Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:45 schreef bloodymary het volgende:
Ik snap niet waarom ze allemaal van die toespelingen zaten te maken op die danseressen om hem heen. Die jongen is toch overduidelijk homo.....
Liever een zachte dan een harde gquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:42 schreef n00cL30n het volgende:
Serge is chewoon kei- chaaf!
daar is dit forum voorquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:45 schreef DeeCruise het volgende:
Mijn god, allemaal (althans grotendeels) negatieve reacties terwijl jullie nog nooit met em gesproken hebben...Leer em eerst eens kennen voordat je uberhaupt iets kunt zeggen over iemand![]()
Gedeeltelijk eens....Vind het alleen een beetje onzin in dit geval.Serge is gewoon een relaxte gast, en om dan puur op basis van t feit dat ie op stijldansen zit hem een homo te noemen vind ik nogal triest, thats all...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar is dit forum voor![]()
Als je het allemaal niet aan kan.... dat er negatieve reacties worden gegeven dan kan je beter weggaan![]()
Hij was echt heel slecht ja. Ik snap niks van zijn populariteit (die volgens mij ook heel erg meevalt).quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:25 schreef Svensational het volgende:
Jammer dat je geen anti-stemmen kan uitbrengen
ik snap het welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij was echt heel slecht ja. Ik snap niks van zijn populariteit (die volgens mij ook heel erg meevalt).
Raar, raar.
Heb jij geluid op je tv? En beeld?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
Een van de betere van vanavond, haalt op zijn sloffen de laatste 5
Als je 'm alleen op z'n uiterlijk het beste vind, is het ook wel triest hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |