijkt het.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Of hij wil veel meer dan alleen kletsen. En dan niet 's ochtends in de trein..
.
Dan zeg je "'k wil 's ochtends met mp3's op m'n oren lekker met rust gelaten worden, maar anders gaan we een keer een biertje drinken na kantoortijd."quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij wil wel graag contact ja, lijkt het.
Ik kom je wel afstoffen heur met mn Swiffer!quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je wordt een beetje stoffig als je geen vriend meer hebt
Ang3l lijkt me niet iemand die er spinnewebben over laat groeien.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kom je wel afstoffen heur met mn Swiffer!
Dan blijf je toch gewoon ondertussen doorluisteren als het eenmaal zover is?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij wil wel graag contact ja, lijkt het.
Ik kan een volgende keer ook uitgebreid de Squeeze ofzo gaan zitten lezen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Dan zeg je "'k wil 's ochtends met mp3's op m'n oren lekker met rust gelaten worden, maar anders gaan we een keer een biertje drinken na kantoortijd.".
. En ze kregen nog veel kleine forensjes.
.
Of stof zuigen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Of je zingt méé met Do You Think I'm Sexy, en dan zo zwoel mogelijk, terwijl je hem récht aankijkt in zijn ogen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik kan een volgende keer ook uitgebreid de Squeeze ofzo gaan zitten lezen.
Kijken-wat-ie-doet.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ang3l lijkt me niet iemand die er spinnewebben over laat groeien..
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je wordt een beetje stoffig als je geen vriend meer hebt
Mensen die zingen in de trein, moeten dood.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:08 schreef Waxxer het volgende:
Of je zingt méé met Do You Think I'm Sexy, en dan zo zwoel mogelijk
- IK SPRING VANDAAG NOG VOOR DE TREIN !!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:11 schreef Kreator het volgende:
Mensen die voor de trein springen moeten ook dood.
We hebben sneeuw, boeren, en mollige meisjes met appelrode wangen en een pony-kapsel. Humor bestaat slechts uit de woestijndroogtegarpjes.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:11 schreef DennisMoore het volgende:
Tukkers hebben een goed gevoel voor humor.
Maar daar heb jij als Achterhoeker geen kijk op.
Nou danquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Beetje stoffig zegt-ie..
Paar dagen geen ehm... schoonmaakbeurt -->stoffigquote:
Ach boeit tquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Paar dagen geen ehm... schoonmaakbeurt -->stoffig
Paar weken geen beurt --> spinnewebben..
.
Zo heb je ze toch graag?quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ang3l lijkt me niet iemand die er spinnewebben over laat groeien..
Och, elke dag ff inloggen en het is gratisquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
god ..gay.nl gaat weer meer geld verdienen aan iedereen.. Nu moet je elke 3 maanden smsen om lid te blijven
Nee, je moet nu elke 3 maanden gaan bevestigen met een betaalsmsje dat je nummer klopt.. tenzij je goldmember bentquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:58 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Och, elke dag ff inloggen en het is gratis
* Andyvie houdt van zijn nieuwe kruik
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, je moet nu elke 3 maanden gaan bevestigen met een betaalsmsje dat je nummer klopt.. tenzij je goldmember bent
Ik kan't ook niet vindenquote:
quote:
quote:GAY.NL is nu al bijna 3 jaar de leukste gay community van Nederland. GAY.NL was de eerste gay site waarbij de leden zich moeten activeren met een SMSje. Hierdoor kunnen mensen minder gemakkelijk faken, waardoor het leuker en gezelliger is.
De koppeling met het mobiele nummer heeft echter ook een nadeel. Veel mensen hebben in de loop van de tijd een nieuw mobiel nummer gekregen en dat niet gewijzigd op de site. Het blijkt dat veel maatschappijen een opgeheven nummer al na drie maanden weer opnieuw aan anderen uitgeven. Hierdoor krijgen steeds vaker mensen die geen lid zijn van GAY.NL een SMSje en komen de SMSjes die leden naar andere leden sturen bij de verkeerde mensen aan.
Om dit probleem op te lossen hebben we besloten dat iedereen elk kwartaal moet heractiveren. Heractiveren werkt hetzelfde als activeren. Je stuur een SMS met GAY naar 2500 (of 7887 als je een Belgisch mobiel nummer hebt) en wij sturen je dan een SMSje terug met een pincode die je op de site kunt invoeren.
Aan het heractivatieproces zijn kosten verbonden. We moeten immers iedereen een SMSje sturen. Die kosten brengen we in rekening, maar toch hoeft het heractiveren je geen geld te kosten. Het heractivatie SMSje kan namelijk ook met credits worden afgerekend. Mensen die vaak inloggen hebben elk kwartaal voldoende credits om gratis te kunnen heractiveren. Voor goldmembers is het heractiveren sowieso gratis.
Door het heractiveren zal de informatie weer helemaal in orde zijn, waardoor het nog leuker zal worden.
Wat moet je doen?
Je hoeft pas actie te ondernemen als je van ons een mail ontvangt. Je ontvangt automatisch 2 weken voordat je uiterlijk moet heractiveren van ons een e-mail met daarin alle instructies.
aanpassen aan JOU normen, dat klinkt erg tollerant met het integratiebeleid als achtergrondquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:54 schreef error het volgende:
Hetero's zijn altijd welkom, als ze maar niet:
- te weinig wiebelen met hun kont
- te weinig verwijfd zijn
- met een te lage stem praten
- het nalaten om van die rare gebaartjes te maken
Echt, ik ben niet heterofoob, sommige van mijn beste vrienden zijn hetero, maar die doen tenminste wel normaal. Dus echt iedereen is welkom, als ie zich maar aanpast aan mijn normen.
(of ben ik nu wel heel erg hetero?)
Gay.nl nieuwsbrief..quote:
Zeg meid .. "we bellen" en "We doen ff onze agenda's matchen he"quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
aanpassen aan JOU normen, dat klinkt erg tollerant met het integratiebeleid als achtergrond
laat ik het zo zeggen, enkele maanden geleden toen ik hier al kwam, een paar keer, zijn alle vragen gesteld en heb ik overal antwoord op gegeven, kwestie van inlezen dus....quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:50 schreef Parleur het volgende:
Weet iemand trouwens de nickname of een profiel of heeft er iemand wat voor info dan ook over de poetsmeneer van Ang3l! Dan kan ik me vast wat inlezen. Kom op: verraad hem!
Zeg trut, doe's lief tegen mike/parleur!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, enkele maanden geleden toen ik hier al kwam, een paar keer, zijn alle vragen gesteld en heb ik overal antwoord op gegeven, kwestie van inlezen dus....
verder nog vragen?
als je dat maar laat, die vacature is niet vaccant en zal dat ook niet worden, je mag alles doen met steph maar verzorgende taken zijn voor mijquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
OK...mag ontbijt op bed wel?quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je dat maar laat, die vacature is niet vaccant en zal dat ook niet worden, je mag alles doen met steph maar verzorgende taken zijn voor mij
Wij regeren met de ijzeren vuist.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
aanpassen aan JOU normen, dat klinkt erg tollerant met het integratiebeleid als achtergrond
Pardon!!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mensen die zingen in de trein, moeten dood.
Net als mensen die in de trein ontbijten met pindakaas-boterhammen.
ROC-studentjes, en soldaatjes hoeven dan weer niet dood.
Da's wel prettig uitzicht..
Heeft ie eindelijk verloren? Whoei! Feest!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg trut, doe's lief tegen mike/parleur!
Hij is gewoon erg depri omdat ie van me verloren heeft met patiencen
*knijpt in tietjes*quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je dat maar laat, die vacature is niet vaccant en zal dat ook niet worden, je mag alles doen met steph maar verzorgende taken zijn voor mij
als ik dat nou regel...quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
OK...mag ontbijt op bed wel?
Laat me eerst maar zorgen dat ik uberhaupt bij druifke in bed komquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als ik dat nou regel...
mag ik dan bij jullie er bij komen liggen?![]()
Druifke???quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Laat me eerst maar zorgen dat ik uberhaupt bij druifke in bed kom
quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Druifke???
laat ik het zo zeggen, als ik regel dat je bij hem in bed komt, en ik regel ontbijt op bed, mag ik dan bij jullie erbij liggen?
Ironie is aan jou niet besteed he?quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel hoor, maar ik wist niet dat het ironisch bedoeld wasquote:
Theatermama? Nou... geloof me... dat had ik echt nooit gevonden!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, enkele maanden geleden toen ik hier al kwam, een paar keer, zijn alle vragen gesteld en heb ik overal antwoord op gegeven, kwestie van inlezen dus....
verder nog vragen?
Dus het begrip 'bellen' is je wel bekend? Ik zie dit wederom als een grote doorbraak!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg meid .. "we bellen" en "We doen ff onze agenda's matchen he"
Ach.. Dan gebruik ik m nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik denk dat hij de bijnaam druifje erger vind als mijn aanwezigheid bij hem in zijn bed
quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg trut, doe's lief tegen mike/parleur!
Hij is gewoon erg depri omdat ie van me verloren heeft met patiencen
wat ben ik blij dat ik niet langer alleen sta, dat ik niet langer de enige ben die daar de noodzaak van inziet, ik weet uit eigen ervaring hoe nijpend de situatie intussen is gewordenquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:07 schreef Parleur het volgende:
[..]
Theatermama? Nou... geloof me... dat had ik echt nooit gevonden!
Maar goed, gelet op de urgentie (en we weten allemaal dat Ang3l maar één uurtje per week gaat huppelen) zal ik het proberen kort te houden.
Ik ben een ruime twee jaar bezig, met behulp van zowat alle beschikbare professionele middelen, om Ang3l min of meer, met onmetelijke krachtsinspanningen naar een acceptabel stabiliteitsniveau te sleuren en er een soort van pruimbare functionerende jongen van te maken die, mits hij natuurlijk zijn medicijnen blijft gebruiken, maatschappelijk enigszins kan meedraaien. Tot nu toe: tevergeefs.
Ik heb hulp nodig! En ik dacht dat jij als poetsmeneer de zaak van binnenuit kunt bewerken! Daarom stel ik voor op uiterst korte termijn een actieplan op te stellen! Wij! Samen! Voor het te laat is!
Nou.. weer ingemaakt... je bent echt een aantal klassen hoger dan... ik noem maar iemand... een aantal klassen hoger dan Ang3l! Door het gekluns van Ang3l hoef je eigenlijk zelf niet eens te kunnen Patiencen omdat Ang3l de opmerkelijke gave bezit zichzelf in drie keer klikken muurvast te Patiencen!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:48 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Heeft ie eindelijk verloren? Whoei! Feest!![]()
![]()
![]()
O Mike? Ik ben niet op MSN, ik ben veel te druk met mijn nieuwe spelletje op zylom. lees: ik heb geen zin om weer door je ingemaakt te worden
Ware het een hengst geweest, dan zag ik voor Ang3l geen problemenquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:11 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Theaterdingus... we moeten ook in de therapie aandacht besteden aan het obsessief gejok en gelieg van Ang3l! Ang3l kan namelijk helemaal niet Patiencen! Het is echt tegen dovenmans oren keer op keer uitleggen dat een ruiten niets met glas te maken heeft, dat er maar twee kleuren zijn in plaats van vier en dat een dat een acht hoger is dan een vijf. Patiencen met Ang3l is een vleesgeworden nachtmerrie
Dat is gewoon de maatschappelijk werkster van Ang3l! Die ik eindelijk gevonden heb! Er valt een enorme last van mijn schouders. Weet je wat esjee... zet maar een muziekje op... en doe leg wat bitterballen... nee... maak wat toastjes!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:12 schreef Sunjammer het volgende:
Ik meende al een spraakwaterval te bespeuren hiero...
Oftewel: een parleurisme.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:18 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dat is gewoon de maatschappelijk werkster van Ang3l! Die ik eindelijk gevonden heb! Er valt een enorme last van mijn schouders. Weet je wat esjee... zet maar een muziekje op... en doe leg wat bitterballen... nee... maak wat toastjes!![]()
[HOMO] 1408 Ik weet geen fokking iets te verzinnen.DONDER OP daarin vind je de antwoorden...quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:11 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Theaterdingus... we moeten ook in de therapie aandacht besteden aan het obsessief gejok en gelieg van Ang3l! Ang3l kan namelijk helemaal niet Patiencen! Het is echt tegen dovenmans oren keer op keer uitleggen dat een ruiten niets met glas te maken heeft, dat er maar twee kleuren zijn in plaats van vier en dat een dat een acht hoger is dan een vijf. Patiencen met Ang3l is een vleesgeworden nachtmerrie
Theatermens... hoe gaan we dit allemaal in het vat gieten? Het moet wel een beetje professioneel. Ang3l is doortrapt en achterdochtig. Ik stel voor dat we eerst een vereniging oprichten of een stichting, dat kan ook. Heb jij een naam? En hurry... we hebben nog maar drie kwartier!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat ben ik blij dat ik niet langer alleen sta, dat ik niet langer de enige ben die daar de noodzaak van inziet, ik weet uit eigen ervaring hoe nijpend de situatie intussen is geworden
Kijk, dat bedoel ik nou! Met jou erbij kan ik Ang3l gewoon van binnenuit bestrijden! Je bent een archief aan informatie waarvan ik de omvang niet eens kan bepalen. Misschien dat we niet alles hier op FOK moeten uitspuwen! Je kent Ang3l, die gaat alles teruglezen! En voor je het weet schiet dan zijn electronisch driftremmer (de Eltech BS/367 Felheidsbegrenzer) los en dan hebben we de engelen aan het dansen!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
[HOMO] 1408 Ik weet geen fokking iets te verzinnen.DONDER OP daarin vind je de antwoorden...
Ang3l heeft ook een obsesieve passie voor borsten, maar dan bij mannen
een morbide voorliefde voor bloed, en de dood
en nog zo veel meer psychische problemen dat ik al dacht ze niet meer alleen aan te kunnen
Ik stel voor dat we hem ontvoeren naar een blokhut, ver van de bewoonde wereld en dat we een weekend hersenspoelprogramma opzetten, dmv, gesprekstherapie, filmbeelden en geluidsfragmentenquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:20 schreef Parleur het volgende:
[..]
Theatermens... hoe gaan we dit allemaal in het vat gieten? Het moet wel een beetje professioneel. Ang3l is doortrapt en achterdochtig. Ik stel voor dat we eerst een vereniging oprichten of een stichting, dat kan ook. Heb jij een naam? En hurry... we hebben nog maar drie kwartier!!
Je bedoelt als begin? Of denk je dat we dat er allemaal in één weekendje uitgehersenspoeld krijgen? Heb jij eigenlijk wel eens Patience gespeeld met hem? En wáár halen we zo gauw een blokhut vandaan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we hem ontvoeren naar een blokhut, ver van de bewoonde wereld en dat we een weekend hersenspoelprogramma opzetten, dmv, gesprekstherapie, filmbeelden en geluidsfragmenten
Natiolaal Instituut Controle Herintreding Traing En Normalisering (nichten)?
ik ben niet origineel momenteel vrees ik
Misschien moeten we inderdaad therapie onderwerpen op msn bespreken, voeg me maar toe, dboonman@hotmail.com ik ben alleen nu off line want ik ga saw 2 kijken,quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:24 schreef Parleur het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik nou! Met jou erbij kan ik Ang3l gewoon van binnenuit bestrijden! Je bent een archief aan informatie waarvan ik de omvang niet eens kan bepalen. Misschien dat we niet alles hier op FOK moeten uitspuwen! Je kent Ang3l, die gaat alles teruglezen! En voor je het weet schiet dan zijn electronisch driftremmer (de Eltech BS/367 Felheidsbegrenzer) los en dan hebben we de engelen aan het dansen!
Done!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Misschien moeten we inderdaad therapie onderwerpen op msn bespreken, voeg me maar toe, dboonman@hotmail.com ik ben alleen nu off line want ik ga saw 2 kijken,
WTF!quote:
Lage kijkcijfers..de resterende 7 opgenomen afleveringen worden hopelijk nog uitgezonden.quote:
Zeg hoerrr....quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:36 schreef Parleur het volgende:
[..]
Done!
Ik ga me voorbereiden op de ontkenning van straks tegen Ang3l dat ik jou heb gesproken. Laat je FOK dan even crashen? Het laatste half uurtje data... kan allemaal weg!
Ik heb trouwens een heel interessant voorstel betreffende regressietherapie. Verdere details doen we via MSN!
Hodfr!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lage kijkcijfers..de resterende 7 opgenomen afleveringen worden hopelijk nog uitgezonden.
Jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:38 schreef Andyvie het volgende:
Moet ik nou echt wachten tot 6 maart 2006 voor de volgende aflevering van Prison Break?
Er is hoop dat ze toch de resterende 7 afleveringen uitzenden..quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hodfr!!
Maar dan weten we dus nog niet wie wat en hoe...
Maar zelfs dan... dan zitten we pas in 1998quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja
[..]
Er is hoop dat ze toch de resterende 7 afleveringen uitzenden..
Helaas wel ja...en het is niet eens zeker of we dan wel zouden weten wie t heeft gedaan en waarom.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar zelfs dan... dan zitten we pas in 1998.
Nou ik neem aan van niet. Anders heeft het weinig zin om door te gaan tot 2006. De dader en het motief zal wel in de laatste aflevering(en) bekend worden gemaakt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Helaas wel ja...en het is niet eens zeker of we dan wel zouden weten wie t heeft gedaan en waarom.
Er is al 2 weken bekend bij de schrijvers dat er geen nieuwe scripts werden besteld. Maar Fox heeft wel "betaald" voor de productie van in totaal 13 afleveringen. Dus wie weet zijn de laatste 3 afleveringen herschreven zodat het wel degelijk in 1996 eindigd qua motief en dader?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou ik neem aan van niet. Anders heeft het weinig zin om door te gaan tot 2006. De dader en het motief zal wel in de laatste aflevering(en) bekend worden gemaakt..
Hmmz. 10 jaar ipv 20 jaar... laten we het hopen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er is al 2 weken bekend bij de schrijvers dat er geen nieuwe scripts werden besteld. Maar Fox heeft wel "betaald" voor de productie van in totaal 13 afleveringen. Dus wie weet zijn de laatste 3 afleveringen herschreven zodat het wel degelijk in 1996 eindigd qua motief en dader?
Eentje die voor een prikkie gekocht is op de rommelmarktquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
Wat is nou een fijne combimagnetron om knus koekjes in te bakken, maar ook stoer kip in te grillen, lui saucijzebroodjes in op te warmen, en romantisch croissantjes in te bereiden?
Geld moet branden, en hij moet 't wel okay doen!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat boeit jou dat? Toch liever dat ondergaan dan 'n nieuwe magnetron kopen die vooraleerst een gat in je portemonnaie brandt?
CDP, eat your heart out.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:07 schreef wonderer het volgende:
[afbeelding]
Hij ging op zijn tenen staan, want hij vond dat hij zo klein was
Och, het is om het lijden... Tegenwoordig weten ze niet meer met geld om te gaan, en straks, als 't weer moeilijk wordt, dan weten ze van gekkigheid niet meer wat te doen. Eerst waren 't de Duitsers, maar de volgende keer zijn 't de Aziaten die tegenover ons staan, ja wis!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geld moet branden, en hij moet 't wel okay doen!
Is die meneer je echtgenoot?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:07 schreef wonderer het volgende:
[afbeelding]
Felle lampen binnen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:07 schreef wonderer het volgende:
[afbeelding]
waneer en waar is die gemaakt?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:41 schreef wonderer het volgende:
Ikke sta met Willem Nijholt op de foto
Nee, da's Willem Nijholtquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Is die meneer je echtgenoot?
Cinemec Ede, twee uur geleden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waneer en waar is die gemaakt?
Kijk op de site van de consumentenbond.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
Wat is nou een fijne combimagnetron om knus koekjes in te bakken, maar ook stoer kip in te grillen, lui saucijzebroodjes in op te warmen, en romantisch croissantjes in te bereiden?
speel jij daar in mee dan?quote:
Nee, ik ben vriendjes met de schrijverquote:
er staat een teller achter het topic als je in de topic lijst kijktquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
even een ander algemeen vraagje, ik begrijp dat er bij 300 post's een nieuw topic moet worden geopend, hoe weet je nou hoeveel post er zijn in een topic en hoe open je een nieuw topic
Als ik er weer ben!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
even een ander algemeen vraagje, ik begrijp dat er bij 300 post's een nieuw topic moet worden geopend, hoe weet je nou hoeveel post er zijn in een topic en hoe open je een nieuw topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |