Waar zie jij er meer dan ?quote:Op maandag 28 november 2005 15:36 schreef Klonk het volgende:
1 puistje op je kin, was dat maar waar
, men je hebt meer kraters dan de maan
quote:Op maandag 28 november 2005 15:44 schreef sr_firewire het volgende:
Mijn god, de blanke 50 Cent in een Frans Bauer woning !
Wat een onzinquote:Op maandag 28 november 2005 15:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
links en rechts van die de rest van je puisten![]()
Dat noemen ze een koningsketting met hanger, jongeheerquote:Op maandag 28 november 2005 15:47 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
Wat is dat voor een kermis om je nek dan?
zou je daarmee in de buurt van een deurklink of haakje willen struikelen? bvd.quote:Op maandag 28 november 2005 15:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat noemen ze een koningsketting met hanger, jongeheer
Hoor ik iemand daar die jaloers is omdat hij het geld niet heeft ?quote:Op maandag 28 november 2005 15:50 schreef sr_firewire het volgende:
Ik moest om de volgende dingen lachen:
- Behang
- Gele lichtknop
- Die deurkruk![]()
- Check die stoel die je nog net op de foto ziet![]()
- Die "marmeren" deuren
- Die wezel wat in je nek ligt
- Die 10 kilo kruidvat goudstaafjes die je om je nek hebt hangen
- Die letters op je jas -> Bristolstoer ?
- Die serieuze kop die je erbij trekt
Nu doe je projectie....quote:Op maandag 28 november 2005 15:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoor ik iemand daar die jaloers is omdat hij het geld niet heeft ?
quote:Op maandag 28 november 2005 15:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoor ik iemand daar die jaloers is omdat hij het geld niet heeft ?
Ehm ... oke. Wie koopt er nou een marmeren deur ? Ik vind dat nogal noob.quote:Op maandag 28 november 2005 15:54 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Nu doe je projectie....
Je bedoelt; Bij ons thuis proberen ze door nepproducten te kopen als klatergoud, nepmarmer, nep gouden deurklinken zich beter voor te doen als dat we werkelijk zijn .
eenschquote:Op maandag 28 november 2005 15:50 schreef sr_firewire het volgende:
Ik moest om de volgende dingen lachen:
- Behang
- Gele lichtknop
- Die deurkruk![]()
- Check die stoel die je nog net op de foto ziet![]()
- Die "marmeren" deuren
- Die wezel wat in je nek ligt
- Die 10 kilo kruidvat goudstaafjes die je om je nek hebt hangen
- Die letters op je jas -> Bristolstoer ?
- Die serieuze kop die je erbij trekt
- het trieste vasthouden aan je kansloos taalgebruik waarvan je nog denkt dat het stoer is ook
¤460quote:Op maandag 28 november 2005 15:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!111one110101010101101!1111!!!!!112two22!!!1!!!!!!!!!!!!
hoe(te)veel eurootjes heb je voor zoiets le(lij)uks moeten neerleggen dan![]()
Daarom istie zo lang, zodat ik hem goed kan verstoppenquote:Op maandag 28 november 2005 15:56 schreef iDex het volgende:
in die jas kan je je lul toch niet kwijt eigenlijk?
eenmaal een stijve scheurt heel je jas
De waarde van je woning? Haal er een 0 af en ik geloof je.quote:
Hoho, die deurklinken zijn wel antiek hequote:Op maandag 28 november 2005 15:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
De waarde van je woning? Haal er een 0 af en ik geloof je.
Dat meen je nietquote:
Je lult nu he?quote:
sjieke bontkraagjes van kuikentjesquote:Op maandag 28 november 2005 16:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je lult nu he?
HE?
Ja toch?
Hoop het wel![]()
Anders heb ik zelfs met JOU spijt.
Waarom zou ik lullen ? tis gewoon zoquote:Op maandag 28 november 2005 16:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je lult nu he?
HE?
Ja toch?
Hoop het wel![]()
Anders heb ik zelfs met JOU spijt.
Je was de komma vergetenquote:
Denk je nou echt dat er mensen zijn die geloven dat je voor dat vod 460 euro neer hebt geteld?quote:Op maandag 28 november 2005 16:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom zou ik lullen ? tis gewoon zo
quote:Op maandag 28 november 2005 16:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom zou ik lullen ? tis gewoon zo
quote:Op maandag 28 november 2005 16:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat er mensen zijn die geloven dat je voor dat vod 460 euro neer hebt geteld?
Voor dat geld koop je een fatsoenlijke jas
[afbeelding]
zoek je nog een slot voor je ketting? ik weet niet hoeveel dat kost bij een modje?quote:Op maandag 28 november 2005 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is echt een wijven jas rofl !
Trouwens mensen ff voor de duidelijkheid, de jas koste 130 bij de Bijenkorf
En de ketting kost 460
quote:Op maandag 28 november 2005 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En de ketting kostte me 460 inbraken, maar toen had ik m!![]()
Priceless, want dit topic is veel te lachwekkend om gesloten te worden !quote:Op maandag 28 november 2005 16:09 schreef iDex het volgende:
[..]
zoek je nog een slot voor je ketting? ik weet niet hoeveel dat kost bij een modje?
Ik heb nog nooit wat gestolen, zelfs nog nooit een snoepje in een winkelquote:
zo'n jas moet je wel stelen om serieus over te komenquote:Op maandag 28 november 2005 16:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat gestolen, zelfs nog nooit een snoepje in een winkel
Damn daar gaat mijn gangster reputatie
Je vind m zelf toch wat minder mooi bij nader inzien?quote:Op maandag 28 november 2005 16:13 schreef Maikuuul het volgende:
Nee gek, dan moet ik weer de jas aandoen,
Maak dan wat foto's van hem, ik gok dat ik dan nog veel harder lachquote:en me broer heeft ook geen zin om een foto te maken.
quote:Op maandag 28 november 2005 16:15 schreef sr_firewire het volgende:
Heb uit goede bron vernomen dat deze foto geknipt is uit: CRIMINELE GANGSTERS GESNAPT BIJ DE BAUERS
quote:Op maandag 28 november 2005 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En de ketting kost 460
Als iemand van jouw postuur zo'n jas draagt wel jaquote:Op maandag 28 november 2005 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En de ketting kost 460
quote:Jassen?? Waar kan ik een leuke lange jas halen?? [Archief] - Page ...
bij Mango hebben ze hele leuke jassen, ik heb daar een mooie nette jas ... verder heeft Zara ook leuke jassen. oh ja neem een ook kijkje in de Bijenkorf ik ...
forums.marokko.nl/archive/index.php/t-709892-p-2.html - 10k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Sure, haha zo achterlijk, dat is een wijvenjas dat zie je zo.quote:Op maandag 28 november 2005 16:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als iemand van jouw postuur zo'n jas draagt wel jaZo'n jas is dan ook gemaakt voor mensen met een fatsoenlijk postuur.
460 Turkse Lira I presume?quote:Op maandag 28 november 2005 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En de ketting kost 460
Jawel hoor, alsof ik wat ga verzinnenquote:Op maandag 28 november 2005 16:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
460 Turkse Lira I presume?
En bij de Bijenkorf verkopen ze niet van die negerjassen.
(Hoop ik).
Het was de enige jas die fatsoendelijk uitzag en een beetje lang was, ik wilde me eerst zoeen g-star jas pakken. Maar die vond ik wat te kort want het is best koud op de brommer. En tjah die bontkraag zat eraan dusquote:Op maandag 28 november 2005 16:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kinders dit gaat over zn jas niet zn ketting.. hij houd gewoon van bling bling ... niets mis mee toch?
(al hoewel ik alleen me horloge draag en geen oorbellen kettingen armbandjes enzo)
waarom zon jas maikuuul?
Armani heeft in ieder geval meer stijl dan dat vod van jouquote:Op maandag 28 november 2005 16:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sure, haha zo achterlijk, dat is een wijvenjas dat zie je zo.
Dit zegt meer over het niveau kwa kleding van jou dan over de mijne![]()
Alsof ik een jas wil van 400 euro.quote:Op maandag 28 november 2005 16:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Armani heeft in ieder geval meer stijl dan dat vod van jou
quote:Op maandag 28 november 2005 16:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het was de enige jas die fatsoendelijk uitzag en een beetje lang was, ik wilde me eerst zoeen g-star jas pakken. Maar die vond ik wat te kort want het is best koud op de brommer. En tjah die bontkraag zat eraan dusdie ga ik niet eraf halen want hijs lekker zacht en warm
![]()
Je maakt me wel enorm benieuwd naar je brommer, heb je daar ook foto's van?quote:Op maandag 28 november 2005 16:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar die vond ik wat te kort want het is best koud op de brommer.
Ja gek daar moet ik binnekort ff fotos van maken met mij erop + de nieuwe jasquote:Op maandag 28 november 2005 16:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je maakt me wel enorm benieuwd naar je brommer, heb je daar ook foto's van?
Meisjes mogen helemaal niet bij de mannenkleding komen !quote:
Dat is inderdaad vet goeikoop! Kun je nu niet ff snel naar buiten om een fototje voor ons te maken!quote:Op maandag 28 november 2005 16:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek daar moet ik binnekort ff fotos van maken met mij erop + de nieuwe jas
Maarja om de spanning te verhogen, tis een fox met zoeen soort oranje kleur. Boh gek was vet goedkoop want koste maar 650
Volgens mij spreek je jezelf nu tegen met je nepketting van zogenaamd 460 euro.quote:Op maandag 28 november 2005 16:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof ik een jas wil van 400 euro.
Als jij zo "stoer" bent om zoeen jas te kopen moetje dat zelf weten. Maar ik heb niet echt zin om te patsen met een merk waar je dik voor betaald terwijl het meestal vet gaar uitziet en je 200euro meer betaald dan een normale jas gewoon omdat het Armani heet
neeh, dan liever 140 eur betalen voor een vuilniszak met bontkraag hequote:Op maandag 28 november 2005 16:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als jij zo "stoer" bent om zoeen jas te kopen moetje dat zelf weten. Maar ik heb niet echt zin om te patsen met een merk waar je dik voor betaald terwijl het meestal vet gaar uitziet en je 200euro meer betaald dan een normale jas gewoon omdat het Armani heet
Nee, maar deze stoere jongeman betaalt wel ff 460 euro voor een fietsketting met wat goudverfquote:Op maandag 28 november 2005 16:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2005 16:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij spreek je jezelf nu tegen met je nepketting van zogenaamd 460 euro.
maar mannen blijkbaar wel bij de meisjeskledingquote:Op maandag 28 november 2005 16:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Meisjes mogen helemaal niet bij de mannenkleding komen !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |