aanpassen aan JOU normen, dat klinkt erg tollerant met het integratiebeleid als achtergrondquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:54 schreef error het volgende:
Hetero's zijn altijd welkom, als ze maar niet:
- te weinig wiebelen met hun kont
- te weinig verwijfd zijn
- met een te lage stem praten
- het nalaten om van die rare gebaartjes te maken
Echt, ik ben niet heterofoob, sommige van mijn beste vrienden zijn hetero, maar die doen tenminste wel normaal. Dus echt iedereen is welkom, als ie zich maar aanpast aan mijn normen.
(of ben ik nu wel heel erg hetero?)
Gay.nl nieuwsbrief..quote:
Zeg meid .. "we bellen" en "We doen ff onze agenda's matchen he"quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
aanpassen aan JOU normen, dat klinkt erg tollerant met het integratiebeleid als achtergrond
laat ik het zo zeggen, enkele maanden geleden toen ik hier al kwam, een paar keer, zijn alle vragen gesteld en heb ik overal antwoord op gegeven, kwestie van inlezen dus....quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:50 schreef Parleur het volgende:
Weet iemand trouwens de nickname of een profiel of heeft er iemand wat voor info dan ook over de poetsmeneer van Ang3l! Dan kan ik me vast wat inlezen. Kom op: verraad hem!
Zeg trut, doe's lief tegen mike/parleur!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, enkele maanden geleden toen ik hier al kwam, een paar keer, zijn alle vragen gesteld en heb ik overal antwoord op gegeven, kwestie van inlezen dus....
verder nog vragen?
als je dat maar laat, die vacature is niet vaccant en zal dat ook niet worden, je mag alles doen met steph maar verzorgende taken zijn voor mijquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kom je wel afstoffen heur met mn Swiffer!
OK...mag ontbijt op bed wel?quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je dat maar laat, die vacature is niet vaccant en zal dat ook niet worden, je mag alles doen met steph maar verzorgende taken zijn voor mij
Wij regeren met de ijzeren vuist.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
aanpassen aan JOU normen, dat klinkt erg tollerant met het integratiebeleid als achtergrond
Pardon!!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mensen die zingen in de trein, moeten dood.
Net als mensen die in de trein ontbijten met pindakaas-boterhammen.
ROC-studentjes, en soldaatjes hoeven dan weer niet dood.
Da's wel prettig uitzicht..
Heeft ie eindelijk verloren? Whoei! Feest!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg trut, doe's lief tegen mike/parleur!
Hij is gewoon erg depri omdat ie van me verloren heeft met patiencen
*knijpt in tietjes*quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je dat maar laat, die vacature is niet vaccant en zal dat ook niet worden, je mag alles doen met steph maar verzorgende taken zijn voor mij
als ik dat nou regel...quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
OK...mag ontbijt op bed wel?
Laat me eerst maar zorgen dat ik uberhaupt bij druifke in bed komquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als ik dat nou regel...
mag ik dan bij jullie er bij komen liggen?![]()
Druifke???quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Laat me eerst maar zorgen dat ik uberhaupt bij druifke in bed kom
quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Druifke???
laat ik het zo zeggen, als ik regel dat je bij hem in bed komt, en ik regel ontbijt op bed, mag ik dan bij jullie erbij liggen?
Ironie is aan jou niet besteed he?quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel hoor, maar ik wist niet dat het ironisch bedoeld wasquote:
Theatermama? Nou... geloof me... dat had ik echt nooit gevonden!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, enkele maanden geleden toen ik hier al kwam, een paar keer, zijn alle vragen gesteld en heb ik overal antwoord op gegeven, kwestie van inlezen dus....
verder nog vragen?
Dus het begrip 'bellen' is je wel bekend? Ik zie dit wederom als een grote doorbraak!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg meid .. "we bellen" en "We doen ff onze agenda's matchen he"
Ach.. Dan gebruik ik m nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik denk dat hij de bijnaam druifje erger vind als mijn aanwezigheid bij hem in zijn bed
quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg trut, doe's lief tegen mike/parleur!
Hij is gewoon erg depri omdat ie van me verloren heeft met patiencen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |