quote:Op maandag 28 november 2005 17:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
eensch
Btw, dat met vinkenslag is verzonnen. Maar op de middelbare school zeiden sommige wel dat ik van het kamp was. En dan zei ik natuurlijk. Ik zal maar oppassen voordat er allemal autobanden in de tuin liggen
Nee je zou je over jezelf moeten gaan schamenquote:Op maandag 28 november 2005 17:42 schreef amaranta het volgende:
Achja, ik schaam me tenminste niet om foto's in mijn fotoboek te plaatsen...Maddoxx....
heb die post maar even voor je aangepast wancker!quote:Op maandag 28 november 2005 17:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
eensch
Btw, dat met vinkenslag is verzonnen. en dat met de prijs van mijn goudenketting ook want hij kostte 14 euro bij de lucardi, dat met die jas loog ik ook komt niet van de bijenkorf maar uit het madennest en kostte me slecht 25 euro!
Je ziet wat voor grote gevolgen het kan hebben om 2 foto's met een sjieke jas te posten. Boh gek pagina 4 al, straks moet er ook nog een deeltje 2 komenquote:Op maandag 28 november 2005 17:46 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Nee je zou je over jezelf moeten gaan schamen
Wat ik doe moet ik zelf weten maar ik post hiero geen pics van mezelf![]()
Wow dat was grappig ik lag dubbel.quote:
jup.. heb normaal veel meer inspiratie maarja bij zo'n zielig portret als jij heb ik niet echt veel zin om mijn hersens echt te laten werken.. maargoed jongen dat leer je allemaal nog wel eens ook jij komt (hopenlijk) wel voorbij het visstick iq stadium.. anders is het wel heeel triest gesteld met onze maatschapij!quote:Op maandag 28 november 2005 17:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wow dat was grappig ik lag dubbel.
Arme jongenEen madennest, dat was zeker erg moeilijk te verzinnen he ?
Bla bla onzin.quote:Op maandag 28 november 2005 17:51 schreef Breemz het volgende:
[..]
jup.. heb normaal veel meer inspiratie maarja bij zo'n zielig portret als jij heb ik niet echt veel zin om mijn hersens echt te laten werken.. maargoed jongen dat leer je allemaal nog wel eens ook jij komt (hopenlijk) wel voorbij het visstick iq stadium.. anders is het wel heeel triest gesteld met onze maatschapij!
Getuigd wel van erg veel inspiratie niet? bla bla onzin.. auw auw.. huilie!quote:Op maandag 28 november 2005 17:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bla bla onzin.
Ja gek dat parfum topic, die was wel goed !
Gelukkig schaam ik me niet voor mezelf...quote:Op maandag 28 november 2005 17:46 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Nee je zou je over jezelf moeten gaan schamen
Wat ik doe moet ik zelf weten maar ik post hiero geen pics van mezelf![]()
Boh gek, wel fotos maken. Weetje watje moet doen. Gewoon die jas kopen zonder dat je vriendin het weetquote:Op maandag 28 november 2005 17:56 schreef junkiesietze het volgende:
Ik ga die jas ook halen je weet
chill scooter jasje
quote:Op maandag 28 november 2005 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Boh gek, wel fotos maken. Weetje watje moet doen. Gewoon die jas kopen zonder dat je vriendin het weeten zeggen dat je het bonnetje bent verloren toen je een sjieke slip maakte. Dusjeh gek je laat natuurlijk zoeen best dure jas niet in de hoek liggen
Dat heb je helemaal zelf verzonnen?quote:Op maandag 28 november 2005 17:48 schreef Maikuuul het volgende:
Boh gek
quote:
quote:
Nou, jullie stonden iig allebei niet achteraan toen de neuzen uitgedeeld werden!quote:Op maandag 28 november 2005 19:49 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens, jullie vroeger om de foto van me broer.
Daar gek hij links ik rechts
[afbeelding]
Hahahaquote:
Waar is de vorige reeks dan ?quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 20:54 schreef Fwnk het volgende:
Wat een kamper!
Spuit 11quote:Op maandag 28 november 2005 20:54 schreef Fwnk het volgende:
Wat een kamper!
"Hoog water in de polder" jasquote:Op maandag 28 november 2005 21:07 schreef XiChico het volgende:
[afbeelding]
Die had je moeten kopen.
Een hoop gayheid in één jasje.quote:Op maandag 28 november 2005 21:07 schreef XiChico het volgende:
[afbeelding]
Die had je moeten kopen.
Beter dan die C&A jas uit OP die zowel door jongens en meisjes gedragen wordquote:Op maandag 28 november 2005 21:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
"Hoog water in de polder" jas![]()
Ziet er toch niet uit!
Mooi!quote:Op maandag 28 november 2005 21:14 schreef XiChico het volgende:
[..]
Beter dan die C&A jas uit OP die zowel door jongens en meisjes gedragen word![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |