Nee, je kan beter de postduif sturen.quote:Op maandag 28 november 2005 19:53 schreef Vom het volgende:
Hmm, tempo is nou niet echt om over naar huis te schrijven vandaag he
Er is toch altijd bier te krijgen hierquote:Op maandag 28 november 2005 20:01 schreef rubbereend het volgende:
avond is er al bier?
Daar knap je altijd lekker van op hequote:Op maandag 28 november 2005 19:51 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee met verfrissend maskertje Hools binnenstapt
Hoe bedoel je dat, vooruitschrijven?quote:Op maandag 28 november 2005 20:01 schreef borisz het volgende:
stom mens van Franswe moeten 6 werkwoorden helemaal vooruit schrijven
ow dat wist ik niet, ik drink namelijk nooit bierquote:Op maandag 28 november 2005 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is toch altijd bier te krijgen hier![]()
Waarom vraag je dan of er bier isquote:Op maandag 28 november 2005 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow dat wist ik niet, ik drink namelijk nooit bier
om uit te delenquote:
Dat kan je wel stellen ja.quote:Op maandag 28 november 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, je kan beter de postduif sturen.
Dit klinkt zo lang geleden voor mij.quote:Op maandag 28 november 2005 20:01 schreef borisz het volgende:
stom mens van Franswe moeten 6 werkwoorden helemaal vooruit schrijven
gelukkig is er een site voor
Wat doe je nu allemaal al zo ongeveer?quote:Op maandag 28 november 2005 20:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo rijlessen gaan eindelijk na 21 lessen ergens op lijken![]()
Btw pascal ik zou als ik jouw was zo snel mogelijk beginnen het gaat alleen maar duurder en moeilijker worden.
ja, jij krijgt bijvoorbeeld al een puntenrijbewijsquote:Op maandag 28 november 2005 20:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Btw pascal ik zou als ik jouw was zo snel mogelijk beginnen het gaat alleen maar duurder en moeilijker worden.
Straatje keren, Fileparkeren, hellingproef/trekken (die is goed voor m'n koppelings probleem en ging laatste keer probleem loos). Af en toe de rijksweg op, maar dat gaat altijd goed dus dat is mooi meegenomen.quote:Op maandag 28 november 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat doe je nu allemaal al zo ongeveer?
Pas op voor de roede van Jaap!
Idd, en er komt allemaal extra gezeik bij. Aan de ene kant is het natuurlijk wel beter om het examen te verdelen op een aantal punten, maar dan moeten ze ook de kosten ongeveer hetzelfde houden. Ik ben ook nu gaan lessen om dat gezeik in wat er aan komt te gaan ontlopenquote:Op maandag 28 november 2005 20:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, jij krijgt bijvoorbeeld al een puntenrijbewijs
en dr komt toch ook een examen in 4 delen aan in de toekomst?
straatje keren :d dat heb ik na mn rijlessen nooit meer gedaan, dr is altijd wel een uitrit om in ter steken, da's veel sneller en makkelijkerquote:Op maandag 28 november 2005 20:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Straatje keren, Fileparkeren, hellingproef/trekken (die is goed voor m'n koppelings probleem en ging laatste keer probleem loos). Af en toe de rijksweg op, maar dat gaat altijd goed dus dat is mooi meegenomen.
Hahaha idd m'n ma deed net of dat moeilijk was (ja oke ik krijg nog een leuke af en op rit binnenkortquote:Op maandag 28 november 2005 20:21 schreef methodmich het volgende:
Ah, holletje trekken. Altijd leuk.
Op de rijksweg is makkelijk hoor, gewoon doorknallen en vrachtwagens en oude mensen inhalen.
En toeteren naar Theo Janssen en mooie meiden!
quote:Op maandag 28 november 2005 20:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar knap je altijd lekker van op he
[afbeelding]
typo het is voluitschrijven of te wel iedere vorm opschrijven die je hebt gehad futur, conditionel etcquote:Op maandag 28 november 2005 20:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat, vooruitschrijven?
quote:Op maandag 28 november 2005 20:37 schreef borisz het volgende:
[..]
typo het is voluitschrijven of te wel iedere vorm opschrijven die je hebt gehad futur, conditionel etc
joh vertel mij watquote:Op maandag 28 november 2005 20:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Aha oke, Frans was niet echt mijn ding ooit.quote:Op maandag 28 november 2005 20:37 schreef borisz het volgende:
[..]
typo het is voluitschrijven of te wel iedere vorm opschrijven die je hebt gehad futur, conditionel etc
Hehehequote:Op maandag 28 november 2005 20:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
joh vertel mij wat
negerzoenen
ik ben blij als ik een 6 haalquote:Op maandag 28 november 2005 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aha oke, Frans was niet echt mijn ding ooit.
Hulpmiddelenquote:Op maandag 28 november 2005 20:59 schreef borisz het volgende:
[..]
ik ben blij als ik een 6 haalmaar dmv hulpmiddelen
haal ik goede cijfers voor het leren maar als we teksten krijgen haal ik een onvoldoende
![]()
Dat uitvak moeten ze alle stoeltjes uit slopen en vervolgens deskundig afbrandenquote:Op maandag 28 november 2005 20:51 schreef Superheld het volgende:
Ole, voor psv uit kaartjes geregeld![]()
Daarom zit ik ook niet in het uitvakquote:Op maandag 28 november 2005 21:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat uitvak moeten ze alle stoeltjes uit slopen en vervolgens deskundig afbranden.
Welk vak zit je nu?quote:Op maandag 28 november 2005 21:13 schreef Superheld het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook niet in het uitvak![]()
Klote paal in het midden en dat net ook al zo irritant.
Ik was er zelf niet bij, maar bij psv - ajax zaten er ook wel opvallend veel mensen losquote:Op maandag 28 november 2005 21:13 schreef Superheld het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook niet in het uitvak![]()
Klote paal in het midden en dat net ook al zo irritant.
Weet niet precies, krijg woensdag mijn kaartje.quote:
Maar je komt eerst nog bij ons hè?quote:Op maandag 28 november 2005 21:28 schreef Dos37 het volgende:
20 december ga ik ook wel even op bezoek bij PSV
kijken of we kunnen stunten.
hmmm jammer.quote:Op maandag 28 november 2005 21:30 schreef finch_meister het volgende:
Cocu heeft een aanbieding van Man Utd afgeslagen om Keane op te volgen
juiste keus, RvN en Park maakte al een grote foutquote:Op maandag 28 november 2005 21:30 schreef finch_meister het volgende:
Hopelijk kan de lokale FC ook stuntenquote:Op maandag 28 november 2005 21:28 schreef Dos37 het volgende:
20 december ga ik ook wel even op bezoek bij PSV
kijken of we kunnen stunten.
Terecht, hij wilt volgend jaar ook CL spelenquote:Op maandag 28 november 2005 21:30 schreef finch_meister het volgende:
Vuurwerk de hele tijd bij spelers van Roda, niks aan de hand, protesten werden weggewuifd door de scheids. 't Kleinste stukje ontploft bij de grens en meteen stilgelegd...quote:Op maandag 28 november 2005 22:44 schreef Cruoninga het volgende:
Dat was idd een mooie. Met vuurwerk tussendoor.
Hoe dat zo? Zo ver is Limburg nou ook weer niet.quote:Op maandag 28 november 2005 22:48 schreef DarkShine het volgende:
Rond 7/8 's morgens thuisgekomen toen...
Wel als je tot Venlo 50 moet rijden omdat het verdomt glad was...quote:Op maandag 28 november 2005 22:51 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Zo ver is Limburg nou ook weer niet.
Het is er wel eens gezelliger geweest volgens mijquote:Op maandag 28 november 2005 22:58 schreef clauwheee het volgende:
Pff wat een hysterie weer in het BB huis, ik snap er geen reet van
Dat laat ik voortaan aan jou overquote:Op maandag 28 november 2005 22:41 schreef Cruoninga het volgende:
SCH is van de politiek correcte topictitels afgestapt?
quote:
Vaagquote:Wat doen ze in het huis?
Neequote:Kijk je wel naar Chankwal?
Hoe kunnen ze jou nou vertrouwen om met hun geld om te gaan?quote:Op maandag 28 november 2005 23:09 schreef SCH het volgende:
Ik ben sinds vanavond penningmeeSCHter van de theatersportclub, de sukkels.
Zal wel bij improviseren horen ofzoquote:Op maandag 28 november 2005 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze jou nou vertrouwen om met hun geld om te gaan?
Hij had het gewoon in moeten spuitenquote:Op maandag 28 november 2005 23:33 schreef finch_meister het volgende:
Filemon heeft dan toch een drugs gevonden wattie niet durft
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:05 schreef Eilanden het volgende:
Allemaal mietjes die zo vroeg naar bed gaan
mis jij chantal ook zoquote:
Ik ben nog op hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:05 schreef Eilanden het volgende:
Allemaal mietjes die zo vroeg naar bed gaan
dorstigquote:
quote:
Lekker, heb nl. geen bier meer in huisquote:
Ik ben onuitgenodigd langsgekomen. Af en toe ff voetje voetje met golfer nu hij zwart isquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:28 schreef DarkShine het volgende:
Hebben jullie de andere blauwen ook uitgenodigd?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:27 schreef ElisaB het volgende:
We konden wel een eigen elftal beginnen
Geil!quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:31 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben onuitgenodigd langsgekomen. Af en toe ff voetje voetje met golfer nu hij zwart is
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:28 schreef DarkShine het volgende:
Hebben jullie de andere blauwen ook uitgenodigd?
Net zo paars als de tuinbroek van Douwequote:Op dinsdag 29 november 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:ik nodig alleen zwarte en paarse uit
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Lekker, heb nl. geen bier meer in huis![]()
Jij ook een biertje? Kan je alvast oefenen voor carneval![]()
Dat van die haarschuifjes, dat was ik niet. Ik probeerde alleen behulpzaam te zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:37 schreef Bluezz het volgende:
SpideymanHow is laif???
Elies !
Zoek je haarschuifjes![]()
helemaal nietquote:
Negerzoenen zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:39 schreef Bluezz het volgende:
Kijk Elisa eens lekker kanen
[afbeelding]
Wat was ik toen trouwens anders héquote:
Bluezzebabequote:
Hep U ook whiskie?quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:47 schreef ElisaB het volgende:
Je moet nodig even bij ElisaB langkomen dan; een hele koelkast vol bier hier
En niet zo'n beetje ook; ik heb een whiskie-drinkende betere helft. En die heeft zeer recent nog wat smakelijke flessen aangeschaftquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:48 schreef golfer het volgende:
Hep U ook whiskie?
Ik kom binnenkort echt even je oprit (en je betere helft en vooral die whisky-vooraad) eens bewonderen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:50 schreef ElisaB het volgende:
En niet zo'n beetje ook; ik heb een whiskie-drinkende betere helft. En die heeft zeer recent nog wat smakelijke flessen aangeschaft
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:47 schreef ElisaB het volgende:
Je moet nodig even bij ElisaB langkomen dan; een hele koelkast vol bier hier
Ik koop tegenwoordig mijn whisky (Schotse schrijfwijze) per liter-slobberfles en soms een heel speciale malt-whisky wat in kleinere flesjes.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:52 schreef rubbereend het volgende:
whiskie koop je toch per fust?
Nog 1tje dan nog in het kader der negerzoenenquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:44 schreef ElisaB het volgende:
Wat was ik toen trouwens anders hé
En hoe kom jij eigenlijk aan mijn foto
Ik zal eens een ban voor je aanvragen wegens het ongeoorloofd foto's plaatsen van een mede-mod
krentquote:
Strak planquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:51 schreef golfer het volgende:
Ik kom binnenkort echt even je oprit (en je betere helft en vooral die whisky-vooraad) eens bewonderen.![]()
Dat zijn erg rare zuigzoenen en die url heeft dezelfde achternaam als een modje die ik ken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:55 schreef Bluezz het volgende:
Nog 1tje dan nog in het kader der negerzoenen![]()
[afbeelding]
Geloof het of niet: die dame heeft een hele dag naast mij gelegen op het strand van Scheveningenquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:55 schreef Bluezz het volgende:
Nog 1tje dan nog in het kader der negerzoenen![]()
[afbeelding]
Hijs echt heel gaaf, ook super relaxed muziekje eronderquote:
tsssssssssssssssssss................................quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
krent1 biertje voor het hele café....... krijgen we zeker allemaal een rietje
Vreemd, die bollen dikke doppen ken ik wel, maar de naam zegt me dan weer helemaal nixquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:56 schreef golfer het volgende:
Dat zijn erg rare zuigzoenen en die url heeft dezelfde achternaam als een modje die ik ken.![]()
Kijk, nu proat'n we! Proostquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:01 schreef dndiek het volgende:
tsssssssssssssssssss................................![]()
biertjeS voor de hele tent dan![]()
Ik zou er spontaan een hele kleine van krijgen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:57 schreef ElisaB het volgende:
Geloof het of niet: die dame heeft een hele dag naast mij gelegen op het strand van Scheveningen
Hoe is het met de warme voeten-actie???quote:
Ik kan er ook niet echt opgewonden van worden, maar bijzonder is het welquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:02 schreef golfer het volgende:
Ik zou er spontaan een hele kleine van krijgen.
2e reactie hierop 1 fust van 50 liter voor het hele cafequote:Op dinsdag 29 november 2005 01:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
krent1 biertje voor het hele café....... krijgen we zeker allemaal een rietje
Helemaal toppiequote:Op dinsdag 29 november 2005 02:03 schreef dndiek het volgende:
Hoe is het met de warme voeten-actie???
Mooiquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:00 schreef finch_meister het volgende:
Hijs echt heel gaaf, ook super relaxed muziekje eronder![]()
Tis ook de extended versionquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi
Duurt nét ff iets te lang maar ok.
Dat hondje
quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
tsssssssssssssssssss................................![]()
biertjeS voor de hele tent dan![]()
Ik mot geen bierquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:05 schreef dndiek het volgende:
2e reactie hierop 1 fust van 50 liter voor het hele cafe
Dat klinkt goed en ik ben blij dat ik ook een (klein) steentje daaraan bij heb kunnen dragenquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Helemaal toppie
Een hele mooie opbrengst, hele blije mensen en errug leuk om te doen!
Bij het in oude staat terugbrengen van de auto's vonden we nog wat blikken soep die onder de stoelen waren gerold. En nog 3 dozen roerdingen voor de koffie. Bovendien kreeg ik vandaag nog een pakketje sokken met de post. Volgende week nog een ritje daarheen dus
quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:01 schreef dndiek het volgende:
tsssssssssssssssssss................................
Wat mot je dan, OMA, een ZA'tje zekerquote:
Zeker wetenquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:07 schreef dndiek het volgende:
Dat klinkt goed en ik ben blij dat ik ook een (klein) steentje daaraan bij heb kunnen dragen
zuipen krengquote:
da's dus erger dan wintertenenquote:
Nee, dat zijn sneeuwballenquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's dus erger dan wintertenenauw
maar ijsballen kon ook in dit grapjequote:
Slaap zacht op een hard kussenquote:
Ze heeft gewoon van die glazen dingen gebruikt:quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:03 schreef ElisaB het volgende:
Ik kan er ook niet echt opgewonden van worden, maar bijzonder is het wel
Jij vroeg om ijsballen en Google kwam hiermee aanzettenquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:15 schreef Bluezz het volgende:
Diek, mijn trek in bitterballen, wat doe je
quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:14 schreef popolon het volgende:
fipo.
Hee Popo, hoe is het met de NBA??quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:16 schreef popolon het volgende:
He gads, het wordt meteen onsmakelijk hiero.
Heel goed, genieten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hee Popo, hoe is het met de NBA??
Kan ik nog ergens online beelden terug vinden
om de haveplak ook pissen zeker?quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:18 schreef finch_meister het volgende:
Ik kan niet slapen, het smeltwater van de sneeuw op het dak loopt met een heel irritant geluid de afvoer in
Morgen maar ff www.nba.com kijken, hoe is het verder aan de overkant van de grote plasquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Heel goed, genieten.
Online beelden moet je niet bij mij zijn, ik zie 't op de tv.
www.nba.com voor highlights, dat wel.
Verkapt, ik heb lekker sneeuw gehad gna gna postjequote:Op dinsdag 29 november 2005 02:18 schreef finch_meister het volgende:
Ik kan niet slapen, het smeltwater van de sneeuw op het dak loopt met een heel irritant geluid de afvoer in
You know itquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verkapt, ik heb lekker sneeuw gehad gna gna postje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verkapt, ik heb lekker sneeuw gehad gna gna postje![]()
![]()
Echt leuk om te zien dat het je daar zo goed af gaat.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:27 schreef popolon het volgende:
Alles goed, popo begint woensdag met z'n baan.
Over 4 weken een weekje naar NL en dan op huizenjacht.
Life is good.
Echte heimwee (nog) niet, af en toe mis je dingen wel maar da's logisch.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Echt leuk om te zien dat het je daar zo goed af gaat.![]()
Nog steeds helemaal geen last van heimwee?
Of weerhoud je dagelijkse contact via Internet en Fok! je daarvan?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:29 schreef rubbereend het volgende:heb jij geen sneeuw gehad
zelfs hier ligt nu nog sneeuw
![]()
ga dan ook niet aan de kust wonenquote:
Heeft Rubbereend regen gehad of wat wil je nu zeggenquote:
gelukkig is die zwarte jouw zonnetjequote:Op dinsdag 29 november 2005 02:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er was me beloofd door zo'n zwarte dat hier dag en nacht de zon scheen![]()
![]()
![]()
Wat mis je het meest?quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:40 schreef popolon het volgende:
Echte heimwee (nog) niet, af en toe mis je dingen wel maar da's logisch.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:48 schreef rubbereend het volgende:
gelukkig is die zwarte jouw zonnetje
wat zag ik, is Roel de lul door de acties van Lindaquote:
Drop, kroketten e.d. kan ik hier allemaal krijgenquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat mis je het meest?
Behalve drop enzo?
Vind ik wel Boez, doen we nog een rondje op mijn kostenquote:
Ja, de koningin is zeer gekwetst, iedereen wist het en zij niet *calimero*quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:51 schreef rubbereend het volgende:
wat zag ik, is Roel de lul door de acties van LindaLinda is met terugwerkende kracht hoe mogelijk nog hoger in achting gekomen bij mij
Wiequote:Op dinsdag 29 november 2005 02:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vind ik wel Boez, doen we nog een rondje op mijn kosten?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, de koningin is zeer gekwetst, iedereen wist het en zij niet *calimero*
* Bluezz gaat naar boven toe![]()
Trusten Eendquote:Op dinsdag 29 november 2005 03:11 schreef rubbereend het volgende:
ik ga ook maar eens onder de klamme lappen![]()
Ja morgen is de verplaatste kaartverkoopquote:Op maandag 28 november 2005 21:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maar je komt eerst nog bij ons hè?
Niet om te stunten/winnen, laat dat duidelijk zijn
Kopje koffie dan maar?quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:02 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen....
Moet nog steeds wennen aan die blauwe boven me
Shit, heb ik hem koud laten wordenquote:
Wie zit er dan in de jury??quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:44 schreef DeTolk het volgende:
is het een leuk idee om voor de 1000e HOOLS een wedstrijd te organiseren?
zat zelf te denken aan een banner-ontwerp wedstrijd.
lijkt jullie dat wat?
Je kan ook een soort stukkie schrijven over alle Hools-posters natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:44 schreef DeTolk het volgende:
is het een leuk idee om voor de 1000e HOOLS een wedstrijd te organiseren?
zat zelf te denken aan een banner-ontwerp wedstrijd.
lijkt jullie dat wat?
ik open er een topic over, is misschien handiger.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:53 schreef Vom het volgende:
[..]
Je kan ook een soort stukkie schrijven over alle Hools-posters natuurlijk
Okequote:Op dinsdag 29 november 2005 09:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ik open er een topic over, is misschien handiger.
Koffie zetten ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:38 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Lootjes trekken is wel een goed idee dndiek
staat nog niks op de site van fc Utrecht zelf, ook niks op nu.nl of vi.nlquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
En weer terug, RTV Utrecht meldt dat David di Tomasso overleden is.![]()
vi nu welquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
staat nog niks op de site van fc Utrecht zelf, ook niks op nu.nl of vi.nl
belachelijk natuurlijk dat ik er aan denk....maar heeft iemand hem in z'n coach van 't jaarquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
En weer terug, RTV Utrecht meldt dat David di Tomasso overleden is.![]()
![]()
Ik heb 'm in de VI Profcoach.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
belachelijk natuurlijk dat ik er aan denk....maar heeft iemand hem in z'n coach van 't jaar
Vaduzquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
belachelijk natuurlijk dat ik er aan denk....maar heeft iemand hem in z'n coach van 't jaar
Ik dacht er ook al aan eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Had ik ook...zit ook in mijn team, raar dat je daar dan aan denkt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht er ook al aan eigenlijk.
voel me meteen minder schuldigquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht er ook al aan eigenlijk.
Ik doe ook mee met een soortgelijk spel van de Gelderlander, dacht er eigenlijk ook aan...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Zondag nog de beste op het veld...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:37 schreef Bjoro het volgende:
vorig jaar nog verkozen tot beste spelers, door de supporters
Maar 3 jaar ouder dan mij...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:35 schreef finch_meister het volgende:
26 jaar, in de bloei van zn leven, je moet er toch godverdomme niet aan denken
even oud als ik benquote:
quote:
Waar heb je het over? Ik heb het maar 1 keer gezegd ofzo. Maargoed, ik ga wel weg!quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
@-moder8tor-
Ik zet het maar even hier, vind het topic over Di Tommaso ongepast hiervoor.
Moet je nou bij elke post laten blijken dat je Ajax-supporter bent? Beetje sneu eigenlijk.
ja, en ik voelde me al zo beroerd. bakkie pleur dan maarquote:
Ook niet onbelangrijk! Hertog Jan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:42 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen maar ff naar de winkel. Bier inslaan voor vrijdag...
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:46 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ook niet onbelangrijk! Hertog Jan?![]()
doe mij maar Grolschquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:46 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:46 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |