Nee, je kan beter de postduif sturen.quote:Op maandag 28 november 2005 19:53 schreef Vom het volgende:
Hmm, tempo is nou niet echt om over naar huis te schrijven vandaag he
Er is toch altijd bier te krijgen hierquote:Op maandag 28 november 2005 20:01 schreef rubbereend het volgende:
avond is er al bier?
Daar knap je altijd lekker van op hequote:Op maandag 28 november 2005 19:51 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee met verfrissend maskertje Hools binnenstapt
Hoe bedoel je dat, vooruitschrijven?quote:Op maandag 28 november 2005 20:01 schreef borisz het volgende:
stom mens van Franswe moeten 6 werkwoorden helemaal vooruit schrijven
ow dat wist ik niet, ik drink namelijk nooit bierquote:Op maandag 28 november 2005 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is toch altijd bier te krijgen hier![]()
Waarom vraag je dan of er bier isquote:Op maandag 28 november 2005 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow dat wist ik niet, ik drink namelijk nooit bier
om uit te delenquote:
Dat kan je wel stellen ja.quote:Op maandag 28 november 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, je kan beter de postduif sturen.
Dit klinkt zo lang geleden voor mij.quote:Op maandag 28 november 2005 20:01 schreef borisz het volgende:
stom mens van Franswe moeten 6 werkwoorden helemaal vooruit schrijven
gelukkig is er een site voor
Wat doe je nu allemaal al zo ongeveer?quote:Op maandag 28 november 2005 20:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo rijlessen gaan eindelijk na 21 lessen ergens op lijken![]()
Btw pascal ik zou als ik jouw was zo snel mogelijk beginnen het gaat alleen maar duurder en moeilijker worden.
ja, jij krijgt bijvoorbeeld al een puntenrijbewijsquote:Op maandag 28 november 2005 20:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Btw pascal ik zou als ik jouw was zo snel mogelijk beginnen het gaat alleen maar duurder en moeilijker worden.
Straatje keren, Fileparkeren, hellingproef/trekken (die is goed voor m'n koppelings probleem en ging laatste keer probleem loos). Af en toe de rijksweg op, maar dat gaat altijd goed dus dat is mooi meegenomen.quote:Op maandag 28 november 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat doe je nu allemaal al zo ongeveer?
Pas op voor de roede van Jaap!
Idd, en er komt allemaal extra gezeik bij. Aan de ene kant is het natuurlijk wel beter om het examen te verdelen op een aantal punten, maar dan moeten ze ook de kosten ongeveer hetzelfde houden. Ik ben ook nu gaan lessen om dat gezeik in wat er aan komt te gaan ontlopenquote:Op maandag 28 november 2005 20:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, jij krijgt bijvoorbeeld al een puntenrijbewijs
en dr komt toch ook een examen in 4 delen aan in de toekomst?
straatje keren :d dat heb ik na mn rijlessen nooit meer gedaan, dr is altijd wel een uitrit om in ter steken, da's veel sneller en makkelijkerquote:Op maandag 28 november 2005 20:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Straatje keren, Fileparkeren, hellingproef/trekken (die is goed voor m'n koppelings probleem en ging laatste keer probleem loos). Af en toe de rijksweg op, maar dat gaat altijd goed dus dat is mooi meegenomen.
Hahaha idd m'n ma deed net of dat moeilijk was (ja oke ik krijg nog een leuke af en op rit binnenkortquote:Op maandag 28 november 2005 20:21 schreef methodmich het volgende:
Ah, holletje trekken. Altijd leuk.
Op de rijksweg is makkelijk hoor, gewoon doorknallen en vrachtwagens en oude mensen inhalen.
En toeteren naar Theo Janssen en mooie meiden!
quote:Op maandag 28 november 2005 20:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar knap je altijd lekker van op he
[afbeelding]
typo het is voluitschrijven of te wel iedere vorm opschrijven die je hebt gehad futur, conditionel etcquote:Op maandag 28 november 2005 20:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat, vooruitschrijven?
quote:Op maandag 28 november 2005 20:37 schreef borisz het volgende:
[..]
typo het is voluitschrijven of te wel iedere vorm opschrijven die je hebt gehad futur, conditionel etc
joh vertel mij watquote:Op maandag 28 november 2005 20:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Aha oke, Frans was niet echt mijn ding ooit.quote:Op maandag 28 november 2005 20:37 schreef borisz het volgende:
[..]
typo het is voluitschrijven of te wel iedere vorm opschrijven die je hebt gehad futur, conditionel etc
Hehehequote:Op maandag 28 november 2005 20:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
joh vertel mij wat
negerzoenen
ik ben blij als ik een 6 haalquote:Op maandag 28 november 2005 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aha oke, Frans was niet echt mijn ding ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |