Waar zie jij er meer dan ?quote:Op maandag 28 november 2005 15:36 schreef Klonk het volgende:
1 puistje op je kin, was dat maar waar
, men je hebt meer kraters dan de maan
quote:Op maandag 28 november 2005 15:44 schreef sr_firewire het volgende:
Mijn god, de blanke 50 Cent in een Frans Bauer woning !
Wat een onzinquote:Op maandag 28 november 2005 15:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
links en rechts van die de rest van je puisten![]()
Dat noemen ze een koningsketting met hanger, jongeheerquote:Op maandag 28 november 2005 15:47 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
Wat is dat voor een kermis om je nek dan?
zou je daarmee in de buurt van een deurklink of haakje willen struikelen? bvd.quote:Op maandag 28 november 2005 15:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat noemen ze een koningsketting met hanger, jongeheer
Hoor ik iemand daar die jaloers is omdat hij het geld niet heeft ?quote:Op maandag 28 november 2005 15:50 schreef sr_firewire het volgende:
Ik moest om de volgende dingen lachen:
- Behang
- Gele lichtknop
- Die deurkruk![]()
- Check die stoel die je nog net op de foto ziet![]()
- Die "marmeren" deuren
- Die wezel wat in je nek ligt
- Die 10 kilo kruidvat goudstaafjes die je om je nek hebt hangen
- Die letters op je jas -> Bristolstoer ?
- Die serieuze kop die je erbij trekt
Nu doe je projectie....quote:Op maandag 28 november 2005 15:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoor ik iemand daar die jaloers is omdat hij het geld niet heeft ?
quote:Op maandag 28 november 2005 15:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoor ik iemand daar die jaloers is omdat hij het geld niet heeft ?
Ehm ... oke. Wie koopt er nou een marmeren deur ? Ik vind dat nogal noob.quote:Op maandag 28 november 2005 15:54 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Nu doe je projectie....
Je bedoelt; Bij ons thuis proberen ze door nepproducten te kopen als klatergoud, nepmarmer, nep gouden deurklinken zich beter voor te doen als dat we werkelijk zijn .
eenschquote:Op maandag 28 november 2005 15:50 schreef sr_firewire het volgende:
Ik moest om de volgende dingen lachen:
- Behang
- Gele lichtknop
- Die deurkruk![]()
- Check die stoel die je nog net op de foto ziet![]()
- Die "marmeren" deuren
- Die wezel wat in je nek ligt
- Die 10 kilo kruidvat goudstaafjes die je om je nek hebt hangen
- Die letters op je jas -> Bristolstoer ?
- Die serieuze kop die je erbij trekt
- het trieste vasthouden aan je kansloos taalgebruik waarvan je nog denkt dat het stoer is ook
¤460quote:Op maandag 28 november 2005 15:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!111one110101010101101!1111!!!!!112two22!!!1!!!!!!!!!!!!
hoe(te)veel eurootjes heb je voor zoiets le(lij)uks moeten neerleggen dan![]()
Daarom istie zo lang, zodat ik hem goed kan verstoppenquote:Op maandag 28 november 2005 15:56 schreef iDex het volgende:
in die jas kan je je lul toch niet kwijt eigenlijk?
eenmaal een stijve scheurt heel je jas
De waarde van je woning? Haal er een 0 af en ik geloof je.quote:
Hoho, die deurklinken zijn wel antiek hequote:Op maandag 28 november 2005 15:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
De waarde van je woning? Haal er een 0 af en ik geloof je.
Dat meen je nietquote:
Je lult nu he?quote:
sjieke bontkraagjes van kuikentjesquote:Op maandag 28 november 2005 16:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je lult nu he?
HE?
Ja toch?
Hoop het wel![]()
Anders heb ik zelfs met JOU spijt.
Waarom zou ik lullen ? tis gewoon zoquote:Op maandag 28 november 2005 16:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je lult nu he?
HE?
Ja toch?
Hoop het wel![]()
Anders heb ik zelfs met JOU spijt.
Je was de komma vergetenquote:
Denk je nou echt dat er mensen zijn die geloven dat je voor dat vod 460 euro neer hebt geteld?quote:Op maandag 28 november 2005 16:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom zou ik lullen ? tis gewoon zo
quote:Op maandag 28 november 2005 16:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom zou ik lullen ? tis gewoon zo
quote:Op maandag 28 november 2005 16:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat er mensen zijn die geloven dat je voor dat vod 460 euro neer hebt geteld?
Voor dat geld koop je een fatsoenlijke jas
[afbeelding]
zoek je nog een slot voor je ketting? ik weet niet hoeveel dat kost bij een modje?quote:Op maandag 28 november 2005 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is echt een wijven jas rofl !
Trouwens mensen ff voor de duidelijkheid, de jas koste 130 bij de Bijenkorf
En de ketting kost 460
quote:Op maandag 28 november 2005 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En de ketting kostte me 460 inbraken, maar toen had ik m!![]()
Priceless, want dit topic is veel te lachwekkend om gesloten te worden !quote:Op maandag 28 november 2005 16:09 schreef iDex het volgende:
[..]
zoek je nog een slot voor je ketting? ik weet niet hoeveel dat kost bij een modje?
Ik heb nog nooit wat gestolen, zelfs nog nooit een snoepje in een winkelquote:
zo'n jas moet je wel stelen om serieus over te komenquote:Op maandag 28 november 2005 16:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat gestolen, zelfs nog nooit een snoepje in een winkel
Damn daar gaat mijn gangster reputatie
Je vind m zelf toch wat minder mooi bij nader inzien?quote:Op maandag 28 november 2005 16:13 schreef Maikuuul het volgende:
Nee gek, dan moet ik weer de jas aandoen,
Maak dan wat foto's van hem, ik gok dat ik dan nog veel harder lachquote:en me broer heeft ook geen zin om een foto te maken.
quote:Op maandag 28 november 2005 16:15 schreef sr_firewire het volgende:
Heb uit goede bron vernomen dat deze foto geknipt is uit: CRIMINELE GANGSTERS GESNAPT BIJ DE BAUERS
quote:Op maandag 28 november 2005 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En de ketting kost 460
Als iemand van jouw postuur zo'n jas draagt wel jaquote:Op maandag 28 november 2005 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En de ketting kost 460
quote:Jassen?? Waar kan ik een leuke lange jas halen?? [Archief] - Page ...
bij Mango hebben ze hele leuke jassen, ik heb daar een mooie nette jas ... verder heeft Zara ook leuke jassen. oh ja neem een ook kijkje in de Bijenkorf ik ...
forums.marokko.nl/archive/index.php/t-709892-p-2.html - 10k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Sure, haha zo achterlijk, dat is een wijvenjas dat zie je zo.quote:Op maandag 28 november 2005 16:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als iemand van jouw postuur zo'n jas draagt wel jaZo'n jas is dan ook gemaakt voor mensen met een fatsoenlijk postuur.
460 Turkse Lira I presume?quote:Op maandag 28 november 2005 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En de ketting kost 460
Jawel hoor, alsof ik wat ga verzinnenquote:Op maandag 28 november 2005 16:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
460 Turkse Lira I presume?
En bij de Bijenkorf verkopen ze niet van die negerjassen.
(Hoop ik).
Het was de enige jas die fatsoendelijk uitzag en een beetje lang was, ik wilde me eerst zoeen g-star jas pakken. Maar die vond ik wat te kort want het is best koud op de brommer. En tjah die bontkraag zat eraan dusquote:Op maandag 28 november 2005 16:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kinders dit gaat over zn jas niet zn ketting.. hij houd gewoon van bling bling ... niets mis mee toch?
(al hoewel ik alleen me horloge draag en geen oorbellen kettingen armbandjes enzo)
waarom zon jas maikuuul?
Armani heeft in ieder geval meer stijl dan dat vod van jouquote:Op maandag 28 november 2005 16:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sure, haha zo achterlijk, dat is een wijvenjas dat zie je zo.
Dit zegt meer over het niveau kwa kleding van jou dan over de mijne![]()
Alsof ik een jas wil van 400 euro.quote:Op maandag 28 november 2005 16:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Armani heeft in ieder geval meer stijl dan dat vod van jou
quote:Op maandag 28 november 2005 16:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het was de enige jas die fatsoendelijk uitzag en een beetje lang was, ik wilde me eerst zoeen g-star jas pakken. Maar die vond ik wat te kort want het is best koud op de brommer. En tjah die bontkraag zat eraan dusdie ga ik niet eraf halen want hijs lekker zacht en warm
![]()
Je maakt me wel enorm benieuwd naar je brommer, heb je daar ook foto's van?quote:Op maandag 28 november 2005 16:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar die vond ik wat te kort want het is best koud op de brommer.
Ja gek daar moet ik binnekort ff fotos van maken met mij erop + de nieuwe jasquote:Op maandag 28 november 2005 16:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je maakt me wel enorm benieuwd naar je brommer, heb je daar ook foto's van?
Meisjes mogen helemaal niet bij de mannenkleding komen !quote:
Dat is inderdaad vet goeikoop! Kun je nu niet ff snel naar buiten om een fototje voor ons te maken!quote:Op maandag 28 november 2005 16:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek daar moet ik binnekort ff fotos van maken met mij erop + de nieuwe jas
Maarja om de spanning te verhogen, tis een fox met zoeen soort oranje kleur. Boh gek was vet goedkoop want koste maar 650
Volgens mij spreek je jezelf nu tegen met je nepketting van zogenaamd 460 euro.quote:Op maandag 28 november 2005 16:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof ik een jas wil van 400 euro.
Als jij zo "stoer" bent om zoeen jas te kopen moetje dat zelf weten. Maar ik heb niet echt zin om te patsen met een merk waar je dik voor betaald terwijl het meestal vet gaar uitziet en je 200euro meer betaald dan een normale jas gewoon omdat het Armani heet
neeh, dan liever 140 eur betalen voor een vuilniszak met bontkraag hequote:Op maandag 28 november 2005 16:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als jij zo "stoer" bent om zoeen jas te kopen moetje dat zelf weten. Maar ik heb niet echt zin om te patsen met een merk waar je dik voor betaald terwijl het meestal vet gaar uitziet en je 200euro meer betaald dan een normale jas gewoon omdat het Armani heet
Nee, maar deze stoere jongeman betaalt wel ff 460 euro voor een fietsketting met wat goudverfquote:Op maandag 28 november 2005 16:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2005 16:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij spreek je jezelf nu tegen met je nepketting van zogenaamd 460 euro.
maar mannen blijkbaar wel bij de meisjeskledingquote:Op maandag 28 november 2005 16:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Meisjes mogen helemaal niet bij de mannenkleding komen !
Ik wil je geen battyboy noemen.quote:Op maandag 28 november 2005 16:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Meisjes mogen helemaal niet bij de mannenkleding komen !
quote:Op maandag 28 november 2005 16:52 schreef SterkStaaltje het volgende:
Maikuuuul, ik wil meer foto's zien van je huis woning, het liefst je slaapkamer. Maar ik ben ook benieuwd naar de buitenkant en omgeving!
Pleaaaaasseeee give me some,.........
en ik vind je jas wel dope!![]()
Ik kan zo'n kettinkje met gemak betalen hoor, maar zelfs als ik 70.000 per week zou verdienen, dan zou ik nog geen geld uitgeven voor zo'n pauperketting.quote:Op maandag 28 november 2005 16:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De jaloezie bij cultheld stijgt, hij kan het niet betalen en daarom word hij jaloers.
En wtf tegen spreken ? Die brommer moest ik zelf betalen, de ketting niet.
Sure. Ga nu maar weer lekker verder met bashen ipv onzin te pratenquote:Op maandag 28 november 2005 16:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kan zo'n kettinkje met gemak betalen hoor, maar zelfs als ik 70.000 per week zou verdienen, dan zou ik nog geen geld uitgeven voor zo'n pauperketting.
Is die voordeur het enige dat er nog overeind staat van jullie huis?quote:Op maandag 28 november 2005 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek ik ga nu geen fotos maken, tis de donker. Morgen maak ik foto van mij + brommer. En eentje van onze mooie voordeur
Geen geld meer over na al deze dure uitgaves voor een cam met flitserquote:Op maandag 28 november 2005 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek ik ga nu geen fotos maken, tis de donker. Morgen maak ik foto van mij + brommer. En eentje van onze mooie voordeur
je draait de boel een beetje omquote:Op maandag 28 november 2005 16:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sure. Ga nu maar weer lekker verder met bashen ipv onzin te praten
Goh hoeveel heeft dat ding gekost ? 50euro ofzo want de kwaliteit is baggerquote:Op maandag 28 november 2005 17:00 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Geen geld meer over na al deze dure uitgaves voor een cam met flitser
Het is gewoon een hobbyquote:Op maandag 28 november 2005 17:16 schreef BrauN het volgende:
Maikuuul, wat ben je nu eigenlijk voor suïcidale idioot!?
Elke keer een topic openen waarin je dan volledig wordt afgebrand. Is dat een fetisj van je, of hoe zit het?
Nou, nou, nou!quote:Op maandag 28 november 2005 17:18 schreef TehRockstar het volgende:
Doe eens liefquote:Op maandag 28 november 2005 17:18 schreef TehRockstar het volgende:
Niet zo guitig.quote:Op maandag 28 november 2005 17:18 schreef TehRockstar het volgende:
Ha! Jaloezie! Waar is het je om te doen? Z'n ketting? De deurklink? Z'n jacker? Of nee... de marmeren deur hè!?quote:Op maandag 28 november 2005 17:18 schreef TehRockstar het volgende:
Die neus.quote:Op maandag 28 november 2005 17:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ha! Jaloezie! Waar is het je om te doen? Z'n ketting? De deurklink? Z'n jacker? Of nee... de marmeren deur hè!?
quote:Op maandag 28 november 2005 17:27 schreef MaddoxX het volgende:
[[url=http://img432.imageshack.us/img432/7664/dsf8bc.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik neem aan dat jij niet veel knapper bent want je post niet eens fotos in je fotoboek. Achjah sommige mensen.quote:Op maandag 28 november 2005 17:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die neus.
Als ik toch eens zo'n prachtige neus kon hebben.
Die doet 't niet, even posten op tinypic.com aubquote:Op maandag 28 november 2005 17:27 schreef MaddoxX het volgende:
Hier check :
http://img432.imageshack.us/img432/7664/dsf8bc.jpg
effe in nieuw venster plakken enzo
Zoek ff een andere server, dan dat pauper imageshackquote:Op maandag 28 november 2005 17:27 schreef MaddoxX het volgende:
Hier check :
http://img432.imageshack.us/img432/7664/dsf8bc.jpg
effe in nieuw venster plakken enzo
Nee, ik ben intens lelijk.quote:Op maandag 28 november 2005 17:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij niet veel knapper bent want je post niet eens fotos in je fotoboek. Achjah sommige mensen.
altijd handig hendig als je nieuwe banden onder je huis moet doen als je de vinkenslag moet verlatenquote:Op maandag 28 november 2005 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Goh hoeveel heeft dat ding gekost ? 50euro ofzo want de kwaliteit is bagger
[afbeelding]
Het is me wat hier op foktrouwens gek. We hadden ook nog een paar autobanden in de tuin liggen want die hadden we niet in de fik gestoken @ de blokkade bij de A2, altijd handig een reserve band
Z'n nagels zijn gelaktquote:
Nu je het zegt !quote:
Tegen wie ben je aant praten ?quote:Op maandag 28 november 2005 17:36 schreef amaranta het volgende:
Overigens is dat rode shirt inderdaad ongeveer 50 euro ja...
Wel knap van je dat je aan een foto de kwaliteit van de stof kan zien.
Wellicht heb je roeping gemist en had je fashion-designer moeten worden.
Je smaak is TOPPIE
Tegen degene die de opmerking plaatste over het shirt van Mex...quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 17:40 schreef MaddoxX het volgende:
rofl check deze pic:
[img[http://fotoboek.fok.nl/userpics/12734_skatje.jpg[/img]
Die linker moet een wijf voorstellen rofl lijkt net een vent 'hahahahah
[/Michael Jackson]quote:Op maandag 28 november 2005 17:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die neus.
Als ik toch eens zo'n prachtige neus kon hebben.
quote:Op maandag 28 november 2005 17:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
eensch
Btw, dat met vinkenslag is verzonnen. Maar op de middelbare school zeiden sommige wel dat ik van het kamp was. En dan zei ik natuurlijk. Ik zal maar oppassen voordat er allemal autobanden in de tuin liggen
Nee je zou je over jezelf moeten gaan schamenquote:Op maandag 28 november 2005 17:42 schreef amaranta het volgende:
Achja, ik schaam me tenminste niet om foto's in mijn fotoboek te plaatsen...Maddoxx....
heb die post maar even voor je aangepast wancker!quote:Op maandag 28 november 2005 17:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
eensch
Btw, dat met vinkenslag is verzonnen. en dat met de prijs van mijn goudenketting ook want hij kostte 14 euro bij de lucardi, dat met die jas loog ik ook komt niet van de bijenkorf maar uit het madennest en kostte me slecht 25 euro!
Je ziet wat voor grote gevolgen het kan hebben om 2 foto's met een sjieke jas te posten. Boh gek pagina 4 al, straks moet er ook nog een deeltje 2 komenquote:Op maandag 28 november 2005 17:46 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Nee je zou je over jezelf moeten gaan schamen
Wat ik doe moet ik zelf weten maar ik post hiero geen pics van mezelf![]()
Wow dat was grappig ik lag dubbel.quote:
jup.. heb normaal veel meer inspiratie maarja bij zo'n zielig portret als jij heb ik niet echt veel zin om mijn hersens echt te laten werken.. maargoed jongen dat leer je allemaal nog wel eens ook jij komt (hopenlijk) wel voorbij het visstick iq stadium.. anders is het wel heeel triest gesteld met onze maatschapij!quote:Op maandag 28 november 2005 17:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wow dat was grappig ik lag dubbel.
Arme jongenEen madennest, dat was zeker erg moeilijk te verzinnen he ?
Bla bla onzin.quote:Op maandag 28 november 2005 17:51 schreef Breemz het volgende:
[..]
jup.. heb normaal veel meer inspiratie maarja bij zo'n zielig portret als jij heb ik niet echt veel zin om mijn hersens echt te laten werken.. maargoed jongen dat leer je allemaal nog wel eens ook jij komt (hopenlijk) wel voorbij het visstick iq stadium.. anders is het wel heeel triest gesteld met onze maatschapij!
Getuigd wel van erg veel inspiratie niet? bla bla onzin.. auw auw.. huilie!quote:Op maandag 28 november 2005 17:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bla bla onzin.
Ja gek dat parfum topic, die was wel goed !
Gelukkig schaam ik me niet voor mezelf...quote:Op maandag 28 november 2005 17:46 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Nee je zou je over jezelf moeten gaan schamen
Wat ik doe moet ik zelf weten maar ik post hiero geen pics van mezelf![]()
Boh gek, wel fotos maken. Weetje watje moet doen. Gewoon die jas kopen zonder dat je vriendin het weetquote:Op maandag 28 november 2005 17:56 schreef junkiesietze het volgende:
Ik ga die jas ook halen je weet
chill scooter jasje
quote:Op maandag 28 november 2005 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Boh gek, wel fotos maken. Weetje watje moet doen. Gewoon die jas kopen zonder dat je vriendin het weeten zeggen dat je het bonnetje bent verloren toen je een sjieke slip maakte. Dusjeh gek je laat natuurlijk zoeen best dure jas niet in de hoek liggen
Dat heb je helemaal zelf verzonnen?quote:Op maandag 28 november 2005 17:48 schreef Maikuuul het volgende:
Boh gek
quote:
quote:
Nou, jullie stonden iig allebei niet achteraan toen de neuzen uitgedeeld werden!quote:Op maandag 28 november 2005 19:49 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens, jullie vroeger om de foto van me broer.
Daar gek hij links ik rechts
[afbeelding]
Hahahaquote:
Waar is de vorige reeks dan ?quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 20:54 schreef Fwnk het volgende:
Wat een kamper!
Spuit 11quote:Op maandag 28 november 2005 20:54 schreef Fwnk het volgende:
Wat een kamper!
"Hoog water in de polder" jasquote:Op maandag 28 november 2005 21:07 schreef XiChico het volgende:
[afbeelding]
Die had je moeten kopen.
Een hoop gayheid in één jasje.quote:Op maandag 28 november 2005 21:07 schreef XiChico het volgende:
[afbeelding]
Die had je moeten kopen.
Beter dan die C&A jas uit OP die zowel door jongens en meisjes gedragen wordquote:Op maandag 28 november 2005 21:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
"Hoog water in de polder" jas![]()
Ziet er toch niet uit!
Mooi!quote:Op maandag 28 november 2005 21:14 schreef XiChico het volgende:
[..]
Beter dan die C&A jas uit OP die zowel door jongens en meisjes gedragen word![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |