Ik wil je geen battyboy noemen.quote:Op maandag 28 november 2005 16:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Meisjes mogen helemaal niet bij de mannenkleding komen !
quote:Op maandag 28 november 2005 16:52 schreef SterkStaaltje het volgende:
Maikuuuul, ik wil meer foto's zien van je huis woning, het liefst je slaapkamer. Maar ik ben ook benieuwd naar de buitenkant en omgeving!
Pleaaaaasseeee give me some,.........
en ik vind je jas wel dope!![]()
Ik kan zo'n kettinkje met gemak betalen hoor, maar zelfs als ik 70.000 per week zou verdienen, dan zou ik nog geen geld uitgeven voor zo'n pauperketting.quote:Op maandag 28 november 2005 16:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De jaloezie bij cultheld stijgt, hij kan het niet betalen en daarom word hij jaloers.
En wtf tegen spreken ? Die brommer moest ik zelf betalen, de ketting niet.
Sure. Ga nu maar weer lekker verder met bashen ipv onzin te pratenquote:Op maandag 28 november 2005 16:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kan zo'n kettinkje met gemak betalen hoor, maar zelfs als ik 70.000 per week zou verdienen, dan zou ik nog geen geld uitgeven voor zo'n pauperketting.
Is die voordeur het enige dat er nog overeind staat van jullie huis?quote:Op maandag 28 november 2005 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek ik ga nu geen fotos maken, tis de donker. Morgen maak ik foto van mij + brommer. En eentje van onze mooie voordeur
Geen geld meer over na al deze dure uitgaves voor een cam met flitserquote:Op maandag 28 november 2005 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek ik ga nu geen fotos maken, tis de donker. Morgen maak ik foto van mij + brommer. En eentje van onze mooie voordeur
je draait de boel een beetje omquote:Op maandag 28 november 2005 16:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sure. Ga nu maar weer lekker verder met bashen ipv onzin te praten
Goh hoeveel heeft dat ding gekost ? 50euro ofzo want de kwaliteit is baggerquote:Op maandag 28 november 2005 17:00 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Geen geld meer over na al deze dure uitgaves voor een cam met flitser
Het is gewoon een hobbyquote:Op maandag 28 november 2005 17:16 schreef BrauN het volgende:
Maikuuul, wat ben je nu eigenlijk voor suïcidale idioot!?
Elke keer een topic openen waarin je dan volledig wordt afgebrand. Is dat een fetisj van je, of hoe zit het?
Nou, nou, nou!quote:Op maandag 28 november 2005 17:18 schreef TehRockstar het volgende:
Doe eens liefquote:Op maandag 28 november 2005 17:18 schreef TehRockstar het volgende:
Niet zo guitig.quote:Op maandag 28 november 2005 17:18 schreef TehRockstar het volgende:
Ha! Jaloezie! Waar is het je om te doen? Z'n ketting? De deurklink? Z'n jacker? Of nee... de marmeren deur hè!?quote:Op maandag 28 november 2005 17:18 schreef TehRockstar het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |