Heb je ze al verteld over de praktijken van de kleutermaffia?quote:Op maandag 28 november 2005 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik zei zoiets laatst tijdens de lunch - in iets mildere bewoordingen - tegen een moeder die klaagde over haar kinderen..
Nounounou. Dat mag je kennelijk niet zeggen, zoiets. En nu sta ik bekend als de Grote Kinderhater..
G_E, de overblijfmoederquote:
Oeh, ga ik ook een keer zeggen. Bij mij is het meestal "Oh, nog een reden om geen kinderen te nemen".quote:Op maandag 28 november 2005 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik zei zoiets laatst tijdens de lunch - in iets mildere bewoordingen - tegen een moeder die klaagde over haar kinderen..
Nounounou. Dat mag je kennelijk niet zeggen, zoiets. En nu sta ik bekend als de Grote Kinderhater..
En dan is het "Awww die lieve kleutertjes.quote:Op maandag 28 november 2005 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je ze al verteld over de praktijken van de kleutermaffia?
Afgrijselijk. Onbegrijpelijk. *hoofdschudt*quote:Op maandag 28 november 2005 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dan is het "Awww die lieve kleutertjes.".
Die vrouwen zijn door hun hormonen compleet geïndoctrineerd. Stel ze bloot aan kindergekrijs van 160 dB, overgiet ze met liters spuug en babykwijl en nog kirren ze van moedergenot..
Die wil ik, maar daar is Wiskundemeneer dan weer allergisch voor.quote:Op maandag 28 november 2005 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Mijn Grote Liefde wil een poes (=kat)..
Die heeft ie toch?quote:Op maandag 28 november 2005 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Mijn Grote Liefde wil een poes (=kat)..
Leuk dat schermhoppen.quote:
Mijn G_L is óók allergisch voor poezen.quote:Op maandag 28 november 2005 23:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die wil ik, maar daar is Wiskundemeneer dan weer allergisch voor.. En ik wilde nog wel 2 Maine Coons. ( 1 van de grootste huiskattensoorten
. )
[afbeelding].
themepark.nl? Jij ook al?quote:Op maandag 28 november 2005 23:48 schreef creno het volgende:
WTF, op themepark weer een hoop bij te lezen, ben dus effe weg !
Ja vertel! We staan krom van nieuwsgierigheid!quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 23:55 schreef Ang3l het volgende:
Maine Coonsdie wil ik ook1
erg mooie, lynx-achtige katten
Ja duh, iedereen zit in dat topicquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Gaat dat Waxxer-topic nou nog sneller dan deze?.
Daar zit ik tijdens het kijken ook naar te kijken inderdaad. Het is iig een Boskat typje, maar kan dus ook een Noorse Boskat of Siberian ( die heeft mijn broerquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:04 schreef Ang3l het volgende:
Is Mrs Norris van HP ook niet ene maine coon?
Ik zet m'n geld op die van yovnne.. daar zitten de meeste heaumeauxquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik raak helemaal van streek. Wat is nu het homo-topic, deze of die van Yvonne?.
*hips*quote:Op maandag 28 november 2005 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik zal vragen aan Iefje of ze er nog een weekje bij kan doen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
iedereen zit met zn allen op MSN?
En oh G_E.. Rijk vind je een eikel
Doet ze graag hoor, voor tufkutje.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zal vragen aan Iefje of ze er nog een weekje bij kan doen..
Die rechtse kat lijkt verrekte veel op het bont wat ik op me jas hebquote:Op maandag 28 november 2005 23:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die wil ik, maar daar is Wiskundemeneer dan weer allergisch voor.. En ik wilde nog wel 2 Maine Coons. ( 1 van de grootste huiskattensoorten
. )
[afbeelding].
whehehequote:Op dinsdag 29 november 2005 00:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die rechtse kat lijkt verrekte veel op het bont wat ik op me jas heb
Serieus ..je vijzelt mn zelfvertrouwen met 200% omhoog..ga ff ergens anders kneusje spelenquote:
wat een $%##@jas ! en is dat nu de neus die rocky wil hebben ?quote:
Ik werk bij de C1000, maar het geld wat ik verdien word weer uitegeven om zaterdag lekker te zuipenquote:
jongen pak je brieeezer..of je biertje ..zuip je lam en knal met je scoetmobiel tegen een boom aub!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik werk bij de C1000, maar het geld wat ik verdien word weer uitegeven om zaterdag lekker te zuipen
Tell me something I don't know.quote:
Maikuuuuuullll!!!! Schappevullert jongen!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik werk bij de C1000, maar het geld wat ik verdien word weer uitegeven om zaterdag lekker te zuipen
Wie denk jij dat t gedaan heeft?quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:07 schreef beaverhausen het volgende:
Nou, dan kijk ik maar Reunion ofzo.
Ik weet het niet. Vind het nog erg vroeg om iets te kunnen afleiden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie denk jij dat t gedaan heeft?
quote:
Ik gok nog steeds op Will...ik vind Carla trouwens maar een hysterische hoerquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Vind het nog erg vroeg om iets te kunnen afleiden.
Maar ik krijg nu de indruk dat het meerdere zijn. Maar jenna niet dan.
ofzo.
Nee, Will niet, dan eerder Carla of Craig (met z'n fout opplak goateequote:Op dinsdag 29 november 2005 01:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik gok nog steeds op Will...ik vind Carla trouwens maar een hysterische hoer![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, Will niet, dan eerder Carla of Craig (met z'n fout opplak goatee)
En ik vind Carla nu veel leuker dan die van 20 jaar geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die goatee is erg ja.._O-
Preview voor donderdag zag dr saai uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Ah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik vind het wel leuk. Ben benieuwd of we het einde halen. Zal wel weer gecancelled worden zoals alle series die ik leuk vind.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
Wat ik begreep is er al gigantisch veel opgenomen..dus hopelijk wel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah..
Ik vind het wel leuk. Ben benieuwd of we het einde halen. Zal wel weer gecancelled worden zoals alle series die ik leuk vind.
Dat ze een boel hebben opgenomen wil niet zeggen dat ze het ook allemaal uitzenden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat ik begreep is er al gigantisch veel opgenomen..dus hopelijk wel.
Ik vrees voor Prison Break...de Fall Finale is vannacht en dan gewoon 6 maanden wachten dankzij 24..
Ik hoop dat Veronica Mars nu eindelijk naar donderdag gaat en meer kijkers gaat trekken
In januari komen American Idol en 24 terug op FOX...Reunion blijft als het goed is achter The OC (quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat ze een boel hebben opgenomen wil niet zeggen dat ze het ook allemaal uitzenden.
Ik las ook ergens dat de kans erin zit dat een groot gedeelte van het seizoen doorgeschoven wordt naar de zomer..
Prison Break heb ik al een paar afleveringen van gemist.
Ik dacht toch dat dat meer kijkers trok dan Reunion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In januari komen American Idol en 24 terug op FOX...Reunion blijft als het goed is achter The OC () staan...
Ik loop met PB ook achter ..oh die heb ik wel al gezien, maar dat is toch al een paar afleveringen terug geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
D'r staat wat leuksquote:
Ik ben hard aan het werk ja,quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:06 schreef Semisane het volgende:
Zoow...mogge allen ten zame.........
Gaat hard hiero
Oh ja...natuurlijk....ik ook hoor.quote:
*kietelt op 'andere' plaatsquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hehe kan je niet slapen?..
uhm wellus.
*trapt op voet en kietelt voet![]()
![]()
laat wat bezorgen bovenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:24 schreef wonderer het volgende:
Heuj.
Ik heb honger maar er zit visite benenden en ik heb geen zin in de confrontatie.
LOL! Ja, ik kan mijn moeder bellen, "hey, maak es een tosti"quote:
En daarom was ik zojuist ook hard aan pauze toequote:Op dinsdag 29 november 2005 12:03 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh ja...natuurlijk....ik ook hoor.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jesus...had iemand gevraagd om die foto's hier?
T is dat je best lief bent soms..quote:
Zo zo, een echte Fox! Toe maar!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:45 schreef Maikuuul het volgende:
Ja check deze shit dan !
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeeeellll af en toe, verder ben ik echt een botte lul van de bovenste plank hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T is dat je best lief bent soms..![]()
Ach..hij vijzelt mn zelfvertrouwen flink opquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeeeellll af en toe, verder ben ik echt een botte lul van de bovenste plank hoor
Maar integratie begint bij respect over en weer
Hij een brommer en een nepbontje, wij een kerel.
Hij kan ze wel zienquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:07 schreef Stroekie het volgende:
en oh ironie
De foto's die Maikuuul hier nu geplaatst heeft zijn momenteel niet te zien door TRS in verband met z'n ban![]()
De gozer die jij een ban hebt bezorgd!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:08 schreef Maikuuul het volgende:
TRS ? wtf is dat gek ?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek en wie is dat ?alsof ik daar voor gezorgd heb / ik weet niet eens wie het is. En alstie banned is zou hij het wel hebben verdiend
M.A.W mijn missie voor vandaag is nu al na 1 uurtje fok succesvolquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Ik ga al niet eens meer op je in
![]()
zooo en wat mag die missie wezen dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
M.A.W mijn missie voor vandaag is nu al na 1 uurtje fok succesvol
MaMaquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zooo en wat mag die missie wezen dan?
Gelukkig maar?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb 30 van die jongentjes in huis, zoals Maikul
ik heb een jongerenopvang, grotendeels probleem/ blow/ jongeren
een open huiskamerbeleid
maar die jongens koemn niet op een homodiscussieforum...
gelukkig maar...
Je vergeet "weet je"quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:45 schreef error het volgende:
[..]
Had jij laatst die jongetjes die voor hoer speelden?
en nou optiefen...
Tyf dan maar weer lekker opquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:13 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek ik zei al, ik post mijn foto ff maar ben geen homo
Your point being?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:13 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek ik zei al, ik post mijn foto ff maar ben geen homo
Je hebt iig niet gescholden man.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:16 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek vanaf deze post ga ik hier niet meer posten !
Houd m nog ff langer hierquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je hebt iig niet gescholden man.. Puik gedaan!
Doet dat pijn, zo'n oorbelletje schieten?
Jongen (15) steelt lijnbussen en speelt chauffeurquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:20 schreef wonderer het volgende:
Straks lekker naar de premiere van de Griezelbus
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik weet dat ze vooralsnog allemaal 100 % hetero zijn
Chick dit, chick dat... Maar kip eten, dat doen ze niet.quote:
Lieve CDP, ben je bang voor hetero's?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Your point being?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Lieve CDP, ben je bang voor hetero's?
Nee ik irriteer me gewoon aan dit exemplaarquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:36 schreef Semisane het volgende:
Goh goh wat is CDP toch boosjes op die maikuuuul...heeft tie aan je TRS-je gezeten?![]()
ach laat CDP maar ff...als ik het zo mag begrijpen heeft iemand aan zijn TRS-je gezeten....en dat is nou eenmaal CDP's enige aanbidder...dus dan krijg je dat he.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Lieve CDP, ben je bang voor hetero's?
100% stond op het pakje...quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:37 schreef wonderer het volgende:
Waarom is "hetero" niet genoeg? Waarom moet er dan weer "100%" bij?
Ik heb al manderijntjesquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
ach laat CDP maar ff...als ik het zo mag begrijpen heeft iemand aan zijn TRS-je gezeten....en dat is nou eenmaal CDP's enige aanbidder...dus dan krijg je dat he.![]()
Plaag je maar hoor CDP....wil je een koekje?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |