Ja dat had ik gehoord he, kheb hem nog niet horen zingen dusjehquote:
Jij komt ook uit Maastricht?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja dat had ik gehoord he, kheb hem nog niet horen zingen dusjeh
quote:Op maandag 28 november 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Theaterronde: Serge solo, Serge en zijn trio
quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:35 schreef Yeahinho het volgende:
Helaas Serge, ik denk dat het na vanavond voor jou voorbij is.
Ik zou eerder Jim zeggen...quote:Op zondag 1 januari 2006 16:11 schreef McGilles het volgende:
Hij zit er alleen nog maar in omdat Jamai met z'n vriendengroep zaten te kijken.......
Nee, mij lukt het ook niet. Maar ik sta er dus ook niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:22 schreef Bartoli het volgende:
Ook er weleens bij stil gestaan dat sommige hoge of lage noten niet door iedereen goed gezongen kan worden.
Goeie nummers overigens...maarre...geef eens antwoord op mijn vraag? "Hoeveel mensen zijn er uberhaupt door naar de finale?"quote:Op maandag 2 januari 2006 15:10 schreef chansadres het volgende:
Nou zaterdag was gewoon echt het verkeerde nummer. Ik denk niet dat hij die hoge noten kan raken in het refrein van Africa.
Betere keuzes zouden zijn geweest bijvoorbeeld:
Eye Of the Tiger - Survivor
Twilight Zone - Golden Earring, The
Get Down On It - Kool & The Gang
Kijk eens helemaal bovenaan in de topiclijst.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:14 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Goeie nummers overigens...maarre...geef eens antwoord op mijn vraag? "Hoeveel mensen zijn er uberhaupt door naar de finale?"
Ze kunnen niet zo maar nummers kiezen die zij willen. Er is blijkbaar een lijst met nrs waar je uit mag kiezen en als je je keuze een beetje laat doorbelt, loop je het risico dat jouw voorkeur al weg is en dus met een ander (misschien minder goed passend nr) genoegen moet nemen.quote:Betere keuzes zouden zijn geweest bijvoorbeeld:
Eye Of the Tiger - Survivor
Twilight Zone - Golden Earring, The
Get Down On It - Kool & The Gang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |