abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:53:20 #101
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_35717281
Ik mis:
Melanie Schultz van Haegen-Maas Geesteranus
http://nl.wikipedia.org/wiki/Melanie_Schultz_van_Haegen

Ik ben geen VVD stemmer. Maar voor de VVD denk ik dat kamp het beste op het moment is. niet ideaal. Maar zijn politieke werk vindt ik heel goed. VVD onwaardig
Nog beter vindt ik Schultz, maar die komt niet in aanmerking in de poll en ook niet binnen de VVD. Vindt haar erg goed, beter dan de minster. Of ze het fractievoorzittersschap aankan weet ik niet. Maar veel keus heeft de VVD niet. of Rutte-Schultz. Ze pleiten voor een stroming de mij meer aanspreekt. al vind ik de campagne gevoerd door campagneleider rutte nu zwaar beroerd.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 4 maart 2006 @ 22:58:47 #102
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_35724714
Wiegel is overduideiljk de beste keus waar ook overduidelijk is dat je met van Aartsen als lijsttrekker juist stemmen verliest ipv wint (naar mijn idee).

Een goeie 2e zie ik eigenlijk niet zo. Verdonk zou een goeie kunnen zijn. Maar heeft die meer te melden? Houdt ze zich staande in debatten en kan ze dat aan?
Hoogevorst zie ik zelf wel wat in maar die heeft denk ik niet het juiste charisma voor het grote publiek.

Rutte daarvan hoop ik echt dat hij nooit ook maar enigzins op de gedachten komt om lijsttrekker te worden. Vreselijke vent
pi_35724800
Toch maar Geert Dales doen.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 23:02:34 #104
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_35724861
brrr nee. Waarom gaan we voorbij aan good old Fransie Weisglass eigenlijk
pi_35726200
Waarom huren jullie Karla Peijs niet in, die ziet er uit als een VVD-er.

plae@ je zou me nog mailen
  zondag 5 maart 2006 @ 00:03:00 #106
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_35726866
das wel moeilijk hoor jou ineens als baas benaderen

maar je hebt mail.
pi_35726887
quote:
Op zondag 5 maart 2006 00:03 schreef PLAE@ het volgende:

das wel moeilijk hoor jou ineens als baas benaderen

maar je hebt mail.
  zondag 5 maart 2006 @ 00:38:21 #108
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35727928
SCH is de baas van PLAE@ ?
  zondag 5 maart 2006 @ 20:58:55 #109
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_35809400
Ik vind de VVD wel een beetje een valsspelende partij, hoor. Voor elke verkiezing komt Wiegel opeens naar voren, er zijn geruchten dat hij lijsttrekker wordt, hijzelf valt wat tegenstanders persoonlijk aan, maar na de verkiezingen trekt hij zich weer rustig terug in het wezen waar hij dan in zit. Het komt allemaal aardig wanhopig over.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:43:47 #111
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35809550
quote:
Crisis! Kamp ziet Van Aartsen afhaken

Van onze verslaggever Marc Peeperkorn

DEN HAAG - Maandagochtend, paniek in het VVD-campagneteam. Een etmaal voor de stembureaus voor gemeenteraadsverkiezingen opengaan, speculeert VVD-minister Kamp van Defensie in diverse regionale dagbladen op een voortijdig vertrek van de liberale fractievoorzitter Van Aartsen. Terwijl diens populariteit in de peilingen toch al te wensen overlaat.

‘Crisis bezweren’, is het motto van de campagnestaf deze ochtend. Na de ozb-uitglijder van VVD-vice-premier Zalm (die 62gemeenten valselijk beschuldigde te veel onroerendezaakbelasting te heffen) zit de partij niet te wachten op nog een misser. Campagneleider Rutte (staatssecretaris van Onderwijs) neemt onmiddellijk contact op met Kamp. Van Aartsen zelf doet dat ook.

Het gaat om korte maar duidelijke gesprekken, melden betrokkenen. In ieder geval met effect: een uur later geeft de minister van Defensie een verklaring waarin hij laat weten ‘voluit Van Aartsen als politiek aanvoerder van de VVD te steunen’. Wellicht ten overvloede voegt Kamp er aan toe dat hij ook niet van plan is zich in 2007 kandidaat te stellen als lijsttrekker voor de Tweede- Kamerverkiezingen. Ook dat hangt dus niet meer boven de markt en Van Aartsens hoofd.

Volgens Kamp komt de suggestie over het terugtreden van Van Aartsen louter en alleen uit de pen van de journalist van het dagblad. ‘Ik heb totaal geen behoefte om moeilijk te doen voor Van Aartsen. Ik wil mijn werk als minister netjes afmaken. Dat ga ik niet onnodig compliceren.’

De journalist –met wie Kamp een halve dag optrok– tekende uit de mond van de bewindsman op dat Van Aartsens positie ‘erg moeilijk’ kon worden en dat ‘de nieuwe partijleider dan eigenlijk uit het kabinet moet komen’. Kamp: ‘Dat waren technische antwoorden op theoretische vragen. Als ik echt de boodschap over het vertrek Van Aartsen naar buiten had willen brengen, had ik dat zonder omwegen gedaan. Ik ben niet dom.’

De VVD-fractieleider staat ’smiddags monter rode rozen uit de delen op het Haagse Centraal Station. ‘Voor een echt rooskleurige toekomst. Stem morgen VVD’ –een laatste plaagstootje naar de PvdA.

Van Aartsen maakt liever geen woorden vuil aan de uitspraken van Kamp. ‘Binnen een uur lag er een verklaring van hem, daarmee is de kous af. U zult van mij geen kwalificaties horen over het optreden van de heer Kamp.’

Bron: De Volkskrant
Oh, dus alleen technisch theoretisch vindt Kamp Van Aartsen ongeschikt.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:11:43 #112
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_35812698
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:43 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Oh, dus alleen technisch theoretisch vindt Kamp Van Aartsen ongeschikt.

De VVD. Het begint op een slechte toneel/cabaret groep te lijken. Op de laatste dag nog een plaag stootje naar de PVdA. Stel je voor dat ze zelf met ideeen zouden komen
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:41:57 #113
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35813670
De laatste tijd krijg ik meer sympathie voor Kamp. Hij zegt waar het op staat, blijft lekker rustig, is een goed bestuurder, heeft realisme, bezit over de nodige afkeer voor de PvdA en wil zich zelf niet te veel profileren. Dat hebben we nodig in Nederland.
pi_35813745
Tja maar zou hij geschikt zijn als lijsttrekker? Ik denk dat hij voor de meeste stemmers maar een boertie uut twente is.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 20:36:07 #115
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35821509
Weet ik niet, hij is wel oorspronkelijk, geen echte politicus. Hij komt oprecht over, is helder en dat spreekt wel aan denk ik. Maar lijstrekkerschap houdt meestal ook in dat je MP wil worden en dat vind ik eerder een probleem. Kamp als minister-president, ik denk dat hij dat zelf ook niet zo ziet zitten.
pi_35826976
Van Aartsen nu op tv

De VVD moet eigenlijk gewoon Marco Pastors inhuren, wanneer van Aartsen aanblijft vrees ik een dieptepunt van onder de 20 zetels
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_35829064
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 20:36 schreef Heerlijkheid het volgende:
Weet ik niet, hij is wel oorspronkelijk, geen echte politicus. Hij komt oprecht over, is helder en dat spreekt wel aan denk ik. Maar lijstrekkerschap houdt meestal ook in dat je MP wil worden en dat vind ik eerder een probleem. Kamp als minister-president, ik denk dat hij dat zelf ook niet zo ziet zitten.
Mwah het hangt er van af. Ik denk dat naast het vlakke slappe gedoe van de mediageile politici er genoeg ruimte is voor mensen die "rustig" en "normaal" overkomen. Laten we eerlijk zijn; hoe heeft Balkenende stemmen kunnen trekken terwijl hij totaal fout overkomt volgens vele "deskundigen" en
"het volk"?

Juist iemand die niet gaat schreeuwen en de boel inhoudelijk weet te houden is de beste manier om tegen Bos campagne te voeren. Van Aartsen heeft net zo weinig te melden als Bos en heeft zich verlaagd tot goedkope persoonlijke aanvallen. Iemand die op "klassiek" nederlandse wijze campagne zou voeren zie ik als een verademing.
pi_35829308
Alles beter dan van Aartsen. Verdonk zou ook een goede kandidaat kunnen zijn.
  woensdag 8 maart 2006 @ 00:57:42 #119
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_35832641
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:35 schreef Timmehhh het volgende:
Van Aartsen nu op tv

De VVD moet eigenlijk gewoon Marco Pastors inhuren, wanneer van Aartsen aanblijft vrees ik een dieptepunt van onder de 20 zetels
Van Aartsen zei geen nee bij het debat maar dan nog. 1. Zou hij willen? 2. Willen wij, de vvd, dat? Past hij wel bij de club liberalen?
  woensdag 8 maart 2006 @ 02:23:43 #120
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_35833648
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:57 schreef 1603 het volgende:

[..]

Van Aartsen zei geen nee bij het debat maar dan nog. 1. Zou hij willen? 2. Willen wij, de vvd, dat? Past hij wel bij de club liberalen?
Ik heb uit een bron vernomen dat er in April een afspraak is tussen zo'n beetje compleet rechts in Nederland.

Dat wil zeggen de VVD + alle losse rechtse figuren nu. Een enkele uitzondering daargelaten.
  woensdag 8 maart 2006 @ 11:02:59 #121
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_35838201
Skippen Wiegel, Skippen Van Aartsen
  woensdag 8 maart 2006 @ 11:13:36 #122
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_35838458
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:39 schreef Monidique het volgende:
Ik vind de VVD wel een beetje een valsspelende partij, hoor. Voor elke verkiezing komt Wiegel opeens naar voren, er zijn geruchten dat hij lijsttrekker wordt, hijzelf valt wat tegenstanders persoonlijk aan, maar na de verkiezingen trekt hij zich weer rustig terug in het wezen waar hij dan in zit. Het komt allemaal aardig wanhopig over.
Valsspelende partij?
Say your prayers
pi_35838675
Alle goede zitten in het kabinet... Kamp, Verdonk en Rutte kunnen moeilijk fractievoorzitter worden.
pi_35838703
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 11:21 schreef pberends het volgende:
Alle goede zitten in het kabinet... Kamp, Verdonk en Rutte kunnen moeilijk fractievoorzitter worden.
! Zijn er niet meer VVD talenten?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')