Een flits bij de audities, verder nog maar weinig.quote:Op maandag 28 november 2005 23:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is hij überhaupt al op TV geweest?
daarom heeft ie dat waars. niet gedaanquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als 'ie zich had geschoren was het net een 10-jarig meisje geweest..
quote:Op maandag 28 november 2005 19:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind hem er wat eng uitzien met dat haar.
Dus je hebt er maar één gezien?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:09 schreef SCH het volgende:
De beste die ik gezien heb tot nu.
Hela! Dat zag ik!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef LeBeau het volgende:
Gelukkig krijgt Peri niet zo vaak wat ze wil, dus ik heb er weer een beetje vertrouwen in.
Inderdaad, ze hebben allebei langer haar..quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:05 schreef SCH het volgende:
Een beter gelukte versie van die Boris van vorig jaar.
quote:Op zondag 18 december 2005 06:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het was Serge.
De producent haalde t bordje weg en toen het werd gevraagd liet hij zien dat Serge #4 was...
Ik ook.quote:Op zondag 18 december 2005 16:01 schreef LeBeau het volgende:
Ben ik even blij dat de jury Ellen op #3 had en dat het Nederlandse publiek voor Marescha ging.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:33 schreef PeRi het volgende:
Ik vind hem echt niks, stem ook niet, looks al helemaal niet.
Die peri is net als het weer.quote:
Bij de audities en theaterrondes ja, muis enzoquote:
Ze was best goed! Mijn nummer twee van de avond!quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waar waren je oren toen Merle kwam, Peribeeb?
echt niet, tis nu een waar volksfeest zowat hieroquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Volgende week maar weer meteen naar huis..
hij studeert geen economiequote:Op zaterdag 24 december 2005 23:19 schreef Syytön het volgende:
Wat een vreselijk persoon die Serge. Lijkt mij ook het type economie student, die de hele dag in pak rondloopt een beetje interessant te doen.![]()
quote:
En hij doet Communication & Multimedia Design (C-MD leidt op tot allround multimedia-professional. Het bedenken, ontwikkelen, ontwerpen en produceren van multimediale communicatie staat centraal.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:19 schreef Syytön het volgende:
Wat een vreselijk persoon die Serge. Lijkt mij ook het type economie student, die de hele dag in pak rondloopt een beetje interessant te doen.![]()
Nou ja, "kan".quote:Op zondag 25 december 2005 13:31 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind m wel leukalleen hij kan volgens mij alleen maar ballads.
Whahaquote:Op zondag 25 december 2005 13:27 schreef BVO het volgende:
Wat vind je ervan dat Serge de 13de finalist is:
Helemaal niks aan!
46%
Helemaal geweldig!
32%
Ik was al tevreden met 12 finalisten
22%
Aantal stemmen: 1350
Ik dit gevoelquote:Op zondag 25 december 2005 03:16 schreef Magics het volgende:
[afbeelding]
Ik krijg hier het Rien Poortvliet gevoel bij![]()
Sergequote:Op maandag 26 december 2005 00:24 schreef superhero87 het volgende:
serge sucks
Sonny is echt veel leuker jaquote:Op maandag 26 december 2005 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SergeIk heb het niet gezien, maar waarom issie door? Was hij ehct zo goed....
Ik wil Sonny![]()
Die was wel een stukje beterquote:Op maandag 26 december 2005 21:12 schreef chansadres het volgende:
Ik herinner me er nog eentje, oja Boris
Leuk hequote:
Ja dat had ik gehoord he, kheb hem nog niet horen zingen dusjehquote:
Jij komt ook uit Maastricht?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja dat had ik gehoord he, kheb hem nog niet horen zingen dusjeh
quote:Op maandag 28 november 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Theaterronde: Serge solo, Serge en zijn trio
quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:35 schreef Yeahinho het volgende:
Helaas Serge, ik denk dat het na vanavond voor jou voorbij is.
Ik zou eerder Jim zeggen...quote:Op zondag 1 januari 2006 16:11 schreef McGilles het volgende:
Hij zit er alleen nog maar in omdat Jamai met z'n vriendengroep zaten te kijken.......
Nee, mij lukt het ook niet. Maar ik sta er dus ook niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:22 schreef Bartoli het volgende:
Ook er weleens bij stil gestaan dat sommige hoge of lage noten niet door iedereen goed gezongen kan worden.
Goeie nummers overigens...maarre...geef eens antwoord op mijn vraag? "Hoeveel mensen zijn er uberhaupt door naar de finale?"quote:Op maandag 2 januari 2006 15:10 schreef chansadres het volgende:
Nou zaterdag was gewoon echt het verkeerde nummer. Ik denk niet dat hij die hoge noten kan raken in het refrein van Africa.
Betere keuzes zouden zijn geweest bijvoorbeeld:
Eye Of the Tiger - Survivor
Twilight Zone - Golden Earring, The
Get Down On It - Kool & The Gang
Kijk eens helemaal bovenaan in de topiclijst.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:14 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Goeie nummers overigens...maarre...geef eens antwoord op mijn vraag? "Hoeveel mensen zijn er uberhaupt door naar de finale?"
Ze kunnen niet zo maar nummers kiezen die zij willen. Er is blijkbaar een lijst met nrs waar je uit mag kiezen en als je je keuze een beetje laat doorbelt, loop je het risico dat jouw voorkeur al weg is en dus met een ander (misschien minder goed passend nr) genoegen moet nemen.quote:Betere keuzes zouden zijn geweest bijvoorbeeld:
Eye Of the Tiger - Survivor
Twilight Zone - Golden Earring, The
Get Down On It - Kool & The Gang
per liveshow en thema krijgen ze een lijst, en van die lijst moeten ze een liedje uitzoekenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:55 schreef Bartoli het volgende:
mogen de idols kandidaten hun liedjes zelf uitzoeken of krijgen ze die toegewezen?
Echt?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:50 schreef Ingridh007 het volgende:
Na Jim en Frank heb ik mijn idool weer gevonden.
En ach, dat zingen, wat maakt dat nou uit.
Serge
Dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:50 schreef Ingridh007 het volgende:
Jim en Frank
We vinden 'm helemaal niet leuk!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:53 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik motiveer t in ieder geval duidelijk.
Jullie vinden em zeker leuk, omdat ie zo goed zingt?
heb ik dat gezegdquote:Op maandag 2 januari 2006 23:53 schreef Ingridh007 het volgende:
Jullie vinden em zeker leuk, omdat ie zo goed zingt?
Nou, dat hoeft nou ook weer nietquote:Op maandag 2 januari 2006 23:55 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn excuses in dat geval.
Excuses aanvaardquote:Op maandag 2 januari 2006 23:55 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn excuses in dat geval.
Voornamelijk op basis van zang, dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:17 schreef Bartoli het volgende:
hoe wil je dat beoordelen vanaf je reet ?
ja dat gaat dan om zangkwaliteiten niet of iemand wel/niet leuk is. Zingen en iemand leuk vinden staat los van elkaarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Voornamelijk op basis van zang, dat lijkt me logisch.
Je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar daarbij komt ook nog dat ik 'm over vind komen als een glibberig persoon.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:45 schreef bloodymary het volgende:
Die jongen is toch overduidelijk homo.....
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:45 schreef bloodymary het volgende:
Ik snap niet waarom ze allemaal van die toespelingen zaten te maken op die danseressen om hem heen. Die jongen is toch overduidelijk homo.....
Liever een zachte dan een harde gquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:42 schreef n00cL30n het volgende:
Serge is chewoon kei- chaaf!
daar is dit forum voorquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:45 schreef DeeCruise het volgende:
Mijn god, allemaal (althans grotendeels) negatieve reacties terwijl jullie nog nooit met em gesproken hebben...Leer em eerst eens kennen voordat je uberhaupt iets kunt zeggen over iemand![]()
Gedeeltelijk eens....Vind het alleen een beetje onzin in dit geval.Serge is gewoon een relaxte gast, en om dan puur op basis van t feit dat ie op stijldansen zit hem een homo te noemen vind ik nogal triest, thats all...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar is dit forum voor![]()
Als je het allemaal niet aan kan.... dat er negatieve reacties worden gegeven dan kan je beter weggaan![]()
Hij was echt heel slecht ja. Ik snap niks van zijn populariteit (die volgens mij ook heel erg meevalt).quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:25 schreef Svensational het volgende:
Jammer dat je geen anti-stemmen kan uitbrengen
ik snap het welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij was echt heel slecht ja. Ik snap niks van zijn populariteit (die volgens mij ook heel erg meevalt).
Raar, raar.
Heb jij geluid op je tv? En beeld?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
Een van de betere van vanavond, haalt op zijn sloffen de laatste 5
Als je 'm alleen op z'n uiterlijk het beste vind, is het ook wel triest hoorquote:
Gatsie nee zeg, ik vind hem doodeng. Er zitten sowieso geen aantrekkelijke mannen in - bij de vrouwen is Floortje wel leuk om te zienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je 'm alleen op z'n uiterlijk het beste vind, is het ook wel triest hoor
ik vind dat die ook goed kan zingenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je 'm alleen op z'n uiterlijk het beste vind, is het ook wel triest hoor
Ja, dat heb ik ook. Vind niet dat ie denderend zingt en ook niet dat ie er als een Idol uitziet, maar toch heeft ie wel wat.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:57 schreef dolle_hond het volgende:
op de een of andere manier mag ik m wel
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:16 schreef caradoc het volgende:
Heb niets met meneer Serge
Idd, hij komt wel sympathiek over. Maar als zanger vind ik hem niks.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Volgens mij best leuk in de omgang, zolang 'ie maar niet het podium opkruipt of gaat zingen.![]()
jah he??? En hij is ook zoooooo aardig en verlegenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:45 schreef Woelli het volgende:
In begin vond ik hem niks aan..
Maar hij word steeds leuker en knapperTeminste zaterdag dan!
als je op de hogeschool zuyd in heerlen zit wel jaquote:Op maandag 9 januari 2006 23:22 schreef T1andonly het volgende:
Iemand zei vandaag dat hij bij mij op school zat
Ik hoop het ook Beevquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:40 schreef BVO het volgende:
Ik vrees dat 'ie populairder is dan hier op FOK!
komt niet vaak voor hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat grappig, we zijn het eens over iemand
Geweldig toch? En vind je Ellen ook goed?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En ook nog eens over Floortje en Christon![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geweldig toch? En vind je Ellen ook goed?
ik weet wat je bedoelt.... en dat irriteerd mij soms ook.... Maar ik vind haar zeker wel okquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel een mooie stem heeft, alleen jammer dat ze de woorden zo 'uitspuugt' (ik kan het niet echt uitleggen wat ik bedoel)
ik sinds vorige weekquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:09 schreef Andiyan het volgende:
Goh er zit zomaar een stijgende lijn in bij Serge, was zomaar onder de indruk van m.
Inderdaad.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef superhero87 het volgende:
Ik vond hem gister niet echt geweldig. Hij deed Elvis gewoon na! met stem en al... je kan toch wel iets van jezelf eraan toevoegen?
Daar heb je gelijk in. Ik heb hem beter gezien! Maar goed, der waren slechtere zaterdag!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef superhero87 het volgende:
Ik vond hem gister niet echt geweldig. Hij deed Elvis gewoon na! met stem en al... je kan toch wel iets van jezelf eraan toevoegen?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:08 schreef hetmoetmaar het volgende:
Serge heeft geen kracht in ze stem, en vind het een kneus
Dat vind ik eerlijk gezegd nog wel mee vallenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:46 schreef Ayaxola het volgende:
Het enige storende eigenlijk vind ik die zachte 'g'
\Ik vind t aantrekkelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:46 schreef Ayaxola het volgende:
dat vind ik juist leukquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:46 schreef Ayaxola het volgende:
Eens!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:49 schreef WithMe het volgende:
Hij viel me best mee zaterdag. Dat dansen was lachwekkend, maar zo hoorde het. Z'n stem heeft nog wel iets irritants in zich.
Maar zaterdag nog niet als eerst!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:22 schreef Yeahinho het volgende:
Klonk niet eens zo slecht in de laatste show.
Desondanks moet ie er toch maar snel uit.
mee eensquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope eerst Harm, Aaron of Marescha
ik hoop het!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:28 schreef chansadres het volgende:
Zaterdag is Rock aan de beurt, dat is zijn ding dus hij zal gaan knallen denk ik
nee ik ook niet echtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:47 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind Rock niet echt bij Serge passen eerlijk gezegd.
Daarom komt hij denk ik ook op dr kruk te zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:47 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind Rock niet echt bij Serge passen eerlijk gezegd.
Maar hij komt denk ik wel op de kruk te zitten denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope eerst Harm, Aaron of Marescha
Ik denk het ook. Wel jammer. Hoewel er best een stijgende lijn in zit, denk ik niet dat hij z'n vervelende geluid nog gaat kwijtraken...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij is Serge best wel populair bij de bakvisjes, dus die komt voorlopig nog niet op de krukken denk ik.
Wie Serge??? Nee denk het niet..... ik denk echt wel dat hij ver gaat komen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:14 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar hij komt denk ik wel op de kruk te zitten denk ik![]()
Hij gaat zeker nog wel paar rondes verder, maar toch komt op de krukquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie Serge??? Nee denk het niet..... ik denk echt wel dat hij ver gaat komen!
we zullen zienquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hij gaat zeker nog wel paar rondes verder, maar toch komt op de kruk![]()
5 of 6 denk ik. Het houdt een keer op.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:58 schreef chansadres het volgende:
Laatste 3 is hoogsthaalbare denk ik
denk je? k denk dat hij wel redelijk populair is.... bij de kleine meisjesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
5 of 6 denk ik. Het houdt een keer op.
Ik gok 6quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
5 of 6 denk ik. Het houdt een keer op.
nee niet aaronquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
Die zijn al weggelegd voor
Floortje, Christon, Aäron, Raffaëla en Ellen![]()
Gewoon duimen van nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wil ik ook niet![]()
Maar ik ben bang van wel![]()
Ik dacht echt dat hij bezig was met een komisch-positief commentaar, maar hij boorde Serge gewoon compleet de grond in.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:00 schreef caradoc het volgende:
Serge of christon zijn echt het typ om wonderwall te doen. En dan denk ik meer aan Serge ..
en het is tijd voor een dame om eens te winnen...nou vind ik het over het algemeen een vrouwenstem toch lekkerder om naar te luisteren dan een mannenstem...uitzonderingen daar gelatenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:59 schreef Giggio het volgende:
Laat de jury maar zeggen wat ze willen zeggen, maar tot nu toe zit Serge er nog steeds verdient in!!! De Wild-card bij de laatste 8, al 5 verslagen!! Go Serge Go, misschien niet de beste stem, maar wel één van de meest afwisselende kandidaten, oftewel: veelzijdig itt anderen die ik nu wel gezien heb.. van mij maggie nog echt wel een paar weken blijven!! (winnen zaltie niet want deze Idols-serie zal door een dame gewonnen moeten worden, dat staat al vast sinds het begin)
hij ziet er wel leuk uit hoor.... niet lelijk....quote:Op zondag 22 januari 2006 00:06 schreef Syytön het volgende:
Vreemd hoe Serge steeds doorgaat! Erg vreemd! Van zijn uiterlijk moet ie het niet hebben en zijn stem is ook niet echt briljant. Bovendien vind ik 'm altijd erg gemaakt overkomen, vorige week kreeg ik gewoon plaatsvervangende schaamte. Gelukkig zei de jury er nu wat over.
Hij werd de dancing queen genoemdquote:Op zondag 22 januari 2006 06:39 schreef -Wolf- het volgende:
Serge... klinkt erg gay.
Ik zou zeggen, lees dit eens http://www.webpiraat.nl/wp/list_messages/16742/34quote:Op zondag 22 januari 2006 00:06 schreef Syytön het volgende:
Vreemd hoe Serge steeds doorgaat! Erg vreemd! Van zijn uiterlijk moet ie het niet hebben en zijn stem is ook niet echt briljant. Bovendien vind ik 'm altijd erg gemaakt overkomen, vorige week kreeg ik gewoon plaatsvervangende schaamte. Gelukkig zei de jury er nu wat over.
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees dit eens http://www.webpiraat.nl/wp/list_messages/16742/34.
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:00 schreef BVO het volgende:
[..]
DAt wel. Maar ik zag liever Serge vertrekken dan Christonquote:Op zondag 22 januari 2006 06:37 schreef DeeCruise het volgende:
Ik hoop dat ie blijft...hij verdient t
Ik ergerde me dood aan de nick "Marloezzel".quote:Op zondag 22 januari 2006 11:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet wat hij daar doet. Born to be wildquote:Op zondag 22 januari 2006 00:06 schreef Syytön het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |