Die rechtse kat lijkt verrekte veel op het bont wat ik op me jas hebquote:Op maandag 28 november 2005 23:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die wil ik, maar daar is Wiskundemeneer dan weer allergisch voor.. En ik wilde nog wel 2 Maine Coons. ( 1 van de grootste huiskattensoorten
. )
[afbeelding].
whehehequote:Op dinsdag 29 november 2005 00:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die rechtse kat lijkt verrekte veel op het bont wat ik op me jas heb
Serieus ..je vijzelt mn zelfvertrouwen met 200% omhoog..ga ff ergens anders kneusje spelenquote:
wat een $%##@jas ! en is dat nu de neus die rocky wil hebben ?quote:
Ik werk bij de C1000, maar het geld wat ik verdien word weer uitegeven om zaterdag lekker te zuipenquote:
jongen pak je brieeezer..of je biertje ..zuip je lam en knal met je scoetmobiel tegen een boom aub!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik werk bij de C1000, maar het geld wat ik verdien word weer uitegeven om zaterdag lekker te zuipen
Tell me something I don't know.quote:
Maikuuuuuullll!!!! Schappevullert jongen!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik werk bij de C1000, maar het geld wat ik verdien word weer uitegeven om zaterdag lekker te zuipen
Wie denk jij dat t gedaan heeft?quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:07 schreef beaverhausen het volgende:
Nou, dan kijk ik maar Reunion ofzo.
Ik weet het niet. Vind het nog erg vroeg om iets te kunnen afleiden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie denk jij dat t gedaan heeft?
quote:
Ik gok nog steeds op Will...ik vind Carla trouwens maar een hysterische hoerquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Vind het nog erg vroeg om iets te kunnen afleiden.
Maar ik krijg nu de indruk dat het meerdere zijn. Maar jenna niet dan.
ofzo.
Nee, Will niet, dan eerder Carla of Craig (met z'n fout opplak goateequote:Op dinsdag 29 november 2005 01:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik gok nog steeds op Will...ik vind Carla trouwens maar een hysterische hoer![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, Will niet, dan eerder Carla of Craig (met z'n fout opplak goatee)
En ik vind Carla nu veel leuker dan die van 20 jaar geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die goatee is erg ja.._O-
Preview voor donderdag zag dr saai uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Ah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik vind het wel leuk. Ben benieuwd of we het einde halen. Zal wel weer gecancelled worden zoals alle series die ik leuk vind.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
Wat ik begreep is er al gigantisch veel opgenomen..dus hopelijk wel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah..
Ik vind het wel leuk. Ben benieuwd of we het einde halen. Zal wel weer gecancelled worden zoals alle series die ik leuk vind.
Dat ze een boel hebben opgenomen wil niet zeggen dat ze het ook allemaal uitzenden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat ik begreep is er al gigantisch veel opgenomen..dus hopelijk wel.
Ik vrees voor Prison Break...de Fall Finale is vannacht en dan gewoon 6 maanden wachten dankzij 24..
Ik hoop dat Veronica Mars nu eindelijk naar donderdag gaat en meer kijkers gaat trekken
In januari komen American Idol en 24 terug op FOX...Reunion blijft als het goed is achter The OC (quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat ze een boel hebben opgenomen wil niet zeggen dat ze het ook allemaal uitzenden.
Ik las ook ergens dat de kans erin zit dat een groot gedeelte van het seizoen doorgeschoven wordt naar de zomer..
Prison Break heb ik al een paar afleveringen van gemist.
Ik dacht toch dat dat meer kijkers trok dan Reunion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In januari komen American Idol en 24 terug op FOX...Reunion blijft als het goed is achter The OC () staan...
Ik loop met PB ook achter ..oh die heb ik wel al gezien, maar dat is toch al een paar afleveringen terug geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
D'r staat wat leuksquote:
Ik ben hard aan het werk ja,quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:06 schreef Semisane het volgende:
Zoow...mogge allen ten zame.........
Gaat hard hiero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |