Goeie nummers overigens...maarre...geef eens antwoord op mijn vraag? "Hoeveel mensen zijn er uberhaupt door naar de finale?"quote:Op maandag 2 januari 2006 15:10 schreef chansadres het volgende:
Nou zaterdag was gewoon echt het verkeerde nummer. Ik denk niet dat hij die hoge noten kan raken in het refrein van Africa.
Betere keuzes zouden zijn geweest bijvoorbeeld:
Eye Of the Tiger - Survivor
Twilight Zone - Golden Earring, The
Get Down On It - Kool & The Gang
Kijk eens helemaal bovenaan in de topiclijst.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:14 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Goeie nummers overigens...maarre...geef eens antwoord op mijn vraag? "Hoeveel mensen zijn er uberhaupt door naar de finale?"
Ze kunnen niet zo maar nummers kiezen die zij willen. Er is blijkbaar een lijst met nrs waar je uit mag kiezen en als je je keuze een beetje laat doorbelt, loop je het risico dat jouw voorkeur al weg is en dus met een ander (misschien minder goed passend nr) genoegen moet nemen.quote:Betere keuzes zouden zijn geweest bijvoorbeeld:
Eye Of the Tiger - Survivor
Twilight Zone - Golden Earring, The
Get Down On It - Kool & The Gang
per liveshow en thema krijgen ze een lijst, en van die lijst moeten ze een liedje uitzoekenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:55 schreef Bartoli het volgende:
mogen de idols kandidaten hun liedjes zelf uitzoeken of krijgen ze die toegewezen?
Echt?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:50 schreef Ingridh007 het volgende:
Na Jim en Frank heb ik mijn idool weer gevonden.
En ach, dat zingen, wat maakt dat nou uit.
Serge
Dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:50 schreef Ingridh007 het volgende:
Jim en Frank
We vinden 'm helemaal niet leuk!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:53 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik motiveer t in ieder geval duidelijk.
Jullie vinden em zeker leuk, omdat ie zo goed zingt?
heb ik dat gezegdquote:Op maandag 2 januari 2006 23:53 schreef Ingridh007 het volgende:
Jullie vinden em zeker leuk, omdat ie zo goed zingt?
Nou, dat hoeft nou ook weer nietquote:Op maandag 2 januari 2006 23:55 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn excuses in dat geval.
Excuses aanvaardquote:Op maandag 2 januari 2006 23:55 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn excuses in dat geval.
Voornamelijk op basis van zang, dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:17 schreef Bartoli het volgende:
hoe wil je dat beoordelen vanaf je reet ?
ja dat gaat dan om zangkwaliteiten niet of iemand wel/niet leuk is. Zingen en iemand leuk vinden staat los van elkaarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Voornamelijk op basis van zang, dat lijkt me logisch.
Je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar daarbij komt ook nog dat ik 'm over vind komen als een glibberig persoon.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:45 schreef bloodymary het volgende:
Die jongen is toch overduidelijk homo.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |